Hoezo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Irak en met name Afghanistan zijn belangrijke thema's.!
wil je mijn teiltje?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef budha het volgende:
Ik pak vast een teiltje voor het geval dat Bos aan het woord komt zo.
Tip: Zet je vooroordelen es opzij en LUISTER eens naar wat de man zegt..... doe het desnoods met je ogen dicht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef budha het volgende:
Ik pak vast een teiltje voor het geval dat Bos aan het woord komt zo.
Ja, lekker relevantquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Normen en Waarden en het gaat opeens over alcohol gebruik onder jongeren?
1. Rouvoetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
Rouvoet inhoudelijk duidelijk de beste in dit debat.![]()
Scheelt wellicht wel wat van die bezopen gasten in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef onemangang het volgende:
Rouvoet wil alcohol duurder maken.
Rouvoet exit.
LOLquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Niks over de EU, niks over buitenlandbeleid.
Onze soldaten zitten vanwege bedenkelijke redenen in Irak en Afghanistan, en niemand die z'n bek open trekt.
Normen en waarden. Flikker toch op man. Onze F16's bombarderen Afghanen en we steunen een oorlog die leidt tot totale chaos.
Beter dan de mensen daar laten stikken. Als het aan links ligt trekken we vandaag nog iedereen terug en laten de Taliban z'n gang gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Onze soldaten zitten vanwege bedenkelijke redenen in Irak en Afghanistan, en niemand die z'n bek open trekt.
Normen en waarden. Flikker toch op man. Onze F16's bombarderen Afghanen en we steunen een oorlog die leidt tot totale chaos.
Indd, straks is er vast ook weer een panel dat de winnaar bekend zal maken...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef djayzz het volgende:
ik erger me inderdaad aan het publiek wat te pas en te onpas klapt of boe roept
Femke dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef budha het volgende:
Oh God. Wie gaat het eerste roepen dat de overheid zelf moet beginnen met Normen en Waarden?
Nu inzetten!!
Jan, Femke of Bos.
Betting ends!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef budha het volgende:
Oh God. Wie gaat het eerste roepen dat de overheid zelf moet beginnen met Normen en Waarden?
Nu inzetten!!
Jan, Femke of Bos.
F16's bombarderen Taliban, klein verschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
irak... huh ?
is dat een populaire zonvakantie bestemming ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1. Rouvoet
2. Marijnissen
3. Balkie
ja ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Inderdaad. KOTS!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:48 schreef Tirion het volgende:
[afbeelding]
Balkenende: "Ik sta nog steeds achter die beslissing."
In alle landen ter wereld is het bespreekbaar, maar niet in Nederland... wel neuzelen over of iemand je netjes laat in en uitstappen in de trein. Waar gaat het in godsnaam over!![]()
Rot op met je Irak. Dat is echt niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef onemangang het volgende:
Waarom heeft Balkenende gekozen om over wormen en maden te praten en schuwt hij Irak/afghanistan?
Inderdaad, wat eeninhoudsloos praatje maakte Jan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:51 schreef budha het volgende:
Gestolde moraliteit, baken.
Jan, je kiezers volgen je niet meer jong.
Balkenende volgt later?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
Tot nu toe is mijn uitslag van dit debat:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
5. Dan hebben we heeeel lang een grote leegte
99. Rutte
Jij kijkt zeker een ander debat. Eentje zonder Balkenendequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
99. Rutte
Femke to the rescue.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef Supersymmetry het volgende:
nog 1x kinderen afgepakt van ouders die samen in de gevangenis zitten en ik spring van t dak :S
Anders kan haar aanhang haar niet volgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
waarom pauzeert Femke tussen elke 2 woorden?
Dat zegt meer over Balkie dan over mij...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker een ander debat. Eentje zonder Balkenende
Rouvout kan ik je nog in volgen maar de restquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
99. Rutte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |