abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:05:30 #226
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_44057885
Ik wil ook wel een invite (A) rubendijkman(apenstaartje)gmail(punt)com
pi_44058325
Ik snap Paiq niet, er zijn meer vrouwen dan mannen, maar er staat dat je geen mannen mag uitnodigen.....
pi_44058413
het is nu nog een beta versie wanneer het verder ontwikkeld is hoef je volgens mij ook niemand meer uit te nodigen. Maar mocht iemand nog een uitnodiging over hebben. Nodig mij even uit. Email staat in profiel.
pi_44059610
alleen invites voor vrouwen nog over...sorry...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44060816
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje, je staat in de top 10 hoogste nieuwe binnenkomers, dus maak er gebruik van!
Ja ik weet het .. samen met mijn vreemde "date"... die staat daar naast me...

Maar ja dat helpt ook niet hoor... rare meiden zitten er op paiq zeg... en bij speeddaten en matchen krijg ik meestal onaantrekkelijke dames.. dus ja.. schiet niet op.

Maar eh.. de dame in kwestie heeft me aangesproken.. begon te lullen over dat als iemand haar wil dat die er heel veel moeite voor moet doen enzo.. Nou ik wil er best moeite voor doen.. maar eerst maar eens een date, dan kan ik zelf ook bepalen of ik mijn tijd aan het verdoen ben of niet. Maar goed.. vanavond maar weer lekker speeddaten.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_44061077
Waarom heb je jezelf dan vanavond niet uitgenodigd bij haar thuis?!
pi_44061156
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef yoghurtje het volgende:
Maar eh.. de dame in kwestie heeft me aangesproken.. begon te lullen over dat als iemand haar wil dat die er heel veel moeite voor moet doen enzo..
Ik zou haar uitlachen .

Come on zeg... De tijd dat je een draak diende te doden voordat je met de prinses uit mocht is al een aantal eeuwen voorbij...
Een vrouw mag tegenwoordig allang blij zijn als ze een fatsoenlijke vent kan vinden .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44061248
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef Coolcat het volgende:
Waarom heb je jezelf dan vanavond niet uitgenodigd bij haar thuis?!
Tja ik zou wel willen.. heb haar ook gevraagd of ze plannen had en of ze wou afspreken.. maar dat ontwijkt ze een beetje. Ze zegt het komt wel ... maar niet duidelijk ja of nee.. dus ze is zeeeer vaag. En wil zeker eerst dat ik een maand lang tegen haar lul op msn voordat ze wil afspreken... vaag figuur is het..

Ik snap niet, als 2 mensen elkaar leuk vinden.. dan kun je toch gewoon even iets afspreken.. alleen wat drinken ofzo en meer niet ? Dan kun je aan de hand van zo een "date" beoordelen of iemand leuk is of niet.. en of je daar verder iets mee wil of niet. Maar ja ik krijg niet eens de kans ervoor. Nou ze kan wat mij betreft opzouten.. als ze iets van me wil hoor ik het wel.. ik ga niet meer vragen om iets af te spreken. Ze weet dat ik dat wil, en wat ze ermee doet moet ze zelf weten.
pi_44061307
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zou haar uitlachen .

Come on zeg... De tijd dat je een draak diende te doden voordat je met de prinses uit mocht is al een aantal eeuwen voorbij...
Een vrouw mag tegenwoordig allang blij zijn als ze een fatsoenlijke vent kan vinden .
Ja snap haar ook niet.. ik ben geen player ofzo en zou haar heus niet alleen gebruiken voor sex ofzo.. alleen als ze dat zelf wil natuurlijk. Maar goed ze is nogal voorzichtig denk ik (zoals de meeste meiden), maar snap niet waarom, alleen wat drinken met iemand is toch niks mis mee ?
pi_44061401
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:04 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja snap haar ook niet.. ik ben geen player ofzo en zou haar heus niet alleen gebruiken voor sex ofzo.. alleen als ze dat zelf wil natuurlijk. Maar goed ze is nogal voorzichtig denk ik (zoals de meeste meiden), maar snap niet waarom, alleen wat drinken met iemand is toch niks mis mee ?
daar is niks mis mee. ze heeft ws andere dingen te doen.
zoek een ander meisje.
pi_44061420
Juist omdat ze weet dat jij zo graag wil ben je niet meer interesant voor haar denk ik....
pi_44061605
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:09 schreef Coolcat het volgende:
Juist omdat ze weet dat jij zo graag wil ben je niet meer interesant voor haar denk ik....
Haha het is ook nooit goed, als ik niet laat blijken dat ik wil afspreken, denken ze dat ik geen interesse heb en blijven ze afstandig.. en als ik wel laat blijken dat ik wil afspreken dan vinden ze me wanhopig en ben ik niet meer interresant.

Ik snap het niet meer.. kan beter homo worden denk ik, heb ik binnen een dag een sexdate
pi_44061752
Tja, dat zijn vrouwen denk ik... Je moet er iig niet teveel bij nadenken en je er niet te druk om maken!
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:26:50 #239
27929 piere
doe mij maar bier
pi_44061837
wees gewoon jezelf dude en relax. komt allemaal goed...
fok you ja!
pi_44062134
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:26 schreef piere het volgende:
wees gewoon jezelf dude en relax. komt allemaal goed...
Eyy jij hier??
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:18:39 #241
27929 piere
doe mij maar bier
pi_44063132
Yeah, was al aan het meelezen (en ja ook deel 1)
ik denk dat yoghurtje er niet zo'n issue van moet maken want dan gaat het juist mis...
fok you ja!
pi_44063632
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef piere het volgende:
Yeah, was al aan het meelezen (en ja ook deel 1)
ik denk dat yoghurtje er niet zo'n issue van moet maken want dan gaat het juist mis...
Makkelijker gezegd als gedaan...

Kwam net weer een fokster tegen op Paiq.. toevallig zeg.
pi_44064077
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:35 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd als gedaan...

Kwam net weer een fokster tegen op Paiq.. toevallig zeg.
kijk uit dat je niet eindigt als een andere versie van BttD
pi_44064463
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

kijk uit dat je niet eindigt als een andere versie van BttD
Nee zover komt het niet denk ik... dan ben ik al lang homo geworden haha.
pi_44065801
heb het ooit wel ns bekeken, chatsites en msn als flirt/datemanier, maar dat kwam voor mij nooit uit de verf...merkte aan mezelf dat ik veel minder goed op iemand in kan spelen (niet letterlijk) als ik niet tegenover diegene sta...zelfde met bellen, vind ik t ook altijd lastig om me in te leven in gesprek...
dus doe mij maar t echte werk, vooralsnog. Maar leer veel van deze tread ; )
You don't understand. I coulda had class. I coulda been a contender. I coulda been somebody, instead of a bum, which is what I am, let's face it.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:09:22 #246
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44067572
Lijkt me wel geil om te (sex)daten, maar ik hou het maar bij de gedachten.
Want lijkt mij niks voor mijn.

Maar wie weet denk ik daar morgen anders over.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_44068342
Net een sexdate gehad via Paiq....errug gezellig! 1,5 week geleden gematcht en sindsdien veel MSN/SMS en vandaag dus gedate. Eerst beetje gekletst en wat gedronken en toen kon het feest beginnen

Vonden het allebei zeer geslaagd en gaan het volgende week nog een keer overdoen!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_44068850
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:00 schreef Eskimowned het volgende:
heb het ooit wel ns bekeken, chatsites en msn als flirt/datemanier, maar dat kwam voor mij nooit uit de verf...merkte aan mezelf dat ik veel minder goed op iemand in kan spelen (niet letterlijk) als ik niet tegenover diegene sta...zelfde met bellen, vind ik t ook altijd lastig om me in te leven in gesprek...
dus doe mij maar t echte werk, vooralsnog. Maar leer veel van deze tread ; )
Heb ik precies hetzelfde... in het echt kom ik veel beter over... en weet ik zeker dat dingen heel anders zouden lopen.. alleen in het echt durf ik weer niet de eerste stap te zetten. Dus dat is voor mij geen optie.
pi_44078699
Als er iemand een invite over heeft daburnd [underscore] xbox [apenstaartje] hotmail [punt] com
/0
pi_44079172
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:13 schreef wierdo6 het volgende:
Als er iemand een invite over heeft daburnd [underscore] xbox [apenstaartje] hotmail [punt] com
tsjeck je mail..

zo dat was mn laatste invite voor mannen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')