Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:26 schreef remlof het volgende:
Sticky... Wat een kut TT trouwens
wat houd SC in ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:28 schreef Snakey het volgende:
Er is genoeg SC te vinden op FOK! opdonderen hier.
die grap is al zo uitgekauwd dat de lol er nu wel af isquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef Sjoe538 het volgende:
Sararaats
remlof waarom is mijn topic dicht?
Het had potentie!
Whehe!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
die grap is al zo uitgekauwd dat de lol er nu wel af is
Neen!quote:en dat willen we zo houden
we gaan inderdaad harder optredenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef cerror het volgende:
Ik pleit voor een zero-tolerance beleid want dit gebagger loopt de spuigaten uit.
Wel onthouden dat ONZ niet staat voor bagger he?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Wel onthouden dat het ONZ is, en blijft hè.
ONZ staat toch voor: apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zotteklap, zottenpraatquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:18 schreef Snakey het volgende:
Wel onthouden dat ONZ niet staat voor bagger he?
Zolang het het niveau van een amoebe welke is aangevaren door een boot overstijgt klopt dat inderdaad. Maar daar heb ik jou en een paar anderen nog niet op betrapt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ONZ staat toch voor: apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zotteklap, zottenpraat?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:28 schreef Snakey het volgende:
Er is genoeg SC te vinden op FOK! opdonderen hier.
En je PI is ook weer ver te zoekenquote:
Moet ik de moeite doen om volgende week een nieuwe te openen of denk je van mwah 1 keer is leukquote:
ik denk van: mwah bedenk de volgende keer wat nieuwsquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet ik de moeite doen om volgende week een nieuwe te openen of denk je van mwah 1 keer is leuk
Nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte onderdanen,
kan de TT niet veranderd worden naar: NJ, Snakey, jogy, Chowi en remlof adoratietopic?
Zo ja, doen. Zo neen, toch doen.
Hoogachtend,
Inlikker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte onderdanen,
kan de TT niet veranderd worden naar: NJ, Snakey, jogy, Chowi en remlof adoratietopic?
Zo ja, doen. Zo neen, toch doen.
Hoogachtend,
Whehehe zrtlrnc beleidquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef cerror het volgende:
Ik pleit voor een zero-tolerance beleid want dit gebagger loopt de spuigaten uit.
dan zal ik die maar niet deleten he?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn 10.000ste post op FOK!
Jongens bedankt![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
dan zal ik die maar niet deleten he?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
Boem-Dikkie, hoe kun je in godsnaam zo slijmen
we halen alle bagger hier weg.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik slijm niet maar remlof heeft alle 'niet' slijm berichten van me weggehaald hier godverdomme!
omdat het over de datum isquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
he overjarige onzin mod? waarom doe je mn felicitatie topic op slot?
ow je doet idd onz wel naam aan. onzin dusquote:
Joah?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Jogy?
een kuttopic met een goede toekomst.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
Ik vind van niet, het is een kuttopic.
Bwoah, ik voel niet zoveel voor een kuttopic waarin ze óók nog D_A bashen. Da's kansloos.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:57 schreef mstr het volgende:
[..]
een kuttopic met een goede toekomst.
En in ONZ zijn alleen maar kuttopics.
Maar D_A ook, dus dat boeit nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bwoah, ik voel niet zoveel voor een kuttopic waarin ze óók nog D_A bashen. Da's kansloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |