Ow, het moest een hulde en halalujaa topic worden. Sorry dat ik ergens de plank missloeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Drugshond hulde. Je bent echt van grote waarde voor NWS.
Bijvoorbeeld het plaatsen van een artikeltje over Cohen waarin hij als gek en gevaar wordt aangeduidt en verder zelf geen argumenten te posten behalve wat geflame en gebash. Daar wordt zo'n topic heel erg veel beter van en daar wil ik je even voor bedanken
Halal lujaa bedoel je?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow, het moest een hulde en halalujaa topic worden. Sorry dat ik ergens de plank missloeg.
Ik post nog wel inhoudelijk door en ja ik heb een eigen mening en die kun je niet afpakken.
Ja maar...... ik mot die Cohen niet. Snap dat nou. Moet ik dan met mijn handen over elkaar zitten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Halal lujaa bedoel je?
Je postte helemaal geen mening, alleen een dom flamend stukje over Cohen. Maar goed hoor, dat je je subforum op die manier in de vaart der volkeren om hoog stoot. Jammer. Jullie zouden eens in de leer moeten bij kozzmic, zie mijn stukje op de FP.
Nee, plaats een argument, iets inhoudelijks. Ken je dat woord?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar...... ik mot die Cohen niet. Snap dat nou. Moet ik dan met mijn handen over elkaar zitten.
Ik tiep vanavond wel een stukkie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, plaats een argument, iets inhoudelijks. Ken je dat woord?
Goedzo. Eerst denken en dan doen, zegt Mama van SCH altijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik tiep vanavond wel een stukkie.
Ja, klopt, maar dat betekent niet dat alles dubbel zou hoeven te lopen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
James Brown overleden
Is er achter de schermen niet eens een hele discussie geweest over dit soort zaken? Dat topics best in verschillende subfora mogen lopen omdat er verschillende insteken kunnen zijn?
Niet iedereen heeft MUZ in zijn/haar AT....quote:Op maandag 25 december 2006 10:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dat betekent niet dat alles dubbel zou hoeven te lopen.
Bij het overlijden van Robert Long is ook het NWS topic gesloten, na intern overleg.
En de reacties in het NWS topic waren bijna gelijk aan die in het Muz topic.
Dat zullen dan ook niet echt de mensen zijn die oprecht treuren om het overlijden van James Brown lijkt mij.quote:Op maandag 25 december 2006 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft MUZ in zijn/haar AT....
JB heeft regelamtig het nieuws gehaald als hij zijn vrouw of een andere dame weer eens alle hoeken van de kamer had laten zien, anders. Redelijk NWS-waardig, lijkt me.quote:Op maandag 25 december 2006 10:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat zullen dan ook niet echt de mensen zijn die oprecht treuren om het overlijden van James Brown lijkt mij.
Ik zou het wat anders vinden als bv Bono zou overlijden, die heeft naast een muzikale achtergrond ook nog een maatschappelijk bewogen leven. Dat kan ik van James Brown niet echt zeggen.
Zomaar elk topic open laten is daarom waanzin en moet imho van persoon tot persoon bekeken worden.
Show nieuws, niets meer niets minder. Dat komt in de beste gezinnen voor.quote:Op maandag 25 december 2006 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
JB heeft regelamtig het nieuws gehaald als hij zijn vrouw of een andere dame weer eens alle hoeken van de kamer had laten zien, anders. Redelijk NWS-waardig, lijkt me.
Geldt voor Bono dan ook.quote:Op maandag 25 december 2006 10:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Show nieuws, niets meer niets minder. Dat komt in de beste gezinnen voor.
Nee. Lijkt mij niet te vergelijken, een artiest die zijn vrouw moedwillig in elkaar beukt, of een artiest die zich naast zijn carriere ook nog inzet voor het goede doel. Dat maakt een persoon net wat belangrijker qua nieuwswaarde.quote:
Tering, Tiny Tim flashbacksquote:
Rare redenering, JB heeft heel vaak het nieuws gehaald met zijn gevangenisverleden. Sinds wanneer leggen we daar een morele meetlat naast?quote:Op maandag 25 december 2006 10:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee. Lijkt mij niet te vergelijken, een artiest die zijn vrouw moedwillig in elkaar beukt, of een artiest die zich naast zijn carriere ook nog inzet voor het goede doel. Dat maakt een persoon net wat belangrijker qua nieuwswaarde.
Nee, die moest (toentertijd) nog in C&H, omdat daar toen ook alle adellijke nieuwtjes terechtkwamen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:35 schreef SCH het volgende:
Oh god, James Brown mag niet in NWS?
Sorry heren, maar dit zit in alle nieuwsbulletins, is een legende die man. Of moest de dood van Diana ook in SHO?
quote:Op maandag 25 december 2006 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, die moest (toentertijd) nog in C&H, omdat daar toen ook alle adellijke nieuwtjes terechtkwamen.
Nee. Ik heb slaande ruzie met Nuongirl erover gehad (al voordat ik mod werd) omdat ik het er niet vond passen. Tegenwoordig gaat het ook naar SHO.quote:Op maandag 25 december 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]Ik hoop dat je een grapje maakt...... toch?
Oh, is dat de maatstaf, het zit in alle nieuwsbullitins.quote:Op maandag 25 december 2006 10:35 schreef SCH het volgende:
Oh god, James Brown mag niet in NWS?
Sorry heren, maar dit zit in alle nieuwsbulletins, is een legende die man. Of moest de dood van Diana ook in SHO?
Dat meen je toch niet?quote:Op maandag 25 december 2006 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Ik heb slaande ruzie met Nuongirl erover gehad (al voordat ik mod werd) omdat ik het er niet vond passen. Tegenwoordig gaat het ook naar SHO.
Niet alleen maar wel een belangrijke.quote:Op maandag 25 december 2006 10:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, is dat de maatstaf, het zit in alle nieuwsbullitins.
Tuurlijk niet. 11/9 kon ook best in K&W. Slopen en herbouwen, tenslotte.quote:Op maandag 25 december 2006 10:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, is dat de maatstaf, het zit in alle nieuwsbullitins.
DoG zou het topic: James Brown opgepakt na mishandeling echtgenote, waarschijnlijk wel openlaten in NWSquote:Op maandag 25 december 2006 10:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. 11/9 kon ook best in K&W. Slopen en herbouwen, tenslotte.
Aanbod om langs te komen op een nieuwsredactie zou ik niet afslaan, ben vaak genoeg op het media park, als je daar tenminste zit.quote:Op maandag 25 december 2006 10:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet alleen maar wel een belangrijke.
Kom anders eens een dagje langs op een nieuwsredactie, ik nodig jullie als nieuwsmods uit, dan kan je eens proeven aan discussies over nieuwswaarde.
Ik verbaas me hierover DoG. Het lijkt of je je eigen subforum tekort wilt doen.
Maar je argumenten over het slaan, zijn echt hilarisch. Als Bono wel zou mogen, moet JB ook gewoon. Dus gaan we er eentje openen
Nee, vond ik toendertijd ook al niet echt opzienbarendquote:Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
[..]
DoG zou het topic: James Brown opgepakt na mishandeling echtgenote, waarschijnlijk wel openlaten in NWS![]()
Die staat! (Ja vaak, zometeen weer.)quote:Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Aanbod om langs te komen op een nieuwsredactie zou ik niet afslaan, ben vaak genoeg op het media park, als je daar tenminste zit.
Ik zit in januari bijna elke dag in Studio 21, dus ik PM je nog wel. Even kijken of DH en/of sp3c ook kunnen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Die staat! (Ja vaak, zometeen weer.)
Ik ga er geen energie aan verspillen hoor - vind alleen de discussie wat opvallend en wordt altijd getriggerd door de vraag wat nieuws is en niet. Maar voor Fok gelden natuurlijk andere maatstaven dan voor mijn eigen werk, dat realiseer ik me soms weer onvoldoende.![]()
Er zijn gewoon artiesten van wie de dood Nieuwswaarde heeft. Dat bericht op zich hoort dan in NWS. Een discussie over de waarde van de muziek van de overleden artiest kan wel in MUZ en alle overlijdensberichten van artiesten die veel minder nieuwswaarde hebben ook. Maar ik vind TT 101 wel een redelijk criterium persoonlijk.quote:Op maandag 25 december 2006 10:46 schreef sp3c het volgende:
mjah wat zou dan precies die andere insteek zijn hier in NWS waar L_V het over heeft?
want dat niet elke user in MUZ komt vind ik een slap argument
ja eigenlijk zou daar zo'n apart tijdelijk forum voor geopend moeten wordenquote:Op maandag 25 december 2006 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
*Nieuws* sp3c is jarig *Nieuws* -> ONZ (of FOK / FC)
Fuck, helemaal vergeten. Nog gefeliciteerd sp3c-iequote:Op maandag 25 december 2006 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
*Nieuws* sp3c is jarig *Nieuws* -> ONZ (of FOK / FC)
Ach, je gaat je gang maar.quote:en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen...
Volgens mij was ie meer dope gezind.quote:Op maandag 25 december 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
Heeft James Brown niet iets met de islam? Dat ie een keer in Mekka heeft opgetreden ofzo. Als het woord moslim er in voor komt, mag het vast wel blijven staan
quote:Op maandag 25 december 2006 10:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Volgens mij was ie meer dope gezind.
quote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Fuck, helemaal vergeten. Nog gefeliciteerd sp3c-ie
Das wel een aardig voorbeeld. Cat Stevens die de US niet inmag omdat ie op een lijst staat als "ongewenst persoon" . Dat had wel NWS waarde.quote:Op maandag 25 december 2006 10:58 schreef sp3c het volgende:
als yusuf islam doodgaat dan gaat dat ook gewoon naar MUZ ... tenzij die zichzelf opblaast in een bus ofzo
net als James die zijn vrouw alle hoeken van de kamer laat zien ... maar zijn overlijden dan weer niet imoquote:Op maandag 25 december 2006 11:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das wel een aardig voorbeeld. Cat Stevens die de US niet inmag omdat ie op een lijst staat als "ongewenst persoon" . Dat had wel NWS waarde.
Dat vind ik dan weer niet zo bijzonder, had van mij in SHO of in SPT gemogen, maar NWS???quote:Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als James die zijn vrouw alle hoeken van de kamer laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |