Er is maar 1 verschil met reguliere sites en dat is dat je gematcht wordt. Op alle andere sites kun je interessemailtjes of wat dan ook sturen en profielen opgeven. Dat betekent dus dat elke dame die ook maar een enigszins interessant profiel of foto heeft tientallen reakties krijgt en mannen over het algemeen 0 of een paar, vooral van buitenlandse spammende dames.quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef Sammert het volgende:
Ik volg deze topic ook al een tijdje en ben ook wel benieuwd naar dat PaiQ
Vrijdaganacht een bootycall gekregen. Was best leuk, al was zij wel heel erg dronken. De volgende ochtend: "Vond ik het lekker?"quote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef Godshand het volgende:
ff ontopic, hoe loopt het met de sexdates van TS en consorten?
maar je wil wel een sexdate?quote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef EvavdBurg het volgende:
Nog geen eenje die ik leuk vond maar geen eentje die over een sexdate begon![]()
die personen zullen dan wel niet aan mijn vragenlijstje voldoen bij de automatische match. Das dan wel weer het voordeel hier, dat je geen opdringerige types krijgt als je die niet wilt![]()
en na dat je hele tijd leuk gesproken hebt en foto's zijn er is meestal toch het zelfdequote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er is maar 1 verschil met reguliere sites en dat is dat je gematcht wordt. Op alle andere sites kun je interessemailtjes of wat dan ook sturen en profielen opgeven. Dat betekent dus dat elke dame die ook maar een enigszins interessant profiel of foto heeft tientallen reakties krijgt en mannen over het algemeen 0 of een paar, vooral van buitenlandse spammende dames.
Paiq matcht je, dus je hebt in korte tijd een handjevol matches die zelf ook slechts een handjevol matches hebben. Je hoeft niet buiten jezelf te treden om waanzinnig origineel over te komen, je hoeft geen fotomodel foto te hebben om uberhaupt maar een reaktie terug te krijgen, want je foto's worden pas zichtbaar na een minuutje of 5 a 10 chatten.
Kortom, je kunt gewoon ongedwongen een chatgesprek starten en je hebt geen 100 man als concurrent.
Ik heb in dat rijtje alleen staan dat ik een Date zoek en dat helpt wel, laatst iemand die er dus gewoon naar vroeg, binnenkort spreken we af...quote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef EvavdBurg het volgende:
Nog geen eenje die ik leuk vond maar geen eentje die over een sexdate begon![]()
die personen zullen dan wel niet aan mijn vragenlijstje voldoen bij de automatische match. Das dan wel weer het voordeel hier, dat je geen opdringerige types krijgt als je die niet wilt![]()
Nej ben ook niet echt op zoek naar een sexdatequote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar je wil wel een sexdate?
anders moet je wat hints geven...
Je kunt een sexdate beter hier in het topic zoeken. Genoeg gasten die wel willenquote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef EvavdBurg het volgende:
Ze is (helaas) niet op zoek naar een sexdate gaf ze al aan.quote:Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt een sexdate beter hier in het topic zoeken. Genoeg gasten die wel willen![]()
Zal dus wel aan de persoon liggen en hoe ze de vragen beantwoorden. Ik dus nog geen tegen gekomen (of die durven het nog niet te vertellen. Kom top mij ook meer over als een gewone dating site waar sommige dan een vlugge sex zoeken.quote:Op maandag 4 december 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
Dit topic blijft me toch wel een beetje verbazen. Een date op bv. Paiq staat dus meestal synoniem voor (de bedoeling om te) neuken? Noem me naief, maar dat wist ik niet
Of maken jullie voor de date wel duidelijk wat de intenties zijn?
Oh dat kan je dus wel invullen? Dan is het een prima systeem.quote:Op maandag 4 december 2006 12:11 schreef EvavdBurg het volgende:
Ja maar daarom is paiq zo handig want mensne met zo'n 'agenda' die voldoen toch niet aan jou criteria die je zelf opgeeft (of ze moeten hun vragen fout invullen) en dan zul je ook niet met hun in contact komen.
2day is bijvoorbeeld wel puur op sexdate gericht maar daar kan ook iedereen op iedereen reageren en dat werkt dan ook al voor geen meter
Nee joh zo ben ik ook niet... lees mijn posts eens door en je zult wel begrijpen wat ik bedoel. Ik zou alleen zoiets doen als de dame dat ook wilt, en dat bespreek je wel gewoon. Ik ga me niet voordoen als iemand die een relatie wil om sex te krijgen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik vind het eerlijk gezegd maar een vervelend idee dat mensen met zo'n agenda op een neutrale datingsite zitten. Ik zou not amused zijn als tijdens een date zou blijken dat een vent me als eenmalig neukertje zou willen hebben.
Als ik date is mijn intentie nooit om meteen te neuken. Niet dat ik het uitsluit, maar het is nooit doel nummer 1. Ik hoop dus wel dat jullie fervente sexdaters jullie intenties meteen duidelijk maken aan de meiden
Je kunt ook niet iemand zelf uitnodigen dus misschien zien ze een foto wel staan, dan heb je daar nog niks aan (zelfs niet als je een 10 scoort).quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:14 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik zit nu op 9,9 als cijfer.. maar wil ook nog niet lukken... ik heb gevraagd nu aan een paar meiden waarom ze niks zouden willen verder, aangezien ze me er wel leuk uit vonden zien. Hun antwoord : de afstand vinden ze te groot. Ze willen liever een date in de buurt. Nou lekker vaag zeg.. mij boeit het echt niks of ik 2 uur moet reizen voor iemand of niet. Maar goed, niet iedereen denkt daar hetzelfde over.
Ik voorspel jou geen lange carriere op Fok! ..quote:
de zwart wit foto ? of de liggende dame ? of met de rotsen op de achtergrond ?quote:Op maandag 4 december 2006 12:48 schreef EvavdBurg het volgende:
[..]
Je kunt ook niet iemand zelf uitnodigen dus misschien zien ze een foto wel staan, dan heb je daar nog niks aan (zelfs niet als je een 10 scoort).![]()
Ik sta wel in de hoogste nieuwe binnekomers nueen 9,8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |