Ik denk het ook eigenlijk, als je merkt dat Bos en Halsema het moeilijk hebben kun je met niks zeggen op de makkelijkste manier stemmen binnenhalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het best slim is om zich een beetje op de vlakte te houden
Rechts schreeuwt harder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jan houdt zich teveel op de achtergrond. Rechts gaat heel goed.
hehequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Hey Jan is weer gedotterd, hij praat weer.
hij is stiekem een VVD-erquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Marijnessen herhaald gewoon wat Rutte zegt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
ja leuk.. laten we zorgen dat ze vooral plezier in hun werk hebben. Ze hebben de fucking Cliniclowns toch al?
Zorg gewoon voor genoeg personeel stel idioten
Mja, dat is geen enkele partij vreemd hoor vanavond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef nlboy het volgende:
Tjonge die de meeste linkse partijen komen echt met verkeerde feiten.
Je bent dement.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik dement of snap ik Jan zijn punt niet?
Áls Jan wat zegt, is het echter wel iets zinnigs en inhoudelijks. Kun je van veel van die anderen niet zeggen, die gooien vooral met modder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Jezus, is Marijnensen in slaap gevallen ofzo. Die gaat flink zetels verliezen.
Zegzegzeg.. Respect!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Aoristus het volgende:
Fucking hell, kankerbalkenende denkt alleen maar dat alles efficienter kan
OMFG. Luister je niet ofzo?????quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Teamlead het volgende:
ja leuk.. laten we zorgen dat ze vooral plezier in hun werk hebben. Ze hebben de fucking Cliniclowns toch al?
Zorg gewoon voor genoeg personeel stel idioten
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef knnth het volgende:
[..]
Mja, dat is geen enkele partij vreemd hoor vanavond.
Hoeft niet, rustige duidelijke uitleg die Rouvoet geeft werkt veel beter!quote:
Balkenende is het met veel mensen eens dat is wel verdacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Opeens gaat Balkenende het eens zijn met kleinschaligheid
jawel hoor. maar het argument "we moeten het werk leuker maken" kan ik niet meer horen. Zorg is vooral een financieel issue. En wat ze nu doen is miereneuken over een paar kwartjes hier of daar.quote:
Cohen ook altijd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:41 schreef onemangang het volgende:
Marijnissen scoort met een kopje thee.
Maar hij legt wel waarom dat zo is. Halsema en Bos kunnen alleen maar zulke dingen schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:41 schreef snellejelle het volgende:
Weer Balkenende die zegt " U praat gewoon nonsens"
Kritiek hebben is dan ook een stuk makkelijker....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:41 schreef Toad het volgende:
De premier is alleen maar aan het verdedigen op dit moment en dit nekt hem wellicht morgen.
Links drijft op onderbuikgevoelens zeker de SP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef Steeven het volgende:
Ligt het aan mij of heeft links voornamelijk argumenten op onderbuikgevoelens gemaakt? Balkenende ketst het meeste terug, helemaal naar Bos.
Rouvoet.. en hij slacht JPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef budha het volgende:
Oh God. Wie gaat het eerste roepen dat de overheid zelf moet beginnen met Normen en Waarden?
Nuj inzetten!!
was wel voor 't eerst...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij legt wel waarom dat zo is. Halsema en Bos kunnen alleen maar zulke dingen schreeuwen.
Wat is er mis met Irak?quote:
Nee het ging over de bureaucratie. Dat formuliertjes invullen niet echt leuk is voor een verpleegkudinge die keihard moet werken....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel hoor. maar het argument "we moeten het werk leuker maken" kan ik niet meer horen. Zorg is vooral een financieel issue. En wat ze nu doen is miereneuken over een paar kwartjes hier of daar.
Welke?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Domme opmerking van Balkenende. gaat hem veel stemmen van ouderen kosten.
Desondanks waren de rollen tijdens het Radio 1 debat precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kritiek hebben is dan ook een stuk makkelijker....
Zwaar belachelijk dat dat niet aan de orde komt idd.quote:
quote:
WJ Bos steunde de oorlog in Irakquote:
Irak is helemaal niet belangrijk in dit debat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk dat dat niet aan de orde komt idd.![]()
Tadaaaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef knnth het volgende:
En NU gaan er een paar lui scoren ... ik denk Rouvoet als eerste!
Helemaal mee eens, dat gewouwel over respect, dat is belangrijk, maar geen onderwerp voor dit debat. Het leidt nogal snel tot gezever.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
laten we het hebben over de "martelingen"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijsttrekkers mochten allemaal zelf een onderwerp aandragen, dus een van de linkse partijen had het kunnen doen......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Irak en met name Afghanistan zijn belangrijke thema's.!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Irak is helemaal niet belangrijk in dit debat.
Inderdaad. De "martelingen"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
laten we het hebben over de "martelingen"
van 3 jaar terug
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef Hapertje het volgende:
Rouvoet verbaasd me in positief opzicht.
Rutte is het sukkeltje van de klas...
We zijn al lang weg uit Irak manquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Irak en met name Afghanistan zijn belangrijke thema's.!
wil je mijn teiltje?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef budha het volgende:
Ik pak vast een teiltje voor het geval dat Bos aan het woord komt zo.
Tip: Zet je vooroordelen es opzij en LUISTER eens naar wat de man zegt..... doe het desnoods met je ogen dicht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef budha het volgende:
Ik pak vast een teiltje voor het geval dat Bos aan het woord komt zo.
Ja, lekker relevantquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Normen en Waarden en het gaat opeens over alcohol gebruik onder jongeren?
1. Rouvoetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
Rouvoet inhoudelijk duidelijk de beste in dit debat.![]()
Scheelt wellicht wel wat van die bezopen gasten in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef onemangang het volgende:
Rouvoet wil alcohol duurder maken.
Rouvoet exit.
LOLquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Niks over de EU, niks over buitenlandbeleid.
Onze soldaten zitten vanwege bedenkelijke redenen in Irak en Afghanistan, en niemand die z'n bek open trekt.
Normen en waarden. Flikker toch op man. Onze F16's bombarderen Afghanen en we steunen een oorlog die leidt tot totale chaos.
Beter dan de mensen daar laten stikken. Als het aan links ligt trekken we vandaag nog iedereen terug en laten de Taliban z'n gang gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Onze soldaten zitten vanwege bedenkelijke redenen in Irak en Afghanistan, en niemand die z'n bek open trekt.
Normen en waarden. Flikker toch op man. Onze F16's bombarderen Afghanen en we steunen een oorlog die leidt tot totale chaos.
Indd, straks is er vast ook weer een panel dat de winnaar bekend zal maken...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef djayzz het volgende:
ik erger me inderdaad aan het publiek wat te pas en te onpas klapt of boe roept
Femke dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef budha het volgende:
Oh God. Wie gaat het eerste roepen dat de overheid zelf moet beginnen met Normen en Waarden?
Nu inzetten!!
Jan, Femke of Bos.
Betting ends!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef budha het volgende:
Nu inzetten!!
Jan, Femke of Bos.
F16's bombarderen Taliban, klein verschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
irak... huh ?
is dat een populaire zonvakantie bestemming ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1. Rouvoet
2. Marijnissen
3. Balkie
ja ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Inderdaad. KOTS!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:48 schreef Tirion het volgende:
[afbeelding]
Balkenende: "Ik sta nog steeds achter die beslissing."
In alle landen ter wereld is het bespreekbaar, maar niet in Nederland... wel neuzelen over of iemand je netjes laat in en uitstappen in de trein. Waar gaat het in godsnaam over!![]()
Rot op met je Irak. Dat is echt niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef onemangang het volgende:
Waarom heeft Balkenende gekozen om over wormen en maden te praten en schuwt hij Irak/afghanistan?
Inderdaad, wat eeninhoudsloos praatje maakte Jan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:51 schreef budha het volgende:
Gestolde moraliteit, baken.
Jan, je kiezers volgen je niet meer jong.
Balkenende volgt later?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
Tot nu toe is mijn uitslag van dit debat:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
5. Dan hebben we heeeel lang een grote leegte
99. Rutte
Jij kijkt zeker een ander debat. Eentje zonder Balkenendequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
99. Rutte
Femke to the rescue.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef Supersymmetry het volgende:
nog 1x kinderen afgepakt van ouders die samen in de gevangenis zitten en ik spring van t dak :S
Anders kan haar aanhang haar niet volgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
waarom pauzeert Femke tussen elke 2 woorden?
Dat zegt meer over Balkie dan over mij...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker een ander debat. Eentje zonder Balkenende
Rouvout kan ik je nog in volgen maar de restquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
99. Rutte
Mee eens. Snap niet dat mensen hem zo slecht vonden, het eerste deel was hij verreweg de beste. Samen met Marijnissen. Bos begint langzaam aan beter te worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:54 schreef Arcee het volgende:
Rutte was trouwens wel goed, zeker in de discussie met Marijnissen.
Ik ben het helemaal met hem eens; wat zou daaruit moeten blijken, wat voor nut zou dat hebben, wat zou dat veranderen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:57 schreef onemangang het volgende:
Balkenende, bent u bereid mee te werken met zo'n onderzoek? (Irak)
Balkenende: Nee.
Dit stinkt.
als dat geen stemadvies is ....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
Balkenende niet bereid mee te werken met zo'n onderzoek (Irak)![]()
![]()
Ieder weldenkend mens weet dat links zichzelf al belachelijk heeft gemaakt wat betreft Irak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef Sammy3000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stem voor Balkenende na de blamage over het Irak-onderwerp?
Daar heeft Groen Links wel degelijk op aangedrongen. Is verworpen door kabinetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Als links een onderzoek wou hadden ze dat moeten aanvragen en daar niet nu over beginnen te zeuren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met hem eens; wat zou daaruit moeten blijken, wat voor nut zou dat hebben, wat zou dat veranderen?
Hmm ok. Dan heeft Halsema wel recht om te zeuren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef onemangang het volgende:
[..]
Daar heeft Groen Links wel degelijk op aangedrongen. Is verworpen door kabinet
Je bedoeld de PvdA. Niet de SP en Groen Links. Die hadden altijd het standpunt om de VN te volgen en niet Bush. En ze hebben absoluut gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens weet dat links zichzelf al belachelijk heeft gemaakt wat betreft Irak.
toch wel op basis van z'n programma he?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef knnth het volgende:
De campagne is AFGELOPEN! Eindelijk!
Morgenochtendvroeg gelijk lijst 8, Rouvoet!
Ik ben het wel met je eens, maar afgezien van de armoede discussie was Jan toch nergens? Ik kan hem daarom niet meer dan een voldoende geven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef X. het volgende:
Rutte was goed.
Balkenende kon alle aanvallen (die hij echt continu kreeg) prima pareren. En Bos kwam vanavond totaal niet uit de verf. Jan Marijnissen was ook sterk. Halsema blijft de aloude schreeuwlelijk.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
En ze hebben absoluut gelijk gekregen.
Door tegen een oorlog aldaar te zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens weet dat links zichzelf al belachelijk heeft gemaakt wat betreft Irak.
Nee. Door over de 'martelingen' te beginnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Door tegen een oorlog aldaar te zijn?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef X. het volgende:
Rutte was goed.
Balkenende kon alle aanvallen (die hij echt continu kreeg) prima pareren. En Bos kwam vanavond totaal niet uit de verf. Jan Marijnissen was ook sterk. Halsema blijft de aloude schreeuwlelijk.
Komop, dit meen je toch niet!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef SjonLok het volgende:
Wat was er met Marijnissen aan de hand?!
En Rutte wordt echt steeds beter. Aan het begin van de campagne kende nieumand hem. Vandaag was hij een van de sterkste debaters.
Je kunt Halsema wel van schreeuwen betichten, maar dat deden onder andere Bos, Balkenende en Rutte net zo hard. Jan Marijnissen bleef wat meer op de achtergrond en dat vond ik persoonlijk wel sterk. Wat mij betreft heeft hij dan ook gewonnen, misschien Rutte als tweede.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef X. het volgende:
Rutte was goed.
SPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:54 schreef knnth het volgende:
FOK! is traag ... welke partij gaat daar wat aan doen?
Eens, maar Rouvoet moet denk ik wel op 1.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef Tweek het volgende:
Mijn lijstje:
1. Rutte
2. Rouvoet
3. Marijnissen
4. Balkenende
5. Bos
6. Halsema
quote:
Dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:09 schreef Renesite het volgende:
Het was weer ouderwets rechts geneuzel
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
Ik moet straks als lid van het panel van peil.nl (de Hond) nog wat vragen over dit debat invullen, maar mijn volorde , gebaseerd alleen op dit debat is:
1. Rouvoet
2. Marijnissen
3. Halsema
4. Balkenende
5. Bos
6. Rutte
Ja, een eenmanszaak of VOF heeft geen ruk aan VPB. De BV's en NV's daarentegen wel. Dus daarmee zijn niet alle bedrijven gebaat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Komop, dit meen je toch niet!!!
Alleen maar offtopic en op de man spelen zonder ook maar een beetje iets nuttigs te melden en overal maar 'dat doet de economie wel' roepen.
klap op de vuurpijl was wel toen hij over kleine ondernemers begon. Die zijn de afgelopen jaren stelselmatig door hen financieel uitgekleed en daarop heel veel extra papierrompslomp.
En dan komt ie aan met lagere vennootschapsbelastingen. Dat gaat om percentages dus alleen goed voor het grote bedrijf.
Waar haalt die kneus het gore lef vandaan verdomme.
Kan je het niet hebben dat dat geneuzel beter was dan het geschreeuw van linksquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:09 schreef Renesite het volgende:
Het was weer ouderwets rechts geneuzel
Je was er vanuit gegaan dat oorlog met enige vorm van orde kan verlopen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef ErikT het volgende:
VN genegeerd en een oorlog begonnen op bedenkelijke gronden met totale chaos tot gevolg. Ik zou zeggen: de VVD en het CDA hebben zich volstrekt belachelijk gemaakt.
Binnenkort staan we tot ons nek in het waterquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
Kan je het niet hebben dat dat geneuzel beter was dan het geschreeuw van links.
Marijnissen deed het rustig aan. Er zijn ook kiezers die niet kiezen op wie het hardst kan schreeuwen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Lekker objectief dan, zeker wanneer je Rutte als laatste zet. Marijnissen was helemaal nergens en Halsema zat alleen maar wat te bleren.
Rouvoet, Rutte, , Balkenende, Bos, Halsema en Marijnissen. Dat zou hem moeten zijn.
Goed lijstje wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef Tweek het volgende:
Mijn lijstje:
1. Rutte
2. Rouvoet
3. Marijnissen
4. Balkenende
5. Bos
6. Halsema
Nee, mijn keuze stond enkele dagen daarvoor al vast. Ik stem op de PvdA, maar niet op Wouter Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef Sammy3000 het volgende:
Vraagje:
Heb je na het zien van dit debat een keuze kunnen maken wat je morgen stemt?
Ik had de keuze al gemaakt. Maar je moet toch erkennen dat 'rechts' gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef Sammy3000 het volgende:
Vraagje:
Heb je na het zien van dit debat een keuze kunnen maken wat je morgen stemt?
Ik ben t niet vaak met je eens maar ik vond Rutte vanavond ook allesbehalve sterk. Op de EUR was hij wel weer sterk door het creeren van banen als sociaal naar voren te schuiven en zo het gras voor de voeten weg te maaien van Halsema en Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:08 schreef Posdnous het volgende:
Komop, dit meen je toch niet!!!
Rechts gewonnen? Hahaha.... Links man, als je een beetje hebt opgelet!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had de keuze al gemaakt. Maar je moet toch erkennen dat 'rechts' gewonnen heeft.
Ja, er zal dus wel geen winnaar bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had de keuze al gemaakt. Maar je moet toch erkennen dat 'rechts' gewonnen heeft.
Nee, Rutte onderaan zetten, dan heb je opgelet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Rechts gewonnen? Hahaha.... Links man, als je een beetje hebt opgelet!
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef Kwarkie het volgende:
1 Balkenende (wist (bijna) alle aanvallen prima te pareren)
2 Rutte (begon erg goed, hamerde alleen een beetje veel op de economie en vroeg JP te vaak kant te kiezen)
3 Rouvoet (deed het gewoon goed)
4 Bos (op zich aardig)
5 Halsema (schreeuwen ja)
6 Marijnissen (kwam te weinig naar voren)
Ik ook, hij deed het goed vanavond. goede punten gescoord en wijs zijn mond gehouden toen de anderen aan het moddergooien waren!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef borisz het volgende:
ik stem Jan
Pechtold vond ik de enige die het NOG slechter deed dan zeikslet Halsema. Groenlinks is wel 'gevaarlijker' dan D66, maar Pechtold heeft het nu bij mij wel nog sterker verstierd....quote:
Als je een beetje hebt opgelet wel, als je echt opgelet hebt dan...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Jan deed het absoluut niet slecht, probleem was dat Rutte hem zo fel aanviel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marijnissen was echt nergens; die vergooid zijn hele campagna en peilingen overwinnin hier.
Eens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef Kwarkie het volgende:
1 Balkenende (wist (bijna) alle aanvallen prima te pareren)
2 Rutte (begon erg goed, hamerde alleen een beetje veel op de economie en vroeg JP te vaak kant te kiezen)
3 Rouvoet (deed het gewoon goed)
4 Bos (op zich aardig)
5 Halsema (schreeuwen ja)
6 Marijnissen (kwam te weinig naar voren)
Waarom heeft links dan gewonnen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
iets wat Rutte voor de tweede maal erg goed af ging, nog een keer zo'n aanval en Marijnissen was gebroken denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Jan deed het absoluut niet slecht, probleem was dat Rutte hem zo fel aanviel.
Precies! Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Links zit natuurlijk in een veel makkelijkere positie, die kunnen aanvallen. Wat dat betreft hebben Rutten en Balkenende zich echt uitstekend gered, hebben alles goed af weten te slaan.
Maar dat is de hele campagne al zo. Van alle partijen, groot of klein, rechts of links is de VVD de enige die stelselmatig liegt, en dat vind ik jammer want ik zou graag een paarse coalitie zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef rebel6 het volgende:
Rutte ratelde aan 1 stuk door, u bent slecht voor de economie (CPB beweert van niet) , u bent slecht voor het MKB (terwijl de SP beter is voor kleine ondernemers dan de VVD) en klopte daarna zichzelf op de borst met een eigen punt.
Tuurlijk vallen ze aan, hebben ze ook alle reden toe natuurlijk. Als er niets aan te vallen viel, was het niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Links zit natuurlijk in een veel makkelijkere positie, die kunnen aanvallen. Wat dat betreft hebben Rutten en Balkenende zich echt uitstekend gered, hebben alles goed af weten te slaan.
VVD is samen met D66 het beste uit de doorrekening gekomen van het CPB op de lange termijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef rebel6 het volgende:
Jan deed het absoluut niet slecht, probleem was dat Rutte hem zo fel aanviel.
Rutte ratelde aan 1 stuk door, u bent slecht voor de economie (CPB beweert van niet) , u bent slecht voor het MKB (terwijl de SP beter is voor kleine ondernemers dan de VVD) en klopte daarna zichzelf op de borst met een eigen punt.
Jan wist gewoon niet welke leugen hij als eerste moest weerleggen.
Nou ja, de slimme kiezer prikt er wel doorheen.
Ga toch weg joh, met een hoop leugens smijten heb je iemand nog niet onder de tang.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
en omdat Rutten Marijnessen een paar keer goed in de tang had.
Dit is gewoon het debat met een rechtse visie bekijken, wellicht door een CDA-bril? Of VVD?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom heeft links dan gewonnen?
Rechts heeft gewonnen omdat Balkie alle aanvallen wist te pareren, en omdat Rutten Marijnessen een paar keer goed in de tang had.
En Halsema heeft alleen maar wat geschreeuwd.
Maar wel erin.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, met een hoop leugens smijten heb je iemand nog niet onder de tang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |