Dus als internationaal recht goed beleid in de weg staat moeten we het daar maar bij laten zitten? Zo leveren we ons uit aan het buitenland. Frankrijk bijvoorbeeld zou dat nooit doen...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:24 schreef onemangang het volgende:
Je trapt in de val. Natuurlijk zijn er punten die wel uitvoerbaar zijn (die trouwens ook op andere lijsten staan) maar zijn speerpunten om immigratei aan te pakken en de islamisering te stoppen zijn volstrekt tegen het europees en internationaal recht. Alleen uit te voeren als we ons afscheiden van Europa en dat betekent Nederland failliet verklaren.
Laat immigratie nou net het punt van Wilders zijn waarop hij verschilt van andere partijen en waarom mensen op hem kiezen.
Dat beeld staat mij juist bij van alle Moaisten.............Wie ? Die mensen die zonder te denken op Jan charisma Marijnissen stemmen....quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Mensen die Wilders bashen, zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben![]()
maoistenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Dat beeld staat mij juist bij van alle Moaisten.............Wie ? Die mensen die zonder te denken op Jan charisma Marijnissen stemmen....
Het is zo'n schappelijke vent, daarom stem ik SP.![]()
ja, idd...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Dat beeld staat mij juist bij van alle Moaisten.............Wie ? Die mensen die zonder te denken op Jan charisma Marijnissen stemmen....
Het is zo'n schappelijke vent, daarom stem ik SP.![]()
Programma ziet er ook aardig uit, ik kan er met 80% niet oneens zijn. Maar 0% kans dat ook maar 1% van het programma het licht zal zien en het allochtonen-gebash in het programma staan me helemaal tegen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Mensen die Wilders bashen, zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben![]()
Wie zegt dat ik op Geert stem ?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maoisten
charisma
vertel, waarom stem je op geertje?
just a guessquote:Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op Geert stem ?![]()
Hang je ballen in de sinaasappelpers, vlegel.quote:
zijn ze te groot voor.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Hang je ballen in de sinaasappelpers, vlegel.![]()
Nummer 6 toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Wilders veel zetels haalt en dat we dadelijk die gekke Dion (die milieuridder uit Limburg) in de kamer krijgen.
Hij doet geen vlieg kwaad... tussen de genocideontkenners en maoisten hoeft hij zich niet te schamen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Wilders veel zetels haalt en dat we dadelijk die gekke Dion (die milieuridder uit Limburg) in de kamer krijgen.
LOL!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij doet geen vlieg kwaad... tussen de genocideontkenners en maoisten hoeft hij zich niet te schamen.
Derde zelfs. Dion Graus, de grootste anti-intellectueel die we straks in de kamer hebben zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nummer 6 toch?
Dat zit er dan dik in.
Ah, dan heeft google het fout, of is hij verplaatst naar 6. Staat die wout nog hoog op de lijst? Op nummer 2 staat in ieder geval zo'n carrièrekut die hogere kunstsubsidies wil invoeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:28 schreef Urquhart het volgende:
Op de site van Wilders staat hij op 6 (?)
Goed zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Doornenburg het volgende:
Net ff mijn stem op hem uitgebracht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |