ik vind een meeting wel leuk hoor, maar niet voor mijquote:
ik hoop dat het een grapje wasquote:Op maandag 27 november 2006 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
waarom komt Homdeck niet naar een meet in Grun?
Maar dit is niet een datequote:Op maandag 27 november 2006 14:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het wel 's gedaan hoor, 2x iemand ontmoet via internet. maar het bevalt me niet op een of andere manier. de anonimiteit is weg en dat vind ik jammer denk ik
dat waren ook geen datesquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dit is niet een date
Dit is gewoon een heel gezellig groepje mensen
-edit- en je kunt toch gewoon samen met je vriend komen? Als je het niet leuk vindt kun je altijd nog met hem op stap
ik denk dat ik wel komquote:Op maandag 27 november 2006 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
waarom komt Homdeck niet naar een meet in Grun?
quote:
Okayquote:Op maandag 27 november 2006 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat waren ook geen dates
en m'n vriend houdt er ook niet van
nee hoor, ik vind het een leuk idee maar ik kom lekker niet. ik blijf liever Etcetera
Ik heb een anonieme kaart gekocht.quote:Op maandag 27 november 2006 14:19 schreef Etcetera het volgende:
ik OV op halen vandaag. eerst winkels dicht (nog geen 1u, kutdorp!) daarna foto's gemaakt, ingeleverd blahblah
krijg ik die chippas niet want het kan nog niet. tsssssk het enige wat ik echt interessant vond (niet dat ik 'm nodig heb trouwens) kan weer niet
belachelijk!
ov studentenjaarkaart bedoel ik hequote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een anonieme kaart gekocht.
Wat is eigenlijk het voordeel van een persoonlijke?
Mooi. Zet maar wat Roy Orbison klaar. Of Willy Alberti.quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:
en, Tim, we gaan ook karaoke doen![]()
volgens wyccie
we proberen juist mensen enthousiast te houden/ krijgen voor de meetquote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mooi. Zet maar wat Roy Orbison klaar. Of Willy Alberti.
Ik vind Jacques Herb of Eddy Wally meer iets voor jouquote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mooi. Zet maar wat Roy Orbison klaar. Of Willy Alberti.
Jacques Herb wil misschien ook wel lukken. Of Jacques Brel...quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind Jacques Herb of Eddy Wally meer iets voor jou
Ik heb dat voor zover ik me kan herinneren zelfs niet in de 6e gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
6de*
Gaat best goed. Begin langzaamaan weer wat "actiever" te worden.quote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Prima, vermoeiend weekend, maar vandaag veel in de trein geslapen. En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |