abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44042637
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

En toch vecht ie tegen Slowinski .
Tja... Wat zou hij anders moeten doen
pi_44042736
oewh zo benieuwd naar Leko he
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44043030
Bonjasky wint denk ik gewoon van Leko. Schilt - Le Banner belooft pas echt een titanenstrijd te gaan worden. Verder verwacht ik Hoost en Feitosa in de halve finale. Ik hoop echter dat Feitosa afvalt en dat Aerts hem mag vervangen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44060435
Ik heb nu ook kaarten voor de Arena de 23e 2007
pi_44080888
is die chalid arab niet een nederlander??? dacht het te horen op eurosport
Richard Winters: How'd it go? The drop?
Cpt. Nixon: We took a direct hit over the drop zone. I got out, two others got out.
Richard Winters: And the rest of the boys?
Cpt. Nixon: Oh, they blew up in Germany somewhere... Boom
pi_44081005
Hij zal wel in Nederland trainen. Verdomme zeg, ik heb zo de neiging om de resultaten te checken, maar voorlopig kan ik me nog in bedwang houden voor vanavond .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44081032
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2006 @ 18:03:42 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_44083634
Goeie tip

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44083657
Bonjasky .
pi_44084432
Is Remy in vorm?

Toen hij twee jaar geleden won, was ik wel onder de indruk.
Let the season begin!
pi_44084496
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
Goeie tip

Na vanavond een nieuwe K-1 fan er bij?
pi_44085499
Ik moet het opnemen voor mijn broer. Als er genoeg interesse voor is kan ik er wel iets van maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door BliksemSchigt op 02-12-2006 19:39:22 ]
pi_44085699
Doen . Je zou er heel veel mensen blij mee kunnen maken.
  zaterdag 2 december 2006 @ 19:24:20 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44085720
Oe!

Ga er zeker naar kijken
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_44085799
Ik tip Semmy Schilt: 2.12, 130 kilo en in K-1 verband nog nooit KO gegaan: Ik zou het erg knap vinden van Le Banner als hij Schilt uit het toernooi weet te slaan .
  zaterdag 2 december 2006 @ 19:28:41 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44085845
Hoeveel K1 topics lopen er nu?

Anyway, ik geef Hoost niet veel kans.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44085860
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:28 schreef static het volgende:
Hoeveel K1 topics lopen er nu?

Anyway, ik geef Hoost niet veel kans.
Wat doet het er toe. Hoe meer mensen K-1 leren kennen, hoe beter .

Ik geef Hoost ook niet veel kans, al denk ik dat hij Arrab nog wel gewoon KO trapt .
pi_44086050
Ik gok op Schilt vanavond.
pi_44086205
Chalid train in nederland, in dezelfde gym als Schilt en Leko (in breda), alleen zijn Leko en Chalid duitsers...

6 Nederlanders vanavond, incl de superfights k geef Hoost ook weinig kans... Ik denk Bonjaski, die is weer in topvorm... En ik ben ontzettend benieuwd naar Badr Hari, die ging tegen Ruslan Karaev toch ff tekeer, en hij heeft goed gevochten tegen Ignachov enzo
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_44086270
Hari zal wel op punten winnen van Slowinski: Dat is een hele sterke jongen die niet zo maar KO gaat, maar Hari is technisch beter. Schilt zal wel weer de titel pakken (wie stopt hem af?) al hoop ik op een verrassing.
pi_44087178
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:41 schreef Estolan het volgende:
Maar tis toch neit Live? de grote finale was toch de 25e al
het is van de live uitzending, die is vandaag hoor. ik weet niet waar je de 25ste weghaalt, maar dat is foutief.
Every culture is different. Respect and try to learn it.
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:20:27 #47
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_44087204
Echt leuk om te zien hoe de Nederlanders de K1 al vele jaren domineren
pi_44087215
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet het opnemen voor mijn broer. Als er genoeg interesse voor is kan ik er wel iets van maken.
is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Every culture is different. Respect and try to learn it.
pi_44087251
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Graag !
pi_44087279
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk. Hier was ie al heer in meester in in Ashihara karate.......Let maar eens goed op als iemand wil clinchen met Semmy......zijn voorwaartse knieen zijn k.o.-waardig...... :-)

Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')