abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 14:49:35 #51
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43782235
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Mensen die Wilders bashen, zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben
mensen die op wilders stemmen zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben .
put
your
clothes
on!
pi_43782258
Mensen die zeggen dat wilders een domme vmbo'er is
Mensen die zeggen dat wilders alleen voor racisten is

Wilders
pi_43782267
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mensen die op wilders Marijnissen stemmen zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben .
  woensdag 22 november 2006 @ 14:50:31 #54
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43782270
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mensen die op wilders stemmen zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben .
en dan nog: mensen die wel naar zijn programma hebben gekeken en niet realiseren dat een groot deel niet tot nauwelijks uitvoerbaar is.
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 november 2006 @ 14:51:14 #55
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43782298
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]
je hebt me tuk.
alsof ik op SP stem
put
your
clothes
on!
pi_43782326
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

je hebt me tuk.
alsof ik op SP stem
Gelukkig maar.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:52:31 #57
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43782334
hmm, wilders is een of 2 x hoog bovenaan gekomen in de peilingen... maar ik vind hem zo xenophobisch, maar qua inhoud wel zeer ok
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43782399
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en dan nog: mensen die wel naar zijn programma hebben gekeken en niet realiseren dat een groot deel niet tot nauwelijks uitvoerbaar is.
Wat is er niet uitvoerbaar aan onder andere:
* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Minder taakstraffen
* Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
* Preventief fouilleren in het hele land
* Geen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontroles
* Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
* Bouw nieuwe kerncentrales
  woensdag 22 november 2006 @ 14:54:32 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43782412
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
ja toch. maar goed, ik zal zeker geen wilders stemmen. ik wil een land wat leefbaar en tolerant is, waar mensen respect voor elkaar hebben. en ik krijg lichtelijk het idee dat dat niet echt gaat gebeuren als wilders aan de top zou staan.
put
your
clothes
on!
pi_43782428
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef tralalala het volgende:
Mensen die Wilders bashen, zonder ook maar naar zijn programma gekeken te hebben

Nee, dat komt niet goed met Geert en huppelkutje Fleur en de rest van zijn lijst, stelletje gelukszoekers
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43782471
Ik vind Wilders nog net niet rechts genoeg...wanneer hij in zijn programma zou opnemen dat alle gehandicapten bij de geboorte een spuitje zouden moeten krijgen en alle homo's het land uit...bijvoorbeeld Groenland...en daarnaast vind ik dat hij in programma zou moeten opnemen dat iedereen voortaan een stamboom tot 16 generaties bij zich zou moeten dragen...zodat wanneer er een 'witte' crimineel wordt gepakt dat we kunnen teruggaan of hij niet ergens genetisch vervuild is
  woensdag 22 november 2006 @ 14:57:36 #62
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43782504
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Thrilled het volgende:

[..]

* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Minder taakstraffen
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
als ik daarom op wilders zou stemmen, kan ik wel een andere coalitie of partij bedenken dat of een aantal van deze punten ondersteunt maar die punten veel beter heeft uitgewerkt, zowel financieel als wat het echt voor de maatschappij betekent. besides, coffeeshops mogen van mij openblijven, preventief fouilleren vind ik xenofobisch en kerncentrales in meervoud zijn vrij prijzig. voor de rest heeft ie gerust een aantal goeie punten hoor, maar ik mis bij hem duidelijke uitwerking en hoe hij dit wil bewerkstelligen.
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 november 2006 @ 15:00:57 #63
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_43782628
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Pulu het volgende:
Ik vind Wilders nog net niet rechts genoeg...wanneer hij in zijn programma zou opnemen dat alle gehandicapten bij de geboorte een spuitje zouden moeten krijgen en alle homo's het land uit...bijvoorbeeld Groenland...en daarnaast vind ik dat hij in programma zou moeten opnemen dat iedereen voortaan een stamboom tot 16 generaties bij zich zou moeten dragen...zodat wanneer er een 'witte' crimineel wordt gepakt dat we kunnen teruggaan of hij niet ergens genetisch vervuild is
Wilders is eigenlijk best wel links, misschien wel extreem links.
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
  woensdag 22 november 2006 @ 15:02:55 #64
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43782692
Ik mag toch hopen dat deze partij geen monsterzege gaat halen.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  Donald Duck held woensdag 22 november 2006 @ 15:05:42 #65
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43782765
quote:

[..]

* Minder taakstraffen
Het is in principe best uitvoerbaar, alleen een meerderheid voor veel punten vinden gaat niet lukken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_43782789
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:02 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik mag toch hopen dat deze partij geen monsterzege gaat halen.
Wat zijn de maatstaven voor een monsterzege?
  woensdag 22 november 2006 @ 15:07:02 #67
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43782803
Willen ze coffeeshops sluiten? Wtf extra criminaliteit stimuleren zodat deze jongeman nog een extra probleem creeert?
Zyggie.
  woensdag 22 november 2006 @ 15:07:35 #68
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43782824
Een stem voor Geert is een stem minder voor Rita.
Go Geertje! Op naar de 15 zetels!
  woensdag 22 november 2006 @ 15:07:51 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43782837
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef onemangang het volgende:
Laten we het niet hopen. De beloftes van Wilders zijn niet alleen dom, ook volstrekt onuitvoerbaar en in tegenspraak met het Europees en internationaal recht.
Dat is typisch links. Een andere maatschappijvisie is meteen "dom". Schaam je.

Tevens interesseert me het Europees recht geen kloot als het goed beleid in NL in de weg staat. Want daar gaat het om, Nederland, en niet de mening van een of andere overbetaalde uitvreter in Brussel.
quote:
Maar de mensen die op deze man stemmen denken niet zo ver. Die denken alleen maar 'kutmarrokanen' en stemmen vervolgens op Wilders. Alsof hij 'oplossingen' kan bieden tegen hun xenofobie.
Nee hoor. Ik stem op hem omdat hij als enige echt rechts economisch beleid voorstaat en omdat de softe, waardeloze nep-VVD mijn stem niet meer verdient.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 22 november 2006 @ 15:10:58 #70
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_43782960
quote:

[..]

* Minder taakstraffen
Veel is misschien wel uitvoerbaar, een punt ben ik het zelfs mee eens, maar veel punten zijn veels te kort door de bocht en te weinig doordacht.
* De leefbaarheid zal nog slechter worden en de files zullen toenemen met dat mobiliteitsbeleid. Ga maar eens in Overschie wonen dan piep je wel anders.
* Preventief foulleren terwijl er geen aanleiding is? Leven we in een politiestaat? Het is toch de partij van de vrijheid?
* Hogere straffen schrikken niet af, een hogere pakkans wel!
* Nieuwe kerncentrales sluit ik niet uit, maar hierdoor worden problemen wel doorgeschoven naar de toekomt. Liever een duurzamer alternatief en investeren in een kenniseconomie rond deze alternatieven.
* Einde gedoogbeleid is goed. Maar in diverse landen is het drugsgebruik hoger dan in Nederland terwijl softdrugs daar verboden is en niet gedoogd wordt. Dus liever legaliseren en goed voorlichten.
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
  woensdag 22 november 2006 @ 15:12:34 #71
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43783022
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef Pool het volgende:
Een stem voor Geert is een stem minder voor Rita.
Go Geertje! Op naar de 15 zetels!
Waar stemt u op?
Zyggie.
pi_43783313
* Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
* Miljard extra voor AOW'ers
* Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
* Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
* Geen salarisverhoging voor ministers, kamerleden en andere politici/bestuurders

woensdag 22 november 2006 @ 15:22:43 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43783380
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:12 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Waar stemt u op?
Op de PvdA. Maar ik vind het vooral belangrijk dat Rita niet in het kabinet komt. Ik moedig daarom iedereen van harte aan om op Geert, Marco, Olaf en Hilbrand te stemmen.
pi_43783446
quote:

[..]

...
Je trapt in de val. Natuurlijk zijn er punten die wel uitvoerbaar zijn (die trouwens ook op andere lijsten staan) maar zijn speerpunten om immigratei aan te pakken en de islamisering te stoppen zijn volstrekt tegen het europees en internationaal recht. Alleen uit te voeren als we ons afscheiden van Europa en dat betekent Nederland failliet verklaren.

Laat immigratie nou net het punt van Wilders zijn waarop hij verschilt van andere partijen en waarom mensen op hem kiezen.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43783539
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:22 schreef Pool het volgende:

[..]

Op de PvdA. Maar ik vind het vooral belangrijk dat Rita niet in het kabinet komt. Ik moedig daarom iedereen van harte aan om op Geert, Marco, Olaf en Hilbrand te stemmen.
Vooral Olaf. Lachen, zo'n puber in de kamer.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')