Een tt betreft there can be only onequote:Op donderdag 14 december 2006 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
We maken er gewoon een trio van.
Ik volg je even niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een tt betreft there can be only one
Nog steeds nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met zn 3en aan een topic zitten?
Overzicht FOK! voor FOKquote:Op donderdag 14 december 2006 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, informeren naar wie je heeft 'gekocht'![]()
PMquote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef VonHinten het volgende:
Noooo! Trigger je hebt te vroeg je slotje erop gegooid.. Stond op het punt om door een langszappende moslim te worden uitgenodigd voor het komende suikerfeest..![]()
Flikker op met je kuttopics en ga je vredig op Kerst voorbereiden, frusti.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Akkersloot het volgende:
Wat "zucht". Iedereen ziet de ramadan niet als vasten modjeChristelijk vasten (24,25 en 26 dec) begonnen vs ramadannen.
Misschien wordt het dan tijd om ergens anders te gaan klieren. Ergens anders dan op FOK! bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Akkersloot het volgende:
Wat "zucht". Iedereen ziet de ramadan niet als vasten modjeChristelijk vasten (24,25 en 26 dec) begonnen vs ramadannen.
Misschien moet jij eens andere reacties lezen dan die van L_V en Haushofer, in het eerder over dit onderwerp door je gesloten topic bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd om ergens anders te gaan klieren. Ergens anders dan op FOK! bijvoorbeeld.
Wat Haushofer zegt dus.
Wat ga je morgen (1e kerstdag) zoal doen Akje?quote:Op zondag 24 december 2006 22:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens andere reacties lezen dan die van L_V en Haushofer, in het eerder over dit onderwerp door je gesloten topic bijvoorbeeld.
Ramadan. Is dat vasten of feesten ?
Ze zullen in dat gesticht tehuis wel een gezamenlijke activiteit hebben. Chocomel drinken onder de kerstboom of zo.quote:Op zondag 24 december 2006 22:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat ga je morgen (1e kerstdag) zoal doen Akje?
Geldt dat voor iedereen die de ramadan niet ziet als vasten ????????????quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef Alicey het volgende:
Misschien wordt het dan tijd om ergens anders te gaan klieren. Ergens anders dan op FOK! bijvoorbeeld.
Wat Haushofer zegt dus.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:43 schreef Akkersloot het volgende:
Vervolg van Ramadan. Is dat vasten of feesten ?
Jou was het toch niet ontgaan dat ik een afkoelban had bij NWS/Pol ? Waarom heb je zelf dan zo'n grote bek ?quote:Op maandag 25 december 2006 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zullen in dat gesticht tehuis wel een gezamenlijke activiteit hebben. Chocomel drinken onder de kerstboom of zo.
Maar verder fijne kerstdagen Akkerquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen die de ramadan niet ziet als vasten ????????????
Wat is je probleem? Dat ik een eerder door je gesloten topic weer heb proberen op te starten ?
[..]
Van het zelfdequote:Op maandag 25 december 2006 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Maar verder fijne kerstdagen Akker
Is goedquote:Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef STORMSEEKER het volgende:
Misschien kunnen de heren/dames moderatoren mijn topic, Is de drieëenheid een bijbelse leerstelling?,
even in de gaten houden, ik vermoed dat er gezwam op komst is.
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:38 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, welke mod heeft gister teveel gezopen en kan die knopjes niet uitelkaar houen?
Is niet op slot, wel had ik um centraal gezetquote:Op maandag 1 januari 2007 14:47 schreef Haushofer het volgende:
Slowchat op slot Of misschien ben ik nog niet helemaal nuchter
Mmmm, bij mij staat ie op slot, kan er iig niet in reageren.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is niet op slot, wel had ik um centraal gezet
Oh ik heb hem helemaal sticky gezet.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mmmm, bij mij staat ie op slot, kan er iig niet in reageren.
Zatte Liesjequote:Op maandag 1 januari 2007 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh ik heb hem helemaal sticky gezet.
Nu weer sticky en open.
Meer erg slecht geslapen (hele nacht liggen blaffen) en vroeg wakker geworden. Had gisteravond ook al geen stem meer over.quote:
voiláquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:50 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet niet hoe andere mensen er over denken, maar misschien dat de TT van dit topic iets algemener kan worden gemaakt ?Dan heeft Viperen geen grote last meer op zijn schouders
Om er op in te gaan wat je doet in het geval dat iemand argumenten terzijde schuift of negeert en zelf niet inhoudelijk reageert; Het beste is om in dat geval die persoon links te laten liggen in een discussie. Het is verloren moeite, omdat die personen helemaal niet uit zijn op discussie. Qua moderatie zullen op een gegeven moment postings die niet inhoudelijk zijn, een flame bevatten, of respectloosheid uiten t.a.v. hun discussiepartner (Bijv. door een zeer uitgebreide inhoudelijke post te negeren) van diegene worden geedit of verwijderd. Blijkt dat niet te helpen en wordt de discussie nog steeds om zeep geholpen zal het uiteindelijk leiden tot een ban, toenemend in duur.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef zwambtenaar het volgende:
Wat te doen met mensen met een bord voor hun kop zoals KirmiziBeyaz in Daarom Evolutie #12 ? Deze mensen helpen een gezonde discussie om zeep en uiteindelijk gaan ze in een hoekje staan janken als een klein kind, omdat ze niet serieus worden genomen en als je dan niet uitkijkt heb je voor je het weet ook een dreigement aan je broek, want zo zijn ze. Ik daag KirmiziBeyaz uit om zich hier te komen verantwoorden, waarom hij weigert fatsoenlijk aangedragen argumenten en bewijzen in overweging te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |