abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43745407
Het vervolg van dit topic: Sexdate

Of gaan we niet verder???
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:23:42 #2
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43745622
toe dan.....
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43745830
Bij mij is er niet veel te vertellen. Ik ben meer benieuwd naar de ontwikkelingen van yoghurtje.
pi_43745963
Hèhè, daar is ie dan.... En inderdaad, de progress van yoghurtje wil ik ook wel weten.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43745981
ik ook benieuwd is
pi_43746085
Nou ik word gefrustreerd (was ik al maar nu nog erger)....ik had besloten om toch maar met die meid van 17 te gaan... aangezien ik het niet kan maken om met die van 33 te gaan vanwege haar vriend. Dus ik een date proberen te regelen gister... begint ze opeens over haar problemen, dat ze slechte jeugd gehad heeft blabla, echt erg gewoon. Ik vind het nu echt zielig om haar te gebruiken voor alleen sex..en ze begint me echt leuk te vinden enzo...dus dat moet ik niet hebben. Dus ik ga het vanavond maar afkappen denk ik.. en dan daarbij gewoon eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alleen sex wil en meer niet. Ik zie wel hoe ze reageerd. En dan vanavond maar weer verder zoeken... het zit me allemaal niet mee moet ik zeggen.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43746169
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:39 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ik word gefrustreerd (was ik al maar nu nog erger)....ik had besloten om toch maar met die meid van 17 te gaan... aangezien ik het niet kan maken om met die van 33 te gaan vanwege haar vriend. Dus ik een date proberen te regelen gister... begint ze opeens over haar problemen, dat ze slechte jeugd gehad heeft blabla, echt erg gewoon. Ik vind het nu echt zielig om haar te gebruiken voor alleen sex..en ze begint me echt leuk te vinden enzo...dus dat moet ik niet hebben. Dus ik ga het vanavond maar afkappen denk ik.. en dan daarbij gewoon eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alleen sex wil en meer niet. Ik zie wel hoe ze reageerd. En dan vanavond maar weer verder zoeken... het zit me allemaal niet mee moet ik zeggen.
Ah joh, niet gefrustreerd raken. Gewoon de lol inzien van dit alles en je zult zien dat de sexdate vanzelf gaat komen. Die meid van 17... tja, dat was te verwachten. Lang niet volwassen en sexueel niet onderlegd. Snel laten varen.
pi_43746173
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:39 schreef yoghurtje het volgende:
Je bent te aardig. Ik ken het heb ik zelf ook. Voor sexdates moet je meisjes volgens mij echt gewoon als gebruiksvoorwerpen zien. Of een meisje/vrouw hebben die jou gewoon als gebruiksvoorwerp ziet.
pi_43746471
Haha, ja ben denk ik te aardig dan ofzo.. denk dat veel jongens haar alsnog zouden hebben gepakt. Waar zijn al die meiden die echt alleen maar sex willen en meer niet ? Zonder al dat gedoe er omheen ? Maar goed.. ik denk dat ik nu inmiddels bij nr 30 ben waarbij het niks is geworden.. dus het 1 op 20 verhaal klopt niet echt.

Zouden jullie het trouwens met een onaantrekkelijke vrouw kunnen doen ? Gewoon puur voor de seks ? Want ik heb gemerkt dat die wel wat meer interesse hebben... maar meestal hoef ik hun msn niet eens... want ik zou het niet kunnen met zo een lelijk iemand.. straks willen ze het licht aan hebben tijdens de sex
pi_43746537
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef yoghurtje het volgende:
Haha, ja ben denk ik te aardig dan ofzo.. denk dat veel jongens haar alsnog zouden hebben gepakt. Waar zijn al die meiden die echt alleen maar sex willen en meer niet ? Zonder al dat gedoe er omheen ? Maar goed.. ik denk dat ik nu inmiddels bij nr 30 ben waarbij het niks is geworden.. dus het 1 op 20 verhaal klopt niet echt.

Zouden jullie het trouwens met een onaantrekkelijke vrouw kunnen doen ? Gewoon puur voor de seks ? Want ik heb gemerkt dat die wel wat meer interesse hebben... maar meestal hoef ik hun msn niet eens... want ik zou het niet kunnen met zo een lelijk iemand.. straks willen ze het licht aan hebben tijdens de sex
Er zijn grenzen aan het uiterlijk. Geen grote draak voor mij en het aangezicht moet ook wel te pruimen zijn. Maar het hoeven wat mij betreft ook geen 'droomvrouwen' te zijn. Dus als je alleen sex wilt wel eisen stellen maar niet zo kieskeurig zijn als je zou zijn als het om meer dan sex zou gaan.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:55:15 #11
131369 RobinK
pi_43746605
ik snap je niet.. echt niet!!
of zet het uit je hoofd of ga naar 1 van die meiden! ik zou voor die van 33 gaan.. ze is volwassen genoeg om te bepalen of ze vreemd wil gaan of niet. dat hoef jij niet voor haar te doen
pi_43746843
Ik zou het liever doen met een meid die iets minder lekker is maar waar zeker van is dat ze megageil is dan een lekker wijf die zich zelf niet kan laten gaan Moet zeggen dat ik zelf uitstraling (en tieten) ook belangrijker vind en dan hoef je idd er niet uit te zien als een droomvrouw.

Dus, iets minder selectief, als het maar neukbaar is (niet leuk is niet stijf, toch). Neuk gvd dat wijf van 33, maak foto's, plaats ze hier en beetje snel graag

Moet er bij vertellen, heb een vriending dus ben nu zelf niet bezig met sexdates. De sexdates die ik in het verleden heb gehad waren nog via de 06-lijnen. Daar waren helemaal (of ook) een hoop fakers, maar uiteindelijk toch meerdere meer dan succesvolle en herhaalde neukdates uitgehaald.
En een hoge telefoonrekening

[ Bericht 24% gewijzigd door onsite op 21-11-2006 14:17:00 ]
pi_43747661
Hey ik stel echt totaal geen hoge eisen.. ze hoeft er niet knap ofzo uit te zien.. maar ze moet wel neukbaar zijn.. dat ik gewoon met het licht aan kan neuken zeg maar.. Ik heb al een tijdje geen sex (alleen een pijpbeurt paar maanden terug) gehad, dus mijn drempel is nu heel laag. Voor een relatie stel ik wel hogere eisen, dat doen de vrouwen meestal ook, maar voor een neukertje wil ik alleen dat ze er redelijk uit ziet. dus op de schaal van 5 moet het minimaal een 3 zijn.

Ik kan beter maar gewoon op zoek gaan naar een relatie denk ik, in plaats van een sexdate. Denk dat ik daarmee grotere kans maak om sex te krijgen. En dan nog eens vaker ook (als ik het tref)!
pi_43747734
Die van 17 had ik al helemaal niet gedaan, en denk maar niet dat je die mag neuken de eerste dag hoor. Die van 33 wel, die wil gewoon sex. Gewoon doen, klaar.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43747740
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef yoghurtje het volgende:
Ik kan beter maar gewoon op zoek gaan naar een relatie denk ik, in plaats van een sexdate. Denk dat ik daarmee grotere kans maak om sex te krijgen. En dan nog eens vaker ook (als ik het tref)!
dit gaat helemaal de verkeerde kant op...
pi_43748343
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:42 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Je bent te aardig. Ik ken het heb ik zelf ook. Voor sexdates moet je meisjes volgens mij echt gewoon als gebruiksvoorwerpen zien. Of een meisje/vrouw hebben die jou gewoon als gebruiksvoorwerp ziet.
Gewoon iemand zoeken die ook gewoon seks wil, niet gaan kwetsen, dat is toch niet goed zeg...

Er zijn zat mensen die ook gewoon een keer, of wat vaker lekker willen neuken, van beide geslachten, laat degene die meer dan dat zoeken met rust als jij dat alleen maar wil, ga geen mensen onnodig kwetsen, dat is stom, zeker voor een wipje, kom op zeg....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43748525
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon iemand zoeken die ook gewoon seks wil, niet gaan kwetsen, dat is toch niet goed zeg...

Er zijn zat mensen die ook gewoon een keer, of wat vaker lekker willen neuken, van beide geslachten, laat degene die meer dan dat zoeken met rust als jij dat alleen maar wil, ga geen mensen onnodig kwetsen, dat is stom, zeker voor een wipje, kom op zeg....
biedt je aan zou ik zeggen, kan die meteen wat ervaring op doen
GamerTag
pi_43748667
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef masterdave het volgende:

[..]

biedt je aan zou ik zeggen, kan die meteen wat ervaring op doen
Hey ervaring heb ik genoeg.. zit nu alleen al een tijd zonder.. meer niet..

@ erodome : Helaas zijn er te weinig vrouwen die alleen sex willen zonder verdere gedoe. Misschien zijn er wel vrouwen die dat willen, maar die kom je (haast) niet tegen via internet (dating/chat) sites. Ik niet in ieder geval.

Wie is hier trouwens nog meer bezig met het regelen van een sexdate ? Ben ik de enige ? Want ik ben ook erg benieuwd hoe anderen het doen...

[ Bericht 26% gewijzigd door yoghurtje op 21-11-2006 15:04:25 ]
pi_43748799
Zie ik eruit als een dienstverlenende instantie dan???

Zal alvast antwoord geven voordat het verkeerde antwoord komt
Nee, dat ben ik dus niet!

Ben niet zo'n actief dater met mannen
Ik heb al "neukertjes", ben al voorzien
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43748896
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee kwetsen is natuurlijk nooit goed. Maar dat de bedoelingen van allebei gewoon duidelijk zijn. Dus niet dat de ene toch wat meer wil qua relatie ofzo.
pi_43751737
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef yoghurtje het volgende:
maar ze moet wel neukbaar zijn.. dat ik gewoon met het licht aan kan neuken zeg maar..
mooi omschreven
Probeerde ook al een eerlijke uitdrukking hiervoor te vinden zonder meteen kwetsend te zijn (alhoewel menigeen hier daar niet zo'n probleem mee heeft )
pi_43751814
Volgens mij ben je idd de enige die zo fanatiek bezig is nu Maar als ik jou steeds zo hoor kan je volgens mij beter een relatie gaan zoeken, heb ook het idee dat je de lat voor een sexdate wat te hoog legt. Hoor je immers op iedere meid wel op of aanmerkingen hebben...
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:26:30 #23
131369 RobinK
pi_43751919
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef Coolcat het volgende:
Volgens mij ben je idd de enige die zo fanatiek bezig is nu Maar als ik jou steeds zo hoor kan je volgens mij beter een relatie gaan zoeken, heb ook het idee dat je de lat voor een sexdate wat te hoog legt. Hoor je immers op iedere meid wel op of aanmerkingen hebben...
of een opblaaspop kopen!
pi_43751962
Ga naders een keer op TMF chatten of zo .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_43751967
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:26 schreef RobinK het volgende:

[..]

of een opblaaspop kopen!
Ja daar heb ik geen ervaring mee...
pi_43752381
Ehm, even zo tussendoor hè; maar was het al bekend dat yoghurtje een vrouw is?

(Zie fotoboek...)
Ehm... ok
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:40:49 #27
131369 RobinK
pi_43752431
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:39 schreef Frumzel het volgende:
Ehm, even zo tussendoor hè; maar was het al bekend dat yoghurtje een vrouw is?

(Zie fotoboek...)
er is geen fotoboek...
plaats eens een link dan
pi_43752464
Profiel staat "niet ingevuld"
pi_43752486
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef RobinK het volgende:

[..]

er is geen fotoboek...
plaats eens een link dan
hm, laat maar, denk toch een man

http://fotoboek.fok.nl/yoghurtje
Ehm... ok
pi_43752796
In fobo staat idd vrouw...
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:53:30 #31
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43752900
Hmm op chatgirl heb je dus aardig success lees ik wel.
Op die andere sites kom je allemaal van die wijven tegen die je wel willen neuken, maar dan moet je wel betalen, en dan is het bij mij ga je maar op de wallen staan ofzo.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43752990
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef Coolcat het volgende:
In fobo staat idd vrouw...
Oh ja, maar als je de history nacheckt, is er op een gegeven moment dit regeltje wat het tegendeel bewijst
Ehm... ok
pi_43753377
Tja, das duidelijk
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:29:52 #34
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43754121
Zet een advertentie in de krant. M zkt neukbaar V
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:58:49 #35
160473 Rossoneri
pi_43755049
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Zet een advertentie in de krant. M zkt neukbaar V
Haha dan krijg je ook wel veel reacties.
AJAX AJAX AJAX!!
pi_43755519
Sexdates
pi_43774130
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef Coolcat het volgende:
Ja ik denk dat ik maar gewoon weer op zoek ga naar een relatie ofzo... maar goed, ik leg de lat echt niet hoog hoor.. van de ongeveer 30 meiden die ik in mijn msn lijst had, wouden 2 wel een sexdate... maar juist net de 2 die niet echt neukbaar zijn.. alle anderen had ik gelijk gepakt als ze instemden. En geloof me, ze zijn echt niet allemaal knap of wat dan ook, ze zijn gewoon "neukbaar".

Meid van 17 is erg hitsig bezig voor de camera... dus misschien houd ik die gewoon nog even aan... die van 33 heb ik verwijderd/geblocked.

Heb gisteren weer een vrouw ontmoet op de chat, 35, met man en 2 kinderen... maar die had ook wel zeer veel interesse... nog niet echt mee kunnen praten op MSN, maar dat komt vanavond wel. En dit is echt een hele mooie aantrekkelijke vrouw. En tja die is getrouwd enzo.. dus eigenlijk wel weer een beetje sneu.. maar ja, misschien moet ik maar gewoon hard zijn en daar maling aan hebben. Dit is echt de aller aller laatste poging.. ik houd jullie op de hoogte.

Ps, wel grappig dat ik al zoveel reacties heb op het fotoboek, en dat alleen omdat ik heb staan dat ik een vrouw ben

[ Bericht 0% gewijzigd door yoghurtje op 22-11-2006 10:26:11 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 10:24:36 #38
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43774659
Waarom probeer je niet van die 18+ XXX chatsites.. Daar zullen vast wel vrouwen zijn die sex willen??
pi_43774858
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Meid van 17 is erg hitsig bezig voor de camera... dus misschien houd ik die gewoon nog even aan... die van 33 heb ik verwijderd/geblocked.
* Vinnie_Terranova nieuwsgierig is naar waarom 'niet neukbaar', dus msn wil...
pi_43775072
Trouwens, nog een tippie mijnerzijds om je msn-contactlijst op te schonen:

Ik had er een hele lading instaan waarvan ik van de helft niet meer wist wie ze nou eigenlijk waren. Dus allemaal maar benaderd met de vraag of ze zin hadden in een date.
Ik kan je zeggen: opschonen ging sneller dan dat ik ze handmatig moest verwijderen.

Dus ook deze manier is niet de weg naar een sexdate.
pi_43775155
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:33 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

* Vinnie_Terranova nieuwsgierig is naar waarom 'niet neukbaar', dus msn wil...
Ik kan je misschien wel een screenshot sturen.. maar ik weet hoe dat gaat hier met fok..dan staat het zo op internet.. en als die meid het herkent, dan sta ik ook op internet want ze heeft ook mijn gegevens...

En de vraag waarom ze niet neukbaar is : lelijke kop man...loopt eerst te pronken met haar lichaam, en dan opeens krijg je die kop te zien.... eeeww.. zou me niks verbazen als het een travis zou zijn

PS, ga denk ik maar een nieuw msn account aanmaken, waarmee ik die dates probeer te regelen, want mijn huidige is niet echt handig, staat mijn echte naam in.
pi_43775199
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:47 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ik kan je misschien wel een screenshot sturen.. maar ik weet hoe dat gaat hier met fok..dan staat het zo op internet.. en als die meid het herkent, dan sta ik ook op internet want ze heeft ook mijn gegevens...

En de vraag waarom ze niet neukbaar is : lelijke kop man...loopt eerst te pronken met haar lichaam, en dan opeens krijg je die kop te zien.... eeeww.. zou me niks verbazen als het een travis zou zijn
Stuur me even een mail op mailadres in m'n profiel....
pi_43776420
tvp
pi_43776844
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:48 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Stuur me even een mail op mailadres in m'n profiel....
Stuur je vanavond wel een mailtje..
pi_43777171
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Deal.

On-topic: vraagje aan de vrouwen hier. Wat is voor jullie het omslagpunt na een leuke chat om eventueel wel een sexdate met iemand te gaan hebben? Dus wat doet je besluiten om dat wel / niet te doen.

Verder is het misschien wel interessant omwille van de statistiek als de vrouwen hier aangeven of ze wel of niet weleens een sexdate zouden willen / gehad hebben?
pi_43777459
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Deal.

On-topic: vraagje aan de vrouwen hier. Wat is voor jullie het omslagpunt na een leuke chat om eventueel wel een sexdate met iemand te gaan hebben? Dus wat doet je besluiten om dat wel / niet te doen.

Verder is het misschien wel interessant omwille van de statistiek als de vrouwen hier aangeven of ze wel of niet weleens een sexdate zouden willen / gehad hebben?
Ja dat is een hele goeie, ik ben erg benieuwd hoe een vrouw denkt bij het maken van een sexdate o.i.d. Maar ik denk niet dat hier vrouwen zullen zijn die via internet een sexdate zouden regelen (die gaan gewoon naar de kroeg).

En met alleen chatten lukt het niet denk ik, als je met je webcam op MSN aan het praten bent, dan gaat dat heel anders, je ziet hoe iemand doet, lacht, kijkt etc.. maar ja, wat doet een vrouw nou besluiten van ik wil wel met hem naar bed voor een nachtje ?
pi_43777598
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

cc mij ook maar ff als je wilt. Zie profiel voor emailadres.
  woensdag 22 november 2006 @ 12:44:54 #48
131369 RobinK
pi_43778302
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik maar gewoon weer op zoek ga naar een relatie ofzo... maar goed, ik leg de lat echt niet hoog hoor.. van de ongeveer 30 meiden die ik in mijn msn lijst had, wouden 2 wel een sexdate... maar juist net de 2 die niet echt neukbaar zijn.. alle anderen had ik gelijk gepakt als ze instemden. En geloof me, ze zijn echt niet allemaal knap of wat dan ook, ze zijn gewoon "neukbaar".

Heb gisteren weer een vrouw ontmoet op de chat, 35, met man en 2 kinderen... maar die had ook wel zeer veel interesse... nog niet echt mee kunnen praten op MSN, maar dat komt vanavond wel. En dit is echt een hele mooie aantrekkelijke vrouw. En tja die is getrouwd enzo.. dus eigenlijk wel weer een beetje sneu.. maar ja, misschien moet ik maar gewoon hard zijn en daar maling aan hebben. Dit is echt de aller aller laatste poging.. ik houd jullie op de hoogte.

Ps, wel grappig dat ik al zoveel reacties heb op het fotoboek, en dat alleen omdat ik heb staan dat ik een vrouw ben
kom eens op met die msn adressen
pi_43778397
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef Stansfield het volgende:

[..]

cc mij ook maar ff als je wilt. Zie profiel voor emailadres.
Hahah dan kan ik net zo goed die plaatjes hier posten...of beloven jullie plechtig dat het niet verder verspreid word ?
pi_43778717
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Trouwens, nog een tippie mijnerzijds om je msn-contactlijst op te schonen:

Ik had er een hele lading instaan waarvan ik van de helft niet meer wist wie ze nou eigenlijk waren. Dus allemaal maar benaderd met de vraag of ze zin hadden in een date.
Ik kan je zeggen: opschonen ging sneller dan dat ik ze handmatig moest verwijderen.

Dus ook deze manier is niet de weg naar een sexdate.
Dan nog een tip van mij, gesprekgeschiedenis bewaren, dan kun je het nog eens teruglezen als je niet meer weet wie het was...
pi_43778835
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Het moet klikken, lekker lullen over van alles en nogwat (dus niet alleen over sex), dan moeten de foto's mij ook aanstaan en andersom natuurlijk en als dit allemaal het geval is dan kan er een keer iets afgesproken worden...

En ik heb wel eens een sexdate gehad ja... :j en dat was best voor herhaling vatbaar
pi_43779083
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Het moet klikken, lekker lullen over van alles en nogwat (dus niet alleen over sex), dan moeten de foto's mij ook aanstaan en andersom natuurlijk en als dit allemaal het geval is dan kan er een keer iets afgesproken worden...

En ik heb wel eens een sexdate gehad ja... :j en dat was best voor herhaling vatbaar
Ok en hoe lang duurt het dan voordat je overgaat tot een date ? Eerst dagenlang lullen voordat er een date gemaakt word ? of gelijk diezelfde avond ?

En waarom vind je het belangrijk dat er over van alles en nog wat geluld word, en niet alleen over sex ? Het gaat toch alleen om de sex ? Want als je iemand beter wilt leren kennen, dan ben je toch eigenlijk met meer bezig dan met alleen een sexdate ?

Ik merk zelf dat de meiden met wie ik een "klik" heb, dus waar ik lekker mee kan kletsen op msn, juist meer zie als een leuke meid, voor wellicht nog een relatie ofzo, dan alleen een sexdate, ik vind ze zeg maar te leuk dan, voor alleen een sexdate. En durf hun ook niet te vragen om een sexdate, want dan is de vriendschap verpest, terwijl ik het leuk vind om met ze te kletsen (en dan hoef ik ook niet eens perse een sexdate met ze hoor).
pi_43779249
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Dan nog een tip van mij, gesprekgeschiedenis bewaren, dan kun je het nog eens teruglezen als je niet meer weet wie het was...
Haha, er waren er ook die ik wél ken hoor.
pi_43779363
Niet gelijk diezelfde avond nee... Ik wil iemand wel een klein beetje kennen, vandaar dat ik ook meer wil weten dan alleen iemands sexleven. En ja afspraak maken, zodra t klikt ga je is kijken wanneer je allebei kan en ja, dan gaat er soms wat tijd overheen, soms zelfs maanden!
En soms klikt het idd heel erg goed met iemand, maar ik ben niet op zoek naar een vaste relatie, dus ik weet van tevoren dat het ook geen vaste relatie gaat worden (oke, zeg nooit nooit, maar in principe niet)
Maar ik ben wel vrij impulsief, maar niet zo dat ik meteen die avond iemand uitnodig hier die ik niet ken...
pi_43779377
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:15 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Haha, er waren er ook die ik wél ken hoor.
Wou net zeggen
pi_43779388
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hahah dan kan ik net zo goed die plaatjes hier posten...of beloven jullie plechtig dat het niet verder verspreid word ?
Ik beloof het plechtig.
pi_43779429
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef Coolcat het volgende:
Niet gelijk diezelfde avond nee... Ik wil iemand wel een klein beetje kennen, vandaar dat ik ook meer wil weten dan alleen iemands sexleven. En ja afspraak maken, zodra t klikt ga je is kijken wanneer je allebei kan en ja, dan gaat er soms wat tijd overheen, soms zelfs maanden!
En soms klikt het idd heel erg goed met iemand, maar ik ben niet op zoek naar een vaste relatie, dus ik weet van tevoren dat het ook geen vaste relatie gaat worden (oke, zeg nooit nooit, maar in principe niet)
Maar ik ben wel vrij impulsief, maar niet zo dat ik meteen die avond iemand uitnodig hier die ik niet ken...
Ok te begrijpen.. nou wie weet, dan worden mijn 2 msn vriendinnetjes misschien ooit wel eens sexdates
pi_43779473
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ok en hoe lang duurt het dan voordat je overgaat tot een date ? Eerst dagenlang lullen voordat er een date gemaakt word ? of gelijk diezelfde avond ?

En waarom vind je het belangrijk dat er over van alles en nog wat geluld word, en niet alleen over sex ? Het gaat toch alleen om de sex ? Want als je iemand beter wilt leren kennen, dan ben je toch eigenlijk met meer bezig dan met alleen een sexdate ?

Ik merk zelf dat de meiden met wie ik een "klik" heb, dus waar ik lekker mee kan kletsen op msn, juist meer zie als een leuke meid, voor wellicht nog een relatie ofzo, dan alleen een sexdate, ik vind ze zeg maar te leuk dan, voor alleen een sexdate. En durf hun ook niet te vragen om een sexdate, want dan is de vriendschap verpest, terwijl ik het leuk vind om met ze te kletsen (en dan hoef ik ook niet eens perse een sexdate met ze hoor).
Tja, de meeste seksdates beginnen toch met kleppen, gezellig doen en alles voordat je aan seks toekomt en tussendoor ook nog wat gezelligheid, lijkt me niet meer dan logisch dat je ook een beetje over andere dingen moet kunnen praten, dat het dus een beetje gezellig is buiten het pure neuken om....
pi_43779478
Haha, persoonlijk kan ik er dus erg slecht tegen als iemand gigantisch ongeduldig loopt te doen om af te spreken, dan mag je bij lekker ff wachten...
pi_43779538
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:19 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik beloof het plechtig.
Ok ik stuur jullie vanavond een mailtje.. of voeg jullie toe op msn.. Maar geen taferelen zoals die jongen met dat MILF verhaal he (wat eerder gepost is) ?
pi_43779588
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ok ik stuur jullie vanavond een mailtje.. of voeg jullie toe op msn.. Maar geen taferelen zoals die jongen met dat MILF verhaal he (wat eerder gepost is) ?
Nee joh, we willen onze eigen glazen toch niet in gooien? Voeg me maar toe, wie weet kunnen we contacten uitwisselen!
pi_43779953
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:25 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Nee joh, we willen onze eigen glazen toch niet in gooien? Voeg me maar toe, wie weet kunnen we contacten uitwisselen!
Als mijn contact maar niet uitgewisseld wordt...
pi_43780115
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Coolcat het volgende:

[..]

woensdag 22 november 2006 @ 13:44:44 #64
131369 RobinK
pi_43780223
quote:

[..]

niet?
hmmm te laat

nee hoor geintje
pi_43780492
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef RobinK het volgende:

[..]

niet?
hmmm te laat

nee hoor geintje

pi_43780699
quote:

[..]

Uiteraard niet.
pi_43781345
quote:

[..]

ok dan . Super.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:28:57 #68
131369 RobinK
pi_43781542
ben benieuwd!
pi_43781700
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

ik heb weleens maanden met iemand gekletst voordat we afspraken en gingen sexen!
ook weleens 2 dagen! hangt er net vanaf hoe het klikt natuurlijk.....

en het gaat om een sexdate, maar toch ook weer niet alleen om de sex. die persoon heb je dan wel de hele avond in huis of andersom. dan wil je ook wel dat je dezelfde humor hebt en wat hebt om over te praten (in mijn geval dan)

anders is et zo stil!
pi_43825764
En nog nieuws hier???
pi_43826205
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef Coolcat het volgende:
En nog nieuws hier???
Ik ben er druk mee bezig nog... die vrouw van 36 is erg yummie... echt supermooi voor een wat oudere vrouw, volgens mij was dat echt een lekker ding toen ze 21 was. Probeer haar nog over te halen.. maar volgens mij wil ze alleen geil praten en flirten via de cam.. want ze heeft toch man en 2 kinderen..

Verder veel lekkers gezien... maar ze hadden geen interesse zeg maar...

Maar denk er serieus over om er mee te stoppen en over een paar maandjes maar een relatie te zoeken ofzo... misschien gaat dat me wat beter af.. en dan komt sex ook vanzelf wel weer. Ben dat sexloze leventje nu een beetje zat aan het worden. Ik snap echt niet hoe al die vrijgezellen dat doen, en aan hun behoeftes komen..
pi_43826390
Haha, door sexdates denk ik
pi_43826616
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef Coolcat het volgende:
Haha, door sexdates denk ik
Dat geloof ik niet... in ieder geval niet via internet.
pi_43826737
Nee dat niet nee, maar ken genoeg vrijgezellen die een scharrel hebben...
pi_43826808
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:09 schreef Coolcat het volgende:
Nee dat niet nee, maar ken genoeg vrijgezellen die een scharrel hebben...
Hoe komen ze daar aan dan ??? Zeker via kroeg/cafe/disco ?
pi_43826816
Jeps
pi_43826869
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:13 schreef Coolcat het volgende:
Jeps
Bah... dat is niks voor mij.. hopeloze zaak dit..
pi_43826890
haha hoezo niet dan?? Nooit op stap??
pi_43827023
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef Coolcat het volgende:
haha hoezo niet dan?? Nooit op stap??
Niet vaak nee, en als ik ga dan heb je alleen meiden die je aanstaren en niks durven te zeggen..... en met mij is dat idem ditto.. dus alleen kijken en niks zeggen.. en ja dan word dat nooit wat he ? Ze verwachten altijd dat de jongen het initiatief neemt, en daar ben ik niet echt het type voor. Via internet durf ik veel meer, en vandaar dat een sexdate via internet makkelijjker lijkt.. maar dat is het niet echt.
pi_43827141
Ja wat dat betreft heb je het als meid makkelijker
pi_43829442
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef yoghurtje het volgende:
Maar denk er serieus over om er mee te stoppen en over een paar maandjes maar een relatie te zoeken ofzo... misschien gaat dat me wat beter af.. en dan komt sex ook vanzelf wel weer.
Wat ga je in die paar paandjes doen dan

En de meeste neukertjes ben ik in het verleden toch in de kroeg of club/party "gevonden"
pi_43830611
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef onsite het volgende:

[..]

Wat ga je in die paar paandjes doen dan
Als ik dan toch naar een kroeg of disco moet dan wil ik het goed doen..

MAar goed, ik ben nu bezig via Paiq... is een dating site.. veel leuker dan al dat andere... en heb er al leuke meiden ontmoet.. ook iemand gezien van fok.. die zat al eens te lurken in mijn fotoboek (zonder fotos!).
pi_43832854
quote:

[..]

Heb nog niks gehad.

Volgens mij heb ik gisteravond met het meisje uit zeeland gechat. klopt het dat ze een paardemeisje is

Zag er best lekker uit hoor alleen was ze op zoek naar een relatie.
pi_43850192
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:10 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Heb nog niks gehad.

Volgens mij heb ik gisteravond met het meisje uit zeeland gechat. klopt het dat ze een paardemeisje is

Zag er best lekker uit hoor alleen was ze op zoek naar een relatie.
Paardenmeisje ? Weet niet, heb met zoveel gechat inmiddels, een paar daarvan reden inderdaad paard, maar weet niet of dit dezelfde is hehe..

Maar goed, foto is verstuurd, aub voor je houden ok ?
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:11:05 #85
131369 RobinK
pi_43850304
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Paardenmeisje ? Weet niet, heb met zoveel gechat inmiddels, een paar daarvan reden inderdaad paard, maar weet niet of dit dezelfde is hehe..

ik ben ook benieuwd!
pi_43850702
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef RobinK het volgende:

[..]

ik ben ook benieuwd!
Hmmm straks heeft heel fok hem hahaha..
pi_43854771
Paardenmeisje is altijd goed!!
pi_43856017
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

ze had dat als emailadres.
pi_43856395
We gaan je in de gaten houden m8
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_43875776
Nou dat paiq is echt waardeloos, gewoon chatten kan ik ook via msn met bekenden... Leukste gesprek was met Vinnie_Terranova, maar die kende ik al Verder allemaal serieuze/saaie gesprekken en als je dan eindelijk die foto eens ziet...

Net ff op chatten.nl gezeten, chatroom gewaagd en dan kan ik er binnen 5 minuten 10 op me msn hebben als ik wil... Zaten een paar leuken bij, dus dat gaat goedkomen

Tip daar voor de mannen, leuke openingszin (dus niet ben je geil oid...), profiel invullen, leuke foto erbij en klaar...
pi_43876551
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:17 schreef Coolcat het volgende:
Nou dat paiq is echt waardeloos, gewoon chatten kan ik ook via msn met bekenden... Leukste gesprek was met Vinnie_Terranova, maar die kende ik al Verder allemaal serieuze/saaie gesprekken en als je dan eindelijk die foto eens ziet...

Net ff op chatten.nl gezeten, chatroom gewaagd en dan kan ik er binnen 5 minuten 10 op me msn hebben als ik wil... Zaten een paar leuken bij, dus dat gaat goedkomen

Tip daar voor de mannen, leuke openingszin (dus niet ben je geil oid...), profiel invullen, leuke foto erbij en klaar...
Tja gewoon je msn geven en je hebt zo 20 mannen... geen probleem voor een vrouw.

Maar goed, msn adressen scoren lukt me ook wel...maar vanaf msn is het soms minder. Ik snap echt niet wat de meeste meiden nou eigenlijk willen..volgens mij vinden sommigen het gewoon leuk om zoveel mogelijk leuke jongens in hun msn lijst te hebben.. voor de "show" ofzoiets... Maar goed de meeste zijn echt onbegrijpelijk... op Paiq ook.. das gewoon lullen, maar verder niks heb ik het idee.. En ik ben nu trouwens niet alleen op zoek naar een sexdate... maar ook naar een gewone date (kan ook altijd uitlopen op sex).. ga me op nog wat datingsites enzo inschrijven.
pi_43878008
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Tja gewoon je msn geven en je hebt zo 20 mannen... geen probleem voor een vrouw.

Maar goed, msn adressen scoren lukt me ook wel...maar vanaf msn is het soms minder. Ik snap echt niet wat de meeste meiden nou eigenlijk willen..volgens mij vinden sommigen het gewoon leuk om zoveel mogelijk leuke jongens in hun msn lijst te hebben.. voor de "show" ofzoiets... Maar goed de meeste zijn echt onbegrijpelijk... op Paiq ook.. das gewoon lullen, maar verder niks heb ik het idee.. En ik ben nu trouwens niet alleen op zoek naar een sexdate... maar ook naar een gewone date (kan ook altijd uitlopen op sex).. ga me op nog wat datingsites enzo inschrijven.
hejje nou nog niet geneukt?!
GamerTag
pi_43878222
Heb de proef eens op de som genomen van de week. Laat ik het zo zeggen, er zijn genoeg middelen aangeleverd om het tot een sexdate af te ronden.
pi_43881814
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef Panzer het volgende:
Heb de proef eens op de som genomen van de week. Laat ik het zo zeggen, er zijn genoeg middelen aangeleverd om het tot een sexdate af te ronden.
Niet zo cryptisch ajb. Verklaar je nader ....
pi_43883190
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Niet zo cryptisch ajb. Verklaar je nader ....
Wat valt er verder te verklaren dan? Ik heb de komende tijd een paar dates.
pi_43883512
Zeg dát dan!
pi_43883664
Ooh, en ik maar denken dat ik duidelijk genoeg was.
  zondag 26 november 2006 @ 17:25:06 #98
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_43909456
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef Panzer het volgende:
Ja, jij hoeft alleen je gespierde torso te laten zien
pi_43920692
Ja hoor, daar istieweer!

Misschien voor de mensen hier ook nog een tip:

Afgelopen zaterdag samen met een vriend wat wezen drinken. Thuisgekomen op tijd (0.00) ofzo. Laptop aangezet, webcammetje aan en gewoon even in een room gaan zitten op Solomio.

Resultaat: binnen 1 uur zes nieuwe msn-contacten. 2 verzoeken tot langskomen (te ver weg) en 1 afspraak met 2 meiden voor aankomend weekend.

Werkt óók prima dus.
pi_43923338
Player...
pi_43923401
zegt de opper-player
GamerTag
pi_43923444
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:59 schreef Coolcat het volgende:
Player...
Nee toch? Hoezo dát nou weer?
pi_43923652
Jouw woorden he
pi_43926655
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:25 schreef Vlaggetje het volgende:

[..]

Ja, jij hoeft alleen je gespierde torso te laten zien
Daar heb je weinig aan als je er een rotkop op hebt zitten.

Maar het helpt inderdaad wel.
pi_43927402
Op zich goede site dat solomio.
  maandag 27 november 2006 @ 14:22:13 #106
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_43928557
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:13 schreef Panzer het volgende:

Maar het helpt inderdaad wel.
Yup.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_43929521
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Yup.
Zie er toch liever nog een leuk hoofd bij
pi_43929554
Ah, vandaar dat het mij nooit lukte
GamerTag
  maandag 27 november 2006 @ 15:26:45 #109
131369 RobinK
pi_43930362
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Coolcat het volgende:

[..]

dat werkt zeker
  maandag 27 november 2006 @ 15:49:46 #110
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43931052
Net sexdate gehad.
Hij zou alleen maar een kopje koffie komen drinken..
  maandag 27 november 2006 @ 16:07:33 #111
131369 RobinK
pi_43931598
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Net sexdate gehad.
you naugthy girl...
  maandag 27 november 2006 @ 16:10:41 #112
19479 Mr.J
pi_43931700
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Ook check.
  maandag 27 november 2006 @ 16:11:00 #113
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43931706
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:07 schreef RobinK het volgende:

[..]

you naugthy girl...
pi_43934254
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ook check.
Ja dat zou ik ook zeggen...
pi_43934285
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Doe ik dat ook maar.
  maandag 27 november 2006 @ 18:47:14 #116
19479 Mr.J
pi_43936287
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Zal morgen maar wat referenties posten dan.
  maandag 27 november 2006 @ 18:47:42 #117
19479 Mr.J
pi_43936301
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:34 schreef Panzer het volgende:

[..]

Doe ik dat ook maar.
Mag ik hem intikken?
pi_43936574
Ooit ook al eens met een meisje afgesproken via msn. Afgesproken en alleen gezoend toen.
Ze wilde wel naar het pashokje in de V&D maar daar was geen tijd meer voor omdat ze de trein moest halen

Wordt binnenkort wel herhaald denk ik MAar het enige minpunt is dat ze altijd te ver weg wonen
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_43938263
Bij mij komt zometeen iemand langs....
pi_43938363
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef Coolcat het volgende:
Bij mij komt zometeen iemand langs....
Wie?
Ehm... ok
pi_43938532
Een jongetje
pi_43941053
Bah bij mij nog steeds geen succes hoor.. snap er helemaal niks van.. heb echt vet veel msn adressen nu, en ook via paiq heel veel matches gehad en speeddates.. en allemaal zeggen ze dat ze me leuk en knap vinden blablbla.. maar een date ja dat komt er niet van he ? Tot nu toe vind ik Paiq wel wat makkelijker dan chatgirl en al die andere sites...maar ja de meesten die daarop zitten zoeken meer een relatie.. en geen sexdate. Op zich vind ik dat dus ook niet erg, maar ja, het gaat allemaal zo langzaam.. eerst een eeuwigheid chatten voordat ze een (normale) date willen. Vage wezens die vrouwen !
pi_43941224
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:45 schreef Coolcat het volgende:
Een jongetje
pedo
pi_43941477
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef SlimShady het volgende:

[..]

pedo
Ze zegt toch niet hoe oud dat jongetje is ? misschien wel een jonge knul van 18 ofzo ?

Ik zou het ook wel met een meid van 18 doen hoor. Geen probleem mee. Maar onder de 18 begin ik niet aan en heb toch wel liever 20+
  maandag 27 november 2006 @ 20:56:31 #125
159159 onsite
ik ben hier
pi_43941821
quote:
Net sexdate gehad.
He, het is hier een sexforum hoor, hou je nou de details voor je?
pi_43942244
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel met een meid van 18 doen hoor. Geen probleem mee. Maar onder de 18 begin ik niet aan en heb toch wel liever 20+
liever ja.
wat als ze liegt over haar leeftijd en ze je op locatie opgeilt?
en als het iemand is die je vaak ziet (bv buurmeisje)?
roep je dan keihard 'NEE HOER ' of geniet je
pi_43942339
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef SlimShady het volgende:

[..]

liever ja.
wat als ze liegt over haar leeftijd en ze je op locatie opgeilt?
en als het iemand is die je vaak ziet (bv buurmeisje)?
roep je dan keihard 'NEE HOER ' of geniet je
Tja heb al 2 keer een meid op msn gehad die zei dat ze 18 was (ze zag eruit als in de 20), en achteraf bleek ze 16 te zijn. Gelijk verwijderd, hoe leuk ze er ook uit ziet.

En nee ook al geilt ze me zo ontzettend op.. ik kijk wel uit, wil niet op het politiebureau terecht komen
pi_43948156
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef SlimShady het volgende:

[..]

pedo
Hij is 26 en ik 23....

En t was zeker voor herhaling vatbaar!

Ga nu slaaapen...
pi_43949029
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Hij is 26 en ik 23....

Ga nu slaaapen...
Haha... als ik een vrouw was wist ik het ook wel...
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:16:32 #130
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43950552
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef onsite het volgende:

[..]

He, het is hier een sexforum hoor, hou je nou de details voor je?
Oke zal ik doen..hahaha
pi_43951890
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef yoghurtje het volgende:
Bah bij mij nog steeds geen succes hoor.. snap er helemaal niks van.. heb echt vet veel msn adressen nu, en ook via paiq heel veel matches gehad en speeddates.. en allemaal zeggen ze dat ze me leuk en knap vinden blablbla.. maar een date ja dat komt er niet van he ? Tot nu toe vind ik Paiq wel wat makkelijker dan chatgirl en al die andere sites...maar ja de meesten die daarop zitten zoeken meer een relatie.. en geen sexdate. Op zich vind ik dat dus ook niet erg, maar ja, het gaat allemaal zo langzaam.. eerst een eeuwigheid chatten voordat ze een (normale) date willen. Vage wezens die vrouwen !
man je kan best op paiq wat krijgen...
dat over dat relatie gedoe is geouwehoer..

gewoon eerst leuk babbelen en dan zeg je: daten?

en dan date je en dan sex je. simpel..

ik bedoel: als je zelf zou gaan zeggen: relatie? zegt ze: je bent wel leuk maar nu ga je te snel ofzoiets...
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Hij is 26 en ik 23....

Ga nu slaaapen...
ja ik vond het ook voor herhaling vatbaar

[ Bericht 13% gewijzigd door Godshand op 28-11-2006 02:24:38 (shitzooi stylen) ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43952897
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Haha... als ik een vrouw was wist ik het ook wel...
Ik zou me echt compleet laten uitwonen door elke goed uitziende kerel, jammer dat het voor mannen weer anders is
GamerTag
pi_43953364
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:25 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik zou me echt compleet laten uitwonen door elke goed uitziende kerel, jammer dat het voor mannen weer anders is

En ja ik ga nu helemaal niet meer beginnen over seks.. heb gemerkt dat dat niet werkt. Gewoon eerst zorgen voor een date.. ergens wat drinken ofzo.. en vanaf daar pas verder kijken of er seks in zit of niet. Maar ja, moet ik wel iemand zover zien te krijgen dat ze een date wilt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:15:29 #134
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_43954601
Zou iemand hier mij misschien uit kunnen nodigen voor Paiq. ( henkus (@) gmail (dot) com
Volg dit topic al een tijdje, en hoor er toch wel goede dingen over!
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
pi_43957484
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

En ja ik ga nu helemaal niet meer beginnen over seks.. heb gemerkt dat dat niet werkt. Gewoon eerst zorgen voor een date.. ergens wat drinken ofzo.. en vanaf daar pas verder kijken of er seks in zit of niet. Maar ja, moet ik wel iemand zover zien te krijgen dat ze een date wilt.
dat moet niet moeilijk zijn toch?
pi_43957619
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:

dat lijkt me idd een btr plan!
regel gewoon een paar leuke dates en dan zie je vanzelf wel of het tot seks komt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:50:59 #137
131369 RobinK
pi_43958116
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

man je kan best op paiq wat krijgen...
dat over dat relatie gedoe is geouwehoer..

gewoon eerst leuk babbelen en dan zeg je: daten?

en dan date je en dan sex je. simpel..

ik bedoel: als je zelf zou gaan zeggen: relatie? zegt ze: je bent wel leuk maar nu ga je te snel ofzoiets...
[..]

ja ik vond het ook voor herhaling vatbaar
je teddybeer ook
pi_43958268
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

dat moet niet moeilijk zijn toch?
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.
pi_43958496
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:

Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.
niet gelijk over sex beginnen.
gewoon over dagelijkse dingen praten: hobbies(niet sex), werk, familie, etc.
pi_43958779
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

niet gelijk over sex beginnen.
gewoon over dagelijkse dingen praten: hobbies(niet sex), werk, familie, etc.
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..

Ik zal kijken of ik een chat gesprek kan posten hierzo..
pi_43958847
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Welke site is dat?
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:17:22 #142
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_43958902
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..

Lijkt me interessant, mits niet helemaal bewerkt natuurlijk
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_43959989
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ligt eraan met welke intentie het contact is geinitieert, als het met de bedoeling is om een sexdate voor elkaar te krijgen: niet te eager, subtiel hinten. Dat hangt natuurlijk ook enigzins van het karakter van de andere kant af en er moet natuurlijk de klik zijn.
pi_43960279
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:15 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Welke site is dat?
www.paiq.nl is een dating site.

[ Bericht 75% gewijzigd door yoghurtje op 28-11-2006 14:19:55 ]
pi_43963194
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef henkus_donor het volgende:
Zou iemand hier mij misschien uit kunnen nodigen voor Paiq. ( henkus (@) gmail (dot) com
Volg dit topic al een tijdje, en hoor er toch wel goede dingen over!
Heb je invite gestuurd
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:28:40 #146
141896 henkus_donor
pi_43964739
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Heb je invite gestuurd
Thanx Coolcat!
Wel effe wennen die site. Is echt een stuk anders dan de "standaaad" dating sites.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:19:12 #147
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_43966368
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef henkus_donor het volgende:

[..]

Thanx Coolcat!
Wel effe wennen die site. Is echt een stuk anders dan de "standaaad" dating sites.
Maar wel leuk begrijpen we dus?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:09:03 #148
160473 Rossoneri
pi_43971880
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Heb je invite gestuurd
Zou je mij ook een invite kunnen sturen? Lijkt me ook wel een leuke site
AJAX AJAX AJAX!!
pi_43972159
Dit weekend er weer achtergekomen dat de horeca toch een stuk beter werkt dan datingsites.
pi_43973484
sorry, mijn invites zijn ff op... :S
pi_43973509
details graag shakermaker!
pi_43974089
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Zou je mij ook een invite kunnen sturen? Lijkt me ook wel een leuke site
check je mail man, heb er een gestuurd
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:31:29 #153
160473 Rossoneri
pi_43974784
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Coolcat het volgende:
sorry, mijn invites zijn ff op... :S
Oke geeft niet, ring al bell wanneer je er weer een paar heb

Toch bedankt!
quote:
check je mail man, heb er een gestuurd
Bedankt!

[ Bericht 10% gewijzigd door Rossoneri op 28-11-2006 21:39:14 ]
AJAX AJAX AJAX!!
pi_43976870
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:09 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

www.paiq.nl is een dating site.
heb je trouwens 2day.nl al geprobeerd?
pi_43977335
Ok heb eindelijk goed nieuws... heb een erg leuk iemand ontmoet... en heb gevraagd of ze wou daten... en dat leek haar wel leuk zei ze.. nu nog maar kijken of dat inderdaad het geval is.

Ik ga echter niet voor de sex, maar hoop dat het in het echt ook klikt en wat meer word.. ze is echt heeeeeel leuk.

Meer info volgt, zodra ik zelf ook meer heb.

Tnx CC voor de hulp nog
pi_43980512
Via internet een date regelen als kerel is echt kut. De verhouding mannen vrouwen is belabberd waardoor je maar weinig kans maakt. Ga liever naar een kroeg of disco, heb je veel meer kans van slagen.

+ Lekker dichtbij, je kunt de vrouw meteen meenemen
+ Vrouwen + alcohol = lekkere sex
pi_43982173
quote:
Op woensdag 29 november 2006 01:08 schreef sobriquet het volgende:
Via internet een date regelen als kerel is echt kut. De verhouding mannen vrouwen is belabberd waardoor je maar weinig kans maakt. Ga liever naar een kroeg of disco, heb je veel meer kans van slagen.

+ Lekker dichtbij, je kunt de vrouw meteen meenemen
+ Vrouwen + alcohol = lekkere sex
ja maar niet in je woonplaats

als het mislukt wordt je elke keer herinnerd als je dr weer komt
  woensdag 29 november 2006 @ 16:59:26 #158
141896 henkus_donor
pi_43996400
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Maar wel leuk begrijpen we dus?
Ja zeker leuk!
Vooral het praten met elkaar voordat je de foto's kan zien vind ik erg goed!
Niet dat eeuwige browsen door foto's want dan ga je toch al te snel op uiterlijk af.

[ Bericht 2% gewijzigd door henkus_donor op 29-11-2006 17:09:08 ]
pi_44010423
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:57 schreef Coolcat het volgende:
details graag shakermaker!
Laat ik het zo zeggen: mijn mojo draait op dit moment overuren. Voor meer details moet je je maar in mijn fobo melden. Je kent de weg ...
  donderdag 30 november 2006 @ 13:11:56 #160
153812 Frautie
Frautilicious
pi_44021275
quote:
Op woensdag 29 november 2006 04:45 schreef Godshand het volgende:
ja maar niet in je woonplaats
als het mislukt wordt je elke keer herinnerd als je dr weer komt
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_44022236
Ik snap niet dat menigeen zo makkelijk met "iedereen" het bed in duikt, of kan duiken. Daar vind ik de meeste vrouwen echt niet aantrekkelijk genoeg voor.
pi_44022768
PAIQ is wel oké. Ik heb via die site morgen een (sex) date. meisje woont hier vlakbij en het klikt (online) gewoon erg goed. Het is op zich helemaal niet moeilijk op PAIQ alleen veel vrouwen zijn nog erg bang voor 'vieze oude mannetjes' dus willen ze niet afspreken.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_44023464
ben wel benieuwd naar PAIQ
iemand nog een uitnodiging over?

dragstar_98(at)hotmail.com
  donderdag 30 november 2006 @ 14:47:09 #164
162289 TomTom84
GO!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_44023760
Ik heb je uitgenodigd!
pi_44023795
wil wel eens weten wat voor een mannen daar komen

Wie kan ik mailen voor een uitnodiging (zet mijn adres hier liever niet neer)
  donderdag 30 november 2006 @ 15:17:18 #166
141896 henkus_donor
pi_44024662
mail me maar henkus (@) gmail (dot) com
ik nodig je wel uit
het is alleen dus niet foto's browsen, je kan dus over het algemeen niet zien wat voor een mensen er komen, aangezien je daar door de AI (artofficial intelligence) wordt gematched.
pi_44025498
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef henkus_donor het volgende:
mail me maar henkus (@) gmail (dot) com
ik nodig je wel uit
het is alleen dus niet foto's browsen, je kan dus over het algemeen niet zien wat voor een mensen er komen, aangezien je daar door de AI (artofficial intelligence) wordt gematched.
Ok, dank je wel, je hebt mail
pi_44025978
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:47 schreef TomTom84 het volgende:
Ik heb je uitgenodigd!
thanks!
  donderdag 30 november 2006 @ 16:34:05 #169
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44027178
quote:
Net sexdate gehad.
Koffie was lekker vandaag.
pi_44028862
Mijn date van maandag heeft gisteravond ook een vervolg gehad...
pi_44029051
Zozozo, jullie zijn goed bezig allemaal! Morgen maar is even afwachten of ze echt zo leuk is als op de foto's
pi_44032642
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef Coolcat het volgende:
Mijn date van maandag heeft gisteravond ook een vervolg gehad...
Twee keer in drie dagen? Kijk maar uit dat het geen echte relatie wordt ....
pi_44032945
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Twee keer in drie dagen? Kijk maar uit dat het geen echte relatie wordt ....
Nope, dat gaat t niet worden, missen allebei toch echt kriebels...
pi_44033471
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef Coolcat het volgende:
Nope, dat gaat t niet worden, missen allebei toch echt kriebels...
Alleen kriebels op de juiste plekken zeg maar.
pi_44035481
Zoiets ja...
pi_44035655
En mijn date gaat zo te merken niet door... snap er niks meer van..

Begin maar weer met een nieuwe poging..
pi_44035898
hoezo?????
pi_44035956
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef yoghurtje het volgende:
En mijn date gaat zo te merken niet door... snap er niks meer van..

Begin maar weer met een nieuwe poging..
Als je nou eens hier een foto post?

Misschien is het dan zó geregeld
some things you lose, and some things you just give away
pi_44035967
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef Coolcat het volgende:
hoezo?????
Snap er niks van.. vanochtend zei ze nog dat ze met me wou slapen.. nu reageert ze amper nog op mijn msn berichtjes... Vrouwen zijn echt zooooooooooooo vaag..
pi_44036017
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Als je nou eens hier een foto post?

Misschien is het dan zó geregeld
Geloof me, aan de foto ligt het niet hoor En hier op fok zijn te weinig dames die interesse hebben in zoiets.
pi_44036124
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Geloof me, aan de foto ligt het niet hoor En hier op fok zijn te weinig dames die interesse hebben in zoiets.
Hoeveel duidelijker wil je de hint hebben?
pi_44036166
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:04 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Hoeveel duidelijker wil je de hint hebben?
Kom maar op msn
pi_44036319
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:05 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Kom maar op msn
Meh, ik ben aan het werk. maar ik zal je toevoegen.
pi_44036660
Houden jullie ons wel een beetje op de hoogte van jullie vorderingen?
pi_44036666
Wat ook ik heb geleerd...wel een beetje spannend houden....niet te veel pushen op MSN of per sms...dat is nergens goed voor.

en waar woont mevr. Ms.Poes?
pi_44036854
Dat zat ik me ook al af te vragen
pi_44037151
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat ook ik heb geleerd...wel een beetje spannend houden....niet te veel pushen op MSN of per sms...dat is nergens goed voor.

en waar woont mevr. Ms.Poes?
Ik push helemaal niet.. ben juist heel terughoudend en laat het vanuit de dames komen.. Heb het niet eens over sex meer.. dat werkt echt niet en daar knappen de meeste van af. Maar goed, de date die ik nu had leren kennen, had echt alle interesses die ik ook had.. echt een perfect match gewoon. Hele knappe meid ook. En ze vroeg zelf of ik naar haar toe wou komen vandaag en of ik met haar wou slapen.. gisteren ook al trouwens.. maar nu doet ze opeens afstandelijk en reageerd kortaf op mijn msn berichtjes. Snap er echt helemaal niks van...ze heeft vast iets beters gevonden ofzo ?
pi_44037373
Vraag dr dan gewoon wat er is....
pi_44039698
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef Coolcat het volgende:
Vraag dr dan gewoon wat er is....
Ja precies. Vrouwen zijn nou ook weer niet zó ingewikkeld.
pi_44039792
lol
  donderdag 30 november 2006 @ 23:44:07 #191
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44042510
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

En ze vroeg zelf of ik naar haar toe wou komen vandaag en of ik met haar wou slapen.. gisteren ook al trouwens..
Hoe vaak moet ze het vragen voordat je naar dr toe gaat??
Ze heeft t al 2 keer gevraagd en zo te zien ben je er niet heen gegaan....
pi_44044945
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Meh, ik ben aan het werk. maar ik zal je toevoegen.
hey ho en de soap met Knipoogje dan?

Of is dat al afgehandeld?
pi_44045100
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Snap er niks van.. vanochtend zei ze nog dat ze met me wou slapen.. nu reageert ze amper nog op mijn msn berichtjes... Vrouwen zijn echt zooooooooooooo vaag..
Don't be the hunter, be the bait .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:37:30 #194
159159 onsite
ik ben hier
pi_44046292
Ik wil ook koffie
pi_44047708
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ze het vragen voordat je naar dr toe gaat??
Ze heeft t al 2 keer gevraagd en zo te zien ben je er niet heen gegaan....
Ik kon gisteren niet.. heb haar gezegd dat ik vandaag wel zou kunnen.. en ook dit weekend. Maar ja... echt iets concreets afspreken wou ze dus niet. Had haar al eerder gevraagd ofo ze wat wou afspreken, en dat leek haar wel leuk zei ze. Dus ik vroeg haar wanneer dan, toen zei ze ah dat komt wel goed.

Had haar dus gisteren gevraagd of er wat was, aangezien ze zo stil was. Zegt ze : Is niks aan de hand hoor, ben tv aan het kijken. Dus ik vraag oh wat dan ? Reageerd ze niet.. en een paar uur later was ze opeens offline zonder maar iets gezegd te hebben.
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:18:10 #196
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_44047814
Iemand nog een invite over? Ben altijd nog op zoek naar een goeie datingsite!

spemvat aapje gmail.com
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
pi_44048411
Oh ik snap al denk ik waarom ze opeens kortaf doet.. heeft genoeg andere leuke jongens nu. Ze staat op Paig in de top10 van gezicht en lichaam van top tot teen. Dus genoeg aandacht van andere jongens denk ik. Als ze nog online komt ga ik het haar vragen... en als ze dan weer vreemd doet houd het voor mij ook op.
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:50:44 #198
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44048537
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef yoghurtje het volgende:
Oh ik snap al denk ik waarom ze opeens kortaf doet.. heeft genoeg andere leuke jongens nu. Ze staat op Paig in de top10 van gezicht en lichaam van top tot teen. Dus genoeg aandacht van andere jongens denk ik. Als ze nog online komt ga ik het haar vragen... en als ze dan weer vreemd doet houd het voor mij ook op.

Je moet dr niet achterna zitten joh.. gewoon afwachten of ze je aanspreekt op msn. Doet ze dat niet?? Tja genoeg vissen in de zee zou ik zo zeggen.
pi_44048592
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Je moet dr niet achterna zitten joh.. gewoon afwachten of ze je aanspreekt op msn. Doet ze dat niet?? Tja genoeg vissen in de zee zou ik zo zeggen.
Hmm je hebt misschien wel gelijk... anders blijf ik achter ze aan zitten... ik ga gewoon weer verder met zoeken.
pi_44048612
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

idd niet altijd er achter aan gaan
als ze echt geintresseerd is spreekt ze jou ook wel aan

en als het allemaal van jouw kant komt kom je zo wanhopig over.
pi_44049752
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 02:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

hey ho en de soap met Knipoogje dan?

Of is dat al afgehandeld?
Daar heeft ze niet op gereageerd. Maar goed, ik heb dan ook geen 9.7 als fotowaardering op paiq
wel een 8.3
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_44049889
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Daar heeft ze niet op gereageerd. Maar goed, ik heb dan ook geen 9.7 als fotowaardering op paiq
wel een 8.3
8.3 is meer dan voldoende toch?
jammer dat er geen foto in je fobo staat!
pi_44050516
Iemand nog een invite over voor PAIQ ?

edit: Thnx

[ Bericht 49% gewijzigd door THeeF op 01-12-2006 17:55:34 ]
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_44051407
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:42 schreef Knipoogje het volgende:
wel een 8.3
9,4 in da houseeeee .
pi_44051470
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef kastanova het volgende:
9,4 in da houseeeee .
vinnie_teranova heeft een 10
pi_44051577
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Screw that, ik heb 2 vrouwen uit de top 10 geneukt .
pi_44051780
welke 2?
pi_44051861
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:57 schreef firestorm_99 het volgende:
welke 2?
1 die wél fatsoenlijk kon neuken en 1 waarbij je hem nog liever in een holle boom douwt...

Meer info is helaas té privacygevoelig .
pi_44052190
Ik ben ook zo onderhand wel eens benieuwd naar paiq. Als iemand nog een invite over heeft.... pieter_bouman (at) hotmail.com
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_44052736
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

9,4 in da houseeeee .
Hmm, en ik heb een 9,7 en kan niemand krijgen voor een "normale" date ? en jij hebt er al 2 geneukt uit de top 10 ?

Nou dan doe ik blijbaar iets goed fout..
pi_44052787
waar kan je bij paiq zien welk cijfer je hebt?
zal bij mij wel geen 8, 9 of 10 zijn
pi_44052956
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:24 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hmm, en ik heb een 9,7 en kan niemand krijgen voor een "normale" date ? en jij hebt er al 2 geneukt uit de top 10 ?

Nou dan doe ik blijbaar iets goed fout..
Nah, meer een kwestie van toeval..

Je neukt eens wat en later kom je ze plotseling op paiq tegen .
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:32:11 #213
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_44053007
Aan de dame (afgaand op de username) die mij een uitnodiging gezonden heeft.
Bedankt!
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:05:19 #214
71796 dossie
lekker makkelijk
pi_44054463
thnx tasja :-)

[ Bericht 93% gewijzigd door dossie op 01-12-2006 14:32:48 ]
"Het geheugen van het hart zeeft slechte herinneringen weg en maakt de goede mooier. Dat stelt ons in staat om met het verleden te leven." - Gabriel Garcia Marquez
pi_44055274
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

en dat nog steeds heeft na 78 beoordelingen....
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:01:00 #216
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44056311
Vind dat cijfer geven eigenlijk een beetje zielig gedoe..
pi_44056340
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Eensch!
pi_44056729
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Kun je ook cijfers geven dan? ik dacht dat je alleen tussen twee kon kiezen. Dan had je soms twee die helemaal niet leuk waren maar moet je toch kiezen. Dus wie weet is je foto helemaal niet zo leuk maar diegene naast wie je staat wel nog erger
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:13:27 #219
162289 TomTom84
GO!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_44056743
Achja... ik heb een 9.6 en vermaak me goed

Verder boeit punten systeem me absoluut niet!
pi_44057049
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Screw that, ik heb 2 vrouwen uit de top 10 geneukt .
fijn voor je, ik heb dat ook...

nou woei
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:33:49 #221
162289 TomTom84
GO!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_44057091
Wie weet wel de zelfde 2
pi_44057160
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:33 schreef TomTom84 het volgende:
Wie weet wel de zelfde 2
ghe nee de een had daarvoor mensen van knuz.nl gehad, de ander daarvoor alleen offline mannen, ik was dr 1e Internetdate

overigens 8,6 hoogste score, dus moet je makkelijk lukken, yoghurt...

je moet denk ik niet teveel pushen...
pi_44057177
Ik heb een 8,6.... wow!
pi_44057223
Yoghurtje, je staat in de top 10 hoogste nieuwe binnenkomers, dus maak er gebruik van!
pi_44057539
Dat is weer eens wat anders dan de "reguliere" sites!

Iemand die een invite over heeft en die wil schenken?? (robbendoes1980 AT hetemail punt com)
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:05:30 #226
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_44057885
Ik wil ook wel een invite (A) rubendijkman(apenstaartje)gmail(punt)com
pi_44058325
Ik snap Paiq niet, er zijn meer vrouwen dan mannen, maar er staat dat je geen mannen mag uitnodigen.....
pi_44058413
het is nu nog een beta versie wanneer het verder ontwikkeld is hoef je volgens mij ook niemand meer uit te nodigen. Maar mocht iemand nog een uitnodiging over hebben. Nodig mij even uit. Email staat in profiel.
pi_44059610
alleen invites voor vrouwen nog over...sorry...
pi_44060816
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje, je staat in de top 10 hoogste nieuwe binnenkomers, dus maak er gebruik van!
Ja ik weet het .. samen met mijn vreemde "date"... die staat daar naast me...

Maar ja dat helpt ook niet hoor... rare meiden zitten er op paiq zeg... en bij speeddaten en matchen krijg ik meestal onaantrekkelijke dames.. dus ja.. schiet niet op.

Maar eh.. de dame in kwestie heeft me aangesproken.. begon te lullen over dat als iemand haar wil dat die er heel veel moeite voor moet doen enzo.. Nou ik wil er best moeite voor doen.. maar eerst maar eens een date, dan kan ik zelf ook bepalen of ik mijn tijd aan het verdoen ben of niet. Maar goed.. vanavond maar weer lekker speeddaten.
pi_44061077
Waarom heb je jezelf dan vanavond niet uitgenodigd bij haar thuis?!
pi_44061156
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef yoghurtje het volgende:
Maar eh.. de dame in kwestie heeft me aangesproken.. begon te lullen over dat als iemand haar wil dat die er heel veel moeite voor moet doen enzo..
Ik zou haar uitlachen .

Come on zeg... De tijd dat je een draak diende te doden voordat je met de prinses uit mocht is al een aantal eeuwen voorbij...
Een vrouw mag tegenwoordig allang blij zijn als ze een fatsoenlijke vent kan vinden .
pi_44061248
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef Coolcat het volgende:
Waarom heb je jezelf dan vanavond niet uitgenodigd bij haar thuis?!
Tja ik zou wel willen.. heb haar ook gevraagd of ze plannen had en of ze wou afspreken.. maar dat ontwijkt ze een beetje. Ze zegt het komt wel ... maar niet duidelijk ja of nee.. dus ze is zeeeer vaag. En wil zeker eerst dat ik een maand lang tegen haar lul op msn voordat ze wil afspreken... vaag figuur is het..

Ik snap niet, als 2 mensen elkaar leuk vinden.. dan kun je toch gewoon even iets afspreken.. alleen wat drinken ofzo en meer niet ? Dan kun je aan de hand van zo een "date" beoordelen of iemand leuk is of niet.. en of je daar verder iets mee wil of niet. Maar ja ik krijg niet eens de kans ervoor. Nou ze kan wat mij betreft opzouten.. als ze iets van me wil hoor ik het wel.. ik ga niet meer vragen om iets af te spreken. Ze weet dat ik dat wil, en wat ze ermee doet moet ze zelf weten.
pi_44061307
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zou haar uitlachen .

Come on zeg... De tijd dat je een draak diende te doden voordat je met de prinses uit mocht is al een aantal eeuwen voorbij...
Een vrouw mag tegenwoordig allang blij zijn als ze een fatsoenlijke vent kan vinden .
Ja snap haar ook niet.. ik ben geen player ofzo en zou haar heus niet alleen gebruiken voor sex ofzo.. alleen als ze dat zelf wil natuurlijk. Maar goed ze is nogal voorzichtig denk ik (zoals de meeste meiden), maar snap niet waarom, alleen wat drinken met iemand is toch niks mis mee ?
pi_44061401
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:04 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja snap haar ook niet.. ik ben geen player ofzo en zou haar heus niet alleen gebruiken voor sex ofzo.. alleen als ze dat zelf wil natuurlijk. Maar goed ze is nogal voorzichtig denk ik (zoals de meeste meiden), maar snap niet waarom, alleen wat drinken met iemand is toch niks mis mee ?
daar is niks mis mee. ze heeft ws andere dingen te doen.
zoek een ander meisje.
pi_44061420
Juist omdat ze weet dat jij zo graag wil ben je niet meer interesant voor haar denk ik....
pi_44061605
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:09 schreef Coolcat het volgende:
Juist omdat ze weet dat jij zo graag wil ben je niet meer interesant voor haar denk ik....
Haha het is ook nooit goed, als ik niet laat blijken dat ik wil afspreken, denken ze dat ik geen interesse heb en blijven ze afstandig.. en als ik wel laat blijken dat ik wil afspreken dan vinden ze me wanhopig en ben ik niet meer interresant.

Ik snap het niet meer.. kan beter homo worden denk ik, heb ik binnen een dag een sexdate
pi_44061752
Tja, dat zijn vrouwen denk ik... Je moet er iig niet teveel bij nadenken en je er niet te druk om maken!
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:26:50 #239
27929 piere
doe mij maar bier
pi_44061837
wees gewoon jezelf dude en relax. komt allemaal goed...
fok you ja!
pi_44062134
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:26 schreef piere het volgende:
wees gewoon jezelf dude en relax. komt allemaal goed...
Eyy jij hier??
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:18:39 #241
27929 piere
doe mij maar bier
pi_44063132
Yeah, was al aan het meelezen (en ja ook deel 1)
ik denk dat yoghurtje er niet zo'n issue van moet maken want dan gaat het juist mis...
fok you ja!
pi_44063632
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef piere het volgende:
Yeah, was al aan het meelezen (en ja ook deel 1)
ik denk dat yoghurtje er niet zo'n issue van moet maken want dan gaat het juist mis...
Makkelijker gezegd als gedaan...

Kwam net weer een fokster tegen op Paiq.. toevallig zeg.
pi_44064077
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:35 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd als gedaan...

Kwam net weer een fokster tegen op Paiq.. toevallig zeg.
kijk uit dat je niet eindigt als een andere versie van BttD
pi_44064463
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

kijk uit dat je niet eindigt als een andere versie van BttD
Nee zover komt het niet denk ik... dan ben ik al lang homo geworden haha.
pi_44065801
heb het ooit wel ns bekeken, chatsites en msn als flirt/datemanier, maar dat kwam voor mij nooit uit de verf...merkte aan mezelf dat ik veel minder goed op iemand in kan spelen (niet letterlijk) als ik niet tegenover diegene sta...zelfde met bellen, vind ik t ook altijd lastig om me in te leven in gesprek...
dus doe mij maar t echte werk, vooralsnog. Maar leer veel van deze tread ; )
You don't understand. I coulda had class. I coulda been a contender. I coulda been somebody, instead of a bum, which is what I am, let's face it.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:09:22 #246
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44067572
Lijkt me wel geil om te (sex)daten, maar ik hou het maar bij de gedachten.
Want lijkt mij niks voor mijn.

Maar wie weet denk ik daar morgen anders over.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_44068342
Net een sexdate gehad via Paiq....errug gezellig! 1,5 week geleden gematcht en sindsdien veel MSN/SMS en vandaag dus gedate. Eerst beetje gekletst en wat gedronken en toen kon het feest beginnen

Vonden het allebei zeer geslaagd en gaan het volgende week nog een keer overdoen!
pi_44068850
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:00 schreef Eskimowned het volgende:
heb het ooit wel ns bekeken, chatsites en msn als flirt/datemanier, maar dat kwam voor mij nooit uit de verf...merkte aan mezelf dat ik veel minder goed op iemand in kan spelen (niet letterlijk) als ik niet tegenover diegene sta...zelfde met bellen, vind ik t ook altijd lastig om me in te leven in gesprek...
dus doe mij maar t echte werk, vooralsnog. Maar leer veel van deze tread ; )
Heb ik precies hetzelfde... in het echt kom ik veel beter over... en weet ik zeker dat dingen heel anders zouden lopen.. alleen in het echt durf ik weer niet de eerste stap te zetten. Dus dat is voor mij geen optie.
pi_44078699
Als er iemand een invite over heeft daburnd [underscore] xbox [apenstaartje] hotmail [punt] com
/0
pi_44079172
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:13 schreef wierdo6 het volgende:
Als er iemand een invite over heeft daburnd [underscore] xbox [apenstaartje] hotmail [punt] com
tsjeck je mail..

zo dat was mn laatste invite voor mannen...
pi_44080532
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef ReserveBelg het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan de "reguliere" sites!

Iemand die een invite over heeft en die wil schenken?? (robbendoes1980 AT hetemail punt com)
Niemand die mij aan een invite kan helpen?? Had het graag eens uitgeprobeerd!
pi_44080749
Het lijkt een populaire site te worden.
Kan iemand mij pls inviteren? Je kan me hier PMen.
Alvast bedankt
pi_44080822
7.7 na 10 beoordelingen maja.. wil niet echt lukken qua dates.. laat staan sex dates
pi_44081228
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:51 schreef Stiletto het volgende:
7.7 na 10 beoordelingen maja.. wil niet echt lukken qua dates.. laat staan sex dates
Ik zit nu op 9,9 als cijfer.. maar wil ook nog niet lukken... ik heb gevraagd nu aan een paar meiden waarom ze niks zouden willen verder, aangezien ze me er wel leuk uit vonden zien. Hun antwoord : de afstand vinden ze te groot. Ze willen liever een date in de buurt. Nou lekker vaag zeg.. mij boeit het echt niks of ik 2 uur moet reizen voor iemand of niet. Maar goed, niet iedereen denkt daar hetzelfde over.
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:21:38 #255
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_44082577
Iemand nog een invite over?

rv.snepvangers@wanadoo.nl
pi_44084525
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:14 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ik zit nu op 9,9 als cijfer.. maar wil ook nog niet lukken... ik heb gevraagd nu aan een paar meiden waarom ze niks zouden willen verder, aangezien ze me er wel leuk uit vonden zien. Hun antwoord : de afstand vinden ze te groot. Ze willen liever een date in de buurt. Nou lekker vaag zeg.. mij boeit het echt niks of ik 2 uur moet reizen voor iemand of niet. Maar goed, niet iedereen denkt daar hetzelfde over.
ik hou het meestal ook binnen de randstad...

ik heb paar keer lange afstand gedaan ( Groningen ) maar vind dat wel weer leuk geweest...
pi_44086700
Ik hou het liever ook hier in het noorden hoor... Alhoewel je als meid ook hier weer de luxe hebt dat je vaak niet heen hoeft onder het mom van: "Je denkt toch niet dat ik zomaar naar een vreemde kerel toe ga..."
pi_44088984
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:03 schreef Coolcat het volgende:
Ik hou het liever ook hier in het noorden hoor... Alhoewel je als meid ook hier weer de luxe hebt dat je vaak niet heen hoeft onder het mom van: "Je denkt toch niet dat ik zomaar naar een vreemde kerel toe ga..."
en dan laat je ze wel naar je toe komen?

getuigt ook van lekker veel intelligentie
pi_44097561
Ja waarom niet? Ik woon in een flat, 1 x schreeuwen en iedereen is wakker en voel me thuis veilger dan ergens met een vreemde in een hotel of bij hem thuis in weet niet waar...

En wtf heeft dat met intelligentie te maken....
pi_44098188
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:03 schreef Coolcat het volgende:
Ik zou als meid zijnde wel uitkijken hoor, om gelijk mensen naar je huis te laten komen. Ikzelf zou dan eerst ergens afspreken in de buurt, op openbaar terrein, cafe ofzo (desnoods bij de mac!), en als je ziet dat hij spoort enzo dan pas naar huis te gaan.

Maar ja dat moet je zelf weten natuurlijk.

Ik heb nu bij paiq trouwens een 10 score, en sta ook in de top10 bij de mannen...
pi_44098290
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:20 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Idd!
quote:
Ik heb nu bij paiq trouwens een 10 score, en sta ook in de top10 bij de mannen...
Use it!
  zondag 3 december 2006 @ 11:33:16 #262
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44098434
iemand nog een invite over? Mail in profiel
pi_44099345
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:33 schreef Duracell het volgende:
iemand nog een invite over? Mail in profiel
Je hebt een invite...
  zondag 3 december 2006 @ 12:22:13 #264
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44099460
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:16 schreef Roynaldinho het volgende:

[..]

Je hebt een invite...
Tnx!!
  zondag 3 december 2006 @ 13:05:54 #265
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_44100463
iemand nog een invite over? graag naar masterr112(apenstaart)hotmail(punt)com
pi_44101392
nou zo te zien gaan er meer mannen als vrouwen daar op komen... geen meiden die een invite willen ?
pi_44101424
ik wil ook een invite

Maar alleen van een dame haha..
pi_44102210
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:20 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ik zou als meid zijnde wel uitkijken hoor, om gelijk mensen naar je huis te laten komen. Ikzelf zou dan eerst ergens afspreken in de buurt, op openbaar terrein, cafe ofzo (desnoods bij de mac!), en als je ziet dat hij spoort enzo dan pas naar huis te gaan.

wat hij zegt...

ik spreek liever openbaar af....

hotel kan ook, spreek je eerst in de lobby af...

als je haar niet vertrouwd of ze blijkt tegen te vallen (of het blijkt een vent te zijn ) kun je nog Run! Forrest! Run! toepassen...

thuis kan dat niet...
  zondag 3 december 2006 @ 14:57:55 #269
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_44103706
* Freeflyer vindt het niet erg om een invite te ontvangen
Neerkomen wel!
pi_44110451
Ik volg deze topic ook al een tijdje en ben ook wel benieuwd naar dat PaiQ
pi_44111487
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef Sammert het volgende:
Ik volg deze topic ook al een tijdje en ben ook wel benieuwd naar dat PaiQ
Er is maar 1 verschil met reguliere sites en dat is dat je gematcht wordt. Op alle andere sites kun je interessemailtjes of wat dan ook sturen en profielen opgeven. Dat betekent dus dat elke dame die ook maar een enigszins interessant profiel of foto heeft tientallen reakties krijgt en mannen over het algemeen 0 of een paar, vooral van buitenlandse spammende dames.

Paiq matcht je, dus je hebt in korte tijd een handjevol matches die zelf ook slechts een handjevol matches hebben. Je hoeft niet buiten jezelf te treden om waanzinnig origineel over te komen, je hoeft geen fotomodel foto te hebben om uberhaupt maar een reaktie terug te krijgen, want je foto's worden pas zichtbaar na een minuutje of 5 a 10 chatten.

Kortom, je kunt gewoon ongedwongen een chatgesprek starten en je hebt geen 100 man als concurrent.
  zondag 3 december 2006 @ 19:42:14 #272
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_44111542
Kan iemand mij ook een invite sturen voor Paiq? haroldinho25@gmail.com
Let's go fucking Mental.
pi_44113538
ziet er leuk uit, alleen hoe echt is t allemaal? wil ook een invite => mail spider_NL[at]hotmail.com
There is no time like the present..
pi_44114324
Paiq is leuk, al knalt de site er steeds uit. Als ik weer online ben, zal ik wel een invite sturen.
pi_44114358
ff ontopic, hoe loopt het met de sexdates van TS en consorten?
pi_44114434
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef Godshand het volgende:
ff ontopic, hoe loopt het met de sexdates van TS en consorten?
Vrijdaganacht een bootycall gekregen. Was best leuk, al was zij wel heel erg dronken. De volgende ochtend: "Vond ik het lekker?"
pi_44114561
Paiq heeft me na bijna een jaar erop te zitten ofzo helemaal niks opgeleverd. Geen leuke meiden die erop komen eigenlijk, of in ieder geval, die er totaal geen energie in steken. Nee, ik heb het sowieso niet meer zo op internetdaten
Ehm... ok
pi_44115394
Nog geen eenje die ik leuk vond maar geen eentje die over een sexdate begon

die personen zullen dan wel niet aan mijn vragenlijstje voldoen bij de automatische match. Das dan wel weer het voordeel hier, dat je geen opdringerige types krijgt als je die niet wilt
pi_44115847
Dit begint een beetje op een "ik wil een invite voor Paiq" topic te lijken...

Maar eh EvavdBurg, ik denk ook niet dat iemand op Paiq zal beginnen over een sexdate. De meeste proberen denk ik via een gewone date sex te scoren. Ikzelf probeer dat nu ook... maar mocht ik iemand tegen komen die ik echt leuk vind... dan hoop ik dat het meer word dan alleen een "sexdate". Maar goed, mijn prioriteit momenteel is iemand te vinden voor sex.

Heb weer wat speeddates gedaan, maar vonden allemaal de afstand te groot. 7 van de 10 meiden daar komt uit Noord Brabant.

Dus ik ben via de foto lijsten maar oneliners aan het sturen... om in contact te komen met leuke meiden in mijn omgeving. Dus ik wacht het nog even af.
pi_44118879
iemand voor mij zoon uitnodiging voor die paiq.
ik ga de komen de tijd ook weer eens op zoek. naar iets lekkers
ben een beetje bored nu
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_44121110
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef EvavdBurg het volgende:

die personen zullen dan wel niet aan mijn vragenlijstje voldoen bij de automatische match. Das dan wel weer het voordeel hier, dat je geen opdringerige types krijgt als je die niet wilt
maar je wil wel een sexdate?
anders moet je wat hints geven...

ik heb het anders bij sommigen zo door waar ze op uit zijn...

al 2 dates via Paiq gehad gewoon voor de sex...
  maandag 4 december 2006 @ 01:00:31 #282
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44121721
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Er is maar 1 verschil met reguliere sites en dat is dat je gematcht wordt. Op alle andere sites kun je interessemailtjes of wat dan ook sturen en profielen opgeven. Dat betekent dus dat elke dame die ook maar een enigszins interessant profiel of foto heeft tientallen reakties krijgt en mannen over het algemeen 0 of een paar, vooral van buitenlandse spammende dames.

Paiq matcht je, dus je hebt in korte tijd een handjevol matches die zelf ook slechts een handjevol matches hebben. Je hoeft niet buiten jezelf te treden om waanzinnig origineel over te komen, je hoeft geen fotomodel foto te hebben om uberhaupt maar een reaktie terug te krijgen, want je foto's worden pas zichtbaar na een minuutje of 5 a 10 chatten.

Kortom, je kunt gewoon ongedwongen een chatgesprek starten en je hebt geen 100 man als concurrent.
en na dat je hele tijd leuk gesproken hebt en foto's zijn er is meestal toch het zelfde
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44123368
quote:

Ik heb in dat rijtje alleen staan dat ik een Date zoek en dat helpt wel, laatst iemand die er dus gewoon naar vroeg, binnenkort spreken we af... Bijna iedereen heeft er D, C, V staan, alsof je via zo'n site vriendschap gaat zoeken...
pi_44123418
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

maar je wil wel een sexdate?
anders moet je wat hints geven...
Nej ben ook niet echt op zoek naar een sexdate

Was eigenlijk meer benieuwd naar de site zelf omdat het heel anders overkwam dan andere sites. Dat is dus ook zo... Toen 2day nog gratis was had ik me daar ook eens aangemeld maar dan had je binnen een uur je hele mailbox vol omdat er zoveel hadden gereageerd... Maar daar had je ook een man/vrouw verhouding van 100:1 ofzo, dat schiet al niet echt op

ow maar ik heb nog wel invites over dus om me maar als iemand nog zoekt

[ Bericht 7% gewijzigd door EvavdBurg op 04-12-2006 07:46:48 ]
pi_44123433
edit: dat ging even mis
  maandag 4 december 2006 @ 11:30:35 #286
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_44126512
quote:

Je kunt een sexdate beter hier in het topic zoeken. Genoeg gasten die wel willen
Let's go fucking Mental.
pi_44126613
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Je kunt een sexdate beter hier in het topic zoeken. Genoeg gasten die wel willen
Ze is (helaas) niet op zoek naar een sexdate gaf ze al aan.
  maandag 4 december 2006 @ 11:45:04 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44126840
Dit topic blijft me toch wel een beetje verbazen. Een date op bv. Paiq staat dus meestal synoniem voor (de bedoeling om te) neuken? Noem me naief, maar dat wist ik niet
Of maken jullie voor de date wel duidelijk wat de intenties zijn?
pi_44127356
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
Dit topic blijft me toch wel een beetje verbazen. Een date op bv. Paiq staat dus meestal synoniem voor (de bedoeling om te) neuken? Noem me naief, maar dat wist ik niet
Of maken jullie voor de date wel duidelijk wat de intenties zijn?
Zal dus wel aan de persoon liggen en hoe ze de vragen beantwoorden. Ik dus nog geen tegen gekomen (of die durven het nog niet te vertellen. Kom top mij ook meer over als een gewone dating site waar sommige dan een vlugge sex zoeken.
pi_44127403
Ja Paiq is totaal geen datingsite voor sex... ik weet niet waar de meeste dat vandaan halen ? Toevallig ben ik daar wel op zoek naar, maar denk 9 van de 10 op Paiq willen gewoon gezellig kletsen of een echte date/relatie.
  maandag 4 december 2006 @ 12:09:54 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44127540
Hm, ik vind het eerlijk gezegd maar een vervelend idee dat mensen met zo'n agenda op een neutrale datingsite zitten. Ik zou not amused zijn als tijdens een date zou blijken dat een vent me als eenmalig neukertje zou willen hebben.
Als ik date is mijn intentie nooit om meteen te neuken. Niet dat ik het uitsluit, maar het is nooit doel nummer 1. Ik hoop dus wel dat jullie fervente sexdaters jullie intenties meteen duidelijk maken aan de meiden
pi_44127596
Ja maar daarom is paiq zo handig want mensne met zo'n 'agenda' die voldoen toch niet aan jou criteria die je zelf opgeeft (of ze moeten hun vragen fout invullen) en dan zul je ook niet met hun in contact komen.

2day is bijvoorbeeld wel puur op sexdate gericht maar daar kan ook iedereen op iedereen reageren en dat werkt dan ook al voor geen meter
  maandag 4 december 2006 @ 12:13:16 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44127634
Oh en bij behoefte aan seks: bel 's een ex
Werkt vaak prima, je kent elkaar door en door en als het goed is geen verdere intenties.
  maandag 4 december 2006 @ 12:14:42 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44127672
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:11 schreef EvavdBurg het volgende:
Ja maar daarom is paiq zo handig want mensne met zo'n 'agenda' die voldoen toch niet aan jou criteria die je zelf opgeeft (of ze moeten hun vragen fout invullen) en dan zul je ook niet met hun in contact komen.

2day is bijvoorbeeld wel puur op sexdate gericht maar daar kan ook iedereen op iedereen reageren en dat werkt dan ook al voor geen meter
Oh dat kan je dus wel invullen? Dan is het een prima systeem.
Ik denk ook dat het beter is dan bij een puur op sexdates gerichte site, denk toch dat daar ook veel gruizige types rondhangen.
pi_44128235
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik vind het eerlijk gezegd maar een vervelend idee dat mensen met zo'n agenda op een neutrale datingsite zitten. Ik zou not amused zijn als tijdens een date zou blijken dat een vent me als eenmalig neukertje zou willen hebben.
Als ik date is mijn intentie nooit om meteen te neuken. Niet dat ik het uitsluit, maar het is nooit doel nummer 1. Ik hoop dus wel dat jullie fervente sexdaters jullie intenties meteen duidelijk maken aan de meiden
Nee joh zo ben ik ook niet... lees mijn posts eens door en je zult wel begrijpen wat ik bedoel. Ik zou alleen zoiets doen als de dame dat ook wilt, en dat bespreek je wel gewoon. Ik ga me niet voordoen als iemand die een relatie wil om sex te krijgen.

Als ik iemand echt leuk vind dan wil ik gewoon normaal daten.. en hoop je op een relatie. Sex komt dan vanzelf wel. Maar er zijn ook meiden die alleen sex willen en meer niet... dat vind ik ook best, ben er alleen nog geen (leuke) tegengekomen.

Ps, sex met de ex is voor mij helaas geen optie..
pi_44128575
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:14 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Je kunt ook niet iemand zelf uitnodigen dus misschien zien ze een foto wel staan, dan heb je daar nog niks aan (zelfs niet als je een 10 scoort).

Ik sta wel in de hoogste nieuwe binnekomers nu een 9,8
pi_44128584
filmpje verwijderd

niet nodig

[ Bericht 28% gewijzigd door Aventura op 04-12-2006 12:54:04 ]
  maandag 4 december 2006 @ 12:53:55 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44128743
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:48 schreef Pustasu het volgende:
[afbeelding]
Ik voorspel jou geen lange carriere op Fok! ..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44128868
wat is er nou mis mee, je ziet toch helemaal niets
pi_44128897
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:48 schreef EvavdBurg het volgende:

[..]

Je kunt ook niet iemand zelf uitnodigen dus misschien zien ze een foto wel staan, dan heb je daar nog niks aan (zelfs niet als je een 10 scoort).

Ik sta wel in de hoogste nieuwe binnekomers nu een 9,8
de zwart wit foto ? of de liggende dame ? of met de rotsen op de achtergrond ?

Nee inderdaad... al heb je een 10, niemand kan op je reageren of kiezen om daar een speeddate mee te hebben.. Dus ja, ik heb er echt helemaal niks aan.
  maandag 4 december 2006 @ 12:59:34 #301
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44128917
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef Pustasu het volgende:
wat is er nou mis mee, je ziet toch helemaal niets
Nee, maar het is een totaal irrelevante en nutteloze bijdrage. Ik begreep niet wat je ermee wilde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')