Het moet klikken, lekker lullen over van alles en nogwat (dus niet alleen over sex), dan moeten de foto's mij ook aanstaan en andersom natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
On-topic: vraagje aan de vrouwen hier. Wat is voor jullie het omslagpunt na een leuke chat om eventueel wel een sexdate met iemand te gaan hebben? Dus wat doet je besluiten om dat wel / niet te doen.
Verder is het misschien wel interessant omwille van de statistiek als de vrouwen hier aangeven of ze wel of niet weleens een sexdate zouden willen / gehad hebben?
Ok en hoe lang duurt het dan voordat je overgaat tot een date ? Eerst dagenlang lullen voordat er een date gemaakt word ? of gelijk diezelfde avond ?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Het moet klikken, lekker lullen over van alles en nogwat (dus niet alleen over sex), dan moeten de foto's mij ook aanstaan en andersom natuurlijken als dit allemaal het geval is dan kan er een keer iets afgesproken worden...
En ik heb wel eens een sexdate gehad ja... :j en dat was best voor herhaling vatbaar
Haha, er waren er ook die ik wél ken hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dan nog een tip van mij, gesprekgeschiedenis bewaren, dan kun je het nog eens teruglezen als je niet meer weet wie het was...
Wou net zeggenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:15 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Haha, er waren er ook die ik wél ken hoor.![]()
Ik beloof het plechtig.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Hahah dan kan ik net zo goed die plaatjes hier posten...of beloven jullie plechtig dat het niet verder verspreid word ?![]()
Ok te begrijpen.. nou wie weet, dan worden mijn 2 msn vriendinnetjes misschien ooit wel eens sexdatesquote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef Coolcat het volgende:
Niet gelijk diezelfde avond nee... Ik wil iemand wel een klein beetje kennen, vandaar dat ik ook meer wil weten dan alleen iemands sexleven. En ja afspraak maken, zodra t klikt ga je is kijken wanneer je allebei kan en ja, dan gaat er soms wat tijd overheen, soms zelfs maanden!
En soms klikt het idd heel erg goed met iemand, maar ik ben niet op zoek naar een vaste relatie, dus ik weet van tevoren dat het ook geen vaste relatie gaat worden (oke, zeg nooit nooit, maar in principe niet)
Maar ik ben wel vrij impulsief, maar niet zo dat ik meteen die avond iemand uitnodig hier die ik niet ken...
Tja, de meeste seksdates beginnen toch met kleppen, gezellig doen en alles voordat je aan seks toekomt en tussendoor ook nog wat gezelligheid, lijkt me niet meer dan logisch dat je ook een beetje over andere dingen moet kunnen praten, dat het dus een beetje gezellig is buiten het pure neuken om....quote:Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ok en hoe lang duurt het dan voordat je overgaat tot een date ? Eerst dagenlang lullen voordat er een date gemaakt word ? of gelijk diezelfde avond ?
En waarom vind je het belangrijk dat er over van alles en nog wat geluld word, en niet alleen over sex ? Het gaat toch alleen om de sex ? Want als je iemand beter wilt leren kennen, dan ben je toch eigenlijk met meer bezig dan met alleen een sexdate ?
Ik merk zelf dat de meiden met wie ik een "klik" heb, dus waar ik lekker mee kan kletsen op msn, juist meer zie als een leuke meid, voor wellicht nog een relatie ofzo, dan alleen een sexdate, ik vind ze zeg maar te leuk dan, voor alleen een sexdate. En durf hun ook niet te vragen om een sexdate, want dan is de vriendschap verpest, terwijl ik het leuk vind om met ze te kletsen (en dan hoef ik ook niet eens perse een sexdate met ze hoor).
Ok ik stuur jullie vanavond een mailtje.. of voeg jullie toe op msn.. Maar geen taferelen zoals die jongen met dat MILF verhaal he (wat eerder gepost is) ?quote:
Nee joh, we willen onze eigen glazen toch niet in gooien?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ok ik stuur jullie vanavond een mailtje.. of voeg jullie toe op msn.. Maar geen taferelen zoals die jongen met dat MILF verhaal he (wat eerder gepost is) ?![]()
Als mijn contact maar niet uitgewisseld wordt...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:25 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Nee joh, we willen onze eigen glazen toch niet in gooien?Voeg me maar toe, wie weet kunnen we contacten uitwisselen!
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Als mijn contact maar niet uitgewisseld wordt...![]()
niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Coolcat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef RobinK het volgende:
[..]
niet?
hmmm te laat![]()
nee hoor geintje![]()
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Coolcat het volgende:
[..]
ok dan . Super.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ok ik stuur jullie vanavond een mailtje.. of voeg jullie toe op msn.. Maar geen taferelen zoals die jongen met dat MILF verhaal he (wat eerder gepost is) ?![]()
ik heb weleens maanden met iemand gekletst voordat we afspraken en gingen sexen!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ok en hoe lang duurt het dan voordat je overgaat tot een date ? Eerst dagenlang lullen voordat er een date gemaakt word ? of gelijk diezelfde avond ?
Ik ben er druk mee bezig nog... die vrouw van 36 is erg yummie... echt supermooi voor een wat oudere vrouw, volgens mij was dat echt een lekker ding toen ze 21 was. Probeer haar nog over te halen.. maar volgens mij wil ze alleen geil praten en flirten via de cam.. want ze heeft toch man en 2 kinderen..quote:
Hoe komen ze daar aan dan ??? Zeker via kroeg/cafe/disco ?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:09 schreef Coolcat het volgende:
Nee dat niet nee, maar ken genoeg vrijgezellen die een scharrel hebben...
Niet vaak nee, en als ik ga dan heb je alleen meiden die je aanstaren en niks durven te zeggen..... en met mij is dat idem ditto.. dus alleen kijken en niks zeggen.. en ja dan word dat nooit wat he ? Ze verwachten altijd dat de jongen het initiatief neemt, en daar ben ik niet echt het type voor. Via internet durf ik veel meer, en vandaar dat een sexdate via internet makkelijjker lijkt.. maar dat is het niet echt.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef Coolcat het volgende:
haha hoezo niet dan?? Nooit op stap??
Wat ga je in die paar paandjes doen danquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef yoghurtje het volgende:
Maar denk er serieus over om er mee te stoppen en over een paar maandjes maar een relatie te zoeken ofzo... misschien gaat dat me wat beter af.. en dan komt sex ook vanzelf wel weer.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef onsite het volgende:
[..]
Wat ga je in die paar paandjes doen dan![]()
Heb nog niks gehad.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Paardenmeisje ? Weet niet, heb met zoveel gechat inmiddels, een paar daarvan reden inderdaad paard, maar weet niet of dit dezelfde is hehe..quote:Op donderdag 23 november 2006 21:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb nog niks gehad.
Volgens mij heb ik gisteravond met het meisje uit zeeland gechat. klopt het dat ze een paardemeisje is![]()
Zag er best lekker uit hoor alleen was ze op zoek naar een relatie.
ik ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Paardenmeisje ? Weet niet, heb met zoveel gechat inmiddels, een paar daarvan reden inderdaad paard, maar weet niet of dit dezelfde is hehe..
Maar goed, foto is verstuurd, aub voor je houden ok ?![]()
ze had dat als emailadres.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Paardenmeisje ? Weet niet, heb met zoveel gechat inmiddels, een paar daarvan reden inderdaad paard, maar weet niet of dit dezelfde is hehe..
Maar goed, foto is verstuurd, aub voor je houden ok ?![]()
Tja gewoon je msn geven en je hebt zo 20 mannen... geen probleem voor een vrouw.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:17 schreef Coolcat het volgende:
Nou dat paiq is echt waardeloos, gewoon chatten kan ik ook via msn met bekenden... Leukste gesprek was met Vinnie_Terranova, maar die kende ik al![]()
Verder allemaal serieuze/saaie gesprekken en als je dan eindelijk die foto eens ziet...
Net ff op chatten.nl gezeten, chatroom gewaagd en dan kan ik er binnen 5 minuten 10 op me msn hebben als ik wil... Zaten een paar leuken bij, dus dat gaat goedkomen
Tip daar voor de mannen, leuke openingszin (dus niet ben je geil oid...), profiel invullen, leuke foto erbij en klaar...
hejje nou nog niet geneukt?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Tja gewoon je msn geven en je hebt zo 20 mannen... geen probleem voor een vrouw.
Maar goed, msn adressen scoren lukt me ook wel...maar vanaf msn is het soms minder. Ik snap echt niet wat de meeste meiden nou eigenlijk willen..volgens mij vinden sommigen het gewoon leuk om zoveel mogelijk leuke jongens in hun msn lijst te hebben.. voor de "show" ofzoiets... Maar goed de meeste zijn echt onbegrijpelijk... op Paiq ook.. das gewoon lullen, maar verder niks heb ik het idee.. En ik ben nu trouwens niet alleen op zoek naar een sexdate... maar ook naar een gewone date (kan ook altijd uitlopen op sex).. ga me op nog wat datingsites enzo inschrijven.
Niet zo cryptisch ajb. Verklaar je nader ....quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef Panzer het volgende:
Heb de proef eens op de som genomen van de week. Laat ik het zo zeggen, er zijn genoeg middelen aangeleverd om het tot een sexdate af te ronden.
Wat valt er verder te verklaren dan? Ik heb de komende tijd een paar dates.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Niet zo cryptisch ajb. Verklaar je nader ....
Ja, jij hoeft alleen je gespierde torso te laten zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef Panzer het volgende:
Heb de proef eens op de som genomen van de week. Laat ik het zo zeggen, er zijn genoeg middelen aangeleverd om het tot een sexdate af te ronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |