Psiesquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:48 schreef Neuk het volgende:
Ik vind er helemaal niets aan. Wel een leuk broekje
Na 4 weken pas... da's pech... want dan krijg ik (hopelijk) net de cover van mijn enkel-tattooquote:Op zondag 10 december 2006 21:41 schreef crrrN het volgende:
Het is volgens mij af te raden om uberhaubt met je tattoo onder de zonnebank te gaan (zonnebrand moet er zoieso op). Maar ik geloof na 4 weken dat het wel kan.
Net als Tijn dusquote:Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef arneaux het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk 2 sterren laten zetten. Op mn linker- en rechteronderarm.
edit ; ff ter verduidelijking, op iedere arm 1.
Vervaagd...quote:Op zondag 10 december 2006 22:22 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Ik weet dat de zonnebank sowieso slecht is, maar waarom is dat "meer" af te raden met een tattoo?
maw.. wat doet dit dan met je tattoo??
quote:
Ohhhh spannend!quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Wie is Tijn?
En ik ben morgen weer aan de beurt
wel... ik weet het ook niet...quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Wie is Tijn?
En ik ben morgen weer aan de beurt
Maar dat wil ik dus duidelijk niet.quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een bewoner uit het BB huis van dit jaar
Hier zijn sterren-tattoos :
[afbeelding]
Ik had al gezocht maar kon niets vinden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef fr0x het volgende:
Heb je een foto van wat jij wilt?
Er valt overal wel ķets van te maken hoor! Maar nou weet ik gelijk weer wie er op stond voor vanavond, thanks.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef anneloeke het volgende:
Vanavond ga ik voor een tekensessie voor de cover van mijn enkeltattoo..
Ben benieuwd of ze er iets van kunnen maken
![]()
Ik hoop het maar!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er valt overal wel ķets van te maken hoor! Maar nou weet ik gelijk weer wie er op stond voor vanavond, thanks.
In totaal nu 5 weken verder en nog steeds dat rimpelige gedoequote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ?Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.
Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo![]()
Ik heb elke dag goed schoongemaakt waarna ik het insmeerde met bepanthen. Veel jeuk had ik niet dus krabben was ook niet nodig. Bijna alle letters zien er zo rimpelig uit.quote:Op zondag 17 december 2006 10:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Het ziet er een beetje uit als littekenweefsel..of hele droge huid. Heb je gekrabt tijdens het genezen, of weinig gesmeerd? De letters zien er van zichzelf ook niet echt al te strak uit..
Het is inderdaad een echte "artiest"...quote:Op zondag 17 december 2006 16:28 schreef AudreyHepburn het volgende:. Gillis.
.
Ik heb hem hem idd ook echt uren zitten tekenen en overleggen, maar het resultaat is echt tof. Bij jou ook. Echt gaaf ! Erg blij mee zeker ?
24 oktober alquote:Op zondag 17 december 2006 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Evil-Cherry was jij al geweest voor je tattoo trouwens?
Ik kon hem niet zien, ff opgelicht als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef Mohawkzz het volgende:
Brrr, jeuk jeuk jeuk, verschrikkelijke jeuk!![]()
![]()
Afgelopen vrijdag laten zetten bij On Edge.
Aan beide kanten eigenlijk.
[afbeelding]
Nu ben ik met tekeningen in de weer hoe ik het wil laten uitbreiden.
Kleine sterren, gesloten sterren, nautische sterren.....ik heb nog totaal geen clue.![]()
Eerst deze maar eens laten genezen.
Bhehe dat dacht ik toendertijd ook. Lange mouwen, dan gaat het best!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
zit alleen zó te twijfelen, moet ik het nou wel, of niet doen.
want sja, dat wordt de eerste echt zichtbare tatoeage, en stel dat ze later moeilij gaan doen als ik ergens wil gaan werken..
ik heb altijd shirts met korte mouwen aanquote:Op woensdag 27 december 2006 00:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bhehe dat dacht ik toendertijd ook. Lange mouwen, dan gaat het best!
Idd, netjes gezetquote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon hem niet zien, ff opgelicht als je het niet erg vind.
[afbeelding]
Mooi
Als je al zó twijfelt zou ik het voorlopig nog niet doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
zit alleen zó te twijfelen, moet ik het nou wel, of niet doen.
want sja, dat wordt de eerste echt zichtbare tatoeage, en stel dat ze later moeilij gaan doen als ik ergens wil gaan werken..
Niets mis met grote horloges..quote:Op woensdag 27 december 2006 01:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb altijd shirts met korte mouwen aan
inderdaad zeer mooi!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon hem niet zien, ff opgelicht als je het niet erg vind.
[afbeelding]
Mooi
jaquote:Op woensdag 27 december 2006 01:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je al zó twijfelt zou ik het voorlopig nog niet doen.
Sinds een aantal weken heb ik deze.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
punt is dat ik het wél graag wil, maar alleen twijfel over de plek
aan de andere aknt denk ik wel dat het wel meevalt, want de binnenkant van je pols is nou ook weer niet zó opvallend.
maar toch..
leuk, ik zie ze vaak, die sterren op de polsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Sinds een aantal weken heb ik deze.
[afbeelding]
Ook lang getwijfeld ivm werk etc. maar toen opeens had ik zoiets van bekijk het,het is mijn lijf.Een grote armband/horloge kan ik altijd aan doen als het voor een baan echt niet kan.
Maar ik moet zeggen dat heel veel mensen het niet eens opvalt terwijl ik toch best veel mijn mouwen omhoog heb.Pas als ik het zelf laat zien!
waar en wat ?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt24 januari ben ik aan de beurt
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt24 januari ben ik aan de beurt
Een new school zwaluwtje met de namen van m`n kinders. OP de binnenkant van m`n enkel dus dat kan leuk wordenquote:
haha tja das wel de manier om het te leren lijkt mequote:Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Begin volgend jaar zelf maar eens iets bij mezelf zetten. Een vierkant vakje en lekker daarin krassen met allerlei kleurtjes![]()
Ik wil het helemaal niet leren, ik kan niet tekenen dus mijn wankunsten ga ik niemand aandoen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha tja das wel de manier om het te leren lijkt me![]()
ow okay dat dacht ik maar je wilt jezelf je eigen wankunsten aandoen?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niet leren, ik kan niet tekenen dus mijn wankunsten ga ik niemand aandoen.Of je moet het persee willen. Kan daarintegen dan wel eens machines leren prepareren, ook handig.
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow okay dat dacht ik maar je wilt jezelf je eigen wankunsten aandoen?
Bodycult is goed met tattoo's, vraag naar Edwin, die is zeer creatief en heel aardigquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een tattoo van eus, die is perfect
maar tegenwoordig ken ik ook mensen bij bodycult
niemand ervaring met tattoos van bodycult?
Wat gebeurt er nou precies op zo'n tattoo conventie ? Kan je daar eens wat meer over vertellen ? Het is namelijk harstikke in de buurt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef ParanoidEv het volgende:
En ik ben nog steeds bezig, niet echt heel interessant verder.
Wel interessant:
[afbeelding]
http://www.tattoots.nl/frame%20convention.htm
Uiteraard dat ook, ik wil iets zwartwit aan de binnenkant van me pols, neem dan eigen ontwerp mee, ongeveer een 10cm, alleen tekentijd kan niet veel van zeggen, half uur, 3 kwartier?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat ligt toch compleet aan het formaat / kleur of zwart wit / voorbereiding / tekentijd enzo lijkt me ?
Bandjes, soms een act, stands met troep, tattoostands (in actie of niet). Dit schijnt wel een hele leuke conventie te wezen dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nou precies op zo'n tattoo conventie ? Kan je daar eens wat meer over vertellen ? Het is namelijk harstikke in de buurt..
dan had je nog beter henna kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb het 1x bij iemand gezien. Een paar weken later kwam hij terug om het eens te laten zien, en het was compleet verdwenen.![]()
mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef crrrN het volgende:
Ik mocht vandaag weer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Over een paar weken komen er nog wat schaduw effecten bij de vlammen bij en achter de zwaluw nog wat lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |