Daar hebben we tegenwoordig de PM's voorquote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een beetje wispelturig. Soms staan er foto's en dan weer niet. Soms is ie op slot en dan bedenk ik weer dat ik iemand een berichtje wil sturen en doe ik hem weer open![]()
Kruistocht in Spijkerbroek ben ik aan het luisteren tijdens het Fokkenquote:Op zondag 26 november 2006 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het druk had met lezen
ben in 3 boeken bezig nu (LOTR, Kruistocht in een Spijkerbroek en Web van Inkt) en heb nog minstens 5 liggen wachten
Ik weet helemaal niet of ik hem überhaupt ga kijken. Maar dit is een audioboekquote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat we (vriend en ik) die op dvd gaan kijkenzijn niet heel erg wild van nederlandse verfilmingen, ook al is dit een co-productie
dát had ik al begrepenquote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ik hem überhaupt ga kijken. Maar dit is een audioboek
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie het plaatje niet goed, Nem.
Was ik waarschijnlijk nog aan het uploaden. Hij moet er nu goed staanquote:
Even de SHIFT inhouden en met je muis of REFRESH klikken (F5 heeft geen zin)quote:Op zondag 26 november 2006 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik zie nog steeds alleen de bovenste helft.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Nee, sorry.
Dank uquote:Op zondag 26 november 2006 16:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zal hem even toevoegen.
Mja, dat dacht ik alquote:Op zondag 26 november 2006 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wat gedaan (de cache geleegd) en nu is het wel goed.
Helaas, in de OP zie ik 'm weer half.quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik al
Maar dat zou je computer al moeten doen met SHIFT-refresh
Oh well..
Die zou er al in moeten staan.quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het misschien een idee om de OP in de Wiki te zetten?
En die brandende vrachtwagen hierboven?quote:Op zondag 26 november 2006 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Helaas, in de OP zie ik 'm weer half.![]()
Ja, prima.quote:Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die brandende vrachtwagen hierboven?
Jawel hoor. 'Dag Sinterklaasje'.quote:Op zondag 26 november 2006 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zat net te denken:
Er is wel een intocht van sinterklaas maar geen 'uittocht', waarom niet?![]()
O, ben jij er zo een.quote:Op zondag 26 november 2006 17:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Omdat iedereen blij is dat hij weer oprot met zijn gastarbeiders?
Ik heb hem nog nooit met zijn boot weer weg zien varenquote:Op zondag 26 november 2006 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel hoor. 'Dag Sinterklaasje'.
ik was er zelf niet uitgekomenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Cryptogrammen 2
Jullie houden toch zo van puzzelen? Hihi
Help mij even met de tweede opgave. Ik zit helemaal vast en anders kan ik niet verder!!![]()
Heb die nog niet op, keertje proberenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:15 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde zo graag in het Ben&Jerry topic melden dat Halfbaked m'n nieuwe favoriet is, is het topic weg
dus bij deze: Ben en Jerry's Halfbaked is het lékkerste ijs dat ik ken![]()
![]()
En hoe beviel Memento?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:58 schreef Nesle het volgende:
Zo, ik heb net The davinci code gekeken.
Wat een retegoeie film zeg. Alleen wel totaal anders dan het boek, imo.
Nu ga ik Memento kijken
quote:Op zondag 26 november 2006 02:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh, en ik heb ontdekt dat Channing Tatum is HOT
Komt omdat ie op 6 december de auto pakt en naar België rijdtquote:Op zondag 26 november 2006 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit met zijn boot weer weg zien varen
ik dacht dat we blikkietrap gingen doenquote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk idee die meeting, gaan we daar dan wel Triviant spelen?
ah ik kom nietquote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:
en, Tim, we gaan ook karaoke doen![]()
volgens wyccie
quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:
en, Tim, we gaan ook karaoke doen![]()
volgens wyccie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |