abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:00:46 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_42149635
Kan je de ramadan een vastentijd noemen ? Als je vast onthou je je toch eerst niet een dag van eten en drinken om daarna elke avond een feestmaal binnen te werken ?

Ik zie de ramadan als
» Vasten.
» Feesten
» Geen mening.

maak je eigen FOK! poll zelf!
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_42149674
Het is vast geen feest om tussen zonsopgang en zonsondergang niet te eten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:05:10 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42149783
Ik mis de optie

'schijnheilige aanstellerij'
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_42149828
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:05 schreef SpecialK het volgende:
Ik mis de optie

'scheinheilige aanstellerij'
Mee eens...

Ik heb maar geen mening ingevult.. de hele dag eten zou me toch niet lukken laat staan omdat dan ook nog voor je geloof te doen.. *zucht* volgens mij wil het geloof de moslims zelf ook dood hebben..
pi_42149925
Ze kunnen het beter "Rammeldag" noemen. Ik zou rammelen van de honger.
pi_42150150
Het is een stakker gebeuren..

Het idee alleen al..
Ja wij leven mee met de armen...

Ja he.. eerst in de ochtend je helemaal rond vreten ... en dan savonds ook meteen

En jij meeleven met de arme ?

Die vreten in de ochtend zich niet vol? en ook in de avond hebben hun die mogelijkheid niet....

Ik vindt het enorm zielige vertoning maja wie ben ik he... wij integreren wel...

Ps: mijn middelbare school waar ik inmiddels van af ben had 1 dag van ramadan een vrijedag... weetje hoe dat genoemd werd ? Studie dag voor de leraren... terwijl het gewoon voor dat fucking ramadan is..
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:18:27 #7
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_42150198
Ik mis de optie "onzin". Geen mening dus..hahaa
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:18:59 #8
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42150217
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef linqx het volgende:
Het is een stakker gebeuren..

Het idee alleen al..
Ja wij leven mee met de armen.
En daar ga je al de mist in
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:19:55 #9
60090 Akkersloot
pi_42150253
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef Lucille het volgende:
En eindelijk was er eens een krant die vermeldde van ochtendschemering tot zonsondergang.

En natuurlijk mag je volgens de regels van de ramadan tussen ochtendschemering en zonsondergang ook niet drinken.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_42150257
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:05 schreef SpecialK het volgende:
Ik mis de optie

'schijnheilige aanstellerij'
Wat is er aanstellerij aan Ik zou even de betekenis van aanstellerij opzoeken als ik jou was . Je bent zelf de aansteller nu
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:21:03 #11
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42150285
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef Lucille het volgende:
Valt wel mee, je wordt wat rustiger he. Voor sommige mensen is dat wel een feest

dinsdag 26 september 2006 @ 20:21:42 #12
60090 Akkersloot
pi_42150303
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef linqx het volgende:
Ja wij leven mee met de armen...
Nog afgezien van het feit van als een God het over armen heeft hij er dus voor gekozen zou hebben dat er armoede bestaat.
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:23:06 #13
60090 Akkersloot
pi_42150360
Als het ramadanvreetfeest vasten is, hoe zou je dan echt vasten moeten noemen
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:23:14 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42150364
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Wat is er aanstellerij aan Ik zou even de betekenis van aanstellerij opzoeken als ik jou was . Je bent zelf de aansteller nu
Aanstellen is dingen erger voor laten doen dan ze zijn. Zoals mensen er een grootse gebeurtenis van maken om te laten zien hoe solidair ze wel niet zijn met de minder bedeelden in de wereld. Dat is aanstellen. Een mooie show en goed acteerwerk maar uiteindelijk betekend het toch maar bar weinig.

Solidair zijn met armen moet je als je het echt meent 365 dagen per jaar zijn en niet alleen maar wanneer de stand van de maan goed is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:25:18 #15
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42150445
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Aanstellen is dingen erger voor laten doen dan ze zijn. Zoals mensen er een grootse gebeurtenis van maken om te laten zien hoe solidair ze wel niet zijn met de minder bedeelden in de wereld.
Nogmaals, daar ga je al de fout in. Wil je zo onwetend blijven of laten je hersencellen nieuwe informatie niet toe

dinsdag 26 september 2006 @ 20:29:01 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42150594
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef stukovich het volgende:

[..]

Nogmaals, daar ga je al de fout in. Wil je zo onwetend blijven of laten je hersencellen nieuwe informatie niet toe

Jij hebt tot nu toe nog niks nieuws gezegd pipo misschien moet je eens wat minder zelf-verheven doen en inhoudelijk reageren dan er maar vanuit te gaan dat iemand dom en ontwetend en minderwaardig is. Ik kots op jouw reactie.
pi_42150629
Rammen dan = voor ons dus een feest
en voor hun vasten

denk dat het gewoon vasten is voor hun
aangezien ze niks mogen hebben
wel raar da er dan een suikerfeest bij aan zit
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:31:23 #18
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42150677
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij hebt tot nu toe nog niks nieuws gezegd pipo misschien moet je eens wat minder zelf-verheven doen en inhoudelijk reageren dan er maar vanuit te gaan dat iemand dom en ontwetend en minderwaardig is. Ik kots op jouw reactie.
Oke, dossierkennis dan.

Jij stigmatiseert een groep van 1.5 miljard op basis van de ramadan, terwijl jij niet eens bekend bent met de beweegredenen van de Ramadan.

En nee, ik ga ze niet opnoemen voor je. Verlicht jezelf zou ik zeggen...

google en wikipedia are your friends
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:32:49 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42150739
Ik kan nog geen uur zonder eten en drinken. Ik heb er veel respect voor wat dat betreft. Zéker geen feest natuurlijk.
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:33:43 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42150766
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef stukovich het volgende:

[..]

Oke, dossierkennis dan.

Jij stigmatiseert een groep van 1.5 miljard op basis van de ramadan, terwijl jij niet eens bekent bent met de beweegredenen van de Ramadan.
Ik heb geen probleem met het stigmatiseren van 1,5 miljard mensen die geloven in een onzichbaar vriendje. En nee daar heb ik ook geen respect voor. Daar hoef ik ook geen respect voor te hebben. Respect moet je verdienen en krijg je niet by default. Klaar.
quote:
En nee, ik ga ze niet opnoemen voor je. Verlicht jezelf zou ik zeggen...

google en wikipedia are your friends
Wikipedia

Het vasten is een van de vijf zuilen van de islam en is dus voorgeschreven in de Koran.
Het vasten wordt ook gezien als vorm van zuivering van de ziel en gehoorzaamheid aan God
Tijdens ramadan leren mensen zelfdiscipline.
De moslims voelen en tonen verbondenheid met arme en hongerige mensen elders op de wereld. Het herinnert hen hoe het is om arm en hongerig te zijn.

pwned.

en ga nu maar eens lekker weer naar buiten met je grote broer van 13 blankies beroven in de winkelstraat. Klotepauper.
pi_42150887
Het gaat in op het moment dat je geen verschil ziet tussen een zwarte en een witte draad.
Maar dat werkt beter in de regio van Mekka
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_42150977
Je vorige topic was toch beter Akkersloot..

Dit gaat weer nergens over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')