dat je soms maar niet op mij moet lettenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Puntoortjes komt binnen en wat is het resultaat?Gladys en ijsbrekertje snappen het niet meer TL is blij Eendje gaat voorwaarden stellen
Wat zegt dit over ons?
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ikquote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je soms maar niet op mij moet letten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ik
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op een voorwaarde, ik en voor de rest alleen vrouwen
ben lang genoeg wakkerquote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer dat gladys en ijsbrekertje niet echt wakker zijn denk ik
Dat er een waarschuwing op jouw postings moet staan:quote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je soms maar niet op mij moet letten![]()
Niet alleen jezelf, je bent ook weer aan het strooien zie ikquote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat maar ... ik probeer mezelf vrolijk te houden![]()
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snaptequote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben lang genoeg wakker![]()
ik vraag of kussen al een orgie is ? conclusie die daar uitkomt-----> er is een orgie geweest![]()
he, lekker tijger ...quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben lang genoeg wakker![]()
ik vraag of kussen al een orgie is ? conclusie die daar uitkomt-----> er is een orgie geweest![]()
dat denk ik soms ookquote:Op donderdag 23 november 2006 17:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat er een waarschuwing op jouw postings moet staan:
WAARSCHUWING
![]()
kan permanente verwarring veroorzaken
Ik vind jou niet liefquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snapte![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen jezelf, je bent ook weer aan het strooien zie ik![]()
nee hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zie edit..quote:
ijsbrekertje is ook liefquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
-edit- Maar ik hou wel je, Oortje![]()
Ah...dus jij hebt mijn account hier geprobeerd te hacken...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
![]()
Nee ik snap je edit ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zie edit..
En snaptje jij het wel dan?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
-edit- Maar ik hou wel je, Oortje![]()
Ze wil het niet meer teruggevenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik snap je edit ook niet helemaal
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ook ff wat rond strooit
[afbeelding]
![]()
![]()
Jammie, jammie!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ook ff wat rond strooit
[afbeelding]
![]()
![]()
je zegt eerst jammie en vraagt dan pas wat het is ?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie, jammie!Wat zijn het eigenlijk?
![]()
![]()
Bloemkolen...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie, jammie!Wat zijn het eigenlijk?
![]()
![]()
Ja, ik ben mij er een, he!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zegt eerst jammie en vraagt dan pas wat het is ?
smakelijke "bloemkool" eet ze danquote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bloemkolen...![]()
iets wat ik nu ook ga eten trouwens......later lijertjes...
echt welquote:
Ook al was ik in verwarring gebracht door Oortje.. dat doet niets af aan mijn TLC voor haarquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik snap je edit ook niet helemaal
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |