quote:
dat wint Amsterdam natuurlijkquote:
Ik ook, ik hoop dat Aerts ook wint.quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Paxlie het volgende:
ik vind Schilt maar een freak met zijn lengte
Aerts traint tegenwoordig wel in Amsterdam, bij Kops geloof ikquote:
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga pas in januari voor een jaar naar Tokyo. Had hier wel graag bij willen zijn...
Dan pak je de finale van 2007 mee. Zullen vast wel veel Nederlanders meedoen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga pas in januari voor een jaar naar Tokyo. Had hier wel graag bij willen zijn...
Een klein verschil: er doet dit keer geen Japanner meer meequote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ik had eigenlijk nog een extra ronde verwacht bij de finale. Niet omdat Schilt niet voor stond maar gewoon omdat dat wel vaker bij K1 wordt gedaan.
Japanners kennende zeker weten...quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)
De finale moeten ze nog uitzenden hoor?quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ik had eigenlijk nog een extra ronde verwacht bij de finale. Niet omdat Schilt niet voor stond maar gewoon omdat dat wel vaker bij K1 wordt gedaan.
Halve finale neem ik aan? Of verklap je nu alles al?quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Laat ik dan mijn Nederlandse vlag en voetbalshirt maar meenemen dan.quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Dan pak je de finale van 2007 mee. Zullen vast wel veel Nederlanders meedoen.
huur je gewoon een zwerver in die 2 weken voor dat tickethokje gaat wonenquote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |