abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:43:47 #151
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:45:08 #152
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_44673165
Ik zal morgen wel eens kijken. Maar dat de kinderen terug komen lijkt me wel een seperaat topic waardig. Uiteindelijk kan het allemaal best bij elkaar.
pi_44678762
Drugshond hulde. Je bent echt van grote waarde voor NWS.
Bijvoorbeeld het plaatsen van een artikeltje over Cohen waarin hij als gek en gevaar wordt aangeduidt en verder zelf geen argumenten te posten behalve wat geflame en gebash. Daar wordt zo'n topic heel erg veel beter van en daar wil ik je even voor bedanken
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:09:59 #154
89730 Drugshond
pi_44678823
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Drugshond hulde. Je bent echt van grote waarde voor NWS.
Bijvoorbeeld het plaatsen van een artikeltje over Cohen waarin hij als gek en gevaar wordt aangeduidt en verder zelf geen argumenten te posten behalve wat geflame en gebash. Daar wordt zo'n topic heel erg veel beter van en daar wil ik je even voor bedanken
Ow, het moest een hulde en halalujaa topic worden. Sorry dat ik ergens de plank missloeg.
Ik post nog wel inhoudelijk door en ja ik heb een eigen mening en die kun je niet afpakken.
pi_44678858
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ow, het moest een hulde en halalujaa topic worden. Sorry dat ik ergens de plank missloeg.
Ik post nog wel inhoudelijk door en ja ik heb een eigen mening en die kun je niet afpakken.
Halal lujaa bedoel je?

Je postte helemaal geen mening, alleen een dom flamend stukje over Cohen. Maar goed hoor, dat je je subforum op die manier in de vaart der volkeren om hoog stoot. Jammer. Jullie zouden eens in de leer moeten bij kozzmic, zie mijn stukje op de FP.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:14:47 #156
89730 Drugshond
pi_44678906
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Halal lujaa bedoel je?

Je postte helemaal geen mening, alleen een dom flamend stukje over Cohen. Maar goed hoor, dat je je subforum op die manier in de vaart der volkeren om hoog stoot. Jammer. Jullie zouden eens in de leer moeten bij kozzmic, zie mijn stukje op de FP.
Ja maar...... ik mot die Cohen niet. Snap dat nou. Moet ik dan met mijn handen over elkaar zitten.
pi_44678993
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:14 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja maar...... ik mot die Cohen niet. Snap dat nou. Moet ik dan met mijn handen over elkaar zitten.
Nee, plaats een argument, iets inhoudelijks. Ken je dat woord?
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:32:00 #158
89730 Drugshond
pi_44680167
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik tiep vanavond wel een stukkie.
Goedzo. Eerst denken en dan doen, zegt Mama van SCH altijd
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:45:32 #160
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44685924
17 jarige veroordeelt tot 10 jaar cel wegens orale sex

veroordeelt -> veroordeeld. Anders lijkt het net alsof men in Amerika 17-jarige rechters heeft. .
  maandag 25 december 2006 @ 10:05:48 #161
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44726237
James Brown overleden

Is er achter de schermen niet eens een hele discussie geweest over dit soort zaken? Dat topics best in verschillende subfora mogen lopen omdat er verschillende insteken kunnen zijn?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44726262
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
James Brown overleden

Is er achter de schermen niet eens een hele discussie geweest over dit soort zaken? Dat topics best in verschillende subfora mogen lopen omdat er verschillende insteken kunnen zijn?
Ja, klopt, maar dat betekent niet dat alles dubbel zou hoeven te lopen.

Bij het overlijden van Robert Long is ook het NWS topic gesloten, na intern overleg.

En de reacties in het NWS topic waren bijna gelijk aan die in het Muz topic.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 25 december 2006 @ 10:13:07 #163
66444 Lord_Vetinari
pi_44726283
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja, klopt, maar dat betekent niet dat alles dubbel zou hoeven te lopen.

Bij het overlijden van Robert Long is ook het NWS topic gesloten, na intern overleg.

En de reacties in het NWS topic waren bijna gelijk aan die in het Muz topic.
Niet iedereen heeft MUZ in zijn/haar AT....
pi_44726324
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft MUZ in zijn/haar AT....
Dat zullen dan ook niet echt de mensen zijn die oprecht treuren om het overlijden van James Brown lijkt mij.

Ik zou het wat anders vinden als bv Bono zou overlijden, die heeft naast een muzikale achtergrond ook nog een maatschappelijk bewogen leven. Dat kan ik van James Brown niet echt zeggen.

Zomaar elk topic open laten is daarom waanzin en moet imho van persoon tot persoon bekeken worden.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 25 december 2006 @ 10:18:39 #165
66444 Lord_Vetinari
pi_44726341
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat zullen dan ook niet echt de mensen zijn die oprecht treuren om het overlijden van James Brown lijkt mij.

Ik zou het wat anders vinden als bv Bono zou overlijden, die heeft naast een muzikale achtergrond ook nog een maatschappelijk bewogen leven. Dat kan ik van James Brown niet echt zeggen.

Zomaar elk topic open laten is daarom waanzin en moet imho van persoon tot persoon bekeken worden.
JB heeft regelamtig het nieuws gehaald als hij zijn vrouw of een andere dame weer eens alle hoeken van de kamer had laten zien, anders. Redelijk NWS-waardig, lijkt me.
pi_44726357
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

JB heeft regelamtig het nieuws gehaald als hij zijn vrouw of een andere dame weer eens alle hoeken van de kamer had laten zien, anders. Redelijk NWS-waardig, lijkt me.
Show nieuws, niets meer niets minder. Dat komt in de beste gezinnen voor.
  maandag 25 december 2006 @ 10:20:31 #167
66444 Lord_Vetinari
pi_44726360
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Show nieuws, niets meer niets minder. Dat komt in de beste gezinnen voor.
Geldt voor Bono dan ook.
pi_44726385
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Geldt voor Bono dan ook.
Nee. Lijkt mij niet te vergelijken, een artiest die zijn vrouw moedwillig in elkaar beukt, of een artiest die zich naast zijn carriere ook nog inzet voor het goede doel. Dat maakt een persoon net wat belangrijker qua nieuwswaarde.
pi_44726466
Gelukkig kerstfeest allemaal
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 10:32:52 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726469
mjah ik vind het ook meer iets voor MUZ hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_44726505
Oh god, James Brown mag niet in NWS?

Sorry heren, maar dit zit in alle nieuwsbulletins, is een legende die man. Of moest de dood van Diana ook in SHO?
pi_44726508
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:32 schreef SCH het volgende:
Gelukkig kerstfeest allemaal
Tering, Tiny Tim flashbacks
pi_44726510
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee. Lijkt mij niet te vergelijken, een artiest die zijn vrouw moedwillig in elkaar beukt, of een artiest die zich naast zijn carriere ook nog inzet voor het goede doel. Dat maakt een persoon net wat belangrijker qua nieuwswaarde.
Rare redenering, JB heeft heel vaak het nieuws gehaald met zijn gevangenisverleden. Sinds wanneer leggen we daar een morele meetlat naast?

Sorry, u komt niet in de krant want u was stom
  maandag 25 december 2006 @ 10:35:53 #174
66444 Lord_Vetinari
pi_44726521
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:35 schreef SCH het volgende:

Sorry heren, maar dit zit in alle nieuwsbulletins, is een legende die man. Of moest de dood van Diana ook in SHO?
Nee, die moest (toentertijd) nog in C&H, omdat daar toen ook alle adellijke nieuwtjes terechtkwamen.
pi_44726537
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, die moest (toentertijd) nog in C&H, omdat daar toen ook alle adellijke nieuwtjes terechtkwamen.
Ik hoop dat je een grapje maakt...... toch?
  maandag 25 december 2006 @ 10:37:28 #176
66444 Lord_Vetinari
pi_44726543
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een grapje maakt...... toch?
Nee. Ik heb slaande ruzie met Nuongirl erover gehad (al voordat ik mod werd) omdat ik het er niet vond passen. Tegenwoordig gaat het ook naar SHO.
pi_44726553
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:35 schreef SCH het volgende:

Oh, is dat de maatstaf, het zit in alle nieuwsbullitins.
pi_44726557
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Ik heb slaande ruzie met Nuongirl erover gehad (al voordat ik mod werd) omdat ik het er niet vond passen. Tegenwoordig gaat het ook naar SHO.
Dat meen je toch niet?

Nou ja, als er zo over NIEUWS gedacht wordt, dan heeft het weinig zin om te discussieren.
pi_44726576
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Niet alleen maar wel een belangrijke.

Kom anders eens een dagje langs op een nieuwsredactie, ik nodig jullie als nieuwsmods uit, dan kan je eens proeven aan discussies over nieuwswaarde.

Ik verbaas me hierover DoG. Het lijkt of je je eigen subforum tekort wilt doen.

Maar je argumenten over het slaan, zijn echt hilarisch. Als Bono wel zou mogen, moet JB ook gewoon. Dus gaan we er eentje openen
  maandag 25 december 2006 @ 10:40:49 #180
66444 Lord_Vetinari
pi_44726586
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. 11/9 kon ook best in K&W. Slopen en herbouwen, tenslotte.
pi_44726612
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. 11/9 kon ook best in K&W. Slopen en herbouwen, tenslotte.
DoG zou het topic: James Brown opgepakt na mishandeling echtgenote, waarschijnlijk wel openlaten in NWS
pi_44726618
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet alleen maar wel een belangrijke.

Kom anders eens een dagje langs op een nieuwsredactie, ik nodig jullie als nieuwsmods uit, dan kan je eens proeven aan discussies over nieuwswaarde.

Ik verbaas me hierover DoG. Het lijkt of je je eigen subforum tekort wilt doen.

Maar je argumenten over het slaan, zijn echt hilarisch. Als Bono wel zou mogen, moet JB ook gewoon. Dus gaan we er eentje openen
Aanbod om langs te komen op een nieuwsredactie zou ik niet afslaan, ben vaak genoeg op het media park, als je daar tenminste zit.

Maar je OP moet echt goed zijn wil je hem niet gelijk dicht hebben.
pi_44726626
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef SCH het volgende:

[..]

DoG zou het topic: James Brown opgepakt na mishandeling echtgenote, waarschijnlijk wel openlaten in NWS
Nee, vond ik toendertijd ook al niet echt opzienbarend
pi_44726641
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Aanbod om langs te komen op een nieuwsredactie zou ik niet afslaan, ben vaak genoeg op het media park, als je daar tenminste zit.
Die staat! (Ja vaak, zometeen weer.)

Ik ga er geen energie aan verspillen hoor - vind alleen de discussie wat opvallend en wordt altijd getriggerd door de vraag wat nieuws is en niet. Maar voor Fok gelden natuurlijk andere maatstaven dan voor mijn eigen werk, dat realiseer ik me soms weer onvoldoende.
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 10:46:26 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726655
mjah wat zou dan precies die andere insteek zijn hier in NWS waar L_V het over heeft?

want dat niet elke user in MUZ komt vind ik een slap argument
pi_44726670
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Die staat! (Ja vaak, zometeen weer.)

Ik ga er geen energie aan verspillen hoor - vind alleen de discussie wat opvallend en wordt altijd getriggerd door de vraag wat nieuws is en niet. Maar voor Fok gelden natuurlijk andere maatstaven dan voor mijn eigen werk, dat realiseer ik me soms weer onvoldoende.
Ik zit in januari bijna elke dag in Studio 21, dus ik PM je nog wel. Even kijken of DH en/of sp3c ook kunnen.
pi_44726674
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:46 schreef sp3c het volgende:
mjah wat zou dan precies die andere insteek zijn hier in NWS waar L_V het over heeft?

want dat niet elke user in MUZ komt vind ik een slap argument
Er zijn gewoon artiesten van wie de dood Nieuwswaarde heeft. Dat bericht op zich hoort dan in NWS. Een discussie over de waarde van de muziek van de overleden artiest kan wel in MUZ en alle overlijdensberichten van artiesten die veel minder nieuwswaarde hebben ook. Maar ik vind TT 101 wel een redelijk criterium persoonlijk.
  maandag 25 december 2006 @ 10:48:43 #188
66444 Lord_Vetinari
pi_44726683
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 10:53:18 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726738
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

*Nieuws* sp3c is jarig *Nieuws* -> ONZ (of FOK / FC)
ja eigenlijk zou daar zo'n apart tijdelijk forum voor geopend moeten worden
pi_44726763
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
*Nieuws* sp3c is jarig *Nieuws* -> ONZ (of FOK / FC)
Fuck, helemaal vergeten. Nog gefeliciteerd sp3c-ie
quote:
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen...
Ach, je gaat je gang maar.

Ik moest wel schrikken bij dat item over de kerstman, maar dat bleek een stand-in gelukkig.
pi_44726778
Heeft James Brown niet iets met de islam? Dat ie een keer in Mekka heeft opgetreden ofzo. Als het woord moslim er in voor komt, mag het vast wel blijven staan
pi_44726786
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
Heeft James Brown niet iets met de islam? Dat ie een keer in Mekka heeft opgetreden ofzo. Als het woord moslim er in voor komt, mag het vast wel blijven staan
Volgens mij was ie meer dope gezind.
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 10:58:42 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726803
als yusuf islam doodgaat dan gaat dat ook gewoon naar MUZ ... tenzij die zichzelf opblaast in een bus ofzo
pi_44726805
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Volgens mij was ie meer dope gezind.
Get uppah....
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 10:59:14 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726813
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Fuck, helemaal vergeten. Nog gefeliciteerd sp3c-ie

toch moet ik binnenkort echt naar bed
pi_44726825
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:58 schreef sp3c het volgende:
als yusuf islam doodgaat dan gaat dat ook gewoon naar MUZ ... tenzij die zichzelf opblaast in een bus ofzo
Das wel een aardig voorbeeld. Cat Stevens die de US niet inmag omdat ie op een lijst staat als "ongewenst persoon" . Dat had wel NWS waarde.
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 11:01:38 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726841
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Das wel een aardig voorbeeld. Cat Stevens die de US niet inmag omdat ie op een lijst staat als "ongewenst persoon" . Dat had wel NWS waarde.
net als James die zijn vrouw alle hoeken van de kamer laat zien ... maar zijn overlijden dan weer niet imo
pi_44726858
Wiens overlijden past dan wel in NWS?
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 11:03:31 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44726864
iig de kerstman
pi_44726870
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

net als James die zijn vrouw alle hoeken van de kamer laat zien
Dat vind ik dan weer niet zo bijzonder, had van mij in SHO of in SPT gemogen, maar NWS???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')