quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef koen_pijl het volgende:
YES een eigen naam topic!!! YEAH!!!
On topic graag! Dus zeik jezelf maar afquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn volgende stap word een Fok award
Fok!-award voor langste ban!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn volgende stap word een Fok award
Nee, je zet jezelf ook wel in de negatieve kijker he...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem houden jullie van mij![]()
Maar het is wel knap dat ik in 2 dagen zo bekend ben geworden, want daarvoor kenden jullie mij niet.
toen kwam je ons niet lastig vallen, vuile stalkertquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem houden jullie van mij![]()
Maar het is wel knap dat ik in 2 dagen zo bekend ben geworden, want daarvoor kenden jullie mij niet.
OE, die is grofquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef DerBolle het volgende:
Maikuuuul is hier niets bij!
Alleen als je een ban wilt denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef RickoKun het volgende:
Zijn doodverwensingen toegestaan in dit topique?
waar gaat dit heen met dit forumquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Alleen als je een ban wilt denk ik
LOLZquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem ben ik heel slim, maar ik meot me tot dit niveau verlagen om heir een beetje bij te kunnen horen en aandacht te kunnen krijgen.
Daarom schrijf je: meotquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem ben ik heel slim, maar ik meot me tot dit niveau verlagen om heir een beetje bij te kunnen horen en aandacht te kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |