Ze zegt toch niet hoe oud dat jongetje is ? misschien wel een jonge knul van 18 ofzo ?quote:
He, het is hier een sexforum hoor, hou je nou de details voor je?quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Net sexdate gehad.![]()
Hij zou alleen maar een kopje koffie komen drinken..![]()
liever ja.quote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel met een meid van 18 doen hoor. Geen probleem mee. Maar onder de 18 begin ik niet aan en heb toch wel liever 20+
Tja heb al 2 keer een meid op msn gehad die zei dat ze 18 was (ze zag eruit als in de 20), en achteraf bleek ze 16 te zijn. Gelijk verwijderd, hoe leuk ze er ook uit ziet.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
liever ja.
wat als ze liegt over haar leeftijd en ze je op locatie opgeilt?
en als het iemand is die je vaak ziet (bv buurmeisje)?
roep je dan keihard 'NEE HOER' of geniet je
![]()
![]()
Haha... als ik een vrouw was wist ik het ook wel...quote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Hij is 26 en ik 23....![]()
En t was zeker voor herhaling vatbaar!![]()
Ga nu slaaapen...![]()
Oke zal ik doen..hahahaquote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef onsite het volgende:
[..]
He, het is hier een sexforum hoor, hou je nou de details voor je?
man je kan best op paiq wat krijgen...quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef yoghurtje het volgende:
Bah bij mij nog steeds geen succes hoor.. snap er helemaal niks van.. heb echt vet veel msn adressen nu, en ook via paiq heel veel matches gehad en speeddates.. en allemaal zeggen ze dat ze me leuk en knap vinden blablbla.. maar een date ja dat komt er niet van he ? Tot nu toe vind ik Paiq wel wat makkelijker dan chatgirl en al die andere sites...maar ja de meesten die daarop zitten zoeken meer een relatie.. en geen sexdate. Op zich vind ik dat dus ook niet erg, maar ja, het gaat allemaal zo langzaam.. eerst een eeuwigheid chatten voordat ze een (normale) date willen. Vage wezens die vrouwen !
ja ik vond het ook voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Hij is 26 en ik 23....![]()
En t was zeker voor herhaling vatbaar!![]()
Ga nu slaaapen...![]()
Ik zou me echt compleet laten uitwonen door elke goed uitziende kerel, jammer dat het voor mannen weer anders isquote:Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Haha... als ik een vrouw was wist ik het ook wel...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik zou me echt compleet laten uitwonen door elke goed uitziende kerel, jammer dat het voor mannen weer anders is![]()
dat moet niet moeilijk zijn toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
En ja ik ga nu helemaal niet meer beginnen over seks.. heb gemerkt dat dat niet werkt. Gewoon eerst zorgen voor een date.. ergens wat drinken ofzo.. en vanaf daar pas verder kijken of er seks in zit of niet. Maar ja, moet ik wel iemand zover zien te krijgen dat ze een date wilt.
dat lijkt me idd een btr plan!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:
En ja ik ga nu helemaal niet meer beginnen over seks.. heb gemerkt dat dat niet werkt. Gewoon eerst zorgen voor een date.. ergens wat drinken ofzo.. en vanaf daar pas verder kijken of er seks in zit of niet. Maar ja, moet ik wel iemand zover zien te krijgen dat ze een date wilt.
je teddybeer ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
man je kan best op paiq wat krijgen...
dat over dat relatie gedoe is geouwehoer..
gewoon eerst leuk babbelen en dan zeg je: daten?
en dan date je en dan sex je. simpel..
ik bedoel: als je zelf zou gaan zeggen: relatie? zegt ze: je bent wel leuk maar nu ga je te snel ofzoiets...
[..]
ja ik vond het ook voor herhaling vatbaar![]()
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat moet niet moeilijk zijn toch?
niet gelijk over sex beginnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
niet gelijk over sex beginnen.
gewoon over dagelijkse dingen praten: hobbies(niet sex), werk, familie, etc.
Welke site is dat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd ofzo.. want ook een gewone date krijgen is mij nog niet gelukt. (ja heb al een stuk of 5 meiden gehad die wel gewoon willen daten, maar die vond ik dus niks, niet echt aantrekkelijk). Heb niet zo een gladde babbel als de meeste jongens denk ik. Foto doet het wel goed namelijk... 9.7 op paiq en hoorde dat dat best hoog is. En hoor daar ook bij de matches en chatgesprekken over het algemeen wel positieve reacties op. Dus het moet hem zitten in de gesprekken zelf, maar ik snap niet wat ik verkeerd doe.
Lijkt me interessant, mits niet helemaal bewerkt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..
Ik zal kijken of ik een chat gesprek kan posten hierzo..
Ligt eraan met welke intentie het contact is geinitieert, als het met de bedoeling is om een sexdate voor elkaar te krijgen: niet te eager, subtiel hinten. Dat hangt natuurlijk ook enigzins van het karakter van de andere kant af en er moet natuurlijk de klik zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het niet... begin meestal nooit over sex hoor.. alleen bij sommigen ben ik direct geweest en gevraagd of ze er interesse in hadden, maar gezien de negative reacties ben ik daar gauw mee opgehouden. Dus ik praat nu alleen over wat ze doen in het dagelijks leven, hobbies, vakanties etc etc..
Ik zal kijken of ik een chat gesprek kan posten hierzo..
www.paiq.nl is een dating site.quote:
Heb je invite gestuurdquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef henkus_donor het volgende:
Zou iemand hier mij misschien uit kunnen nodigen voor Paiq. ( henkus (@) gmail (dot) com
Volg dit topic al een tijdje, en hoor er toch wel goede dingen over!
Thanx Coolcat!quote:
Maar wel leuk begrijpen we dus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Thanx Coolcat!![]()
Wel effe wennen die site. Is echt een stuk anders dan de "standaaad" dating sites.
Zou je mij ook een invite kunnen sturen? Lijkt me ook wel een leuke sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |