NEE???!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:36 schreef wyccie het volgende:
Psssst....Ik denk dat wit-ijsbeertje MaJo is.
Dus die 7.8 klopt welquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef Soempie het volgende:
Babel is erg indrukwekkend![]()
voor het weglaseren van uw dekstempel![]()
Een Maxthon gebruiker!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er ook geen last van, ik gebruik Maxton (gebaseerd op IE), maar die balkjes-bug is dus reeds gemeld.
Babel wil ik nog gaan zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef Soempie het volgende:
Babel is erg indrukwekkend![]()
voor het weglaseren van uw dekstempel![]()
ben je een dek-ijsbeer?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:01 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens last van, ik gebruik de pil.
wyccie op ijsberenjacht?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gewoon een nare kloon is zij.![]()
![]()
Jayhawk misschien wel![]()
Nee, das waar. En hij heeft ook een fotoboek zag ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:35 schreef wyccie het volgende:
Maar Jayhawk deed toch weer normaal? En hij is toch niet geband?
DeSiever kan niet, dat is een topickiller en dan was dit topic al lang om zeep geholpen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, das waar. En hij heeft ook een fotoboek zag ik.
Maar toch, DeSiever misschien?
Watskeburt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:52 schreef Supersheep het volgende:
Ah, Stanley_Climbfall is ook een topickiller geweest zie ik
edit:en een flinke ook!
hij heeft er nu nog steeds last van, alhoewel in mindere mate
Die eerste is niet van mezelf maar schijnt niet bewerkt te zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is geen Photoshop?
Die 7.8 klopt zeker.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dus die 7.8 klopt wel![]()
Morgen zitten we tegelijkertijd bij The Departed en James Bond... Ben benieuwd.![]()
Ben ook wel benieuwd of die goed is. ik wil hem in ieder geval zelf ook eens zien nu.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die 7.8 klopt zeker.
Ja, ben ook benieuwd. Ik ga rond half 11 naar The Departed. Kijken of die 8.4 klopt.![]()
Ging wel over hoe James Bond James Bond werd, dacht ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:55 schreef Soempie het volgende:
De nieuwe James Bond was toch naar het eerste boek? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Veel plezier in elk geval vanavond Neleos![]()
Ik moet even boodschappen doen en een koelkast kopen![]()
quote:
Ik kan helemaal niet zo goed kokenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehe tja...maar ze zijn zo simpel te maken, dat kun je zelf ook
Ik kwam er gisteren achter dag een kilo peren maar een euro kost...vreemd!
1 Kilo peren (Gieser Wildeman)quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet zo goed koken![]()
![]()
Recept!
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Cryptogrammen 2
Jullie houden toch zo van puzzelen? Hihi
Help mij even met de tweede opgave. Ik zit helemaal vast en anders kan ik niet verder!!![]()
Nee eens...maar na 5 postjes ofso heb je al gauw door dat het zo'n discussie wordt tochquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:35 schreef Lienekien het volgende:
@ Nem: je weet toch van tevoren niet dat iets op zo'n discussie uitloopt? Om nou voor elk wissewasje naar het SC-topic te gaan, dat werkt niet.
Kijk eens hoe de discussie stopte?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee eens...maar na 5 postjes ofso heb je al gauw door dat het zo'n discussie wordt toch
Nou, volgens mij is de discussie nog niet gestoptquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de discussie stopte?
Het ging toch om de discussie tussen Mark_V en mij, of niet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de discussie nog niet gestopt
[...]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging toch om de discussie tussen Mark_V en mij, of niet?
Meer in het algemeen de discussie over jouw wat zure postings..quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging toch om de discussie tussen Mark_V en mij, of niet?
Ja, best joh. Wat wil je er nog over kwijt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Meer in het algemeen de discussie over jouw wat zure postings..
Mwoah...slechts voor 50% hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Ja. En dat is allemaal mijn schuld. Excuses.
Nu wel trouwens. Nu nog even uitvinden hoe je kan versturen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Macondo kan trouwens geen PM's ontvangen, zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |