Femke to the rescue.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef Supersymmetry het volgende:
nog 1x kinderen afgepakt van ouders die samen in de gevangenis zitten en ik spring van t dak :S
Anders kan haar aanhang haar niet volgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
waarom pauzeert Femke tussen elke 2 woorden?
Dat zegt meer over Balkie dan over mij...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker een ander debat. Eentje zonder Balkenende
Rouvout kan ik je nog in volgen maar de restquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Sammy3000 het volgende:
Tot nu toe is mijn uitslag van dit debat:
1. Rouvoet
2. Halsema
3. Marijnissen
4. Bos
5. Dan hebben we heeeel lang een grote leegte
99. Rutte
Mee eens. Snap niet dat mensen hem zo slecht vonden, het eerste deel was hij verreweg de beste. Samen met Marijnissen. Bos begint langzaam aan beter te worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:54 schreef Arcee het volgende:
Rutte was trouwens wel goed, zeker in de discussie met Marijnissen.
Ik ben het helemaal met hem eens; wat zou daaruit moeten blijken, wat voor nut zou dat hebben, wat zou dat veranderen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:57 schreef onemangang het volgende:
Balkenende, bent u bereid mee te werken met zo'n onderzoek? (Irak)
Balkenende: Nee.
Dit stinkt.
als dat geen stemadvies is ....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
Balkenende niet bereid mee te werken met zo'n onderzoek (Irak)![]()
![]()
Ieder weldenkend mens weet dat links zichzelf al belachelijk heeft gemaakt wat betreft Irak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef Sammy3000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stem voor Balkenende na de blamage over het Irak-onderwerp?
Daar heeft Groen Links wel degelijk op aangedrongen. Is verworpen door kabinetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Als links een onderzoek wou hadden ze dat moeten aanvragen en daar niet nu over beginnen te zeuren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met hem eens; wat zou daaruit moeten blijken, wat voor nut zou dat hebben, wat zou dat veranderen?
Hmm ok. Dan heeft Halsema wel recht om te zeuren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef onemangang het volgende:
[..]
Daar heeft Groen Links wel degelijk op aangedrongen. Is verworpen door kabinet
Je bedoeld de PvdA. Niet de SP en Groen Links. Die hadden altijd het standpunt om de VN te volgen en niet Bush. En ze hebben absoluut gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens weet dat links zichzelf al belachelijk heeft gemaakt wat betreft Irak.
toch wel op basis van z'n programma he?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef knnth het volgende:
De campagne is AFGELOPEN! Eindelijk!
Morgenochtendvroeg gelijk lijst 8, Rouvoet!
Ik ben het wel met je eens, maar afgezien van de armoede discussie was Jan toch nergens? Ik kan hem daarom niet meer dan een voldoende geven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef X. het volgende:
Rutte was goed.
Balkenende kon alle aanvallen (die hij echt continu kreeg) prima pareren. En Bos kwam vanavond totaal niet uit de verf. Jan Marijnissen was ook sterk. Halsema blijft de aloude schreeuwlelijk.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
En ze hebben absoluut gelijk gekregen.
Door tegen een oorlog aldaar te zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens weet dat links zichzelf al belachelijk heeft gemaakt wat betreft Irak.
Nee. Door over de 'martelingen' te beginnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Door tegen een oorlog aldaar te zijn?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef X. het volgende:
Rutte was goed.
Balkenende kon alle aanvallen (die hij echt continu kreeg) prima pareren. En Bos kwam vanavond totaal niet uit de verf. Jan Marijnissen was ook sterk. Halsema blijft de aloude schreeuwlelijk.
Komop, dit meen je toch niet!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:05 schreef SjonLok het volgende:
Wat was er met Marijnissen aan de hand?!
En Rutte wordt echt steeds beter. Aan het begin van de campagne kende nieumand hem. Vandaag was hij een van de sterkste debaters.
Je kunt Halsema wel van schreeuwen betichten, maar dat deden onder andere Bos, Balkenende en Rutte net zo hard. Jan Marijnissen bleef wat meer op de achtergrond en dat vond ik persoonlijk wel sterk. Wat mij betreft heeft hij dan ook gewonnen, misschien Rutte als tweede.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef X. het volgende:
Rutte was goed.
SPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:54 schreef knnth het volgende:
FOK! is traag ... welke partij gaat daar wat aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |