goeiemorgen meisquote:
nog nix beterquote:Op donderdag 23 november 2006 07:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoest met het linker aanhangsel ?
heej meisquote:
misschien zoekt ie op zijn werk afentoe stiekum een rustig plekje opquote:Op donderdag 23 november 2006 07:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, hè?![]()
![]()
Misschien moet ik er maar geen gewoonte van maken. Ik heb bewondering voor Inodder, hoe hij dit al zo lang vol houdt.
eerst naar de neuroloog,maar h.a zei dat ik niet meer kan doen dat geduld hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 07:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je niet eens naar de fysio?
mijn bloedonderzoek was goed en kan 4 dec "al " terechtquote:Op donderdag 23 november 2006 07:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeezus....wat een ellende....wanneer mag je weer naar een doc of ziekenhuis of zo ?![]()
Lukt dat? Dat lijkt me nou echt het moeilijkst, zo lang geduld hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
eerst naar de neuroloog,maar h.a zei dat ik niet meer kan doen dat geduld hebben![]()
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 23 november 2006 07:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn bloedonderzoek was goed en kan 4 dec "al " terecht
nope lukt niet,ben totaal niet geduldig aan gelegdquote:Op donderdag 23 november 2006 08:01 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Lukt dat? Dat lijkt me nou echt het moeilijkst, zo lang geduld hebben.
Enneh ben je al heel goed in 5 vinger typen nu?![]()
ja goed hequote:Op donderdag 23 november 2006 08:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das goed nieuws... nog maar 11 dagen dan...
![]()
yep boodschappen worden of voor me of met me gedaan en meeste dagen komt er wel iemand koken,maar nu ff paar dagen nietquote:Op donderdag 23 november 2006 08:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
En nu heb je een heel roulatie-schema van koks en hulpjes, die je komen helpen? En gezelschap houden?
Rennen voor je de Thalys mist.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef Talitha het volgende:Wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag!
Prettige dag voor iedereen en tot later.![]()
![]()
ja erg hequote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef Talitha het volgende:Wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag!
![]()
de thalys naar remunj ?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rennen voor je de Thalys mist.![]()
zelf ook weer hard aan de slag gaat![]()
Het leuk dat jij iedereen verwelkomt in de SCquote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
yep boodschappen worden of voor me of met me gedaan en meeste dagen komt er wel iemand koken,maar nu ff paar dagen nietwil ff rust
Een gezelschap ? vermaak me zo ook wel thuis hoor
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef Talitha het volgende:Wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag!
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rennen voor je de Thalys mist.![]()
zelf ook weer hard aan de slag gaat![]()
je bedoelt toch geen vrijwilligerswerk he ?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het leuk dat jij iedereen verwelkomt in de SC![]()
Je bent een soort FOK! buurtwerker, goed bezig![]()
Euh jawelquote:Op donderdag 23 november 2006 08:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
je bedoelt toch geen vrijwilligerswerk he ?![]()
nee krijg nix betaaldquote:Op donderdag 23 november 2006 08:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Euh jawel, of ga je me vertellen dat je hiervoor betaald word?
![]()
Maatschappelijke betrokkenheid, lijkt je dat wat?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee krijg nix betaaldmaar heb ook geen zin in vrijwilligerswerk
![]()
![]()
eeehhh nix voor mijquote:Op donderdag 23 november 2006 08:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maatschappelijke betrokkenheid, lijkt je dat wat?
Iemand die omkijkt naar andere mensen?
nee, ik heb géén CDA gestemd
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:18 schreef puntoortje het volgende:
ik ga hier ff de puntjes op de I zetten en naar school wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |