quote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb mijnzelf eruit geëdit omdat ik al gister had aangegeven dat ik het helaas niet ga redden.
Ik kan nu niet meer edittenquote:Op maandag 27 november 2006 10:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Chowi komt ook mee. En misschien Biogarde.
Zegt de persoon die nog geen EO-spelletje kan winnenquote:Op maandag 27 november 2006 10:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
LEER M'N NAAM NOU EENS SPELLEN MENSEN.
quote:
Dit is NIET goed voor de opbrengst van de actie he.quote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Zegt de persoon die nog geen EO-spelletje kan winnen
Omdat je mijn aanhangsel bent, tevens TVP.quote:Op maandag 27 november 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien. Héél misschien ben ik er ook. Waarom? Mja. Dat moet je moemoe vragen.
WTFquote:Op maandag 27 november 2006 10:11 schreef FOKradio het volgende:
Grote motoren achter de veiling zijn moemoe en PusseDeLuxe, dus ook zij zijn vanavond live in de uitzending. En wie weet kun je ook nog een date met hen aanschaffen!
Hehe! Mee eensquote:
Zij doen niet mee, ze zijn geen modquote:
'Sarcasme herkennen doe je zo! In 10 stappen!'quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik kom neem ik wat printjes van belangrijke topics op Fok en een cursusboekje 'Hoe maak ik gevatte grapjes?' mee voor de presentators trouwens.
Ik zie geen PM.quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lees je PM nou eens Martiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjhijjjjjnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
Boehoe...quote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zie geen PM.
En ik ben Martijn ook niet
Samen met het boek 'hoe mondige modjes dichtklappen als ze een microfoon zien'?quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik kom neem ik wat printjes van belangrijke topics op Fok en een cursusboekje 'Hoe maak ik gevatte grapjes?' mee voor de presentators trouwens.
Heul niet waarquote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Samen met het boek 'hoe mondige modjes dichtklappen als ze een microfoon zien'?
Ja maar die presenteren het niet dus hoeven de boel niet leuk te houden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
moet je de juiste modjes uitnodigenquote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heetdier ga je mee?quote:Op maandag 27 november 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je de juiste modjes uitnodigen.
ben al vaak zat geweest, vroegahquote:
Ja, en als ze dat niet doen is het ook niet goed.quote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 27 november 2006 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en als ze dat niet doen is het ook niet goed.
Je hebt ongeveer ¤3000,- Plus om een setje speakers aan te schaffenquote:Op maandag 27 november 2006 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Helleu lieve mensen....Ik vind het nog steeds top en als ik speakers aan de PC had, ging ik de hele avond luisteren
Heul veul succes
Hey, daar heb ik niet voor gestortquote:Op maandag 27 november 2006 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer ¤3000,- Plus om een setje speakers aan te schaffen
quote:Op maandag 27 november 2006 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer ¤3000,- Plus om een setje speakers aan te schaffen
Het duurt tot 22:30.quote:Op maandag 27 november 2006 13:23 schreef Ellatjuh het volgende:
helaas kan ik ut niet helemaal luisteren,ben pas rond half 10 thuis:(
Oh het ging niet om sponsor elisa-vooreennieuwe-speaker-setje?quote:
dat scheelt al.quote:
oh jee. Niks ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanwege persoonlijke omstandigheden zal ik vanavond niet in de studio aanwezig zijn, ik zal wel even skype'n!
Ik ben normaal een persoon die nooit afzegt met dit soort dingen. Dat weten de mensen bij FOK!radio ook wel. Ik ben bereikbaar voor skype en zal daar zeker gebruik van maken.quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee hoor het is enkel de tweede mod die afzegt.
Ik laat het je vanavond even wetenquote:
Oh, er blijven er genoeg over hoorquote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee hoor het is enkel de tweede mod die afzegt.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben normaal een persoon die nooit afzegt met dit soort dingen. Dat weten de mensen bij FOK!radio ook wel. Ik ben bereikbaar voor skype en zal daar zeker gebruik van maken.
Heb je eens een keer de kans een vrouw te daten voor weinigquote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
Daarom. Dat is eng.quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb je eens een keer de kans een vrouw te daten voor weinig [afbeelding]
ik knal het errste bod de ether / mirc chat in zometeenquote:Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef Dizer het volgende:
*Spannend*
kan ik ook op jouw biedenquote:
Het zal vast kunnenquote:
10 lev geboden voor yvonne en daara was de stream kapotquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het zal vast kunnen![]()
Maar ik doe niet meedus doneer je meteen het hele bedrag gewoon ff voor de actie
![]()
* nixxx genietquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Best een uniek moment enzo .. geniet er nog maar even van
quote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef ElisaB het volgende:
Vers van de pers....: de tussenstand op de rekening voor Fok!
FOK! voor Fok... de kerstactie gaat als een speer (deel 4)
Nee hoor....quote:Op maandag 27 november 2006 20:14 schreef Ferdo het volgende:
Wax - Bridge To Your Heart, jeugdsentiment
En deze gaarne helemaal draaien
En dat bleek aan dovemansoren gerichtquote:Op maandag 27 november 2006 20:14 schreef Ferdo het volgende:
Wax - Bridge To Your Heart, jeugdsentiment
En deze gaarne helemaal draaien
Ik kan niet op jouw scherm kijken, maar ik geloof je op je woord. Het antwoord is dus Ja.quote:Op maandag 27 november 2006 20:15 schreef eQuaL het volgende:
wtf
Even een vraagje, als ik die webcam opstart flipt mijn IE, klopt dat?![]()
Gastquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Dirkh het volgende:
Godsamme, ik zou nog niet dood willen liggen op die Chowiedingus.
Kiezen ze tegenwoordig onzinmods op het uiterlijk?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef FamFarmerFan het volgende:Die klaagbaak mod kan zo de boot op.
Maar we hebben al nichten genoeg. En hij is blij met een plaats op de vloer...
Nosh is kjoet jahquote:Op maandag 27 november 2006 20:35 schreef Sidis het volgende:
Wat een jochie is die Nosh nog zeg
Met zijn 'kijk mij eens grappig zijn' nét te late grapjes. En misschien moet je wat minder mompelen
Ik ook van jou hoor.quote:
Prima. Overbiedt en ik dans op íedere boot die je wilt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor.
Als jij danst op de voorplecht van de boot door de grachten dan bied ik.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Prima. Overbiedt en ik dans op íedere boot die je wilt.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef Bendeleider het volgende:
Gut ze hebben die pussydeluxe weer van der bezem getrokken!
Komt diezelfde Moslima voor een retry de studio binnen doet ze der schoenen niet uit kan ze weer opnieuw proberen!quote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Dirkh het volgende:
Er komt een moslim in de studio, zegt de een tegen de ander...
Niveau van groep zeven... eh.... trieste opmerking.
Beetje jammer wel dat ze zelf snel in de verdediging dook toen ze vroegen of zij dan wel grappig isquote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Dirkh het volgende:
Er komt een moslim in de studio, zegt de een tegen de ander...
Niveau van groep zeven... eh.... trieste opmerking.
Nee hoor, Dizer durft nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Bendeleider het volgende:
Niemand meer bieden op dizer laat farmerfarmerfan met hem gaan!
Het is werkelijk waar wat je zegt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Sidis het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat ze zelf snel in de verdediging dook toen ze vroegen of zij dan wel grappig is
Verder had ze wel gelijk. Martijn en Nolius zijn zo ongrappig als een mongooltje dat Hans Teeuwen nadoet.
Omdat je jezelf aan hebt geboden op de veiling. Dat krijg je ervanquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Waarom moet ik nou weer met een gay dude of zo opstap?
Scheelt je jaren van twijfelquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Dat boeit toch an sich nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Joh echtquote:Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef Khadgar het volgende:
De tussenstand:
NOSH: 30: FamFarmerFan
FIVE HORIZONS:
IR BABOON: 10 : Memento-Mori
MESSENGA: 10: Memento-Mori
SJEEN:
DARK ANGELUS: 13: Merel1808
DIZER: 20 : Skaai
BIOGARDE: 11: Bendeleider
CHOWI:
UIO_AMS: 10 : Fogel
ALICEY: 15: Khadgar
YVONNE: 10 : Nixxx
Lijkt me ook niet, ik ben beschaafd en keurig op gevoed.quote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat boeit toch an sich niet
Kan jij niet eens optiefen ofzo?quote:Op maandag 27 november 2006 21:02 schreef Sidis het volgende:
Sterkte. Ik heb leuke verhalen over het gehoord.
Ach, ik ben wat gewend en tis maar voor een avondje/middagje/whateverquote:Op maandag 27 november 2006 21:02 schreef Sidis het volgende:
Sterkte. Ik heb leuke verhalen over het gehoord.
Ach meisje toch. Maakt die grote boze meneer gemene opmerkingen?quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan jij niet eens optiefen ofzo?
Met je kutopmerkingen![]()
Zegquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb niks tegen gay dudette'squote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ZegDoe 'ns liev
Anders trek ik zo mn bod weer in heur
Dizer
heyquote:Op maandag 27 november 2006 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik luister half om half, want ik pik ook de herhaling van XF nog een keer mee.
Hoi Thomquote:
Duhquote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hoi Bart![]()
Lekker bio aan 't checke![]()
![]()
Ja, ik ga de hele dag door hequote:
Whahahaquote:Op maandag 27 november 2006 21:41 schreef Litso het volgende:
Oh god. Ik heb op McDavid na echt de flauwste humor van FOK!
Wat doe je me aan
Ze is geen mod.quote:Op maandag 27 november 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
heygooi je meisje eens in de uitverkoop
blauw geeft afquote:
Hij heeft wel zo een kak rrrrrrrrrrrrrrrrrrr inderdaadquote:
quote:
*trekt bod in....quote:
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.quote:
nobody is perfect!!quote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.
Ik weet het, ik heb je zelfs nog enkele minuten gemeet. Dokter Bernhard enzo. Je bent schattigquote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.
Ja, ik weet het. Maar dit is voor de onwetende lezer die te lui is om in mijn fotoboek te kijken.quote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb je zelfs nog enkele minuten gemeet.
Eensch... IR isquote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb je zelfs nog enkele minuten gemeet. Dokter Bernhard enzo. Je bent schattig
Maar je klinkt idd kakkeriger dan je eruit ziet.
Desondanks toch wel relevant.quote:Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eensch... IR is(maar dat zal Litso niet bedoelen...)
ik heb het origineel van Boney M.quote:Op maandag 27 november 2006 22:31 schreef Bendeleider het volgende:
Top nummertje!
Ik zie geen mail...quote:Op maandag 27 november 2006 22:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het origineel van Boney M.
klinkt beter
en Martijn of Nolius, lees nu die mail voor![]()
ik heb hem nochtans naar het juiste adres gestuurdquote:
Moet ze dat hier misschien ook nog ff doenquote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef Mirage het volgende:
Hallo sara radiopiraat
Tof van je dat je AvdV haar volle naam toch even geedit hebt.![]()
Verder: het was een toffe uitzending![]()
Dat heb ik ook! Leer je wel mee levenquote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De Taxi moet die dokken ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ben thuis hoor. Dankzij een vertraging van ruim een half uur van de
. NS
. alsnog m'n metro in Rotterdam gemist, waardoor ik 20 euro kon dokken voor een taxi. Die nadat ik 'een beetje ja' had geantwoord op z'n vraag of ik haast had door 2 rooie lichten reed, twee waarschuwingen negeerde dat hij te hard reed, en 2 keer auto's inhaalde door op het verkeerde wegdek te rijden
. Hoe zit dat met boetes die een taxi krijgt als je erin zit, moet de taxi zelf die dokken?
.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef FOKradio het volgende:
[..]
De Taxi moet die dokken ja.
Lekkere klote thuisrit ja...
Maar goed dat de radio vermakelijk was
Heel goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fokradio...
Ik heb me geregistreerd...
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:28 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heel goed
Laat wel de modjes een beetje met rust hè
* Sjeen helpt... Ik heb niet geskyped, Yvonne heeft me wel gepromootquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef moemoe het volgende:
* moemoe graaft in haar geheugen
Heeft Sjeen nou ook geskyped gisteren? Mensen help eens.
Oja! Zo zat het, thanksquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
* Sjeen helpt... Ik heb niet geskyped, Yvonne heeft me wel gepromoot![]()
Heeft ze het een beetje goed gedaanquote:
Ze zei dat je een lekker wijf was, klopt dus helemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft ze het een beetje goed gedaan![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zei dat je een lekker wijf was, klopt dus helemaal.
Weet je al wanneer je komt presenteren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zei dat je een lekker wijf was, klopt dus helemaal.
Weet je zeker dat je het aandurft?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je komt presenteren?![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het aandurft?
Ja, het is voor de kinderen!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh presenteren, moet ik daar nog geld voor neerleggen?
Ja hoor. Scheelt mij weer pratenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het aandurft?
Zeg, waar waren die printjes nou?quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben er nu mee bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 11:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Wanneer is de uitzending on-line terug te luisteren?
En ik vind dat er een duidelijk erratum bij moet komen...quote:
Ik had belangrijkere dingen te doen die dagquote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Zeg, waar waren die printjes nou?
Wie betaald, bepaaldquote:Op woensdag 29 november 2006 16:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sure.
[..]
De volledige regie uit handen, een echte moemoe uitzending?![]()
40 euro.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
Hoeveel had MoeMoe ook alweer geboden??
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geld is niet voor jou, maar voor Stichting FOK.
Zou kunnenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef FamFarmerFan het volgende:Zullen we een duo presentatie houden?
Dan praten we in de laatste avond de biedingen nog even omhoog
Waarom stribbelde je dan zo tegen?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en het was wel mijn vriendinnetje hoor
Geen idee, ik heb niet iets opgemerkt wat tegenstribbeldequote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom stribbelde je dan zo tegen?
ja, ik vind het prima. Wat zou originele invulling zijn?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Nolius/Marijn?
FOK! voor FOK crew veiling SC part 3![]()
Speel in op de behoefte van jullie luisteraars.
Oh, prima jaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al weet ik natuurlijk niet wanneer ik het kan presenteren, is niet van mij afhankelijk denk ik zo.
Clumsy_clown wilde ook mee, zodat ze me kon meppen als ik weer te veel ratelde.
Mij bellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:16 schreef FOKradio het volgende:
[..]
ja, ik vind het prima. Wat zou originele invulling zijn?
Iets als de vorige keer zonder mongolide Fries zou al prima zijn denk ik. Scores heel duidelijk bijhouden, kandidaten bellen/skypen om ze nog wat voor zichzelf te laten praten, Yvonne d'r riedeltje laten doen, topics op Fok op laten zwepen door de bieders daar te noemen en tegen elkaar op te zetten zeg maar. Ik denk dat het eigenlijk best slim zou zijn (en ja, ik ga nu advies geven terwijl ik jullie afgekraakt heb dus je hoeft het niet aan te nemenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:16 schreef FOKradio het volgende:
[..]
ja, ik vind het prima. Wat zou originele invulling zijn?
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets als de vorige keer zonder mongolide Fries zou al prima zijn denk ik. Scores heel duidelijk bijhouden, kandidaten bellen/skypen om ze nog wat voor zichzelf te laten praten, Yvonne d'r riedeltje laten doen, topics op Fok op laten zwepen door de bieders daar te noemen en tegen elkaar op te zetten zeg maar. Ik denk dat het eigenlijk best slim zou zijn (en ja, ik ga nu advies geven terwijl ik jullie afgekraakt heb dus je hoeft het niet aan te nemen) om moemoe de aflevering maandag te laten doen. Ze heeft er toch al op geboden. Zorgen dat ze iemand bij zich heeft om de boel op het forum in de gaten te houden en klaar is de koe.
Maar hè, dat is mijn idee maar.
Dan wens ik je heel veel succes en beterschap toe, ik kan namelijk maandag niet. (anders had ik het wel gedaan) Maar ik heb verplichtingen elders.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
Ik zou het heel graag maandag willen presenteren, maar ik ben nu ziek, even kijken of ik maandag opgeknapt ben.
Ik hoop dat het kanquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
Ik zou het heel graag maandag willen presenteren, maar ik ben nu ziek, even kijken of ik maandag opgeknapt ben.
Dat is nu al duidelijk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Radioploeg, moemoe kan maandag niet komen presenteren. Ze is te ziek.
hup hup naar bed dan, in plaats van 's nachts laat op te zijn!quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Solly, ik mag niet te veel doen enzo. Ik ben al 2 weken ziekjes.
Wordt het sowieso wel een veiling-uitzending trouwens?quote:Op zondag 3 december 2006 11:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
hup hup naar bed dan, in plaats van 's nachts laat op te zijn!
hey kan ik je nog voor kopenquote:Op zondag 3 december 2006 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt het sowieso wel een veiling-uitzending trouwens?
Geen idee eigenlijk. We doen er vast wel iets mee, maar ff nadenken wat we precies doen.quote:Op zondag 3 december 2006 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt het sowieso wel een veiling-uitzending trouwens?
zeg mag ik voor 10 euro bij jullie in de uitzending Limburgs lullenquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. We doen er vast wel iets mee, maar ff nadenken wat we precies doen.
Van mij wel!quote:Op zondag 3 december 2006 12:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg mag ik voor 10 euro bij jullie in de uitzending Limburgs lullen![]()
is goed bel ik wel tussen 20 en 21 uur en spreek wel iets in op het antoordapparaatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |