quote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb mijnzelf eruit geëdit omdat ik al gister had aangegeven dat ik het helaas niet ga redden.
Ik kan nu niet meer edittenquote:Op maandag 27 november 2006 10:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Chowi komt ook mee. En misschien Biogarde.
Zegt de persoon die nog geen EO-spelletje kan winnenquote:Op maandag 27 november 2006 10:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
LEER M'N NAAM NOU EENS SPELLEN MENSEN.
quote:
Dit is NIET goed voor de opbrengst van de actie he.quote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Zegt de persoon die nog geen EO-spelletje kan winnen
Omdat je mijn aanhangsel bent, tevens TVP.quote:Op maandag 27 november 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien. Héél misschien ben ik er ook. Waarom? Mja. Dat moet je moemoe vragen.
WTFquote:Op maandag 27 november 2006 10:11 schreef FOKradio het volgende:
Grote motoren achter de veiling zijn moemoe en PusseDeLuxe, dus ook zij zijn vanavond live in de uitzending. En wie weet kun je ook nog een date met hen aanschaffen!
Hehe! Mee eensquote:
Zij doen niet mee, ze zijn geen modquote:
'Sarcasme herkennen doe je zo! In 10 stappen!'quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik kom neem ik wat printjes van belangrijke topics op Fok en een cursusboekje 'Hoe maak ik gevatte grapjes?' mee voor de presentators trouwens.
Ik zie geen PM.quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lees je PM nou eens Martiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjhijjjjjnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
Boehoe...quote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zie geen PM.
En ik ben Martijn ook niet
Samen met het boek 'hoe mondige modjes dichtklappen als ze een microfoon zien'?quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik kom neem ik wat printjes van belangrijke topics op Fok en een cursusboekje 'Hoe maak ik gevatte grapjes?' mee voor de presentators trouwens.
Heul niet waarquote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Samen met het boek 'hoe mondige modjes dichtklappen als ze een microfoon zien'?
Ja maar die presenteren het niet dus hoeven de boel niet leuk te houden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
moet je de juiste modjes uitnodigenquote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heetdier ga je mee?quote:Op maandag 27 november 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je de juiste modjes uitnodigen.
ben al vaak zat geweest, vroegahquote:
Ja, en als ze dat niet doen is het ook niet goed.quote:Op maandag 27 november 2006 12:12 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 27 november 2006 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en als ze dat niet doen is het ook niet goed.
Je hebt ongeveer ¤3000,- Plus om een setje speakers aan te schaffenquote:Op maandag 27 november 2006 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Helleu lieve mensen....Ik vind het nog steeds top en als ik speakers aan de PC had, ging ik de hele avond luisteren
Heul veul succes
Hey, daar heb ik niet voor gestortquote:Op maandag 27 november 2006 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer ¤3000,- Plus om een setje speakers aan te schaffen
quote:Op maandag 27 november 2006 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer ¤3000,- Plus om een setje speakers aan te schaffen
Het duurt tot 22:30.quote:Op maandag 27 november 2006 13:23 schreef Ellatjuh het volgende:
helaas kan ik ut niet helemaal luisteren,ben pas rond half 10 thuis:(
Oh het ging niet om sponsor elisa-vooreennieuwe-speaker-setje?quote:
dat scheelt al.quote:
oh jee. Niks ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanwege persoonlijke omstandigheden zal ik vanavond niet in de studio aanwezig zijn, ik zal wel even skype'n!
Ik ben normaal een persoon die nooit afzegt met dit soort dingen. Dat weten de mensen bij FOK!radio ook wel. Ik ben bereikbaar voor skype en zal daar zeker gebruik van maken.quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee hoor het is enkel de tweede mod die afzegt.
Ik laat het je vanavond even wetenquote:
Oh, er blijven er genoeg over hoorquote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee hoor het is enkel de tweede mod die afzegt.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben normaal een persoon die nooit afzegt met dit soort dingen. Dat weten de mensen bij FOK!radio ook wel. Ik ben bereikbaar voor skype en zal daar zeker gebruik van maken.
Heb je eens een keer de kans een vrouw te daten voor weinigquote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
Daarom. Dat is eng.quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb je eens een keer de kans een vrouw te daten voor weinig [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |