er wordt sloom gepostquote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef puntoortje het volgende:
wat is er sloom
lurken betekent hier wat anders trouwensquote:Op woensdag 22 november 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
ja ... iedereen lurkt alleen maar
leg maar uit dan / en anders dan waar?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
lurken betekent hier wat anders trouwens![]()
![]()
Goede vraagquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leg maar uit dan / en anders dan waar?
lurken betekend bij mij op 5 forums weet ik veel wat het meervoud is hetzelfdequote:
in roermondquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leg maar uit dan / en anders dan waar?
5 foraquote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lurken betekend bij mij op 5 forums weet ik veel wat het meervoud is hetzelfde
daan lurkt ook ... op zijn vingers ...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
5 fora![]()
Je hebt het er maar druk mee
... was je er dan nogquote:Op woensdag 22 november 2006 22:44 schreef Talitha het volgende:
Ben even weg, kom terug: Drama's in BB!!![]()
![]()
Een uur geleden heb je nog op me gereageerd in de vorige SC. Vergeten?quote:
ja 1 uur geledenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een uur geleden heb je nog op me gereageerd in de vorige SC. Vergeten?![]()
waarmeequote:Op woensdag 22 november 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
feli manu
ik heb geen idee ... misschien is de vraag dan ook wel, wat het over hun zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Joohanna het volgende:
Ik ken gewoon echt geen een CDA-kiezer.
Wat zegt dat over mij![]()
Dat ze mij niet willen kennen?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen idee ... misschien is de vraag dan ook wel, wat het over hun zegt![]()
Dat je aardig van god los bentquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Joohanna het volgende:
Ja ga maar snel!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes gaat lekker slapen en geeft iedereen een dikke nachtzoen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja ga maar snel!
Jij bent zeker een CDA-stemmer?![]()
Slaap lekker Puntoortje.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
Wat heeft het CDA in godsnaam met GOD te maken?quote:
Wie heeft het licht uitgedaan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes zet NU het beeldscherm UIT![]()
zie bovenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Joohanna het volgende:
truste meidquote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
blijkbaar niet want je kent geen cda stemmer dus iddquote:
Tsjongetsjonge wat een licht ben jij zeg!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
blijkbaar niet want je kent geen cda stemmer dus idd
Zonder doodstraf was dat hele verhaal veel minder sterk geweestquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat heeft het CDA in godsnaam met GOD te maken?
HP himself juicht immers de doodstraf toe?
Waat staat dat in de bijbel?
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonder doodstraf was dat hele verhaal veel minder sterk geweest![]()
![]()
Who the fuck is HP?![]()
Die vent die z'n andere wang eens toe moet keren zodat ie erafgeslagen kan worden!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonder doodstraf was dat hele verhaal veel minder sterk geweest![]()
![]()
Who the fuck is JP?![]()
Geef hem een skateboard voor sinterklaas....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Die vent die z'n andere wang eens toe moet keren zodat ie erafgeslagen kan worden!![]()
Geven? Geven?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef hem een skateboard voor sinterklaas....![]()
Ja het is een echte Don Juanquote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geven? Geven?
Zal hem eens een stoot voor z'n giegel geven, dat kan ie krijgen!
Jij denkt dat wat tussen de oren zit ook tussen de benen aanwezig is?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het is een echte Don Juan![]()
ben jij een stoot en biedt je jezelf nu aan?![]()
Je bent net de 1000 postjes gepasseerd spemmert.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij denkt dat wat tussen de oren zit ook tussen de benen aanwezig is?
Ben je doof?
Trustuh Talquote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent net de 1000 postjes gepasseerd spemmert.![]()
![]()
Trusten voor straks alvast. Ik ga onder zeil.
Dus een stoot voor z'n giegel sluit uit dat je hem met zijn neus in een lekker ding wil drukken?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij denkt dat wat tussen de oren zit ook tussen de benen aanwezig is?
Ben je doof?
was jij er ook?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent net de 1000 postjes gepasseerd spemmert.![]()
![]()
Trusten voor straks alvast. Ik ga onder zeil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |