Gefeliciteerd Geert!quote:Groep Wilders is vandaag de vijfde grootste partij van Nederland geworden.
Da's toevallig, dat dacht Geert ook al.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk 10 zetels
Jij hebt je totaal niet verdiept in zijn progamma...dat is duidelijk. Natuurlijk zullen er mensen zijn die zo denken, maar zijn progamma gaat veel verder dan alleen een integratiebeleid.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef onemangang het volgende:
Laten we het niet hopen. De beloftes van Wilders zijn niet alleen dom, ook volstrekt onuitvoerbaar en in tegenspraak met het Europees en internationaal recht.
Maar de mensen die op deze man stemmen denken niet zo ver. Die denken alleen maar 'kutmarrokanen' en stemmen vervolgens op Wilders. Alsof hij 'oplossingen' kan bieden tegen hun xenofobie.
Geert heeft er blijkbaar kijk op.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef axis303 het volgende:
[..]
Da's toevallig, dat dacht Geert ook al.
Typische reactie van een rode rakker, die duidelijk teveel geindoctrineerd is door die Mao aanhangersquote:Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef onemangang het volgende:
Laten we het niet hopen. De beloftes van Wilders zijn niet alleen dom, ook volstrekt onuitvoerbaar en in tegenspraak met het Europees en internationaal recht.
Maar de mensen die op deze man stemmen denken niet zo ver. Die denken alleen maar 'kutmarrokanen' en stemmen vervolgens op Wilders. Alsof hij 'oplossingen' kan bieden tegen hun xenofobie.
Hoe zou dat nou komen dat we denken dat Geert Wilders het alleen maar over intergratiebeleid heeft?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jij hebt je totaal niet verdiept in zijn progamma...dat is duidelijk. Natuurlijk zullen er mensen zijn die zo denken, maar zijn progamma gaat veel verder dan alleen een integratiebeleid.![]()
Go Geert![]()
Omdat bij elk debat waar hij op tv aan deelneemt integratie als thema heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:49 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen dat we denken dat Geert Wilders het alleen maar over intergratiebeleid heeft?
Oooh ja, omdat hij het daar alleen maar altijd over heeft.
quote:IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
* Rechten van het dier in de Grondwet
* Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
* Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
* Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
* Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
Go Wildersquote:IV. Immigratiestop / Integratie
* Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
* Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
* Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
* Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
* Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
* Verbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeën
* Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
* Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
* Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
* Afschaffen dubbele nationaliteit
* Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
* Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
* Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
* Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
* Geen export van uitkeringen buiten de EU
* Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
* Verbod hoofddoekjes in publieke functies
* Bevorderen vrijwillige remigratie
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:58 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar betaald hij het van?
quote:4.) Het geld dat Nederland aan Ontwikkelingshulp besteedt moet worden gehalveerd
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Vlindur het volgende:
* 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Het is wat veel, maar dit is allemaal wat Wilders en een hele hoop NEDERLANDERS ook willen.
Dat lijkt me wat te weinig voor al die plannen (2,3 miljard euro) zeker naast die 16 miljard belastingverlaging....quote:
Ietsjes meer dan Mavo alleen hoor:quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef MySQLandPHP het volgende:
Hebben jullie het over Geert (MAVO) Wilders?
Ik weet het ook zeker iedereen*** gaat op Greet Stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iedereen = iedereen met een zuurstof tekort bij de geboorte...
Idd, hij scoort hier op het forum goed, bij de scholierenverkiezingen komt hij met 16 zetels binnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:13 schreef pekel het volgende:
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als 'ie boven de 10 uitkomt.
Sterker nog, bij ons op school was 'ie de grootstequote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, hij scoort hier op het forum goed, bij de scholierenverkiezingen komt hij met 16 zetels binnen.
Het bewijs dat de stemgerechtigde leeftijd niet omlaag moet.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Sterker nog, bij ons op school was 'ie de grootste
Ook mensen onder de 18 behoren tot het volk.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het bewijs dat de stemgerechtigde leeftijd niet omlaag moet.![]()
Een vereiste vind ik levenservaring en volgroeide hersenen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook mensen onder de 18 behoren tot het volk.
Ik ben trouwens SP'er
En dat de kwaliteit van het onderwijs omhoog moetquote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het bewijs dat de stemgerechtigde leeftijd niet omlaag moet.![]()
Met dat laatste vereiste haalt Wilders dus nooit een zetelquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Een vereiste vind ik levenservaring en volgroeide hersenen.![]()
21:00 uur toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:31 schreef Omkron het volgende:
Wanneer komen de eerste exit polls?
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Pulu het volgende:
Net zoals je een rijbewijs moet halen om kinderen te krijgen, zouden mensen een rijbewijs moet halen om kinderen te krijgen en te mogen stemmen
*kuch* Jan Marijnissen *kuch*quote:Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef Pulu het volgende:
Moet die andere deelcertificaten nog behaald worden?
Zozo, dat lijkt mij een stuk beter dan Moarijnissen, de ex lasser........quote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ietsjes meer dan Mavo alleen hoor:
school en plaats lager onderwijs
- Chr. lagere school te Venlo
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
- h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
type of school en plaats (hoger-)beroepsonderwijs
- opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam
academische studie en universiteit
- rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit
overige opleidingen
- topkadertraining 1992
mensen die op wilders stemmen zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Mensen die Wilders bashen, zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mensen die op wilders Marijnissen stemmen zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben.
en dan nog: mensen die wel naar zijn programma hebben gekeken en niet realiseren dat een groot deel niet tot nauwelijks uitvoerbaar is.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mensen die op wilders stemmen zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je hebt me tuk.
alsof ik op SP stem
Wat is er niet uitvoerbaar aan onder andere:quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan nog: mensen die wel naar zijn programma hebben gekeken en niet realiseren dat een groot deel niet tot nauwelijks uitvoerbaar is.
ja toch. maar goed, ik zal zeker geen wilders stemmen. ik wil een land wat leefbaar en tolerant is, waar mensen respect voor elkaar hebben. en ik krijg lichtelijk het idee dat dat niet echt gaat gebeuren als wilders aan de top zou staan.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Mensen die Wilders bashen, zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben![]()
als ik daarom op wilders zou stemmen, kan ik wel een andere coalitie of partij bedenken dat of een aantal van deze punten ondersteunt maar die punten veel beter heeft uitgewerkt, zowel financieel als wat het echt voor de maatschappij betekent. besides, coffeeshops mogen van mij openblijven, preventief fouilleren vind ik xenofobisch en kerncentrales in meervoud zijn vrij prijzig. voor de rest heeft ie gerust een aantal goeie punten hoor, maar ik mis bij hem duidelijke uitwerking en hoe hij dit wil bewerkstelligen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat is er niet uitvoerbaar aan onder andere:
* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Minder taakstraffen
* Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
* Preventief fouilleren in het hele land
* Geen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontroles
* Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
* Bouw nieuwe kerncentrales
Wilders is eigenlijk best wel links, misschien wel extreem links.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Pulu het volgende:
Ik vind Wilders nog net niet rechts genoeg...wanneer hij in zijn programma zou opnemen dat alle gehandicapten bij de geboorte een spuitje zouden moeten krijgen en alle homo's het land uit...bijvoorbeeld Groenland...en daarnaast vind ik dat hij in programma zou moeten opnemen dat iedereen voortaan een stamboom tot 16 generaties bij zich zou moeten dragen...zodat wanneer er een 'witte' crimineel wordt gepakt dat we kunnen teruggaan of hij niet ergens genetisch vervuild is
Het is in principe best uitvoerbaar, alleen een meerderheid voor veel punten vinden gaat niet lukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Minder taakstraffen
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Wat zijn de maatstaven voor een monsterzege?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:02 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik mag toch hopen dat deze partij geen monsterzege gaat halen.
Dat is typisch links. Een andere maatschappijvisie is meteen "dom". Schaam je.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef onemangang het volgende:
Nee hoor. Ik stem op hem omdat hij als enige echt rechts economisch beleid voorstaat en omdat de softe, waardeloze nep-VVD mijn stem niet meer verdient.quote:Maar de mensen die op deze man stemmen denken niet zo ver. Die denken alleen maar 'kutmarrokanen' en stemmen vervolgens op Wilders. Alsof hij 'oplossingen' kan bieden tegen hun xenofobie.
Veel is misschien wel uitvoerbaar, een punt ben ik het zelfs mee eens, maar veel punten zijn veels te kort door de bocht en te weinig doordacht.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* Minder taakstraffen
Waar stemt u op?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef Pool het volgende:
Een stem voor Geert is een stem minder voor Rita.
Go Geertje! Op naar de 15 zetels!![]()
Op de PvdA. Maar ik vind het vooral belangrijk dat Rita niet in het kabinet komt. Ik moedig daarom iedereen van harte aan om op Geert, Marco, Olaf en Hilbrand te stemmen.quote:
Je trapt in de val. Natuurlijk zijn er punten die wel uitvoerbaar zijn (die trouwens ook op andere lijsten staan) maar zijn speerpunten om immigratei aan te pakken en de islamisering te stoppen zijn volstrekt tegen het europees en internationaal recht. Alleen uit te voeren als we ons afscheiden van Europa en dat betekent Nederland failliet verklaren.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
...
Vooral Olaf. Lachen, zo'n puber in de kamer.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Op de PvdA. Maar ik vind het vooral belangrijk dat Rita niet in het kabinet komt. Ik moedig daarom iedereen van harte aan om op Geert, Marco, Olaf en Hilbrand te stemmen.![]()
Dus als internationaal recht goed beleid in de weg staat moeten we het daar maar bij laten zitten? Zo leveren we ons uit aan het buitenland. Frankrijk bijvoorbeeld zou dat nooit doen...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:24 schreef onemangang het volgende:
Je trapt in de val. Natuurlijk zijn er punten die wel uitvoerbaar zijn (die trouwens ook op andere lijsten staan) maar zijn speerpunten om immigratei aan te pakken en de islamisering te stoppen zijn volstrekt tegen het europees en internationaal recht. Alleen uit te voeren als we ons afscheiden van Europa en dat betekent Nederland failliet verklaren.
Laat immigratie nou net het punt van Wilders zijn waarop hij verschilt van andere partijen en waarom mensen op hem kiezen.
Dat beeld staat mij juist bij van alle Moaisten.............Wie ? Die mensen die zonder te denken op Jan charisma Marijnissen stemmen....quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
maoistenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Dat beeld staat mij juist bij van alle Moaisten.............Wie ? Die mensen die zonder te denken op Jan charisma Marijnissen stemmen....
Het is zo'n schappelijke vent, daarom stem ik SP.![]()
ja, idd...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Dat beeld staat mij juist bij van alle Moaisten.............Wie ? Die mensen die zonder te denken op Jan charisma Marijnissen stemmen....
Het is zo'n schappelijke vent, daarom stem ik SP.![]()
Programma ziet er ook aardig uit, ik kan er met 80% niet oneens zijn. Maar 0% kans dat ook maar 1% van het programma het licht zal zien en het allochtonen-gebash in het programma staan me helemaal tegen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Wie zegt dat ik op Geert stem ?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maoisten
charisma
vertel, waarom stem je op geertje?
just a guessquote:Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op Geert stem ?![]()
Hang je ballen in de sinaasappelpers, vlegel.quote:
zijn ze te groot voor.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Hang je ballen in de sinaasappelpers, vlegel.![]()
Nummer 6 toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Wilders veel zetels haalt en dat we dadelijk die gekke Dion (die milieuridder uit Limburg) in de kamer krijgen.
Hij doet geen vlieg kwaad... tussen de genocideontkenners en maoisten hoeft hij zich niet te schamen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Wilders veel zetels haalt en dat we dadelijk die gekke Dion (die milieuridder uit Limburg) in de kamer krijgen.
LOL!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij doet geen vlieg kwaad... tussen de genocideontkenners en maoisten hoeft hij zich niet te schamen.
Derde zelfs. Dion Graus, de grootste anti-intellectueel die we straks in de kamer hebben zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nummer 6 toch?
Dat zit er dan dik in.
Ah, dan heeft google het fout, of is hij verplaatst naar 6. Staat die wout nog hoog op de lijst? Op nummer 2 staat in ieder geval zo'n carrièrekut die hogere kunstsubsidies wil invoeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:28 schreef Urquhart het volgende:
Op de site van Wilders staat hij op 6 (?)
Goed zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Doornenburg het volgende:
Net ff mijn stem op hem uitgebracht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |