*trekt bod in....quote:
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.quote:
nobody is perfect!!quote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.
Ik weet het, ik heb je zelfs nog enkele minuten gemeet. Dokter Bernhard enzo. Je bent schattigquote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar is een paar jaar geleden zelfs nog een topic over geopend. Maar ik heb écht geen tommy hillfiger kleren, ik kan geen golf of bridge en mijn ouders hebben 1 huis met hypotheek. Maar goed, ik moet er maar mee leren leven.
Ja, ik weet het. Maar dit is voor de onwetende lezer die te lui is om in mijn fotoboek te kijken.quote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb je zelfs nog enkele minuten gemeet.
Eensch... IR isquote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb je zelfs nog enkele minuten gemeet. Dokter Bernhard enzo. Je bent schattig
Maar je klinkt idd kakkeriger dan je eruit ziet.
Desondanks toch wel relevant.quote:Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eensch... IR is(maar dat zal Litso niet bedoelen...)
ik heb het origineel van Boney M.quote:Op maandag 27 november 2006 22:31 schreef Bendeleider het volgende:
Top nummertje!
Ik zie geen mail...quote:Op maandag 27 november 2006 22:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het origineel van Boney M.
klinkt beter
en Martijn of Nolius, lees nu die mail voor![]()
ik heb hem nochtans naar het juiste adres gestuurdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |