hij herhaalt het geintje in meer dan 1 topic...quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:01 schreef Chewie het volgende:
2e reactie verwijderd, 1e gaat imo nog wel
enkele beledigende reacties verwijderd en notitie van gemaakt, of deze user een troll is kan me verder weinig schelen. Blijft hij/zij doorgaan met beledigende opmerkingen dan merkt hij/zij dat welquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
hij herhaalt het geintje in meer dan 1 topic...
Wanhoopsdaad van Bos
Wat Wouter Wil....wacht.... Wil Wouter Wel?
PvdA: Ander volk eerst!
Stelling: Nederland durft niet te regeren
nee inderdaad Stoomhamer is absoluut geen troll... oh wacht...
Oh ja? De uitspraak van the_general_ is generaliserend te noemen maar daar blijft het verder ook bij en wordt het verderop nog onderbouwt (was beter geweest om dit in 1 keer te doen). Discriminerend is het verder nergensquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kom op zeg! Als je het woord oostblokker of pool zou vervangen voor neger, moslim of marokkaan dan heb je een waarschuwing of een ban te pakken onder het motto van discriminatie.
kijk eens in het topic zelf danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:56 schreef Monidique het volgende:
Sowieso kun je dergelijke verwijten ook uiten in het topic zelf.
Ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kijk eens in het topic zelf dan![]()
Afgehandeld lijkt me.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
SchnitzelSwein
Goh, van welke gebande user, met een hoogwaardige beheersing van de nederlandse taal, zou deze kloon toch zijn?
![]()
Hint. Het is iemand die denkt dat een premier hetzelfde is als een president
Johnny Bravo, verbaast me nix.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef pmb_rug het volgende:
weet iemand hoe ik het 'fotoboek' icoontje bij mijn posts krijg?
ik heb al tijden een fotoboek, maar geen icoontje
http://fotoboek.fok.nl/user/pmb_rug
Bugje Forumsoftware??quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef pmb_rug het volgende:
weet iemand hoe ik het 'fotoboek' icoontje bij mijn posts krijg?
ik heb al tijden een fotoboek, maar geen icoontje
http://fotoboek.fok.nl/user/pmb_rug
Ik ook niet......Maar ik weet ook niet hoe je dat op moet lossen........Is er hier niet een sub-forum voor user-problem, dacht ik?quote:
die staat aangevinkt... WEIRDquote:Op woensdag 13 december 2006 11:20 schreef Chewie het volgende:
Heb je al gekeken bij 'wijzig instellingen' in het fotoboek? Daar kun je een vinkje plaatsen bij 'laat een icoontje zien op het forum'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |