Leef je uit, hou het netjes enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Everett het volgende:
Het vrijdag middag lesbische tieners topic is vorige week vrijdag gesloten omdat het inmiddels avond was geworden. Ik neem aan dat ie nu weer open kan. Het is weer vrijdagmiddag.
Alvast bedankt![]()
Bedankt. Ik vraag het natuurlijk meer voor de anderen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leef je uit, hou het netjes enzo.![]()
Het vrijdag middag lesbische tieners topic
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:38 schreef Everett het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vraag het natuurlijk meer voor de anderen.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig, hou jij de boel in de gaten? Dan doe ik het een beetje rustig aan.![]()
Oke mooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:40 schreef Snakey het volgende:
Ik heb de vraag achter neergegooid om met de ander ONZ mods te overleggen S-F.
Okee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag hem sowieso op slot zetten![]()
Of hij volgende week weer open mag is een tweede![]()
quote:
*Aansluitquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
remlof zit er weer bovenop vandaagVoordat ik ook maar 1 letter getypt heb is het topic al gesloten
![]()
Zo kan ik toch niet baggeren![]()
![]()
ik vond het ook al een kut topic... sorry remlof....quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:07 schreef remlof het volgende:
Humor is subjectief, maar er zijn wel bepaalde algemeen geaccepteerde grenzen.
Zoals dat dit topic absoluut niet grappig is.
Vandaar dit slotje.
Niks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:02 schreef Roi het volgende:
Hallo,
Ik mijn topic ben ik bezijdend van de waarheid behandeld door gebruiker Biogarde.
Wat kunnen we hier aan doen?
Mvg, Roi
Uno momento.quote:Op zondag 3 december 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan thaChef even terug in zn hok gestopt worden?
1222 Gijsjes schieten Quinny
We benne op de wereld voor mekaar voor mekaarquote:Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef Eightball het volgende:
Zeg Snakey, wat heb jij tegen Vriendschap, Liefde en Broederschap?
Lik effe gigantisch me reet!?quote:Op zondag 3 december 2006 22:08 schreef Snakey het volgende:
Ik heb alleen maar wat tegen niks zeggende OP's.
Het was een humorloos kuttopic.quote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Lik effe gigantisch me reet!?
Dit slaat echt nergens op.
nou?quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Eightball het volgende:
Kijk jij geen TV?
We benne op de wereld om mekaar, om mekaar...
quote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een pijnlijke, langzame dood sterft.
Ban!![]()
Ja topics met als TT "Ik heb een fllesje rood open getrokken! " en OP "Maar ik heb er geen zin in." of als TT "Jan Klaasen was een held, van den Helder tot Den Briel" en OP "Krijg de tering, verder.quote:Op zondag 3 december 2006 23:17 schreef Eightball het volgende:
Getverdemme Remlolfomfgdamif?
link?quote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef koen_pijl het volgende:
Kunnen jullie NS 666 geen ban geven? Eerst maakt hij zeik topics over me, oke daar kna ik nog om lachen. Maar nu blijft hij door gaan en dat is irritant.
Dat komt omdat jij zelf niet normaal kan reagerenquote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef koen_pijl het volgende:
Kunnen jullie NS 666 geen ban geven? Eerst maakt hij zeik topics over me, oke daar kna ik nog om lachen. Maar nu blijft hij door gaan en dat is irritant.
Hier dusquote:
Dat is mijn probleem toch nietquote:Op maandag 4 december 2006 12:00 schreef koen_pijl het volgende:
Jongen kap gewoon op het begin vond ik het nog grappig maarn u begin ik het echt zwaar irritant tevinden!
Hardstikke leuk voor deze gebruiker dat ie overal en nergens onzinnig post, maar in mijn topic hoeft dat niet.quote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef FiXeR999 het volgende:
De FIPO
Z'n irritante postgedrag was me al opgevallen...quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hardstikke leuk voor deze gebruiker dat ie overal en nergens onzinnig post, maar in mijn topic hoeft dat niet.
En dan doe je er niets tegen?quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n irritante postgedrag was me al opgevallen...
Keiharde actie is wat we willen!quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het gemeld bij de FA's.
johquote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n irritante postgedrag was me al opgevallen...
Ik kijk er vanmiddag wel even naar.quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het gemeld bij de FA's.
Je moet ook geen Internet Explorer gebruiken, hé!quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Verkeerde browser.
Jij doet hetzelfde met andere topics, dus je moet niet zeuren, next!quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
Sala-adin verpest mijn tietentopic
Mijn gootsteen loopt niet goed door, heb jij enig idee waar het aan kan liggen ?quote:Op maandag 4 december 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde met andere topics, dus je moet niet zeuren, next!
Ik en verpesten gaan niet in één zinquote:Op maandag 4 december 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde met andere topics, dus je moet niet zeuren, next!
http://loodgieter.startpagina.nl/quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn gootsteen loopt niet goed door, heb jij enig idee waar het aan kan liggen ?
Sluiten, het was bagger namelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef Sala-adin het volgende:
Snakey wat doe je met mijn allochtonen topic!
Demoniseren!quote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef Sala-adin het volgende:
Snakey wat doe je met mijn allochtonen topic!
Is dat iets om trots op tewezen?quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef remlof het volgende:
ja je staat al op het lijstje "onverbeterlijke baggeraars" gefeliciteerd
soms welquote:
ik probeer de serieusheid van mijn post optewaarderen, om zo de kwaliteit van dit forum te kunnen waarborgen, en dat meen ik!quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee want als je nog effe zo doorgaat ben je weg.
ik weet het.quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik probeer de serieusheid van mijn post optewaarderen, om zo de kwaliteit van dit forum te kunnen waarborgen, en dat meen ik!
Het viel te proberenquote:
Je zou depressief worden van al die kut users...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Wat moet het toch een hel zijn om blauw te zijn in ONZ, de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou depressief worden van al die kut users...![]()
Ik open niet zoveel topics, dus ik ben niet erg vaak blauw. Ik ben wel vaak blauw op donderdag- en zaterdagavond alswel zondagmiddag maar dan ben ik niet te vinden op fokquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Wat moet het toch een hel zijn om blauw te zijn in ONZ, de laatste tijd.
Nah, die zoekfunctie deed het gisteren niet, en ik heb geen zin te gaan graven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:58 schreef murp het volgende:
anders zoek je een topic van vorig jaar, die zullen ook wel open zijn....
Verzin hier synoniemen voor Marokkaanse hulppietenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nah, die zoekfunctie deed het gisteren niet, en ik heb geen zin te gaan graven.
en m'n naam censureren in ONZ aubquote:
omdat:quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom gooi je er een slotje op?
Oow okequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat:je continu loopt te baggeren ik de OP niet echt grappig vond we voor dat soort dingen een apart topic hebben: Funny links, pics en clips topic. Deel 20
Bijna allemaal dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dank je snakey!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzin hier synoniemen voor Marokkaanse hulppieten
Vrouwen: de staf van Sinterklaas.
Sint en de telefoongids
[Paint] Sint & Piet
Sinterklaas liedjes met een nieuwe tekst!
Help mij hier met het maken van een sinterklaasgedicht.
Zo'n zakje chocolade- sinterklaas poppen..
en volgens mij heb ik er nog een paar gemist
Daar hebben we Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast? voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Je gaat dit soort info niet aan mij verstrekken?
Als het beter in een ander sub forum past, ja waarom niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef murp het volgende:
zou je een topic kunnen sluiten om ergens anders een vervolg deeltje te kunnen maken?
klootmajoor?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ZoZo wat zal het vanavond rustig zijn zonder KM
Kopieermachine !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |