Daar heb je weinig aan als je er een rotkop op hebt zitten.quote:Op zondag 26 november 2006 17:25 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
Ja, jij hoeft alleen je gespierde torso te laten zien
dat werkt zekerquote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zie er toch liever nog een leuk hoofd bij
you naugthy girl...quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Net sexdate gehad.![]()
Hij zou alleen maar een kopje koffie komen drinken..![]()
Ook check.quote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zie er toch liever nog een leuk hoofd bij
Wie?quote:Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef Coolcat het volgende:
Bij mij komt zometeen iemand langs....![]()
Ze zegt toch niet hoe oud dat jongetje is ? misschien wel een jonge knul van 18 ofzo ?quote:
He, het is hier een sexforum hoor, hou je nou de details voor je?quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Net sexdate gehad.![]()
liever ja.quote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel met een meid van 18 doen hoor. Geen probleem mee. Maar onder de 18 begin ik niet aan en heb toch wel liever 20+
Tja heb al 2 keer een meid op msn gehad die zei dat ze 18 was (ze zag eruit als in de 20), en achteraf bleek ze 16 te zijn. Gelijk verwijderd, hoe leuk ze er ook uit ziet.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
liever ja.
wat als ze liegt over haar leeftijd en ze je op locatie opgeilt?
en als het iemand is die je vaak ziet (bv buurmeisje)?
roep je dan keihard 'NEE HOER' of geniet je
![]()
![]()
Haha... als ik een vrouw was wist ik het ook wel...quote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Hij is 26 en ik 23....![]()
En t was zeker voor herhaling vatbaar!![]()
Ga nu slaaapen...![]()
Oke zal ik doen..hahahaquote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef onsite het volgende:
[..]
He, het is hier een sexforum hoor, hou je nou de details voor je?
man je kan best op paiq wat krijgen...quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef yoghurtje het volgende:
Bah bij mij nog steeds geen succes hoor.. snap er helemaal niks van.. heb echt vet veel msn adressen nu, en ook via paiq heel veel matches gehad en speeddates.. en allemaal zeggen ze dat ze me leuk en knap vinden blablbla.. maar een date ja dat komt er niet van he ? Tot nu toe vind ik Paiq wel wat makkelijker dan chatgirl en al die andere sites...maar ja de meesten die daarop zitten zoeken meer een relatie.. en geen sexdate. Op zich vind ik dat dus ook niet erg, maar ja, het gaat allemaal zo langzaam.. eerst een eeuwigheid chatten voordat ze een (normale) date willen. Vage wezens die vrouwen !
ja ik vond het ook voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Hij is 26 en ik 23....![]()
En t was zeker voor herhaling vatbaar!![]()
Ga nu slaaapen...![]()
Ik zou me echt compleet laten uitwonen door elke goed uitziende kerel, jammer dat het voor mannen weer anders isquote:Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Haha... als ik een vrouw was wist ik het ook wel...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik zou me echt compleet laten uitwonen door elke goed uitziende kerel, jammer dat het voor mannen weer anders is![]()
dat moet niet moeilijk zijn toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
En ja ik ga nu helemaal niet meer beginnen over seks.. heb gemerkt dat dat niet werkt. Gewoon eerst zorgen voor een date.. ergens wat drinken ofzo.. en vanaf daar pas verder kijken of er seks in zit of niet. Maar ja, moet ik wel iemand zover zien te krijgen dat ze een date wilt.
dat lijkt me idd een btr plan!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:
En ja ik ga nu helemaal niet meer beginnen over seks.. heb gemerkt dat dat niet werkt. Gewoon eerst zorgen voor een date.. ergens wat drinken ofzo.. en vanaf daar pas verder kijken of er seks in zit of niet. Maar ja, moet ik wel iemand zover zien te krijgen dat ze een date wilt.
je teddybeer ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
man je kan best op paiq wat krijgen...
dat over dat relatie gedoe is geouwehoer..
gewoon eerst leuk babbelen en dan zeg je: daten?
en dan date je en dan sex je. simpel..
ik bedoel: als je zelf zou gaan zeggen: relatie? zegt ze: je bent wel leuk maar nu ga je te snel ofzoiets...
[..]
ja ik vond het ook voor herhaling vatbaar![]()
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat moet niet moeilijk zijn toch?
niet gelijk over sex beginnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
niet gelijk over sex beginnen.
gewoon over dagelijkse dingen praten: hobbies(niet sex), werk, familie, etc.
Welke site is dat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.
Lijkt me interessant, mits niet helemaal bewerkt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..
Ik zal kijken of ik een chat gesprek kan posten hierzo..
Ligt eraan met welke intentie het contact is geinitieert, als het met de bedoeling is om een sexdate voor elkaar te krijgen: niet te eager, subtiel hinten. Dat hangt natuurlijk ook enigzins van het karakter van de andere kant af en er moet natuurlijk de klik zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..
Ik zal kijken of ik een chat gesprek kan posten hierzo..
www.paiq.nl is een dating site.quote:
Heb je invite gestuurdquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef henkus_donor het volgende:
Zou iemand hier mij misschien uit kunnen nodigen voor Paiq. ( henkus (@) gmail (dot) com
Volg dit topic al een tijdje, en hoor er toch wel goede dingen over!
Thanx Coolcat!quote:
Maar wel leuk begrijpen we dus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Thanx Coolcat!![]()
Wel effe wennen die site. Is echt een stuk anders dan de "standaaad" dating sites.
Zou je mij ook een invite kunnen sturen? Lijkt me ook wel een leuke sitequote:
check je mail man, heb er een gestuurdquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zou je mij ook een invite kunnen sturen? Lijkt me ook wel een leuke site
Oke geeft niet, ring al bell wanneer je er weer een paar hebquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Coolcat het volgende:
sorry, mijn invites zijn ff op... :S
Bedankt!quote:check je mail man, heb er een gestuurd
heb je trouwens 2day.nl al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:09 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
www.paiq.nl is een dating site.
ja maar niet in je woonplaatsquote:Op woensdag 29 november 2006 01:08 schreef sobriquet het volgende:
Via internet een date regelen als kerel is echt kut. De verhouding mannen vrouwen is belabberd waardoor je maar weinig kans maakt. Ga liever naar een kroeg of disco, heb je veel meer kans van slagen.
+ Lekker dichtbij, je kunt de vrouw meteen meenemen
+ Vrouwen + alcohol = lekkere sex![]()
Ja zeker leuk!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Maar wel leuk begrijpen we dus?
Laat ik het zo zeggen: mijn mojo draait op dit moment overuren. Voor meer details moet je je maar in mijn fobo melden. Je kent de weg ...quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:45 schreef Godshand het volgende:
ja maar niet in je woonplaats
als het mislukt wordt je elke keer herinnerd als je dr weer komt
Ok, dank je wel, je hebt mailquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef henkus_donor het volgende:
mail me maar henkus (@) gmail (dot) com
ik nodig je wel uit
het is alleen dus niet foto's browsen, je kan dus over het algemeen niet zien wat voor een mensen er komen, aangezien je daar door de AI (artofficial intelligence) wordt gematched.
thanks!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:47 schreef TomTom84 het volgende:
Ik heb je uitgenodigd!
Koffie was lekker vandaag.quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Net sexdate gehad.![]()
Twee keer in drie dagen? Kijk maar uit dat het geen echte relatie wordt ....quote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef Coolcat het volgende:
Mijn date van maandag heeft gisteravond ook een vervolg gehad...![]()
Nope, dat gaat t niet worden, missen allebei toch echt kriebels...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Twee keer in drie dagen? Kijk maar uit dat het geen echte relatie wordt ....
Alleen kriebels op de juiste plekken zeg maar.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef Coolcat het volgende:
Nope, dat gaat t niet worden, missen allebei toch echt kriebels...![]()
Als je nou eens hier een foto post?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef yoghurtje het volgende:
En mijn date gaat zo te merken niet door... snap er niks meer van..![]()
Begin maar weer met een nieuwe poging..![]()
Snap er niks van.. vanochtend zei ze nog dat ze met me wou slapen.. nu reageert ze amper nog op mijn msn berichtjes...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef Coolcat het volgende:
hoezo?????
Geloof me, aan de foto ligt het niet hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Als je nou eens hier een foto post?![]()
Misschien is het dan zó geregeld
Hoeveel duidelijker wil je de hint hebben?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Geloof me, aan de foto ligt het niet hoorEn hier op fok zijn te weinig dames die interesse hebben in zoiets.
Kom maar op msnquote:Op donderdag 30 november 2006 21:04 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker wil je de hint hebben?
Meh, ik ben aan het werk.quote:
Ik push helemaal niet.. ben juist heel terughoudend en laat het vanuit de dames komen.. Heb het niet eens over sex meer.. dat werkt echt niet en daar knappen de meeste van af. Maar goed, de date die ik nu had leren kennen, had echt alle interesses die ik ook had.. echt een perfect match gewoon. Hele knappe meid ook. En ze vroeg zelf of ik naar haar toe wou komen vandaag en of ik met haar wou slapen.. gisteren ook al trouwens.. maar nu doet ze opeens afstandelijk en reageerd kortaf op mijn msn berichtjes. Snap er echt helemaal niks van...ze heeft vast iets beters gevonden ofzo ?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat ook ik heb geleerd...wel een beetje spannend houden....niet te veel pushen op MSN of per sms...dat is nergens goed voor.
en waar woont mevr. Ms.Poes?
Ja precies. Vrouwen zijn nou ook weer niet zó ingewikkeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef Coolcat het volgende:
Vraag dr dan gewoon wat er is....
Hoe vaak moet ze het vragen voordat je naar dr toe gaat??quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
En ze vroeg zelf of ik naar haar toe wou komen vandaag en of ik met haar wou slapen.. gisteren ook al trouwens..
hey ho en de soap met Knipoogje dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Meh, ik ben aan het werk.maar ik zal je toevoegen.
Don't be the hunter, be the baitquote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Snap er niks van.. vanochtend zei ze nog dat ze met me wou slapen.. nu reageert ze amper nog op mijn msn berichtjes...Vrouwen zijn echt zooooooooooooo vaag..
Ik kon gisteren niet.. heb haar gezegd dat ik vandaag wel zou kunnen.. en ook dit weekend. Maar ja... echt iets concreets afspreken wou ze dus niet. Had haar al eerder gevraagd ofo ze wat wou afspreken, en dat leek haar wel leuk zei ze. Dus ik vroeg haar wanneer dan, toen zei ze ah dat komt wel goed.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ze het vragen voordat je naar dr toe gaat??
Ze heeft t al 2 keer gevraagd en zo te zien ben je er niet heen gegaan....![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef yoghurtje het volgende:
Oh ik snap al denk ik waarom ze opeens kortaf doet.. heeft genoeg andere leuke jongens nu. Ze staat op Paig in de top10 van gezicht en lichaam van top tot teen. Dus genoeg aandacht van andere jongens denk ik. Als ze nog online komt ga ik het haar vragen... en als ze dan weer vreemd doet houd het voor mij ook op.
Hmm je hebt misschien wel gelijk... anders blijf ik achter ze aan zitten... ik ga gewoon weer verder met zoeken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je moet dr niet achterna zitten joh.. gewoon afwachten of ze je aanspreekt op msn. Doet ze dat niet?? Tja genoeg vissen in de zee zou ik zo zeggen.![]()
idd niet altijd er achter aan gaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je moet dr niet achterna zitten joh.. gewoon afwachten of ze je aanspreekt op msn. Doet ze dat niet?? Tja genoeg vissen in de zee zou ik zo zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |