Moet ze dat hier misschien ook nog ff doenquote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef Mirage het volgende:
Hallo sara radiopiraat
Tof van je dat je AvdV haar volle naam toch even geedit hebt.![]()
Verder: het was een toffe uitzending![]()
Dat heb ik ook! Leer je wel mee levenquote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.
De Taxi moet die dokken ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ben thuis hoor. Dankzij een vertraging van ruim een half uur van de
. NS
. alsnog m'n metro in Rotterdam gemist, waardoor ik 20 euro kon dokken voor een taxi. Die nadat ik 'een beetje ja' had geantwoord op z'n vraag of ik haast had door 2 rooie lichten reed, twee waarschuwingen negeerde dat hij te hard reed, en 2 keer auto's inhaalde door op het verkeerde wegdek te rijden
. Hoe zit dat met boetes die een taxi krijgt als je erin zit, moet de taxi zelf die dokken?
.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef FOKradio het volgende:
[..]
De Taxi moet die dokken ja.
Lekkere klote thuisrit ja...
Maar goed dat de radio vermakelijk was
Heel goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fokradio...
Ik heb me geregistreerd...
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:28 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heel goed
Laat wel de modjes een beetje met rust hè
* Sjeen helpt... Ik heb niet geskyped, Yvonne heeft me wel gepromootquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef moemoe het volgende:
* moemoe graaft in haar geheugen
Heeft Sjeen nou ook geskyped gisteren? Mensen help eens.
Oja! Zo zat het, thanksquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
* Sjeen helpt... Ik heb niet geskyped, Yvonne heeft me wel gepromoot![]()
Heeft ze het een beetje goed gedaanquote:
Ze zei dat je een lekker wijf was, klopt dus helemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft ze het een beetje goed gedaan![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zei dat je een lekker wijf was, klopt dus helemaal.
Weet je al wanneer je komt presenteren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zei dat je een lekker wijf was, klopt dus helemaal.
Weet je zeker dat je het aandurft?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je komt presenteren?![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het aandurft?
Ja, het is voor de kinderen!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh presenteren, moet ik daar nog geld voor neerleggen?
Ja hoor. Scheelt mij weer pratenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het aandurft?
Zeg, waar waren die printjes nou?quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik kom neem ik wat printjes van belangrijke topics op Fok en een cursusboekje 'Hoe maak ik gevatte grapjes?' mee voor de presentators trouwens.
Ben er nu mee bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 11:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Wanneer is de uitzending on-line terug te luisteren?
En ik vind dat er een duidelijk erratum bij moet komen...quote:
Ik had belangrijkere dingen te doen die dagquote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Zeg, waar waren die printjes nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |