Die is verdrietig!!!1!!quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef Zyggie het volgende:
De eeuwigdurende wanhoop van het eindige bestaan.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef most_wanted het volgende:
Meedoen met een leuktopic voor dummies.
Er zijn geen leuke topics.quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef most_wanted het volgende:
Meedoen met een leuk topic voor dummies.
Dat rijmt!quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef FiXeR999 het volgende:
Slotjes voor modjes.
Met maar één pagina.quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe te leven zonder internetverbinding
Zal die maar is aanschaffen als me internet plat ligtquote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe te leven zonder internetverbinding
Ik zal mijn Essay Concerning Fok!-understanding er bij halen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef most_wanted het volgende:
Meedoen met een leuk topic voor dummies.
Hoe te leven zonder Fok!.quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zal die maar is aanschaffen als me internet plat ligt![]()
Ja hoe zonder internet?quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zal die maar is aanschaffen als me internet plat ligt![]()
Nou je moet compleet nieuwe sociale vaardigheden aanleren hoor. Bijvoorbeeld als iemand hoi tegen je zegt dat je dan terug groet in plaats van FiPo!!111!quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Met maar één pagina.
Waarop staat 'Niet'.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef most_wanted het volgende:
Meedoen met een neuktopic voor dummies.
Voorbij de vertwijfeling. Geesteswetenschappelijke gezichtspunten omtrent zelfquoten.quote:
hoe lach ik op een slechte grapquote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Voorbij de vertwijfeling. Geesteswetenschappelijke gezichtspunten omtrent zelfquoten.![]()
ik moest lachenquote:
Manier 1 heb ik al geprobeerd en is misluktquote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef most_wanted het volgende:
De bedoeling is dat je (grappige) boektitels verzint.
TS begint;
101 Manieren om je nek te breken.
En je brak je vinger ipv je nek?quote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Manier 1 heb ik al geprobeerd en is mislukt
'In de Ban van de Ban' zou beter zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef seekfaM het volgende:
De ban van de ban Deel 1
Schrijver: Tolkien
Hij is goed.quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef seekfaM het volgende:
wat jij wil.
In de Ban van de Ban
Schrijver: Tolkien
Zogoed?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |