Concorde past. Dat maak je met rum, Baileys en koffielikeur.quote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oke...
Het drankje kan vliegen! (8)
- - - - - - - -
Ja die puzzel had mijn vader al opgelost! Geen idee of dat concorde was, maar zou best kunnen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Concorde past. Dat maak je met rum, Baileys en koffielikeur.
Weet je HEEL zeker dat die "i" goed is? Ik vind dat altijd zo lastig met die dingenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die puzzel had mijn vader al opgelost! Geen idee of dat concorde was, maar zou best kunnen!
Ik moet alleen die van die grap nog. Dan kan ik verder!![]()
Wel goed gezien trouwens!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je HEEL zeker dat die "i" goed is? Ik vind dat altijd zo lastig met die dingen
Hij is nu even boodschapjes doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag hem trouwens even wat hij bij dat drankje had
legaal > witquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Witz had ik ook bedacht maar dat is Duits en kon het niet rijmen met legaal
Dat maakt sensequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
legaal > wit
voorzet > voor zet
wit voor zet
witz
gekoppeldquote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet er nog 1!
Gesteld?
g - k - - - e - d
Ja, dat dacht ik ookquote:
Graag gedaanquote:
Waar komen die uit?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
Was ik weer
Figuurlijk een eitje (5)
V - - - -
Die jongen voelt de druk (6)
- - - G - -
Wijzer om te stoppen (5)
- G - - D
Een scheut onzin (5)
- - - V -
|
Forum Opties | |
---|---|