Ja ik weet het .. samen met mijn vreemde "date"... die staat daar naast me...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje, je staat in de top 10 hoogste nieuwe binnenkomers, dus maak er gebruik van!
Ik zou haar uitlachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef yoghurtje het volgende:
Maar eh.. de dame in kwestie heeft me aangesproken.. begon te lullen over dat als iemand haar wil dat die er heel veel moeite voor moet doen enzo..
Tja ik zou wel willen.. heb haar ook gevraagd of ze plannen had en of ze wou afspreken.. maar dat ontwijkt ze een beetje. Ze zegt het komt wel ... maar niet duidelijk ja of nee.. dus ze is zeeeer vaag. En wil zeker eerst dat ik een maand lang tegen haar lul op msn voordat ze wil afspreken... vaag figuur is het..quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef Coolcat het volgende:
Waarom heb je jezelf dan vanavond niet uitgenodigd bij haar thuis?!
Ja snap haar ook niet.. ik ben geen player ofzo en zou haar heus niet alleen gebruiken voor sex ofzo.. alleen als ze dat zelf wil natuurlijk. Maar goed ze is nogal voorzichtig denk ik (zoals de meeste meiden), maar snap niet waarom, alleen wat drinken met iemand is toch niks mis mee ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou haar uitlachen.
Come on zeg... De tijd dat je een draak diende te doden voordat je met de prinses uit mocht is al een aantal eeuwen voorbij...
Een vrouw mag tegenwoordig allang blij zijn als ze een fatsoenlijke vent kan vinden.
daar is niks mis mee. ze heeft ws andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:04 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja snap haar ook niet.. ik ben geen player ofzo en zou haar heus niet alleen gebruiken voor sex ofzo.. alleen als ze dat zelf wil natuurlijk. Maar goed ze is nogal voorzichtig denk ik (zoals de meeste meiden), maar snap niet waarom, alleen wat drinken met iemand is toch niks mis mee ?
Haha het is ook nooit goed, als ik niet laat blijken dat ik wil afspreken, denken ze dat ik geen interesse heb en blijven ze afstandig.. en als ik wel laat blijken dat ik wil afspreken dan vinden ze me wanhopig en ben ik niet meer interresant.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:09 schreef Coolcat het volgende:
Juist omdat ze weet dat jij zo graag wil ben je niet meer interesant voor haar denk ik....
Eyy jij hier??quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:26 schreef piere het volgende:
wees gewoon jezelf dude en relax. komt allemaal goed...
Makkelijker gezegd als gedaan...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef piere het volgende:
Yeah, was al aan het meelezen (en ja ook deel 1)
ik denk dat yoghurtje er niet zo'n issue van moet maken want dan gaat het juist mis...
kijk uit dat je niet eindigt als een andere versie van BttDquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:35 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd als gedaan...![]()
Kwam net weer een fokster tegen op Paiq.. toevallig zeg.![]()
Nee zover komt het niet denk ik... dan ben ik al lang homo geworden haha.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet eindigt als een andere versie van BttD![]()
Heb ik precies hetzelfde... in het echt kom ik veel beter over... en weet ik zeker dat dingen heel anders zouden lopen.. alleen in het echt durf ik weer niet de eerste stap te zetten. Dus dat is voor mij geen optie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:00 schreef Eskimowned het volgende:
heb het ooit wel ns bekeken, chatsites en msn als flirt/datemanier, maar dat kwam voor mij nooit uit de verf...merkte aan mezelf dat ik veel minder goed op iemand in kan spelen (niet letterlijk) als ik niet tegenover diegene sta...zelfde met bellen, vind ik t ook altijd lastig om me in te leven in gesprek...
dus doe mij maar t echte werk, vooralsnog. Maar leer veel van deze tread ; )
tsjeck je mail..quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:13 schreef wierdo6 het volgende:
Als er iemand een invite over heeft daburnd [underscore] xbox [apenstaartje] hotmail [punt] com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |