er wordt sloom gepostquote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef puntoortje het volgende:
wat is er sloom
lurken betekent hier wat anders trouwensquote:Op woensdag 22 november 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
ja ... iedereen lurkt alleen maar
leg maar uit dan / en anders dan waar?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
lurken betekent hier wat anders trouwens![]()
![]()
Goede vraagquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leg maar uit dan / en anders dan waar?
lurken betekend bij mij op 5 forums weet ik veel wat het meervoud is hetzelfdequote:
in roermondquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leg maar uit dan / en anders dan waar?
5 foraquote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lurken betekend bij mij op 5 forums weet ik veel wat het meervoud is hetzelfde
daan lurkt ook ... op zijn vingers ...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
5 fora![]()
Je hebt het er maar druk mee
... was je er dan nogquote:Op woensdag 22 november 2006 22:44 schreef Talitha het volgende:
Ben even weg, kom terug: Drama's in BB!!![]()
![]()
Een uur geleden heb je nog op me gereageerd in de vorige SC. Vergeten?quote:
ja 1 uur geledenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een uur geleden heb je nog op me gereageerd in de vorige SC. Vergeten?![]()
waarmeequote:Op woensdag 22 november 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
feli manu
ik heb geen idee ... misschien is de vraag dan ook wel, wat het over hun zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Joohanna het volgende:
Ik ken gewoon echt geen een CDA-kiezer.
Wat zegt dat over mij![]()
Dat ze mij niet willen kennen?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen idee ... misschien is de vraag dan ook wel, wat het over hun zegt![]()
Dat je aardig van god los bentquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Joohanna het volgende:
Ja ga maar snel!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes gaat lekker slapen en geeft iedereen een dikke nachtzoen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja ga maar snel!
Jij bent zeker een CDA-stemmer?![]()
Slaap lekker Puntoortje.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
Wat heeft het CDA in godsnaam met GOD te maken?quote:
Wie heeft het licht uitgedaan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes zet NU het beeldscherm UIT![]()
zie bovenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Joohanna het volgende:
truste meidquote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
blijkbaar niet want je kent geen cda stemmer dus iddquote:
Tsjongetsjonge wat een licht ben jij zeg!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
blijkbaar niet want je kent geen cda stemmer dus idd
Zonder doodstraf was dat hele verhaal veel minder sterk geweestquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat heeft het CDA in godsnaam met GOD te maken?
HP himself juicht immers de doodstraf toe?
Waat staat dat in de bijbel?
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonder doodstraf was dat hele verhaal veel minder sterk geweest![]()
![]()
Who the fuck is HP?![]()
Die vent die z'n andere wang eens toe moet keren zodat ie erafgeslagen kan worden!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonder doodstraf was dat hele verhaal veel minder sterk geweest![]()
![]()
Who the fuck is JP?![]()
Geef hem een skateboard voor sinterklaas....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Die vent die z'n andere wang eens toe moet keren zodat ie erafgeslagen kan worden!![]()
Geven? Geven?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef hem een skateboard voor sinterklaas....![]()
Ja het is een echte Don Juanquote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geven? Geven?
Zal hem eens een stoot voor z'n giegel geven, dat kan ie krijgen!
Jij denkt dat wat tussen de oren zit ook tussen de benen aanwezig is?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het is een echte Don Juan![]()
ben jij een stoot en biedt je jezelf nu aan?![]()
Je bent net de 1000 postjes gepasseerd spemmert.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij denkt dat wat tussen de oren zit ook tussen de benen aanwezig is?
Ben je doof?
Trustuh Talquote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent net de 1000 postjes gepasseerd spemmert.![]()
![]()
Trusten voor straks alvast. Ik ga onder zeil.
Dus een stoot voor z'n giegel sluit uit dat je hem met zijn neus in een lekker ding wil drukken?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij denkt dat wat tussen de oren zit ook tussen de benen aanwezig is?
Ben je doof?
was jij er ook?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent net de 1000 postjes gepasseerd spemmert.![]()
![]()
Trusten voor straks alvast. Ik ga onder zeil.
hey ijsbrekertjequote:
Ja, het is geluktquote:Op donderdag 23 november 2006 01:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hey ijsbrekertjeen hebben jullie een huisgenoot gevonden ?
en hebben jullie een jongen of meisje gekozen ?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja, het is gelukt![]()
Was nog niet zo makkelijk, om in zo'n korte tijd een indruk te krijgen van een aantal personen. Dus het blijft natuurlijk even afwachten hoe het uitpakt, maar ik denk wel dat het gezellig word.![]()
Een jongen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
en hebben jullie een jongen of meisje gekozen ?
toch wel een leuke jongen gekozen he ?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Een jongen.![]()
Er waren ook voornamlijk jongens (8 jongens en één meisje). Ja, Delft![]()
Ja, hij lijkt heel aardigquote:Op donderdag 23 november 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
toch wel een leuke jongen gekozen he ?en met wat zit je nu in het huis dan ?
waar elders ?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef ijsbrekertje het volgende:
Weltrusten dan![]()
Of ga je elders nachtbraken
dan zoeken die vrienden toch lekker zelf zo'n huisgenoot ?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt heel aardigIk denk wel dat het gezellig word.
Ik woonde met één meisje en een jongen samen en straks dus weer. We hadden dus ook niet echt een voorkeur voor een jongen of meisje.
Gezelligheid en bijvoorbeeld niet roken was voor ons belangrijker.![]()
We hebben ons alleen niet helemaal aan de 'wens' van een aantal vrienden gehouden...
Die wilden het liefst dat we een 'lekker wijf' als huisgenoot zouden kiezen. Pech gehad![]()
Weten ze zelf ook wel hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan zoeken die vrienden toch lekker zelf zo'n huisgenoot ?![]()
![]()
gelukkig maar danquote:Op donderdag 23 november 2006 02:18 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Weten ze zelf ook wel hoor![]()
Het is ook maar een grapje, gelukkig![]()
A) in bad ?quote:
wou nog een spel gaan spelen,maar dan is hetweer zo 6 uurquote:Op donderdag 23 november 2006 02:22 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
A) in bad ?
B) in een andere minder pacifistische wereld?
C) in de kroeg?
D) achter de TV/DVD combinatie?
trustequote:
Moge manu en de restquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 06:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Moge manu en de rest![]()
* Inodder is to late of to work
goeiemorgen lieve manuquote:Op donderdag 23 november 2006 06:52 schreef Manu82 het volgende:
Wie schop Bommie trouwens uit z'n bed?
Jappie en Oortje zijn er zowieso binnen anderhalf uur
MaNostradamus...quote:Op donderdag 23 november 2006 06:52 schreef Manu82 het volgende:
Wie schop Bommie trouwens uit z'n bed?
Jappie en Oortje zijn er zowieso binnen anderhalf uur
weet je ook dat ik zo verrot heb geslapenquote:
goeiemorgen ijsbrekertjequote:Op donderdag 23 november 2006 07:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Goeiemorgen Manu, Oortje en Jappie![]()
![]()
![]()
Ijsbrekertje blijkt ook al zo'n echte FOK! die hard te worden...laat naar bed en weer vroeg uit de veren.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
![]()
![]()
Je zou het bijna gaan denken, hè?quote:Op donderdag 23 november 2006 07:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ijsbrekertje blijkt ook al zo'n echte FOK! die hard te worden...laat naar bed en weer vroeg uit de veren.![]()
Mogguh![]()
morguhquote:
jappiequote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 november 2006 07:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
![]()
![]()
goeiemorgen meisquote:
nog nix beterquote:Op donderdag 23 november 2006 07:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoest met het linker aanhangsel ?
heej meisquote:
misschien zoekt ie op zijn werk afentoe stiekum een rustig plekje opquote:Op donderdag 23 november 2006 07:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, hè?![]()
![]()
Misschien moet ik er maar geen gewoonte van maken. Ik heb bewondering voor Inodder, hoe hij dit al zo lang vol houdt.
eerst naar de neuroloog,maar h.a zei dat ik niet meer kan doen dat geduld hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 07:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je niet eens naar de fysio?
mijn bloedonderzoek was goed en kan 4 dec "al " terechtquote:Op donderdag 23 november 2006 07:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeezus....wat een ellende....wanneer mag je weer naar een doc of ziekenhuis of zo ?![]()
Lukt dat? Dat lijkt me nou echt het moeilijkst, zo lang geduld hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
eerst naar de neuroloog,maar h.a zei dat ik niet meer kan doen dat geduld hebben![]()
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 23 november 2006 07:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn bloedonderzoek was goed en kan 4 dec "al " terecht
nope lukt niet,ben totaal niet geduldig aan gelegdquote:Op donderdag 23 november 2006 08:01 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Lukt dat? Dat lijkt me nou echt het moeilijkst, zo lang geduld hebben.
Enneh ben je al heel goed in 5 vinger typen nu?![]()
ja goed hequote:Op donderdag 23 november 2006 08:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das goed nieuws... nog maar 11 dagen dan...
![]()
yep boodschappen worden of voor me of met me gedaan en meeste dagen komt er wel iemand koken,maar nu ff paar dagen nietquote:Op donderdag 23 november 2006 08:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
En nu heb je een heel roulatie-schema van koks en hulpjes, die je komen helpen? En gezelschap houden?
Rennen voor je de Thalys mist.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef Talitha het volgende:Wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag!
Prettige dag voor iedereen en tot later.![]()
![]()
ja erg hequote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef Talitha het volgende:Wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag!
![]()
de thalys naar remunj ?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rennen voor je de Thalys mist.![]()
zelf ook weer hard aan de slag gaat![]()
Het leuk dat jij iedereen verwelkomt in de SCquote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
yep boodschappen worden of voor me of met me gedaan en meeste dagen komt er wel iemand koken,maar nu ff paar dagen nietwil ff rust
Een gezelschap ? vermaak me zo ook wel thuis hoor
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef Talitha het volgende:Wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag!
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rennen voor je de Thalys mist.![]()
zelf ook weer hard aan de slag gaat![]()
je bedoelt toch geen vrijwilligerswerk he ?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het leuk dat jij iedereen verwelkomt in de SC![]()
Je bent een soort FOK! buurtwerker, goed bezig![]()
Euh jawelquote:Op donderdag 23 november 2006 08:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
je bedoelt toch geen vrijwilligerswerk he ?![]()
nee krijg nix betaaldquote:Op donderdag 23 november 2006 08:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Euh jawel, of ga je me vertellen dat je hiervoor betaald word?
![]()
Maatschappelijke betrokkenheid, lijkt je dat wat?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee krijg nix betaaldmaar heb ook geen zin in vrijwilligerswerk
![]()
![]()
eeehhh nix voor mijquote:Op donderdag 23 november 2006 08:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maatschappelijke betrokkenheid, lijkt je dat wat?
Iemand die omkijkt naar andere mensen?
nee, ik heb géén CDA gestemd
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:18 schreef puntoortje het volgende:
ik ga hier ff de puntjes op de I zetten en naar school wandelen
tot later meisquote:Op donderdag 23 november 2006 08:18 schreef puntoortje het volgende:
ik ga hier ff de puntjes op de I zetten en naar school wandelen
nee niet gezienquote:Op donderdag 23 november 2006 08:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
Heeft iemand Big Brother Reveals gezien?
ik ga nog kijken
hahaha heb genoeg te doen hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 08:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Kinga heeft het opgenomen: Kinga neemt de relfilm vanavond op![]()
Dus je hebt weer iets te doen vandaag![]()
Hier ook hoor: nat, donker en harde windquote:
veel plezier ermeequote:Op donderdag 23 november 2006 08:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
Studeren
Ik ga zo naar de universiteit om aan mijn afstudeeropdracht te werken.
Tot ziens![]()
doei doeiquote:Op donderdag 23 november 2006 08:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hier ook hoor: nat, donker en harde wind![]()
Doei![]()
Dat gaat niet samen!quote:Op donderdag 23 november 2006 02:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Gezelligheid en bijvoorbeeld niet roken was voor ons belangrijker.![]()
heej deminsquote:Op donderdag 23 november 2006 10:52 schreef demins het volgende:
Ik zal wel weer zwaaien naar een lege zaal, maar goed...
Goedemorgen meisjes!![]()
![]()
![]()
Er zit toch nog iemand!quote:
zei demins na bijna 1 uurquote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef demins het volgende:
[..]
Er zit toch nog iemand!![]()
Je geduld wordt wél op de proef gesteld, zeg!
![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heidwietska vooruit geef gas, van al dat getreuzel komt er niet van pas![]()
er zaten er nog mee, maarja, als uwes alleen naar de meisjes zwaaitquote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef demins het volgende:
[..]
Er zit toch nog iemand!![]()
Je geduld wordt wél op de proef gesteld, zeg!
![]()
quote:
ja das wel gemeen van hemquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
er zaten er nog mee, maarja, als uwes alleen naar de meisjes zwaait![]()
ja, toch ? altijd achter de vrouwtjes aan, geen tijd om sociaal te doen, typisch deminsquote:
Het maakt de tongen hier wel lekker los iig! Ik ben gewoon crypto-sociaal!!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
ja, toch ? altijd achter de vrouwtjes aan, geen tijd om sociaal te doen, typisch demins![]()
Is het zelfde baan als nu of ga je iets anders doen?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je
ik ga vanavond dronken worden
Ik zou iets bijzonders gaan doen als ik een nieuwe baan had!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je
ik ga vanavond dronken worden
Iets andersquote:Op donderdag 23 november 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het zelfde baan als nu of ga je iets anders doen?
je denkt toch niet dat ik ergens ga werken zonder internet toegang he?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou iets bijzonders gaan doen als ik een nieuwe baan had!![]()
Maar toch van harte gefeliciteerd!!! Je zal nu wel geen tijd meer hebben voor het moderaat, hoop ik!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iets anders
assistent manager bij een callcenter, verantwoordelijk voor de prestaties van de aftersales-tak
Moet je me nou weer álle hoop ontnemen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik ergens ga werken zonder internet toegang he?![]()
in dit geval zorgen dat bestellingen ook echt verstuurd worden, debiteurenadministratie en klachtafhandelingquote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Wat doet de aftersales-tak van een callcenter eigenlijk?
ach.. misschien wordt Fok wel geblockt daarquote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je me nou weer álle hoop ontnemen?![]()
Veel succes!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dit geval zorgen dat bestellingen ook echt verstuurd worden, debiteurenadministratie en klachtafhandeling
quote:
ik hoop dat je bedoelt dat hij zat wordt en niet dat we in het hele land turkse praktijken krijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
.. dat wordt een avondje toeter
Explain jij je eens nader, jonge vriend!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt dat hij zat wordt en niet dat we in het hele land turkse praktijken krijgen
Wil jij hier TL door de straten hebben schreeuwend?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef demins het volgende:
[..]
Explain jij je eens nader, jonge vriend!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
.. dat wordt een avondje toeter
zolang hij het daar doet en niet hierquote:Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil jij hier TL door de straten hebben schreeuwend?
ze bedoelt de kroegquote:Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt dat hij zat wordt en niet dat we in het hele land turkse praktijken krijgen
quote:
quote:
een Limburgerquote:
Ow, je bedoelt schreeuwend, met Heerlense vlaggen zwaaiend en toeterend! Voetbalturkse toestanden dus (en Italiaans en Grieks en zeg maar mediterraan) Sorry, ik had met je beperkte denkraam (voetbal, voetbal of voetbal) rekening moeten houden!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil jij hier TL door de straten hebben schreeuwend?
TL is een Windbuul, dat is bekend, maar Puntoortje een Limburgse???quote:
Winkbuulquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
TL is een Windbuul, dat is bekend, maar Puntoortje een Limburgse???![]()
nee .. ik ben een veenderquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
ach ga naar Stalinquote:Op donderdag 23 november 2006 14:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt schreeuwend, met Heerlense vlaggen zwaaiend en toeterend! Voetbalturkse toestanden dus (en Italiaans en Grieks en zeg maar mediterraan) Sorry, ik had met je beperkte denkraam (voetbal, voetbal of voetbal) rekening moeten houden!![]()
En wat is nou weer een veender?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee .. ik ben een veender...
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal een deuntje op mijn Stalinorgel voor je spelen!![]()
Een Heerlenaarquote:
TL is limburger en dus kenner van het begrip kroeg toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
Dus je kan er eigenlijk helemaal niks aan doen!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een Heerlenaar
vertaling van windbuilDat hautaine zit nogal in de volksaard hier
quote:
wat was je doen danquote:Op donderdag 23 november 2006 16:47 schreef puntoortje het volgende:
zo we zijn er weer .... gelukkig maar want ik dacht dat ik het niet zo overleven
ff daan uitschool vissen en naar de huisarts brengen ... heb je me niet eens gemist danquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ff daan uitschool vissen en naar de huisarts brengen ... heb je me niet eens gemist dan
quote:
een kettingkusquote:
Leuk dat je toch nog even de moeite neemt om naar je PC te kruipen om het ons te meldenquote:
Zou dat één van de symptomen van FOK!-verslaving zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk dat je toch nog even de moeite neemt om naar je PC te kruipen om het ons te melden![]()
![]()
hey eendje ... ga je ook meedoen met de orgiequote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef PC eend het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes![]()
en teamlead
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
een kettingkus![]()
we maken een kringetje, van jongens en van meisjes. We maken..."
je noemtquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk dat je toch nog even de moeite neemt om naar je PC te kruipen om het ons te melden![]()
![]()
doe gezellig meequote:
ooo ... dus het was echt een orgiequote:
quote:
Op een voorwaarde, ik en voor de rest alleen vrouwenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey eendje ... ga je ook meedoen met de orgie
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo ... dus het was echt een orgieships dan had ik het net allemaal gemist
laat maar ... ik probeer mezelf vrolijk te houdenquote:
dat je soms maar niet op mij moet lettenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Puntoortjes komt binnen en wat is het resultaat?Gladys en ijsbrekertje snappen het niet meer TL is blij Eendje gaat voorwaarden stellen
Wat zegt dit over ons?
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ikquote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je soms maar niet op mij moet letten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ik
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op een voorwaarde, ik en voor de rest alleen vrouwen
ben lang genoeg wakkerquote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ik
Dat er een waarschuwing op jouw postings moet staan:quote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je soms maar niet op mij moet letten![]()
Niet alleen jezelf, je bent ook weer aan het strooien zie ikquote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat maar ... ik probeer mezelf vrolijk te houden![]()
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snaptequote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben lang genoeg wakker![]()
ik vraag of kussen al een orgie is ? conclusie die daar uitkomt-----> er is een orgie geweest![]()
he, lekker tijger ...quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben lang genoeg wakker![]()
ik vraag of kussen al een orgie is ? conclusie die daar uitkomt-----> er is een orgie geweest![]()
dat denk ik soms ookquote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat er een waarschuwing op jouw postings moet staan:
WAARSCHUWING
![]()
kan permanente verwarring veroorzaken
Ik vind jou niet liefquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snapte![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen jezelf, je bent ook weer aan het strooien zie ik![]()
nee hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zie edit..quote:
ijsbrekertje is ook liefquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
-edit- Maar ik hou wel je, Oortje![]()
Ah...dus jij hebt mijn account hier geprobeerd te hacken...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
![]()
Nee ik snap je edit ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zie edit..
En snaptje jij het wel dan?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
-edit- Maar ik hou wel je, Oortje![]()
Ze wil het niet meer teruggevenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik snap je edit ook niet helemaal
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ook ff wat rond strooit
[afbeelding]
![]()
![]()
Jammie, jammie!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ook ff wat rond strooit
[afbeelding]
![]()
![]()
je zegt eerst jammie en vraagt dan pas wat het is ?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie, jammie!Wat zijn het eigenlijk?
![]()
![]()
Bloemkolen...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie, jammie!Wat zijn het eigenlijk?
![]()
![]()
Ja, ik ben mij er een, he!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zegt eerst jammie en vraagt dan pas wat het is ?
smakelijke "bloemkool" eet ze danquote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bloemkolen...![]()
iets wat ik nu ook ga eten trouwens......later lijertjes...
echt welquote:
Ook al was ik in verwarring gebracht door Oortje.. dat doet niets af aan mijn TLC voor haarquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik snap je edit ook niet helemaal
[..]
Huist jouw gevoel voor ironie soms in je linkerarm?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
smakelijke "bloemkool" eet ze dan![]()
![]()
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snaptequote:
denk het wel ja of die ligt nog in bed,dat kan ookquote:Op donderdag 23 november 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Huist jouw gevoel voor ironie soms in je linkerarm?![]()
Is dat soms een soort van damage controlquote:Op donderdag 23 november 2006 18:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ook al was ik in verwarring gebracht door Oortje.. dat doet niets af aan mijn TLC voor haar![]()
Toen ik mijn post doorlas, vond ik het niet zo aardig overkomen. Vandaar mijn edit, om dit beeld bij te stellen.
Gezien jouw opmerking vond je het ook niet aardig overkomen, dus zat mijn inschatting er kennelijk niet zo heel ver naast![]()
Ik heb het nooit gesnaptquote:Op donderdag 23 november 2006 18:04 schreef demins het volgende:
Ik snap er al een hele tijd niks meer van!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
WAARSCHUWING
![]()
WAARSCHUWING
![]()
WAARSCHUWING
![]()
WAARSCHUWING
![]()
Die duivelse WA weer dus, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
't Komt allemaal door die ovotar van eend![]()
Ik draag mijn overwinning op aan Deminsquote:
Dat was toch KGB?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
Btw...gefeliciteerd TL...KLB werd het begreep ik hè?
![]()
Thnx, was het helegaar vergeten!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
Btw...het staat al 0-0 ...dat ene punt hebben we alvast binnen.
ik kom net zoquote:
quote:
Ah...das zwaar balen idd.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kom net zobinnen en ik krijg alleen maar dit
[..]
![]()
Toch alleen van Talitha?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Laat je stemming niet beinvloeden door talithaquote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
![]()
JA want jij zei ook nixquote:
ja zij is temiste lief voor mequote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef demins het volgende:
[..]
Toch alleen van Talitha?
Ik wil wel even voor je dansen, hoor!![]()
![]()
![]()
Ja, ik wilde wel weer een weekbanquote:
Gaat schele berney met je mee ?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wel weer een weekban![]()
Straks moet ik nog gaan kloten in DGK![]()
Wat krijgen we nou!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja zij is temiste lief voor me![]()
Woorden schoten mij tekortquote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie, schaamt u vlerk, waarom niets gezegd?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]past niet meer in het vliegtuig
Probeer je soms alle aanwezige vrouwen tegen je te krijgen?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had er langer laten wachten..![]()
Aan de hand van de wedstrijd al met al een goed resultaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
NUL NUL
Valt het op?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Probeer je soms alle aanwezige vrouwen tegen je te krijgen?![]()
ik ga meequote:
Ook uw Goeroe beschikt niet over de kennis wat u al dan niet begrijpt!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat zo'n onbegrijpelijke Koan?![]()
![]()
En nou proberen de heren ons tegen elkaar op te zetten!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja zij is temiste lief voor me![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |