Ja. Want spinnen hebben geen voetjes.quote:Op maandag 27 november 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
Huh? Ik?!
Ja...een spin heeft inderdaad 0 voeten.quote:Op maandag 27 november 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
Huh? Ik?!
Ja, ik tel hem gelijk mee. Ben nu punten aan het tellen. Je hebt er dus 2 gescored in het vorige topicquote:Op maandag 27 november 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
Er staat al een vraag. En krijg ik nog wel een puntje in dit topic, Nem?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nem +2quote:Op maandag 27 november 2006 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
dat is son of sam
En voor die van mij. En de Griekse mythologie is ook voor iedereen z'n tijd. Toch weten mensen die vragen te beantwoordenquote:Op maandag 27 november 2006 21:34 schreef seekfaM het volgende:
Tja, dat is voor mijn tijd, hoor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan is iemand gewond..niet vermoordquote:Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef seekfaM het volgende:
7 1/2 kan ook, omdat er iemand nog maar half bleef door leven, of fantaseer ik dan weer te veel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is een griekse mysthe, dus je weet maar nooitquote:Op maandag 27 november 2006 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgen mij ben je of dood of leven
Griekse mythe? Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
het is een griekse mysthe, dus je weet maar nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag jou dit antwoordenquote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Griekse mythe? Wie? Wat? Waar?
quote:Op maandag 27 november 2006 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En voor die van mij. En de Griekse mythologie is ook voor iedereen z'n tijd. Toch weten mensen die vragen te beantwoordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of vragen over de Beatles...tja
Oh hehehe zoquote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik zag jou dit antwoordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., oke oke mythologie, is misschien iets anders dan mythe, ik vind het iig op elkaar lijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zeur nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Magnum P.Iquote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
New York Magnum?
Zoiets jaquote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef RoofingBurner het volgende:
De 9mm shooter?
shooter mag je achterwege laten.quote:Op maandag 27 november 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
.48 shooter?
Nog éventjes opblijven.quote:Op maandag 27 november 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis natuurlijk weer het dubbelepuntentopic.
Ik ben niet gek.quote:Op maandag 27 november 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog éventjes opblijven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hèhèquote:Op maandag 27 november 2006 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
.44?
Jeejquote:Op maandag 27 november 2006 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hèhè
YuritheMaster +2
"The .44 Caliber Killer"
quote:Op maandag 27 november 2006 22:07 schreef Jayhawk het volgende:
leatherface
yesquote:Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
Hmm, die man ken ik. Film niet.
Statham toch?
alleen de laatste 2 letters zijn foutquote:Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef seekfaM het volgende:
Crash
http://www.imdb.com/title/tt0479884/quote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Crank
Dit vind ik een beejte superflauwquote:Op maandag 27 november 2006 22:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0479884/
Nee, we moeten streng zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind ik een beejte superflauw
Kap nahquote:Op maandag 27 november 2006 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, we moeten streng zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als we streng moeten zijn, moet ik de helft krijgen, want ik gaf meer dan 50% van het woord, dus ik heb daar ook recht opquote:Op maandag 27 november 2006 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, we moeten streng zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van mij mag ie trouwens naar Nem hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik gaf al aan dat de laatste 2 letters van crash fout waren, dat zijn er niet driequote:Op maandag 27 november 2006 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind ik een beejte superflauw
Ga jij de driekwartsmaten tellen?quote:Op maandag 27 november 2006 22:20 schreef seekfaM het volgende:
Als we streng moeten zijn, moet ik de helft krijgen, want ik gaf meer dan 50% van het woord, dus ik heb daar ook recht opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dude, een typefoutje gemaakt in mijn haast het antwoord te typenquote:Op maandag 27 november 2006 22:21 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik gaf al aan dat de laatste 2 letters van crash fout waren, dat zijn er niet drie
is ook weer zo, punt naar jou en snel een vraag verzinnen!quote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dude, een typefoutje gemaakt in mijn haast het antwoord te typenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet zelf ook wel wat ik bedoeldeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dude, beslis eensquote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Jayhawk het volgende:
is ook weer zo, punt naar jou en snel een vraag verzinnen!
Zit je ook Harry Potter te kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Gardium Leviosa!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bemoei je er niet meequote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dude, beslis eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die was op tv toch?quote:Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef Neleos het volgende:
Zit je ook Harry Potter te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank u. Vraag onderweg.quote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
is ook weer zo, punt naar jou en snel een vraag verzinnen!
Die is op tv nu ja. Alleen SBS6 he, dus nu heb ik een half uurtje om te fokken tijdens Hart van Nederlandquote:Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die was op tv toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu zit ik meer te luisteren dan te kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zit je ook Harry Potter te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom ik er nu pas achterquote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Neleos het volgende:
Die is op tv nu ja. Alleen SBS6 he, dus nu heb ik een half uurtje om te fokken tijdens Hart van Nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Plaatje deed het niet eens. Kuuut.quote:
Ohja, das niet zo handig ja. Ik denk dat ik mijn tv maar direct naast mijn monitor zet. Dat is wel het meest praktische. Hij staat nu op ongeveer 90 graden van mijn monitor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nu zit ik meer te luisteren dan te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(tv staat schuin achter me, dus kijken gaat lastig)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh en hvnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trouwens, volgende week deel 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je gelooft het niet, ik zit was op te vouwen, ga ik net even staan voor een dekbedovertrek, mis ik de vraag.quote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Een gemakkelijke dan...Burning, oplettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Wat is dit? En wie zat erop?
Ik zei dan ook: "deed".quote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
plaatje doet het wel, maar je vraag was zo dat ik het antwoord al wistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, maar volgende week deel 2quote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Kom ik er nu pas achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, ik zit was op te vouwen, ga ik net even staan voor een dekbedovertrek, mis ik de vraag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zou ik wel willen maar mijn ouders zouden er waarschijnlijk niet echt mee eens zijnquote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, das niet zo handig ja. Ik denk dat ik mijn tv maar direct naast mijn monitor zet. Dat is wel het meest praktische. Hij staat nu op ongeveer 90 graden van mijn monitor.
Ohja. Mensen om mee rekening te houden, daar heb ik geen last van hierzo in mijn huisquote:Op maandag 27 november 2006 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou ik wel willen maar mijn ouders zouden er waarschijnlijk niet echt mee eens zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawelquote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef Neuroscience het volgende:
romeinen
Wellicht nog een hintje?quote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Neuroscience het volgende:
Nee. Het lijkt erop dat deze vraag nu niet beantwoord gaat worden. Nieuwe vraag of nog even doorgaan?
Opzich heb je gelijk. Het is iets specifieker maar te weten.quote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef Neuroscience het volgende:
Het is ook wel redelijk specifiek. Maar ja, als er hier mensen zijn die genmutaties weten die je tegen HIV beschermen, dan kan je dit ook weten. Maar goed, iets nieuws maar?
Net zo leuk als "hoe heette de kat van de buren van de hond van de dochter van Zeus die vreemdging met de slaaf van de zoon van Heracles."quote:Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef doeka het volgende:
Wat een leuke vragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pietquote:Op maandag 27 november 2006 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zo leuk als "hoe heette de kat van de buren van de hond van de dochter van Zeus die vreemdging met de slaaf van de zoon van Heracles."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Veel neurotransmitters zijn afgeleid van aminozuren. Sommige belangrijke neurotransmitters zijn:
* Aminozuren:
o aspartaat
o glutamaat
o GABA
o glycine
Ach, net een Schoolexamen over gehadquote:Op maandag 27 november 2006 23:09 schreef Neuroscience het volgende:
seemfaM +2
Dat je dan met aminozuren komt! Ik zou zeggen noem serotonin, dopamine, adrenaline en norandrenaline dan eerst. Maar goed hoor!
This reeksquote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
UHhhh...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurotransmitter:
[..]
Your point being..?quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Uhhhh...
[..]
Ga nou niet mekkeren dat ik heb afgekekenquote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Uhhhh...
[..]
Dat het 'reeks'.quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Your point being..?
FF in het SC topic danquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef seekfaM het volgende:
[edit] dan hebben we het over Aminozuren he, die afgeleid zijn van neurotransmitters.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral deze twee zinnen vind ik een beetje raar. En sowieso dat je niet dopamine noemt als je dit toevallig net tijdens je schoolexamen hebt gehad.quote:Veel neurotransmitters zijn afgeleid van aminozuren.
Spieren bestaan uit actinefillamenten met bindingsplaatsen voor myosine. De myosinekop hydroliseert ATP waardoor de myosinekop aan de actine kan binden en zo de spier samentrekt. Er is ook weer ATP nodig om die binding ongedaan te maken. Maar er is geen ATP meer als je dood bent en daarom verstarren je spieren.quote:Op maandag 27 november 2006 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, Neuroscience. Wat was het antwoord op de vorige vraag?
1. Ik ben dyslext als een deurknop.quote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Vooral deze twee zinnen vind ik een beetje raar. En sowieso dat je niet dopamine noemt als je dit toevallig net tijdens je schoolexamen hebt gehad.
Ehm ja...dat is toch net iets te specifiek voor de Algemen Kennis Quizquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Spieren bestaan uit actinefillamenten met bindingsplaatsen voor myosine. De myosinekop hydroliseert ATP waardoor de myosinekop aan de actine kan binden en zo de spier samentrekt. Er is ook weer ATP nodig om die binding ongedaan te maken. Maar er is geen ATP meer als je dood bent en daarom verstarren je spieren.
Maar nu preciesquote:Op maandag 27 november 2006 23:20 schreef Don_Tom het volgende:
De snelheid en de grootte van het geheugen van computers verdubbelen elke 2 jaar.... of zoiets.
check even het slowchat topic: AKQ Slowchat #7: Voor het weglaseren van uw dekstempel!quote:Op maandag 27 november 2006 23:19 schreef seekfaM het volgende:
[..]
1. Ik ben dyslext als een deurknop.
2. Misschien dat ik een extra zwaar N&T en Gezondheid vakkenpakket heb.......
Als iemand had gezegd dat je ATP nodig hebt om spieren te ontspannen had ik het ook goed gerekend hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja...dat is toch net iets te specifiek voor de Algemen Kennis Quizom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je zit in de goede/juiste richting, maar nu moet je het nog iets precieser zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef Don_Tom het volgende:
Wat wil je specifieker, de verdubbelingstijd of hetgeen er precies verdubbelt?
Prima, zal ik er een stellen. Weet er wel eentje, in de hoop dat die nog niet voorbij gekomen is.quote:Op maandag 27 november 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
Hij is weg, nieuwe vraag?
quote:Op maandag 27 november 2006 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alexander Pechtold, Boris van der Ham en Bert Bakker
Tsja, dat wist ik dus niet........ Lees niet altijd alles terug.quote:Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Is 2 uur geleden nog aan bod gekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat weet ik. Geeft nietsquote:Op maandag 27 november 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Tsja, dat wist ik dus niet........ Lees niet altijd alles terug.
Nieuwe vraag maar doen?
U vraagt, wij draaien.....quote:Op maandag 27 november 2006 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook niet, en anders blijven we bezig. Doe Nembrio de punten (hij maakte het antwoord af) en dan kunnen we verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 27 november 2006 23:57 schreef Don_Tom het volgende:
Steve Buscemi
(this doesn't concern you Donny!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat je verder wilt komen in het levenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:11 schreef Mark_V het volgende:
jezus ik had alle vragen in dit topic gewoon geweten, waarom had ik weer andere dingen te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wyccie +2quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
7,5
gaat toch niet lukken, kan ik maar beter "bovenaan in de AKQ" tot mijn levensdoel makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je verder wilt komen in het levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dante Alighieri natuurlijk, Tomquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:13 schreef Mark_V het volgende:
beatrix
Sorry, ik had de punten al gegeven toen ik jouw antwoord zag. En ik reken Beatrix dus ook goed. Sorryquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:16 schreef Don_Tom het volgende:
Waarom krijg ik de punten dan niet?
Je meent hetquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
] (Ik ben niet zo strengom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:17 schreef Don_Tom het volgende:
Je meent hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook en volgens mij is het 3e klas stof. Maar wellicht heb jij nog 2e fase gehad. Dan is het weer niet zo gekquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zegt me helemaal niets, en ik heb toch 5 jaar VWO Bio gehad...
Neemt niet weg dat het een leuke vraag isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei! Niet een hele gekke gokquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb 2e fase gehad, kan ook prima zijn dat het wel behandeld is, maar zou het niet meer weten. Ik leerde jam maken in de 4e!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de vraag ga ik voor meneer Scrabbs
Nee...maar je bent in ieder geval een nette jongen dat je daar eerst aan dachtquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Skinner?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:01 schreef Neuroscience het volgende:
o, dan is het butts
Die dude was wel eens op vrijdagavond bij Veronica te zien, rond een uur of 23... moet genoeg info zijn denk ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef Mark_V het volgende:
seymour butts?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Upd: dat is gewoon nog het antwoord ook, wie heet er nou weer zo. Of is het een geintje met dubbele betekenis?
Seymour Butts is een porno-karakter. Vandaar de hintquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef Mark_V het volgende:
seymour butts?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Upd: dat is gewoon nog het antwoord ook, wie heet er nou weer zo. Of is het een geintje met dubbele betekenis?
Vind je die leuk? Dan weet ik er nog wel eenquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:08 schreef Mark_V het volgende:
Wat een ge-ni-ale naam trouwens voor een pornoacteurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klopt! nu die nogwat nog!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:11 schreef Mark_V het volgende:
john ronald nogwat
scherp!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
voor Tolkien. Duh!
Ja diequote:Op dinsdag 28 november 2006 01:15 schreef Don_Tom het volgende:
Reuel?
Don_Tom + 2quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:15 schreef Don_Tom het volgende:
Reuel?
Mark_V +2quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:18 schreef Mark_V het volgende:
antwerpen
Soepie +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:23 schreef Soempie het volgende:
priamos
Ik heb altijd geleerd dat de ruinenes van troje in turkije liggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Soepie +1
Er is maar een bekende koning van Troje, omdat Troje een mythische stad is waarvan nog steeds niet bekend is waar het gelegen heeft. Men kent het alleen uit de Illias. Recentelijk zijn er echter wel aanwijzingen waar het gelegen zou hebben...
zien we hem ook eens doodgaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:27 schreef Mark_V het volgende:
Vanavond de pruts-film Troy gezien, wat een historische draak en ook nog eens een slechte film was dat. Brad compleet ongeloofwaardig als Achillesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop