Volgens mij ben jij de racist die alles ziet als een racistische beweging ipv de onwetende kleine neefjes en nichtjes van je.quote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef EsDe het volgende:
Afgelopen weekend bij wat kleine neefjes/nichtjes die alle 4 zo'n zakje chocoladepoppen hadden gekregen... waarom aten ze alle 4 als eerst zwarte piet op?![]()
![]()
Amper 4 jaar en nu al racisten...![]()
![]()
![]()
Is een blanke die door een schoorsteen klimt nu ook al een ras?quote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef EsDe het volgende:
Afgelopen weekend bij wat kleine neefjes/nichtjes die alle 4 zo'n zakje chocoladepoppen hadden gekregen... waarom aten ze alle 4 als eerst zwarte piet op?![]()
![]()
![]()
![]()
och ja wat zou jij kieze het was of zwartepiet of een verrimpelde oude man met een baardquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:02 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Is een blanke die door een schoorsteen klimt nu ook al een ras?
Bull-shit, hij weet niet eens wie dat isquote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Billekoek het volgende:
Mijn broertje van 3 noemt zich: generaal Pardon
das toch best een toffe nicknamequote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Billekoek het volgende:
Mijn broertje van 3 noemt zich: generaal Pardon
Dat hoort ie op TV van onze grote vriendin Rita (en kornuiten)quote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef -SL- het volgende:
[..]
Bull-shit, hij weet niet eens wie dat is
Ik dacht dat je dat wistquote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef -SL- het volgende:
[..]
Bull-shit, hij weet niet eens wie dat is
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |