Ik dacht: laat ik die grap vast maken, hebben we dat vast gehadquote:Op maandag 25 december 2006 09:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
rip voor de nabestaande en iedereen die ik vergeten ben
http://www.youtube.com/watch?v=cr_6q9DcSiM
En welk mag dat zijn?quote:
Lache hequote:Op maandag 25 december 2006 09:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat "RIP voor de nabestaande" lees ik steeds vaker hier op fok, is dat een algemene grap ofzo?![]()
Tijdperk van relatieve rust.quote:
eens....quote:Op maandag 25 december 2006 09:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh en mannen die hun vrouw aftuigen verdienen het niet om te worden herinnerd.
Tis wat hé, vorig jaar een tsunami, nu James Brown doot...quote:Op maandag 25 december 2006 09:40 schreef Omkron het volgende:
Mooie dag om te sterven.. eerste kerstdag..
Was die zeebeving niet in 2004?quote:Op maandag 25 december 2006 09:41 schreef mcintosh het volgende:
Tis wat hé, vorig jaar een tsunami, nu James Brown doot...
In jouw wereld heeft James Brown nog een jaar te leven, als die tsunami vorig jaar was.quote:Op maandag 25 december 2006 09:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tis wat hé, vorig jaar een tsunami, nu James Brown doot...
Ja, dat was de enige juiste TT geweest: James Brown is Deadquote:Op maandag 25 december 2006 09:38 schreef venomsnake het volgende:
......... ''James Brown is dead'' ........
RIP![]()
Erg goed nummer. Geniaal die Wessel van Diepen.quote:Op maandag 25 december 2006 09:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige juiste TT geweest: James Brown is Dead
ik moest lachenquote:Op maandag 25 december 2006 10:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Ach, over 3 dagen staat ie weer op. Of was dat pasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |