Wie betaald, bepaaldquote:Op woensdag 29 november 2006 16:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sure.
[..]
De volledige regie uit handen, een echte moemoe uitzending?![]()
40 euro.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
Hoeveel had MoeMoe ook alweer geboden??
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geld is niet voor jou, maar voor Stichting FOK.
Zou kunnenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef FamFarmerFan het volgende:Zullen we een duo presentatie houden?
Dan praten we in de laatste avond de biedingen nog even omhoog
Waarom stribbelde je dan zo tegen?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en het was wel mijn vriendinnetje hoor
Geen idee, ik heb niet iets opgemerkt wat tegenstribbeldequote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom stribbelde je dan zo tegen?
ja, ik vind het prima. Wat zou originele invulling zijn?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Nolius/Marijn?
FOK! voor FOK crew veiling SC part 3![]()
Speel in op de behoefte van jullie luisteraars.
Oh, prima jaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al weet ik natuurlijk niet wanneer ik het kan presenteren, is niet van mij afhankelijk denk ik zo.
Clumsy_clown wilde ook mee, zodat ze me kon meppen als ik weer te veel ratelde.
Mij bellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:16 schreef FOKradio het volgende:
[..]
ja, ik vind het prima. Wat zou originele invulling zijn?
Iets als de vorige keer zonder mongolide Fries zou al prima zijn denk ik. Scores heel duidelijk bijhouden, kandidaten bellen/skypen om ze nog wat voor zichzelf te laten praten, Yvonne d'r riedeltje laten doen, topics op Fok op laten zwepen door de bieders daar te noemen en tegen elkaar op te zetten zeg maar. Ik denk dat het eigenlijk best slim zou zijn (en ja, ik ga nu advies geven terwijl ik jullie afgekraakt heb dus je hoeft het niet aan te nemenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:16 schreef FOKradio het volgende:
[..]
ja, ik vind het prima. Wat zou originele invulling zijn?
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets als de vorige keer zonder mongolide Fries zou al prima zijn denk ik. Scores heel duidelijk bijhouden, kandidaten bellen/skypen om ze nog wat voor zichzelf te laten praten, Yvonne d'r riedeltje laten doen, topics op Fok op laten zwepen door de bieders daar te noemen en tegen elkaar op te zetten zeg maar. Ik denk dat het eigenlijk best slim zou zijn (en ja, ik ga nu advies geven terwijl ik jullie afgekraakt heb dus je hoeft het niet aan te nemen) om moemoe de aflevering maandag te laten doen. Ze heeft er toch al op geboden. Zorgen dat ze iemand bij zich heeft om de boel op het forum in de gaten te houden en klaar is de koe.
Maar hè, dat is mijn idee maar.
Dan wens ik je heel veel succes en beterschap toe, ik kan namelijk maandag niet. (anders had ik het wel gedaan) Maar ik heb verplichtingen elders.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
Ik zou het heel graag maandag willen presenteren, maar ik ben nu ziek, even kijken of ik maandag opgeknapt ben.
Ik hoop dat het kanquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
Ik zou het heel graag maandag willen presenteren, maar ik ben nu ziek, even kijken of ik maandag opgeknapt ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |