check je mail man, heb er een gestuurdquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zou je mij ook een invite kunnen sturen? Lijkt me ook wel een leuke site
Oke geeft niet, ring al bell wanneer je er weer een paar hebquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Coolcat het volgende:
sorry, mijn invites zijn ff op... :S
Bedankt!quote:check je mail man, heb er een gestuurd
heb je trouwens 2day.nl al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:09 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
www.paiq.nl is een dating site.
ja maar niet in je woonplaatsquote:Op woensdag 29 november 2006 01:08 schreef sobriquet het volgende:
Via internet een date regelen als kerel is echt kut. De verhouding mannen vrouwen is belabberd waardoor je maar weinig kans maakt. Ga liever naar een kroeg of disco, heb je veel meer kans van slagen.
+ Lekker dichtbij, je kunt de vrouw meteen meenemen
+ Vrouwen + alcohol = lekkere sex![]()
Ja zeker leuk!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Maar wel leuk begrijpen we dus?
Laat ik het zo zeggen: mijn mojo draait op dit moment overuren. Voor meer details moet je je maar in mijn fobo melden. Je kent de weg ...quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:45 schreef Godshand het volgende:
ja maar niet in je woonplaats
als het mislukt wordt je elke keer herinnerd als je dr weer komt
Ok, dank je wel, je hebt mailquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef henkus_donor het volgende:
mail me maar henkus (@) gmail (dot) com
ik nodig je wel uit
het is alleen dus niet foto's browsen, je kan dus over het algemeen niet zien wat voor een mensen er komen, aangezien je daar door de AI (artofficial intelligence) wordt gematched.
thanks!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:47 schreef TomTom84 het volgende:
Ik heb je uitgenodigd!
Koffie was lekker vandaag.quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Net sexdate gehad.![]()
Hij zou alleen maar een kopje koffie komen drinken..![]()
Twee keer in drie dagen? Kijk maar uit dat het geen echte relatie wordt ....quote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef Coolcat het volgende:
Mijn date van maandag heeft gisteravond ook een vervolg gehad...![]()
Nope, dat gaat t niet worden, missen allebei toch echt kriebels...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Twee keer in drie dagen? Kijk maar uit dat het geen echte relatie wordt ....
Alleen kriebels op de juiste plekken zeg maar.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef Coolcat het volgende:
Nope, dat gaat t niet worden, missen allebei toch echt kriebels...![]()
Als je nou eens hier een foto post?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef yoghurtje het volgende:
En mijn date gaat zo te merken niet door... snap er niks meer van..![]()
Begin maar weer met een nieuwe poging..![]()
Snap er niks van.. vanochtend zei ze nog dat ze met me wou slapen.. nu reageert ze amper nog op mijn msn berichtjes...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef Coolcat het volgende:
hoezo?????
Geloof me, aan de foto ligt het niet hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Als je nou eens hier een foto post?![]()
Misschien is het dan zó geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |