Ik zou iets bijzonders gaan doen als ik een nieuwe baan had!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je
ik ga vanavond dronken worden
Iets andersquote:Op donderdag 23 november 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het zelfde baan als nu of ga je iets anders doen?
je denkt toch niet dat ik ergens ga werken zonder internet toegang he?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou iets bijzonders gaan doen als ik een nieuwe baan had!![]()
Maar toch van harte gefeliciteerd!!! Je zal nu wel geen tijd meer hebben voor het moderaat, hoop ik!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iets anders
assistent manager bij een callcenter, verantwoordelijk voor de prestaties van de aftersales-tak
Moet je me nou weer álle hoop ontnemen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik ergens ga werken zonder internet toegang he?![]()
in dit geval zorgen dat bestellingen ook echt verstuurd worden, debiteurenadministratie en klachtafhandelingquote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Wat doet de aftersales-tak van een callcenter eigenlijk?
ach.. misschien wordt Fok wel geblockt daarquote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je me nou weer álle hoop ontnemen?![]()
Veel succes!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dit geval zorgen dat bestellingen ook echt verstuurd worden, debiteurenadministratie en klachtafhandeling
quote:
ik hoop dat je bedoelt dat hij zat wordt en niet dat we in het hele land turkse praktijken krijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
.. dat wordt een avondje toeter
Explain jij je eens nader, jonge vriend!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt dat hij zat wordt en niet dat we in het hele land turkse praktijken krijgen
Wil jij hier TL door de straten hebben schreeuwend?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef demins het volgende:
[..]
Explain jij je eens nader, jonge vriend!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
.. dat wordt een avondje toeter
zolang hij het daar doet en niet hierquote:Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil jij hier TL door de straten hebben schreeuwend?
ze bedoelt de kroegquote:Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt dat hij zat wordt en niet dat we in het hele land turkse praktijken krijgen
quote:
quote:
een Limburgerquote:
Ow, je bedoelt schreeuwend, met Heerlense vlaggen zwaaiend en toeterend! Voetbalturkse toestanden dus (en Italiaans en Grieks en zeg maar mediterraan) Sorry, ik had met je beperkte denkraam (voetbal, voetbal of voetbal) rekening moeten houden!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil jij hier TL door de straten hebben schreeuwend?
TL is een Windbuul, dat is bekend, maar Puntoortje een Limburgse???quote:
Winkbuulquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
TL is een Windbuul, dat is bekend, maar Puntoortje een Limburgse???![]()
nee .. ik ben een veenderquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
ach ga naar Stalinquote:Op donderdag 23 november 2006 14:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt schreeuwend, met Heerlense vlaggen zwaaiend en toeterend! Voetbalturkse toestanden dus (en Italiaans en Grieks en zeg maar mediterraan) Sorry, ik had met je beperkte denkraam (voetbal, voetbal of voetbal) rekening moeten houden!![]()
En wat is nou weer een veender?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee .. ik ben een veender...
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal een deuntje op mijn Stalinorgel voor je spelen!![]()
Een Heerlenaarquote:
TL is limburger en dus kenner van het begrip kroeg toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
Dus je kan er eigenlijk helemaal niks aan doen!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een Heerlenaar
vertaling van windbuilDat hautaine zit nogal in de volksaard hier
quote:
wat was je doen danquote:Op donderdag 23 november 2006 16:47 schreef puntoortje het volgende:
zo we zijn er weer .... gelukkig maar want ik dacht dat ik het niet zo overleven
ff daan uitschool vissen en naar de huisarts brengen ... heb je me niet eens gemist danquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ff daan uitschool vissen en naar de huisarts brengen ... heb je me niet eens gemist dan
quote:
een kettingkusquote:
Leuk dat je toch nog even de moeite neemt om naar je PC te kruipen om het ons te meldenquote:
Zou dat één van de symptomen van FOK!-verslaving zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk dat je toch nog even de moeite neemt om naar je PC te kruipen om het ons te melden![]()
![]()
hey eendje ... ga je ook meedoen met de orgiequote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef PC eend het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes![]()
en teamlead
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
een kettingkus![]()
we maken een kringetje, van jongens en van meisjes. We maken..."
je noemtquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk dat je toch nog even de moeite neemt om naar je PC te kruipen om het ons te melden![]()
![]()
doe gezellig meequote:
ooo ... dus het was echt een orgiequote:
quote:
Op een voorwaarde, ik en voor de rest alleen vrouwenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey eendje ... ga je ook meedoen met de orgie
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo ... dus het was echt een orgieships dan had ik het net allemaal gemist
laat maar ... ik probeer mezelf vrolijk te houdenquote:
dat je soms maar niet op mij moet lettenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Puntoortjes komt binnen en wat is het resultaat?Gladys en ijsbrekertje snappen het niet meer TL is blij Eendje gaat voorwaarden stellen
Wat zegt dit over ons?
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ikquote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je soms maar niet op mij moet letten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ik
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op een voorwaarde, ik en voor de rest alleen vrouwen
ben lang genoeg wakkerquote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ik
Dat er een waarschuwing op jouw postings moet staan:quote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je soms maar niet op mij moet letten![]()
Niet alleen jezelf, je bent ook weer aan het strooien zie ikquote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat maar ... ik probeer mezelf vrolijk te houden![]()
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snaptequote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben lang genoeg wakker![]()
ik vraag of kussen al een orgie is ? conclusie die daar uitkomt-----> er is een orgie geweest![]()
he, lekker tijger ...quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben lang genoeg wakker![]()
ik vraag of kussen al een orgie is ? conclusie die daar uitkomt-----> er is een orgie geweest![]()
dat denk ik soms ookquote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat er een waarschuwing op jouw postings moet staan:
WAARSCHUWING
![]()
kan permanente verwarring veroorzaken
Ik vind jou niet liefquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snapte![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen jezelf, je bent ook weer aan het strooien zie ik![]()
nee hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snapte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |