Dude, een typefoutje gemaakt in mijn haast het antwoord te typenquote:Op maandag 27 november 2006 22:21 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik gaf al aan dat de laatste 2 letters van crash fout waren, dat zijn er niet drie
is ook weer zo, punt naar jou en snel een vraag verzinnen!quote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dude, een typefoutje gemaakt in mijn haast het antwoord te typen
Je weet zelf ook wel wat ik bedoelde![]()
Dude, beslis eensquote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Jayhawk het volgende:
is ook weer zo, punt naar jou en snel een vraag verzinnen!
Dank u. Vraag onderweg.quote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
is ook weer zo, punt naar jou en snel een vraag verzinnen!
Die is op tv nu ja. Alleen SBS6 he, dus nu heb ik een half uurtje om te fokken tijdens Hart van Nederlandquote:
nu zit ik meer te luisteren dan te kijkenquote:
Kom ik er nu pas achterquote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Neleos het volgende:
Die is op tv nu ja. Alleen SBS6 he, dus nu heb ik een half uurtje om te fokken tijdens Hart van Nederland![]()
Plaatje deed het niet eens. Kuuut.quote:
Ohja, das niet zo handig ja. Ik denk dat ik mijn tv maar direct naast mijn monitor zet. Dat is wel het meest praktische. Hij staat nu op ongeveer 90 graden van mijn monitor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nu zit ik meer te luisteren dan te kijken(tv staat schuin achter me, dus kijken gaat lastig)
oh en hvn![]()
trouwens, volgende week deel 2![]()
Je gelooft het niet, ik zit was op te vouwen, ga ik net even staan voor een dekbedovertrek, mis ik de vraag.quote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Een gemakkelijke dan...Burning, opletten
[afbeelding]
Wat is dit? En wie zat erop?
Ik zei dan ook: "deed".quote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
plaatje doet het wel, maar je vraag was zo dat ik het antwoord al wist
quote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, ik zit was op te vouwen, ga ik net even staan voor een dekbedovertrek, mis ik de vraag.![]()
dat zou ik wel willen maar mijn ouders zouden er waarschijnlijk niet echt mee eens zijnquote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, das niet zo handig ja. Ik denk dat ik mijn tv maar direct naast mijn monitor zet. Dat is wel het meest praktische. Hij staat nu op ongeveer 90 graden van mijn monitor.
Ohja. Mensen om mee rekening te houden, daar heb ik geen last van hierzo in mijn huisquote:Op maandag 27 november 2006 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou ik wel willen maar mijn ouders zouden er waarschijnlijk niet echt mee eens zijn
Jawelquote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef Neuroscience het volgende:
romeinen
Wellicht nog een hintje?quote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Neuroscience het volgende:
Nee. Het lijkt erop dat deze vraag nu niet beantwoord gaat worden. Nieuwe vraag of nog even doorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |