quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Vlindur het volgende:
* 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Het is wat veel, maar dit is allemaal wat Wilders en een hele hoop NEDERLANDERS ook willen.
Dat lijkt me wat te weinig voor al die plannen (2,3 miljard euro) zeker naast die 16 miljard belastingverlaging....quote:
Ietsjes meer dan Mavo alleen hoor:quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef MySQLandPHP het volgende:
Hebben jullie het over Geert (MAVO) Wilders?
Ik weet het ook zeker iedereen*** gaat op Greet Stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iedereen = iedereen met een zuurstof tekort bij de geboorte...
Idd, hij scoort hier op het forum goed, bij de scholierenverkiezingen komt hij met 16 zetels binnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:13 schreef pekel het volgende:
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als 'ie boven de 10 uitkomt.
Sterker nog, bij ons op school was 'ie de grootstequote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, hij scoort hier op het forum goed, bij de scholierenverkiezingen komt hij met 16 zetels binnen.
Het bewijs dat de stemgerechtigde leeftijd niet omlaag moet.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Sterker nog, bij ons op school was 'ie de grootste
Ook mensen onder de 18 behoren tot het volk.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het bewijs dat de stemgerechtigde leeftijd niet omlaag moet.![]()
Een vereiste vind ik levenservaring en volgroeide hersenen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook mensen onder de 18 behoren tot het volk.
Ik ben trouwens SP'er
En dat de kwaliteit van het onderwijs omhoog moetquote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het bewijs dat de stemgerechtigde leeftijd niet omlaag moet.![]()
Met dat laatste vereiste haalt Wilders dus nooit een zetelquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Een vereiste vind ik levenservaring en volgroeide hersenen.![]()
21:00 uur toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:31 schreef Omkron het volgende:
Wanneer komen de eerste exit polls?
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Pulu het volgende:
Net zoals je een rijbewijs moet halen om kinderen te krijgen, zouden mensen een rijbewijs moet halen om kinderen te krijgen en te mogen stemmen
*kuch* Jan Marijnissen *kuch*quote:Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef Pulu het volgende:
Moet die andere deelcertificaten nog behaald worden?
Zozo, dat lijkt mij een stuk beter dan Moarijnissen, de ex lasser........quote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ietsjes meer dan Mavo alleen hoor:
school en plaats lager onderwijs
- Chr. lagere school te Venlo
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
- h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
type of school en plaats (hoger-)beroepsonderwijs
- opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam
academische studie en universiteit
- rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit
overige opleidingen