Rouvoet.. en hij slacht JPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef budha het volgende:
Oh God. Wie gaat het eerste roepen dat de overheid zelf moet beginnen met Normen en Waarden?
Nuj inzetten!!
was wel voor 't eerst...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij legt wel waarom dat zo is. Halsema en Bos kunnen alleen maar zulke dingen schreeuwen.
Wat is er mis met Irak?quote:
Nee het ging over de bureaucratie. Dat formuliertjes invullen niet echt leuk is voor een verpleegkudinge die keihard moet werken....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel hoor. maar het argument "we moeten het werk leuker maken" kan ik niet meer horen. Zorg is vooral een financieel issue. En wat ze nu doen is miereneuken over een paar kwartjes hier of daar.
Welke?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Domme opmerking van Balkenende. gaat hem veel stemmen van ouderen kosten.
Desondanks waren de rollen tijdens het Radio 1 debat precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kritiek hebben is dan ook een stuk makkelijker....
Zwaar belachelijk dat dat niet aan de orde komt idd.quote:
quote:
WJ Bos steunde de oorlog in Irakquote:
Irak is helemaal niet belangrijk in dit debat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk dat dat niet aan de orde komt idd.![]()
Tadaaaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef knnth het volgende:
En NU gaan er een paar lui scoren ... ik denk Rouvoet als eerste!
Helemaal mee eens, dat gewouwel over respect, dat is belangrijk, maar geen onderwerp voor dit debat. Het leidt nogal snel tot gezever.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
laten we het hebben over de "martelingen"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijsttrekkers mochten allemaal zelf een onderwerp aandragen, dus een van de linkse partijen had het kunnen doen......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Irak en met name Afghanistan zijn belangrijke thema's.!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Irak is helemaal niet belangrijk in dit debat.
Inderdaad. De "martelingen"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
laten we het hebben over de "martelingen"
van 3 jaar terug
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef Hapertje het volgende:
Rouvoet verbaasd me in positief opzicht.
Rutte is het sukkeltje van de klas...
We zijn al lang weg uit Irak manquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Irak en met name Afghanistan zijn belangrijke thema's.!
wil je mijn teiltje?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef budha het volgende:
Ik pak vast een teiltje voor het geval dat Bos aan het woord komt zo.
Tip: Zet je vooroordelen es opzij en LUISTER eens naar wat de man zegt..... doe het desnoods met je ogen dicht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef budha het volgende:
Ik pak vast een teiltje voor het geval dat Bos aan het woord komt zo.
Ja, lekker relevantquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Normen en Waarden en het gaat opeens over alcohol gebruik onder jongeren?
1. Rouvoetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
Rouvoet inhoudelijk duidelijk de beste in dit debat.![]()
Scheelt wellicht wel wat van die bezopen gasten in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef onemangang het volgende:
Rouvoet wil alcohol duurder maken.
Rouvoet exit.
LOLquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Niks over de EU, niks over buitenlandbeleid.
Onze soldaten zitten vanwege bedenkelijke redenen in Irak en Afghanistan, en niemand die z'n bek open trekt.
Normen en waarden. Flikker toch op man. Onze F16's bombarderen Afghanen en we steunen een oorlog die leidt tot totale chaos.
Beter dan de mensen daar laten stikken. Als het aan links ligt trekken we vandaag nog iedereen terug en laten de Taliban z'n gang gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef ErikT het volgende:
Niks over de EU, niks over buitenlandbeleid.
Onze soldaten zitten vanwege bedenkelijke redenen in Irak en Afghanistan, en niemand die z'n bek open trekt.
Normen en waarden. Flikker toch op man. Onze F16's bombarderen Afghanen en we steunen een oorlog die leidt tot totale chaos.
Indd, straks is er vast ook weer een panel dat de winnaar bekend zal maken...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef djayzz het volgende:
ik erger me inderdaad aan het publiek wat te pas en te onpas klapt of boe roept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |