Zie edit..quote:
ijsbrekertje is ook liefquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snapte![]()
-edit- Maar ik hou wel je, Oortje![]()
Ah...dus jij hebt mijn account hier geprobeerd te hacken...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
![]()
Nee ik snap je edit ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zie edit..
En snaptje jij het wel dan?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
-edit- Maar ik hou wel je, Oortje![]()
Ze wil het niet meer teruggevenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik snap je edit ook niet helemaal
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ook ff wat rond strooit
[afbeelding]
![]()
![]()
Jammie, jammie!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ook ff wat rond strooit
[afbeelding]
![]()
![]()
je zegt eerst jammie en vraagt dan pas wat het is ?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie, jammie!Wat zijn het eigenlijk?
![]()
![]()
Bloemkolen...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie, jammie!Wat zijn het eigenlijk?
![]()
![]()
Ja, ik ben mij er een, he!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zegt eerst jammie en vraagt dan pas wat het is ?
smakelijke "bloemkool" eet ze danquote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bloemkolen...![]()
iets wat ik nu ook ga eten trouwens......later lijertjes...
echt welquote:
Ook al was ik in verwarring gebracht door Oortje.. dat doet niets af aan mijn TLC voor haarquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik snap je edit ook niet helemaal
[..]
Huist jouw gevoel voor ironie soms in je linkerarm?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
smakelijke "bloemkool" eet ze dan![]()
![]()
Precies. Ik hoopte al dat het niet aan mij lag, dat ik het niet snaptequote:
denk het wel ja of die ligt nog in bed,dat kan ookquote:Op donderdag 23 november 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Huist jouw gevoel voor ironie soms in je linkerarm?![]()
Is dat soms een soort van damage controlquote:Op donderdag 23 november 2006 18:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ook al was ik in verwarring gebracht door Oortje.. dat doet niets af aan mijn TLC voor haar![]()
Toen ik mijn post doorlas, vond ik het niet zo aardig overkomen. Vandaar mijn edit, om dit beeld bij te stellen.
Gezien jouw opmerking vond je het ook niet aardig overkomen, dus zat mijn inschatting er kennelijk niet zo heel ver naast![]()
Ik heb het nooit gesnaptquote:Op donderdag 23 november 2006 18:04 schreef demins het volgende:
Ik snap er al een hele tijd niks meer van!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
WAARSCHUWING
![]()
kan permanente verwarring veroorzaken
WAARSCHUWING
![]()
WAARSCHUWING
![]()
WAARSCHUWING
![]()
Die duivelse WA weer dus, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
't Komt allemaal door die ovotar van eend![]()
Ik draag mijn overwinning op aan Deminsquote:
Dat was toch KGB?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
Btw...gefeliciteerd TL...KLB werd het begreep ik hè?
![]()
Thnx, was het helegaar vergeten!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
Btw...het staat al 0-0 ...dat ene punt hebben we alvast binnen.
ik kom net zoquote:
quote:
Ah...das zwaar balen idd.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kom net zobinnen en ik krijg alleen maar dit
[..]
![]()
Toch alleen van Talitha?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Laat je stemming niet beinvloeden door talithaquote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
![]()
JA want jij zei ook nixquote:
ja zij is temiste lief voor mequote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef demins het volgende:
[..]
Toch alleen van Talitha?
Ik wil wel even voor je dansen, hoor!![]()
![]()
![]()
Ja, ik wilde wel weer een weekbanquote:
Gaat schele berney met je mee ?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wel weer een weekban![]()
Straks moet ik nog gaan kloten in DGK![]()
Wat krijgen we nou!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja zij is temiste lief voor me![]()
Woorden schoten mij tekortquote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie, schaamt u vlerk, waarom niets gezegd?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]past niet meer in het vliegtuig
Probeer je soms alle aanwezige vrouwen tegen je te krijgen?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had er langer laten wachten..![]()
Aan de hand van de wedstrijd al met al een goed resultaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
NUL NUL
Valt het op?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Probeer je soms alle aanwezige vrouwen tegen je te krijgen?![]()
ik ga meequote:
Ook uw Goeroe beschikt niet over de kennis wat u al dan niet begrijpt!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat zo'n onbegrijpelijke Koan?![]()
![]()
En nou proberen de heren ons tegen elkaar op te zetten!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja zij is temiste lief voor me![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |