Ik ben normaal een persoon die nooit afzegt met dit soort dingen. Dat weten de mensen bij FOK!radio ook wel. Ik ben bereikbaar voor skype en zal daar zeker gebruik van maken.quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee hoor het is enkel de tweede mod die afzegt.
Ik laat het je vanavond even wetenquote:
Oh, er blijven er genoeg over hoorquote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee hoor het is enkel de tweede mod die afzegt.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben normaal een persoon die nooit afzegt met dit soort dingen. Dat weten de mensen bij FOK!radio ook wel. Ik ben bereikbaar voor skype en zal daar zeker gebruik van maken.
Heb je eens een keer de kans een vrouw te daten voor weinigquote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
Daarom. Dat is eng.quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb je eens een keer de kans een vrouw te daten voor weinig [afbeelding]
ik knal het errste bod de ether / mirc chat in zometeenquote:Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef Dizer het volgende:
*Spannend*
kan ik ook op jouw biedenquote:
Het zal vast kunnenquote:
10 lev geboden voor yvonne en daara was de stream kapotquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het zal vast kunnen![]()
Maar ik doe niet meedus doneer je meteen het hele bedrag gewoon ff voor de actie
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |