Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)quote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, nieuwe inkt binnen! Fijn als je zelf meehelpt met bestellen, alle tinten paars en roze moesten natuurlijk dan ook meebesteld worden...
En toen zijn we maar gaan verven als test.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond het idee wel geslaagd, misschien zondag op de conventie in Middelburg (zie: www.tattooser.nl ) wat echt gaan invullen.
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik hem ga waarderen inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)
Wel die is gezet bij tattoo Johnny te Hamme ( in België )quote:Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
[afbeelding]
Nee,klopt niet. Ik stuur ze nog een keertje nu.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik het topic dichtgooide.
Trouwens Ev, dikke trucker van me, ik heb de foto's nog niet gehad, klopt dat ?
Ach, geen ze iets om tegen te schoppen wat ze niet kennen en ze doen het zonder erbij na te denken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef AntiChrist het volgende:
hebben jullie dit topic wel eens gelezen?
Tatoeages en uitkeringstrekkers
shit wat een waanideeën hebben sommige mensen toch.
ben trouwens benieuwd hoe je tattoo gaat worden met al die extreme kleurtjes ParanoidEv
quote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ?Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.
Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo![]()
Plannen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef MissBliss het volgende:
tvp.
Yes, ik krijg voor mn verjaardag van vriendlief een tattooquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Plannen?
Ik ga over 2 weken weer verder met mijn rug
Dat mocht ook wel wat vriendelijker zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:29 schreef Neuk het volgende:
Mijn God, je zeikt inderdaad. Jeuk hoort erbij en dood ga je er niet aan.
Koop bepanthen, sperti of uierzalf. Niet te vaak en niet te dik smeren. Ole!
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:21 schreef Neuk het volgende:
Dat heet nou new school...
Leuk "vogeltje"quote:Op woensdag 29 november 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
hmmm heb weer wat leuks gezien.... krijg nu al jeuk
zoiets maar dan een goede en een slechte(dus eentje met duivelshoorntjes en eentje met een ringetje boven het kopje) dan op mn linker en rechter borst/schouder
[afbeelding]
misschien wat te lief voor mijn persoontjemaar dat compenseer ik weer met mn doodshoofden om mn enkel
Concept is helaas niet zo heel erg origineel (maar wel eentje die goed bij me pastquote:Op woensdag 29 november 2006 13:18 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Leuk "vogeltje". en het concept.. goed/kwaad is ook wel fijn...(zelf opgekomen?--> tof!)
Het lijkt me wel dat jij zeer uiteenlopende stijlen kiest hé....
Ik ben nu eigenlijk wel een beetje benieuwd naar "het geheel"...
die's mooi!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
hmmm heb weer wat leuks gezien.... krijg nu al jeuk
zoiets maar dan een goede en een slechte(dus eentje met duivelshoorntjes en eentje met een ringetje boven het kopje) dan op mn linker en rechter borst/schouder
[afbeelding]
misschien wat te lief voor mijn persoontjemaar dat compenseer ik weer met mn doodshoofden om mn enkel
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
straks even langs Gekko, even beer bekijken, meenemen en dan maar eens een data af gaan spreken
zooo 6 december 19.00 uur word Beer op mijn lichaam geplaatst
Het is bij mij nu een week geleden en ziet er nu ook zo uitquote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ?Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.
Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo![]()
het komt wel vaker voor dat ze tattoo's voor een 2de keer doen. ik heb dat ook een keer gehad. met mn rechterzij sommige plekjes hadden niet zo goed gepakt dus die zijn overnieuw gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef anneloeke het volgende:
De mijn staat er bijna 2 weken op... en ze ziet er perfect uit... al helemaal genezen!!
Ik gebruikte ongeveer 10 dagen BEPHANTOL CREME en ZALF. (de zalf is vettiger en niet zo geschikt voor overdag onder je kledij).
Maar ja.. nu moet ik ze voor een 2e keer laten inkleuren en kan ik terug opnieuw beginnen.![]()
Hier heb ik een vraagje over... die man zei dat hij tribals het liefst een 2e keer inkleurt, zo is volgens hem het zwart mooier.
Op zich zijn er geen witte vlekjes of zo te zien (tenzij ik mij heel diep buk en ze dus heel erg uitrekt --> nee, die zie ik dan niet zelf)
Is dit dubbel inkleuren normaal?? Dit is echt de eerste keer dat ik hiervan hoor...
Maar ja... ik ben dan ook geen tattoo expert hé
Oh..OKquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het komt wel vaker voor dat ze tattoo's voor een 2de keer doen. ik heb dat ook een keer gehad. met mn rechterzij sommige plekjes hadden niet zo goed gepakt dus die zijn overnieuw gedaan.
Is volgens mij vrij standaart?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Oh..OK
Dacht al dat ik toch bij ne prutser terechtgekomen was![]()
Dan zal ik maar gaan zeker... heb echt wel liever terug "pijn" voor een nieuwe tattoo hoor (die ik trouwens al in gedachten heb!!)
nou ja als je hem zelf mooi vind zo moet je het niet doen natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Oh..OK
Dacht al dat ik toch bij ne prutser terechtgekomen was![]()
Dan zal ik maar gaan zeker... heb echt wel liever terug "pijn" voor een nieuwe tattoo hoor (die ik trouwens al in gedachten heb!!)
Maar dan sta ik weer bij af... welke shop??quote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, je kan altijd naar een shop gaan en erover praten en wat ideeen opdoen. Maar meteen iets laten zetten is wel erg rigoreus.
Beetje raar dat je tattoeerder nu al zegt dat ie nog een keer wil bijkleuren. Je tattoo is pas 2 wk oud toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef anneloeke het volgende:
Ik ga het dan maar laten doen... is dan wel al de derde keer terug voor 1 tattoo
(ben al eens gaan laten bijwerken omdat hij niet helemaal volledig symetrisch was).
Als het dan toch "minder" pijn doet..![]()
Ik zou eerst es gaan kijken wat je nou precies wilt en aan de hand daarvan een tattoo-artiest gaan zoeken. Misschien ook eens op beurzen gaan kijken en op andere websites (Tons of Tattoos bijv., daar posten ook tattoeerders w.o. Tattoo Mania). Er is zo veel meer mogelijk.quote:Ik zit nu met een ander dilemma.. ik zit met die lelijke tattoo op mijn enkel.
Die waar ik nu geweest ben zegt dat hij deze wilt herzetten... kleuren mooier maken, vlekjes wegwerken en lijntjes strak zetten...
maar eigenlijk sta ik niet meer zo erg achter deze tekening.
Zeker nu ik hier ben beginnen kijken... ik heb al heel mooi coverwerk gezien.. (bv op site tattoo mania )
Waar ik nu gegaan ben zet heel mooie tattoo, echt wel... maar zijn coverwerk (voorbeelden.. ) vind ik maar niks.
Zijn tekenwerk gebeurt door iemand anders... die is "niet beschikbaar" zeg maar.
Zelf een tattoo tekenen kan ik wel (ben nu al weer bezig), maar iets tekenen dat over deze kan vind ik te moeilijk.
Ik wil dus wel naar ergens anders... maar dan moet ik weer beginnen zoeken.
Tattoo mania zie ik qua stijl wel zitten.. maar het probleem is dat die voor mij echt wel ver is... (woon tegen Antwerpen)
Dus iemand een tip???
Ik ben ook nogsteeds heel blij dat ik gewoon een dag ervoor uitgetrokken heb om naar Terneuzen te reizen vanuit Utrecht.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Neuk het volgende:
Een beetje tattoo is het reizen naar een artiest echt wel waard. Antwerpen is niet het einde van de wereld
ik heb dat haar wijs gemaakt, ik heb 1 keer een tattoo gehad die voor de 2de keer moest en dat deed bij mij juist veel minder zeer.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Neuk het volgende:
Een tweede keer over een getattoeerd stuk vel is helaas wel wat pijnlijker. Ik weet niet wie je wijs maakt dat dat niet zo is maar je gaat over littekenweefsel heen en dat voel je echt wel.
[..]
ja of jij nietquote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef Neuk het volgende:
Misschien had je je dag ofzo.
tja dat zou zomaar kunnen natuurlijkquote:
Hey AntiChristquote:Op donderdag 30 november 2006 15:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb dat haar wijs gemaakt, ik heb 1 keer een tattoo gehad die voor de 2de keer moest en dat deed bij mij juist veel minder zeer.
Moah, ik ga niet uitdrukkelijk reclame lopen maken, dat gaat me wat ver. Iedereen moet lekker zelf weten waar ie heen gaat, en vooral ergens heen gaan dat past bij wat ie wil uiteraard.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Neuk het volgende:
Paranoid zit flink klantjes te werven op fok! zie ikhaha
Sjah, ligt voornamelijk aan wat voor een werk je zoekt.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Snien het volgende:
Hey!
Ik wil graag een tattoo laten zetten, op mijn pols. Maaaar ik ben er nog een beetje twijfelig over omdat ik laatst van iemand horen dat je met een tattoo op je pols heel moeilijk werk kan vinden...
Is dat nou waar ofniet?
Persoonlijk vind ik het eerder discriminatiequote:Op donderdag 30 november 2006 16:29 schreef Snien het volgende:
Ja ik had in ieder geval besloten hem op mn linkerpols te zetten
Maargoed, stom dat dat een reden is voor afwijzing.
nee bij mij deed het echt stukken minder pijn maar ik ben zo te lezen een uitzonderingquote:Op donderdag 30 november 2006 15:40 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Hey AntiChrist
Je bent met toch niet zomaar iets aan het wijsmaken he...
of zeg je dit net expres mij lekker laten afzien... dan ga ik gigantisch boos worden op jou hoor![]()
maar echt... Ik ben echt wel een super-kleinzerig persoontje hoor...![]()
Ik zal dan maar nog effe wachtenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geloof mij, na twee weken ben je NIET genezen.. Je huid is nog lang niet in zijn oude staat. Dat je geen velletjes meer hebt, zegt niets.
Gij wilt dus gewoon laten weten dat gij ne flinkerd zijt... goe zenne...quote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee bij mij deed het echt stukken minder pijn maar ik ben zo te lezen een uitzonderingen ik kan alleen uit eigen ervaring praten
![]()
cool TOOLquote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Little_Acorn het volgende:
Heb deze vandaag laten zetten!!
[afbeelding]
vind t een beetje lijken of t er heel snel met een viltstift op is gekleurdquote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Little_Acorn het volgende:
Heb deze vandaag laten zetten!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
vind t een beetje lijken of t er heel snel met een viltstift op is gekleurd
Ja, ik vind em ook niet helemaal strak, moet over een paar weken terug om het bij te laten werken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
vind t een beetje lijken of t er heel snel met een viltstift op is gekleurd
Nu issie wel rood en dik, die foto is ong. 5 uur na het zetten genomen, ik denk dat mijn lichaam gewoon laat reageert op lichaamsvreemde stoffen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef saaw het volgende:
ziet er gek uit voor iets dat vandaag gezet is [of ondertussen gister, maar ik bedoel foto op de dag zelf]
vaak dik/rood enzo, zo zagen mijne eruit na een weekje ongeveer
wel heel mooi trouwens!
Vet hoor!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef crrrN het volgende:
Hier is mijn nieuwe tattoo. Komt nog meer schaduw en lijnwerk bij, en uiteraard de kleuren. Maar eerst ff dit laten genezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaafquote:Op donderdag 7 december 2006 11:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Gister bij Gekko's tattoo mijn tattoo laten zetten :
[afbeelding]
[afbeelding]
Een mooie herinneringquote:Op donderdag 7 december 2006 11:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Gister bij Gekko's tattoo mijn tattoo laten zetten :
[afbeelding]
[afbeelding]
Psiesquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:48 schreef Neuk het volgende:
Ik vind er helemaal niets aan. Wel een leuk broekje
Na 4 weken pas... da's pech... want dan krijg ik (hopelijk) net de cover van mijn enkel-tattooquote:Op zondag 10 december 2006 21:41 schreef crrrN het volgende:
Het is volgens mij af te raden om uberhaubt met je tattoo onder de zonnebank te gaan (zonnebrand moet er zoieso op). Maar ik geloof na 4 weken dat het wel kan.
Net als Tijn dusquote:Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef arneaux het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk 2 sterren laten zetten. Op mn linker- en rechteronderarm.
edit ; ff ter verduidelijking, op iedere arm 1.
Vervaagd...quote:Op zondag 10 december 2006 22:22 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Ik weet dat de zonnebank sowieso slecht is, maar waarom is dat "meer" af te raden met een tattoo?
maw.. wat doet dit dan met je tattoo??
quote:
Ohhhh spannend!quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Wie is Tijn?
En ik ben morgen weer aan de beurt
wel... ik weet het ook niet...quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Wie is Tijn?
En ik ben morgen weer aan de beurt
Maar dat wil ik dus duidelijk niet.quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een bewoner uit het BB huis van dit jaar
Hier zijn sterren-tattoos :
[afbeelding]
Ik had al gezocht maar kon niets vinden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef fr0x het volgende:
Heb je een foto van wat jij wilt?
Er valt overal wel íets van te maken hoor! Maar nou weet ik gelijk weer wie er op stond voor vanavond, thanks.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef anneloeke het volgende:
Vanavond ga ik voor een tekensessie voor de cover van mijn enkeltattoo..
Ben benieuwd of ze er iets van kunnen maken
![]()
Ik hoop het maar!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er valt overal wel íets van te maken hoor! Maar nou weet ik gelijk weer wie er op stond voor vanavond, thanks.
In totaal nu 5 weken verder en nog steeds dat rimpelige gedoequote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb elke dag goed schoongemaakt waarna ik het insmeerde met bepanthen. Veel jeuk had ik niet dus krabben was ook niet nodig. Bijna alle letters zien er zo rimpelig uit.quote:Op zondag 17 december 2006 10:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Het ziet er een beetje uit als littekenweefsel..of hele droge huid. Heb je gekrabt tijdens het genezen, of weinig gesmeerd? De letters zien er van zichzelf ook niet echt al te strak uit..
Het is inderdaad een echte "artiest"...quote:Op zondag 17 december 2006 16:28 schreef AudreyHepburn het volgende:. Gillis.
.
Ik heb hem hem idd ook echt uren zitten tekenen en overleggen, maar het resultaat is echt tof. Bij jou ook. Echt gaaf ! Erg blij mee zeker ?
24 oktober alquote:Op zondag 17 december 2006 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Evil-Cherry was jij al geweest voor je tattoo trouwens?
Ik kon hem niet zien, ff opgelicht als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef Mohawkzz het volgende:
Brrr, jeuk jeuk jeuk, verschrikkelijke jeuk!![]()
![]()
Afgelopen vrijdag laten zetten bij On Edge.
Aan beide kanten eigenlijk.
[afbeelding]
Nu ben ik met tekeningen in de weer hoe ik het wil laten uitbreiden.
Kleine sterren, gesloten sterren, nautische sterren.....ik heb nog totaal geen clue.![]()
Eerst deze maar eens laten genezen.
Bhehe dat dacht ik toendertijd ook. Lange mouwen, dan gaat het best!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
zit alleen zó te twijfelen, moet ik het nou wel, of niet doen.
want sja, dat wordt de eerste echt zichtbare tatoeage, en stel dat ze later moeilij gaan doen als ik ergens wil gaan werken..
ik heb altijd shirts met korte mouwen aanquote:Op woensdag 27 december 2006 00:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bhehe dat dacht ik toendertijd ook. Lange mouwen, dan gaat het best!
Idd, netjes gezetquote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon hem niet zien, ff opgelicht als je het niet erg vind.
[afbeelding]
Mooi
Als je al zó twijfelt zou ik het voorlopig nog niet doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
zit alleen zó te twijfelen, moet ik het nou wel, of niet doen.
want sja, dat wordt de eerste echt zichtbare tatoeage, en stel dat ze later moeilij gaan doen als ik ergens wil gaan werken..
Niets mis met grote horloges..quote:Op woensdag 27 december 2006 01:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb altijd shirts met korte mouwen aan
inderdaad zeer mooi!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon hem niet zien, ff opgelicht als je het niet erg vind.
[afbeelding]
Mooi
jaquote:Op woensdag 27 december 2006 01:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je al zó twijfelt zou ik het voorlopig nog niet doen.
Sinds een aantal weken heb ik deze.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
punt is dat ik het wél graag wil, maar alleen twijfel over de plek
aan de andere aknt denk ik wel dat het wel meevalt, want de binnenkant van je pols is nou ook weer niet zó opvallend.
maar toch..
leuk, ik zie ze vaak, die sterren op de polsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Sinds een aantal weken heb ik deze.
[afbeelding]
Ook lang getwijfeld ivm werk etc. maar toen opeens had ik zoiets van bekijk het,het is mijn lijf.Een grote armband/horloge kan ik altijd aan doen als het voor een baan echt niet kan.
Maar ik moet zeggen dat heel veel mensen het niet eens opvalt terwijl ik toch best veel mijn mouwen omhoog heb.Pas als ik het zelf laat zien!
waar en wat ?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt24 januari ben ik aan de beurt
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt24 januari ben ik aan de beurt
Een new school zwaluwtje met de namen van m`n kinders. OP de binnenkant van m`n enkel dus dat kan leuk wordenquote:
haha tja das wel de manier om het te leren lijkt mequote:Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Begin volgend jaar zelf maar eens iets bij mezelf zetten. Een vierkant vakje en lekker daarin krassen met allerlei kleurtjes![]()
Ik wil het helemaal niet leren, ik kan niet tekenen dus mijn wankunsten ga ik niemand aandoen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha tja das wel de manier om het te leren lijkt me![]()
ow okay dat dacht ik maar je wilt jezelf je eigen wankunsten aandoen?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niet leren, ik kan niet tekenen dus mijn wankunsten ga ik niemand aandoen.Of je moet het persee willen. Kan daarintegen dan wel eens machines leren prepareren, ook handig.
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow okay dat dacht ik maar je wilt jezelf je eigen wankunsten aandoen?
Bodycult is goed met tattoo's, vraag naar Edwin, die is zeer creatief en heel aardigquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een tattoo van eus, die is perfect
maar tegenwoordig ken ik ook mensen bij bodycult
niemand ervaring met tattoos van bodycult?
Wat gebeurt er nou precies op zo'n tattoo conventie ? Kan je daar eens wat meer over vertellen ? Het is namelijk harstikke in de buurt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef ParanoidEv het volgende:
En ik ben nog steeds bezig, niet echt heel interessant verder.
Wel interessant:
[afbeelding]
http://www.tattoots.nl/frame%20convention.htm
Uiteraard dat ook, ik wil iets zwartwit aan de binnenkant van me pols, neem dan eigen ontwerp mee, ongeveer een 10cm, alleen tekentijd kan niet veel van zeggen, half uur, 3 kwartier?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat ligt toch compleet aan het formaat / kleur of zwart wit / voorbereiding / tekentijd enzo lijkt me ?
Bandjes, soms een act, stands met troep, tattoostands (in actie of niet). Dit schijnt wel een hele leuke conventie te wezen dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nou precies op zo'n tattoo conventie ? Kan je daar eens wat meer over vertellen ? Het is namelijk harstikke in de buurt..
dan had je nog beter henna kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb het 1x bij iemand gezien. Een paar weken later kwam hij terug om het eens te laten zien, en het was compleet verdwenen.![]()
mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef crrrN het volgende:
Ik mocht vandaag weer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Over een paar weken komen er nog wat schaduw effecten bij de vlammen bij en achter de zwaluw nog wat lucht.
auwwiequote:Op maandag 8 januari 2007 06:10 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb sinds een weekje weer een nieuwe.
Een klein sterretje op m'n hand.
Maarrrrrr het is nu meer een brandwond. Wilde de afwas doen, kraan stond op heet, hand eronder, tattoo weggeschroeid soort van.
bodycult is een goeie zaak! ik heb daar ook 2 tattoo's laten zetten. sterren, en alleen de outline, waarvan de kleinste 2,5 cm doorsnede heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef birdydontfly het volgende:
sorry voor de suffe vraag hoor, maar ik ben een tattoo n00b
ik wil als aller eerste tattoo een heel kleintje zetten van laten we zeggen rond de 1,5 cm bij 1,5 cm ongeveer. ik wil alleen dunne outlines en verder zo simpel mogelijk. hij moet zeg maar aan de binnekant van mijn elleboog (hoe heet het daar?) op mijn onderarm komen.
hoeveel denken jullie dat dat gaat kosten ongeveer? en is het nou wel of niet verstandig om naar bodycult in amsterdam te gaan? of heeft een van jullie toevalig een andere geweldige tattoo shop in amsterdam aan te raden?
ik heb ook al heel erg lang een andere redelijk grote in mijn hoofd maar wil beginnen met een kleintjelijkt me wel verstandig
jeetje wat een hoop geld eigenlijk he 70 euroquote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef saaw het volgende:
[..]
bodycult is een goeie zaak! ik heb daar ook 2 tattoo's laten zetten. sterren, en alleen de outline, waarvan de kleinste 2,5 cm doorsnede heeft.
ze zijn haarscherp!
en daar kost het sowieso 50 euro 'opstartkosten' [ivm steriele spullen enzo]. mijn kleinste zit op mn heup en kostte 70 omdat dat een moeilijkere plek is, dus iets tussen de 50 en 70 euro denk ik dat het zal zijn
maar ga er eens langs zou ik zeggen
i know. maar het is wel goed gezet en zit er voor de rest van je leven...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
jeetje wat een hoop geld eigenlijk he 70 euromaar goed ik zal er eens langs gaan en verder vragen, dankjewel
ja dat is waarquote:Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef saaw het volgende:
[..]
i know. maar het is wel goed gezet en zit er voor de rest van je leven...
stel je leeft nog 70 jaar, 1 euro per jaar is goed te doen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:05 schreef FB-aight het volgende:
uit het dronken topic hier m'n nieuwe tattoo's
*zwart blok, en een vraagteken.. puur random
[afbeelding]
Heb je al super mario sterren?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:23 schreef saaw het volgende:
ik ook!
denk zelf nog aan een leeg vierkant [dus alleen outline]
maar eerst mn sterrencollectie wat uitbreiden
Heb jij die ? En zo ja, waar ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je al super mario sterren?
[afbeelding]
ach die tattoo's zitter er heel je leven dus om nou over die 200 euro te vallen.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben vandaag langs de shop geweest om te informeren hoe duur mn tattoo's zouden kosten. Het kwam er dus op neer dat ze allebei 200¤ waren.. Ik vind dat eigenlijk best prijzig, en was ik benieuwd of er mensen zijn met bandlogo's oid of een shop kennen waar ze daar goed in zijn, want ik ben van plan 2 tattoo's van Slayer te laten zetten... ik wou zowieso nog een tattoo op mn linkeronderbeen, en ik heb een heel mooi plaatje gevonden wat er precies op past, en ik wou zowieso al Slayer op mn onderrug...
Veel mensen denken waarschijnlijk van 'ja het is maar een band blabla' maar voor mij is het meer als een band... Ik heb o.a een hele vriendengroep door de muziek die ze gemaakt hebben, en ook vrienden die ik voor het leven houdt, dat weet ik zekerIk heb een Slayer auto gehad, en op deze auto ga ik ook weer stickers plakken, helemaal gestoord
![]()
Dus voor mij is het zeker meer als een band, zeker
Bij voorbaat dank
Kennis van mij heeft ook Slayer tattoo's en die wordt nogal eens voor nazi aangezien ivm de Slayer adelaar hehe.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben vandaag langs de shop geweest om te informeren hoe duur mn tattoo's zouden kosten. Het kwam er dus op neer dat ze allebei 200¤ waren.. Ik vind dat eigenlijk best prijzig, en was ik benieuwd of er mensen zijn met bandlogo's oid of een shop kennen waar ze daar goed in zijn, want ik ben van plan 2 tattoo's van Slayer te laten zetten... ik wou zowieso nog een tattoo op mn linkeronderbeen, en ik heb een heel mooi plaatje gevonden wat er precies op past, en ik wou zowieso al Slayer op mn onderrug...
Veel mensen denken waarschijnlijk van 'ja het is maar een band blabla' maar voor mij is het meer als een band... Ik heb o.a een hele vriendengroep door de muziek die ze gemaakt hebben, en ook vrienden die ik voor het leven houdt, dat weet ik zekerIk heb een Slayer auto gehad, en op deze auto ga ik ook weer stickers plakken, helemaal gestoord
![]()
Dus voor mij is het zeker meer als een band, zeker
Bij voorbaat dank
Bij die op mn onderbeen zit aan de onderkant een kruis met daarin een rondje, en een S, maar die lijkt dus op de beginletter en dus een S van de SS , althans zit er precies hetzelfde uit.. die wil ik dan vervangen met een pentagramquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft ook Slayer tattoo's en die wordt nogal eens voor nazi aangezien ivm de Slayer adelaar hehe.
Denk dat dat meer iets over die mensen zegt dan over die kennis van je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft ook Slayer tattoo's en die wordt nogal eens voor nazi aangezien ivm de Slayer adelaar hehe.
Nee het zegt meer iets over hoe mensen de Slayer symbolen interpreteren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:32 schreef Dwan het volgende:
[..]
Denk dat dat meer iets over die mensen zegt dan over die kennis van je?
en by the weg, Slayer ruled![]()
nope. ik heb 2 sterren [1 laag op mn rechterheup, 1 in het holletje links aan de zijkant van mn rug]quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je al super mario sterren?
[afbeelding]
Boom! BOOOOOOOOM!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:45 schreef Murphy22x het volgende:
Ik heb de 20e een afspraak staan om een tattoo te laten zetten op de zijkant van me kuit.
't wordt een boom, helft is mooi groen als in de zomer, en loopt over in een dode boom.
Tekeningen worden nu gemaakt door tattoeerder.
Foto's volgen na de 20e
Misschien zegt het iets over de symbolen op zich: adelaar, kruis, de vorm van de "S"...quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:32 schreef Dwan het volgende:
[..]
Denk dat dat meer iets over die mensen zegt dan over die kennis van je?
en by the weg, Slayer ruled![]()
Bij mij gaf hij gewoon 200 euro als prijs aan bij beide, hij zei niet eens of dat uurtarief is of niet... Maar ik heb gehoord dat hun uurtarief hanteren dus dan zou ik langer als een uur zitten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:16 schreef MM-Luna het volgende:
Slayer.. was allang blij dat ik niet naar hun optreden ben gegaan. Nogal een aanfluiting, ellendig lang voorprogramma met kutbands en dan ook nog heel kort Slayer en uuuuuuuuren in de file staan.
Maar goed, wat zijn de kosten van een tattoo ongeveer.. richtprijzen..? Uiteraard verschilt dit per stad, prikmeneer, tattoo (klein of groot enz). Spreek je uurprijzen af of een totaalprijs?
Paar dagen (liefst nog 2 weken) verplicht op blote poten lopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:55 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil al een aantal jaren een draak met staart iets boven mijn enkel en dan rondom naar bovenkant voet doorlopende (daar de kop) tattoo laten zetten. Het liefst een draak in tribal stijl maar met dunne lijnen. Ben er nog niet uit of ik de kop met meer details wil dan het lichaam, wil het op zich vrij simpel en strak houden. Heb nog geen ontwerp of studio of datum op het oog, maar het heeft geen haast voor mij. Ik vroeg me alleen wel even af hoe het zit met schoenen, is dat wel prettig om die te dragen na het zetten of is het beter na een paar dagen of andere dingen? Wel ervaring met piercings, geen ervaring met een tattoo.. hehe.
hou je er wel rekening mee dat je niet zomaar bij iedere shop direct geholpen wordtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef TheSorrow het volgende:
Geen school vandaag...net klaar met de rattenkooi schoonmaken, en toen zei ik tegen mams... Weet je wat me vet lijkt? Ik heb toch geen fuck te doen, om die tattoo te laten zetten! Dus zij: ":o Ik zat daar ook aan te denken, wat toevallig!".... ik ga zo lekker een boterhammetje eten en dan richting de tattoo shop
Neemt je moeder ook een tattoo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef TheSorrow het volgende:
Geen school vandaag...net klaar met de rattenkooi schoonmaken, en toen zei ik tegen mams... Weet je wat me vet lijkt? Ik heb toch geen fuck te doen, om die tattoo te laten zetten! Dus zij: ":o Ik zat daar ook aan te denken, wat toevallig!".... ik ga zo lekker een boterhammetje eten en dan richting de tattoo shop
Hmm lastig met werk. Wellicht dan op vrijdag laten zetten en dan van vrijdag tot zondag op slippers doorbrengen hehe. In een vakantie is ook niks, dan zwem ik graag en dat mag niet hahaha.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Paar dagen (liefst nog 2 weken) verplicht op blote poten lopen.
De foto's die je ooit hebt laten zien van je armen enz hebben mij ook wel aan het denken gezet van....gut das best gaaf! Wel me eigen idee/draai aan geven natuurlijk, maar je bent lichtelijk medeplichtigquote:
Best grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:23 schreef Murphy22x het volgende:
[..]
De foto's die je ooit hebt laten zien van je armen enz hebben mij ook wel aan het denken gezet van....gut das best gaaf! Wel me eigen idee/draai aan geven natuurlijk, maar je bent lichtelijk medeplichtig
Als inspiratie voor de tattoo-knakker heb ik dit aan hem mee gegeven.
Juist die eerste dagen heb je niet zo gek veel problemen met sokken, maar zodra je kortjes en velletjes krijgtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Hmm lastig met werk. Wellicht dan op vrijdag laten zetten en dan van vrijdag tot zondag op slippers doorbrengen hehe. In een vakantie is ook niks, dan zwem ik graag en dat mag niet hahaha.
Haha, ze vindt tattoo's wel heel mooi enzo, maar niet bij haarzelfquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Neemt je moeder ook een tattoo?
MOOI!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:28 schreef freak1 het volgende:
jaja, het moet er maar eens van komen.. zit al jarenlang te twijfelen over de juiste, heb hem gevonden denk ik..
ik wil allereerst over mijn schouders heen, dus een net boven mijn schouderbladen, maar wel een 10 cm van de buitenkant van mijn armen af, dus mooi hoog in het midden van mijn rug, de volgende tekst laten zetten:
[afbeelding] in dit lettertype .
maar nu wil ik er als uitbreiding 2 vleugels bij laten tattoeeren op mijn schouderbladen, maar een beetje met een gescheurd effect, moeilijk uit te leggen zo zonder voorbeelden, weten jullie iemand in de buurt van eindhoven die hier ervaring mee heeft, tattoo shop of tattoo artist?
het moet namelijk wel een beetje fatsoenlijk, je gaat er toch een tijd mee rondlopen
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?t=30quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef Sann het volgende:
Weet iemand hier iets over tatoeëeren met as, of een tattoo artist die dat doet? Weet niet zeker of het nog wel gedaan mag worden eigenlijk.
NICE!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff fotootjes genomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgeleid van:
[afbeelding]
En dan het figuur op de mouw, ik heb alleen de onderste S aan laten passen
Daar ga ik nu voor sparenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:48 schreef anneloeke het volgende:
[..]
NICE!!![]()
enne... de aanpassing van de S was inderdaad een goede zet.. ik vind het zelfs gewoon mooier zo...
Wanneer ge je voor de 2e??
da's nog wel effe heequote:Op zondag 14 januari 2007 01:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar ga ik nu voor sparenEerst van mn loon wat ik dinsdag krijg stickers bestellen voor mn auto, en wat ik overhou zet ik op mn spaarrekening.... Ik heb hem in ieder geval voor Graspop
Dat is wel minder ja...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef anneloeke het volgende:
toffe ma heb jij seg.. die van mij is nog steeds "pissed" over mijn tattoos![]()
zij vraagt ze dan ook zoveel mogelijk te verstoppen op familie bijeenkomsten
Wachtenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Katana het volgende:
Ik zit er al een tijd over te denken om een tattoo te nemen. Maar het kutte is dat ik niet precies weet wat ik wil. Ik wil iets wat bij me past en niet een tattoo waar half Nederland mee loopt. Iemand ideeen voor inspiratie?
hehe is wat voor te zeggen. Je moet er zeg maar tegen aan lopen?quote:
Holy shit, dat is gaaf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff fotootjes genomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgeleid van:
[afbeelding]
En dan het figuur op de mouw, ik heb alleen de onderste S aan laten passen
Klopt, kan.. Moet je niet iets heeeeeeeeeeeeeeeel vaags in gedachten hebben natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Katana het volgende:
[..]
hehe is wat voor te zeggen. Je moet er zeg maar tegen aan lopen?
Maar ik hoorde ook dat je bij shops aan kan geven wat je ongeveer wilt, met welke gedachte erachter en dan kunnen zij wat ontwerpen?
Hehe, dat klinkt écht naar.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
Thanks!
Ik vond hem op bepaalde plekken vrij pijnlijk, aan de onderkant viel het wel mee, maar het midden en bovenkant waren toch wel ffies flink bikkelenVooral als ie vaak lijnen al heeft gezet daar, en dan weer verder gaat.... je gaat bij wijze van spreken gewoon weer in die wond met die naald, en dat is vrij pijnlijk....
Alles wat niet groter is dan je onderarm.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef nzw het volgende:
Even een vraagje:
Wat zou je op je onderarm kunnen tattoeren en dan wel te verstaan aan de bovenkant?
[..]
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:31 schreef BOKA het volgende:
[..]
Alles wat niet groter is dan je onderarm.
dat verzin je toch over het algemeen zelf?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef nzw het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik bedoelde eigelijk meer een afbeelding
sterre worden in het algemeen ook niet zelf verzonnenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat verzin je toch over het algemeen zelf?
Je zult toch echt zelf iets moeten bedenken, niemand hier weet wat jij wilt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef nzw het volgende:
[..]
sterre worden in het algemeen ook niet zelf verzonnen. Ik zei al in een eerdere post dat ik weet dat het persoonlijk is. Maar ik zoek gewoon ideeen een richting.
Ben bang dat je hem dan nog drukker maakt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef DropjesLover het volgende:
ook dacht ik aan een soort van korte/kleine soort van tribal-flame dingen er tussenin...
Ja dat was wel ff doorbijten op m'n enkel....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:35 schreef TheSorrow het volgende:
NiceHet onderste stuk deed vast wel zeer?
Het moet een mooie groene boom worden, dus groen en wat geel, misschien nog wat andere tinten. Moeten we dan ff bekijkenquote:
Ik vind zelf kleur wat minder mooi en mij lijkt zo'n "trieste" boom dan ook mooierquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:25 schreef Murphy22x het volgende:
[..]
Het moet een mooie groene boom worden, dus groen en wat geel, misschien nog wat andere tinten. Moeten we dan ff bekijken
kloptquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik denk dat het stift of transferpapierspul is.
Tattoo sites bekijken.. om ideetjes op te doen. Of gewoon mijn idee voor jou kiezen, een enorme penis over je gehele arm heen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef nzw het volgende:
[..]
sterre worden in het algemeen ook niet zelf verzonnen. Ik zei al in een eerdere post dat ik weet dat het persoonlijk is. Maar ik zoek gewoon ideeen een richting.
Misschien wel, maar Jan organiseerd het en die wilde alle plekken reserveren voor mensen die er vorig jaar ook waren dus staan we met de studio op een reservelijstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:15 schreef i_defy het volgende:
aha, dus nogmaals, wel ontopic, iemand naar de tattooconventie in Breda? Zaterdag heel de dag werken, en zondag m'n rug in laten kleuren met een mooi ciavarro stuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |