Tja, jij bent natuurlijk wel een user met een dubieuze reputatie.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:42 schreef pmb_rug het volgende:
alicey, vind je ook niet zelf dat je een beetje met 2 maten meet.
er staat haast geen maat op de hoeveel niet-inhoudelijke posts die jij gewoon toelaat en bij mij schijn je erg fanatiek te screenen.
ga je ook mijn post history af elke dag?
misschien wel zo efficient
anyway, ik vind het allemaal erg overdreven en buitengewoon arbitraire
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:42 schreef pmb_rug het volgende:
alicey, vind je ook niet zelf dat je een beetje met 2 maten meet.
Dat is niet tegen jou persoonlijk gericht. Wel is het zo dat ik die manier van reageren op dat moment even echt zat was en daarom die post heb verwijderd.quote:er staat haast geen maat op de hoeveel niet-inhoudelijke posts die jij gewoon toelaat en bij mij schijn je erg fanatiek te screenen.
Nee, ik heb betere dingen te doen.quote:ga je ook mijn post history af elke dag?
misschien wel zo efficient
Ik vind het ten eerste niet arbitrair. Arbitrair zou zijn als ik alleen jouw posts zou editen of jouw posts in het bijzonder en dat is niet het geval. Ten tweede kun je het in het geheel voorkomen door op een constructieve manier te posten.quote:anyway, ik vind het allemaal erg overdreven en buitengewoon arbitraire
Die extra letter past niet in de database.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:09 schreef Friek_ het volgende:
Levensbeschouwin.. levensbeschouwin..
Maken we het hiphop verantwoord, ofzo?
Ik overweeg idd een slotje omdat hij niet duidelijk aan het reageren is, maar ik wacht nog even of er een vruchtbaar discussie komt van andere users.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef het_fokschaap het volgende:
beetje vreemde manier van discussie opzetten
Big Bang Theorie.
TS komt niet met argumenten en vraagt alleen maar of we weten wat hij bedoelt zonder concreet te worden
al weten we natuurlijk wel waar hij naartoe wil
Onderwerp is zo te zien al gemoved. TT heb ik wel iets aangepsat.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:27 schreef Godslasteraar het volgende:
kudt! verkeerde topic, nou ja, de SC en feedback zijn ook wat lastig van elkaar te onderscheiden
We maken er gewoon een trio van.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maar ga je gang
Een tt betreft there can be only onequote:Op donderdag 14 december 2006 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
We maken er gewoon een trio van.
Ik volg je even niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een tt betreft there can be only one
Nog steeds nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met zn 3en aan een topic zitten?
Overzicht FOK! voor FOKquote:Op donderdag 14 december 2006 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, informeren naar wie je heeft 'gekocht'![]()
PMquote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef VonHinten het volgende:
Noooo! Trigger je hebt te vroeg je slotje erop gegooid.. Stond op het punt om door een langszappende moslim te worden uitgenodigd voor het komende suikerfeest..![]()
Flikker op met je kuttopics en ga je vredig op Kerst voorbereiden, frusti.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Akkersloot het volgende:
Wat "zucht". Iedereen ziet de ramadan niet als vasten modjeChristelijk vasten (24,25 en 26 dec) begonnen vs ramadannen.
Misschien wordt het dan tijd om ergens anders te gaan klieren. Ergens anders dan op FOK! bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Akkersloot het volgende:
Wat "zucht". Iedereen ziet de ramadan niet als vasten modjeChristelijk vasten (24,25 en 26 dec) begonnen vs ramadannen.
Misschien moet jij eens andere reacties lezen dan die van L_V en Haushofer, in het eerder over dit onderwerp door je gesloten topic bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd om ergens anders te gaan klieren. Ergens anders dan op FOK! bijvoorbeeld.
Wat Haushofer zegt dus.
Wat ga je morgen (1e kerstdag) zoal doen Akje?quote:Op zondag 24 december 2006 22:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens andere reacties lezen dan die van L_V en Haushofer, in het eerder over dit onderwerp door je gesloten topic bijvoorbeeld.
Ramadan. Is dat vasten of feesten ?
Ze zullen in dat gesticht tehuis wel een gezamenlijke activiteit hebben. Chocomel drinken onder de kerstboom of zo.quote:Op zondag 24 december 2006 22:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat ga je morgen (1e kerstdag) zoal doen Akje?
Geldt dat voor iedereen die de ramadan niet ziet als vasten ????????????quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef Alicey het volgende:
Misschien wordt het dan tijd om ergens anders te gaan klieren. Ergens anders dan op FOK! bijvoorbeeld.
Wat Haushofer zegt dus.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:43 schreef Akkersloot het volgende:
Vervolg van Ramadan. Is dat vasten of feesten ?
Jou was het toch niet ontgaan dat ik een afkoelban had bij NWS/Pol ? Waarom heb je zelf dan zo'n grote bek ?quote:Op maandag 25 december 2006 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zullen in dat gesticht tehuis wel een gezamenlijke activiteit hebben. Chocomel drinken onder de kerstboom of zo.
Maar verder fijne kerstdagen Akkerquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen die de ramadan niet ziet als vasten ????????????
Wat is je probleem? Dat ik een eerder door je gesloten topic weer heb proberen op te starten ?
[..]
Van het zelfdequote:Op maandag 25 december 2006 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Maar verder fijne kerstdagen Akker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |