Ja het feit dat ik op mensen van m'n eigen geslacht val wil toch niet zeggen dat ik geen muziekale smaak mag hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 14:53 schreef Faithz het volgende:
Ben ik met je eens, een homofeestje op zijn tijd vind ik erg leukmaar meer omdat de sfeer gewoon anders is. Homokroeg daarom ook..
Maar omg, homoschaatsen.. hoe verzin je het. Hier wordt ik echt niet goed van. En als je zoiets organiseert, neem dan ook muziek voor homo's.. of zit ik daar nu helemaal naast..ach maakt ook niet uit. We zijn het wel eens volgens mij
Whehe dat is een bugquote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondertussen zie ik er nog niks van.
2e keer dat ik er 68 van maak.quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk welquote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het feit dat ik op mensen van m'n eigen geslacht val wil toch niet zeggen dat ik geen muziekale smaak mag hebben?
Mea culpa Mea culpaquote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
2e keer dat ik er 68 van maak.
Nanking![]()
al 5f geprobeertquote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, of mij modje maken!quote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Afschaffen, je hebt er alleen maar last van.![]()
Maar serieus: ieder zijn eigen smaak natuurlijk! Maar geef toe dat over het algemeen holebi's eerder staan te springen op "It's raining men" dan op "Beter Piepen dan kraken". Op andere feesten waar ik kom wordt over het algemeen wel "andere" muziek gedraaid. Veel top40 maar ook Kylie, JLo etc.quote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
![]()
Wist je dat nog niet? Wij houden niet van heteromuziek!![]()
www.homotop100.nl![]()
Ja village people en Abba en Erasure en Pet Shop Boys en Marc Allmondquote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
![]()
Wist je dat nog niet? Wij houden niet van heteromuziek!![]()
www.homotop100.nl![]()
Nu, ja zo'n onverdeeld genoegen is dat ook niet hoor, als ik nog aan Willeke Alberti op het songfestival denk met dat hele lieve liedje Waar is de zonquote:Op maandag 20 november 2006 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet het repetoire van het Songfestival.
Yvonne maakt me bangquote:
Ik zie je al helemaal in het blauw.quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou overigens alleen op TTK mod willen zijn. Daar ken ik de boel vrij goed en is het lekker rustig.
Maar dan wel strak in een blauw pak, en geen blauwe jurk, anders krijg ik weer horrorbeelden uit Tiel voor mequote:Op maandag 20 november 2006 15:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal in het blauw.![]()
en dan laat hij woensdag Balkenende en Bos kilometers ver achter zichquote:Op maandag 20 november 2006 15:25 schreef Sitethief het volgende:
Erik 4 President!
quote:Op maandag 20 november 2006 15:56 schreef wonderer het volgende:
Mogguh mannen.
Volgens mij is het nog vroeg aan de andere kant van de oceaan en heb jij het L en H topic door elkaar gehaaldquote:Op maandag 20 november 2006 15:56 schreef wonderer het volgende:
Mogguh mannen.
Ik keek vroeger zo moeilijk als ik met een verslag voor school bezig wasquote:Op maandag 20 november 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik. Voor een schoolopdracht.
En Faithz.quote:
Ik rekende jou onder de mannenquote:
Vers vleesquote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb dus tegenwoordig een Lesbische huisgenoot, een haar vriendin was er dit weekend, ik had geen idee dat lesbo's zó gezellig kunnen zijn,.
Ik ga proberen haar het topic in te slepen,.
OMG...quote:
quote:
Mädel,quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG...
Je weet wel wat mijn nickname betekent?![]()
Oh, come on! Ik kom al tijden binnen met "hey mannen" en nu krijg ik er ineens commentaar over?quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG...
Je weet wel wat mijn nickname betekent?![]()
van mij niet, maar als mensen gaan zeuren om aandacht doe ik lekker meequote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, come on! Ik kom al tijden binnen met "hey mannen" en nu krijg ik er ineens commentaar over?
Hoezooooo?quote:
Kijk, het werkt wel, zo lekker direct zijnquote:Op maandag 20 november 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Okee dan, wie wil er nog meer aandacht? Nu zeggen, dan geef ik het. Anders ga ik weer verder met schrijven
Jij wel. Brad moet nog twee uur werken... ik heb alleen Arthur.quote:Op maandag 20 november 2006 21:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, het werkt wel, zo lekker direct zijn![]()
Maar, dit was al genoeg hoor, bovendien is mijn eigen vrouw thuis, en die kan dat ook heel goed
![]()
How cutequote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wel. Brad moet nog twee uur werken... ik heb alleen Arthur.
En een kennis die vertelt dat hij voor het eerst met een jongen all the way is gegaan
Yeah. Grote kans dat ie een en ander straks weer in Arthur terugvindtquote:
Ik schaats niet en ik ben niet lesbisch.quote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef maedel het volgende:
@wondererje bent mij vergeten!
Algemene mededeling: God wat ben ik blij dat we van deel 67 verlost zijn, dat ging echt tergend langzaam...
Ok, wie gaat er mee lesbisch schaatsen op vrijdag?![]()
![]()
Daar houd ik je aan,quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
Ja even wat verlaat, maar dat haal ik de rest van de week wel weer in
quote:Goedenochtend iedereen![]()
komt helemaal goed, want de rest van de week staat de taxi om 6.45 al voor de deurquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan,.
[..]Stroek .
PMquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt helemaal goed, want de rest van de week staat de taxi om 6.45 al voor de deur![]()
wat voor soort filtermaling en koffiebonen zaten daar dan in?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:59 schreef Sitethief het volgende:
De koffie helpt vandaag voor de verandering eens wel,.
Over dat schaatsen zal ik niet zeuren, maar dit blijft toch wel het L-topicquote:Op maandag 20 november 2006 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik schaats niet en ik ben niet lesbisch.
Ben ik nu heel flauw als ik zeg dat de term pootje over, en niet potje over is ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Over dat schaatsen zal ik niet zeuren, maar dit blijft toch wel het L-topic
Yeah! afgelopen zaterdag mn eerste wedstrijd gehad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jewel hoor
en jij ook alweer volop aan het trainen, en zaterdag weer wedstrijd ?
Dat had ik al gelezen jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yeah! afgelopen zaterdag mn eerste wedstrijd gehad.
Helpt nietquote:
En die oren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
Walter! Je weet wel! Die ene met die neus!
Schrijver/homo-activist die ik twee jaar terug op de rainbow experience heb leren kennen. Ik ben nog een keer bij hem wezen logeren en heb hem geholpen met zijn boek...quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schrijver/homo-activist die ik twee jaar terug op de rainbow experience heb leren kennen. Ik ben nog een keer bij hem wezen logeren en heb hem geholpen met zijn boek...
Hij was wel erg ziek, maar ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat ie er wel bovenop zou komen...
Ja, en het stomme is, het eerste dat ik deed vanochtend toen ik online kwam, is googlen op zijn naamquote:
Ja, ja, is leuk geweestquote:
Bizar zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en het stomme is, het eerste dat ik deed vanochtend toen ik online kwam, is googlen op zijn naamAlsof ik... nou ja.
Kon zo gauw niks vinden, maar ik kreeg een PM van Twof.
Damn, da's heftig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schrijver/homo-activist die ik twee jaar terug op de rainbow experience heb leren kennen. Ik ben nog een keer bij hem wezen logeren en heb hem geholpen met zijn boek...
Hij was wel erg ziek, maar ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat ie er wel bovenop zou komen...
Waarschijnlijk de complicaties van zijn bestraling. Ik had eigenlijk alleen contact met hem en niet met zijn partner, dus ben niet echt op de hoogte verder. De laatste keer dat ik hem sprak, had ie bijna het loodje gelegd na een chemokuur en hij wilde eigenlijk stoppen want hij dacht niet dat hij er nog eentje zou overleven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bizar zeg.
Waaraan is hij overleden als ik vragen mag.
Yeah, ik zoek een beetje een redelijke kaart via zo'n internet-post dinges.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
Misschien kan zijn partner het nu wel waarderen als je even iets laat horen.
Walter v/d Kampquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Judasquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Walter v/d Kamp
die ook bij je Whiskey meet was?
die van dat boek Jesus is een homo??
Ja, die Walter Kamp.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Walter v/d Kamp
die ook bij je Whiskey meet was?
die van dat boek Jesus is een homo??
Kristel Zweersquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
Een van de K3's?
Whehe, its patented,quote:Op woensdag 22 november 2006 08:23 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
oh, en Sitethief, ik had je koffie nodig gehad, dan had ik mij vanochtend niet verslapen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:08 schreef Faithz het volgende:
Goed!ben erg benieuw.
De uitslagen kunnen alleen 5 tot 4 weken op zich laten wachten
Nou dan moet jij mij maar het geheim van de smid verkopen hoor !!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:22 schreef Sitethief het volgende:![]()
voor Wonderer
![]()
![]()
[..]
Whehe, its patented,.
Ja,quote:Op woensdag 22 november 2006 10:49 schreef Faithz het volgende:
Een vies toiletdeksel met de poep van je buurman
Dankje!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
en succes dan met het wachten op de uitslag
Je zal zelf maar net lekker op de wc zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 10:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja,![]()
Stel dat je de deksel niet dicht zou doen....
Dan zit het ook tegen de tegels![]()
Ik heb er voor de zekerheid beneden ook maar wat zwaars op gezet, ik heb er al rare verhalen over gehoord namelijk.
Ik moet zeggen, die gedachte is inderdaad al wel bij me opgekomenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je zal zelf maar net lekker op de wc zitten![]()
Dat geloof ik bestquote:Op woensdag 22 november 2006 12:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die gedachte is inderdaad al wel bij me opgekomen![]()
Nou ja, gewoon gaan dus (sowieso boven). Ik hoop maar dat ik de boel op tijd hoor aankomenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat geloof ik best
Wat nou als je echt moet? Het risico maar lopen? Of boven op de wc (als je die hebt)? Wel risico verminderend denk ik![]()
En komt het niet via de gootsteen naar buiten? En je doucheputje?
En de webcam al klaarliggen voor het vastleggen van actiemomenten?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon gaan dus (sowieso boven). Ik hoop maar dat ik de boel op tijd hoor aankomen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de webcam al klaarliggen voor het vastleggen van actiemomenten?![]()
Super ideequote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de webcam al klaarliggen voor het vastleggen van actiemomenten?![]()
Nee niet van een eventueel toiletbezoek van Maedel, zo'n zieke geest heb ik nu ook weer niet, maar meer als de rioolbuis zelf gaat protesterenquote:
Jawel, ik had wel goed commentaarquote:Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Details, details!
en/of
mag zeker niet meer?
Ja en dan ben ik er weer en bij jij weer vertrokkenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, uiteraard is iedereen weg
en zeg eens eerlijk, heb je ons net zo gemist als wij jouquote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
zo, poepoe, nou nou, daar ben ik weer..
Jah, even stemmen, was net thuis..quote:Op woensdag 22 november 2006 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik er weer en bij jij weer vertrokken![]()
Ik ga proberen vandaag een van de allerlaatsten op het bureau te zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, even stemmen, was net thuis..
maar de maelstroom heeft wel het gewenste resultaat opgeleverd?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb zelfs mezelf gemist in de maelstrom van dingetjes die moesten gebeuren.....
Het vriest in m'n hart.
en dat is dus dat beuchte project waar je zoveel moeite voor moest doen om de leraren van je mening te overtuigen?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja, er was gewoon zulke moordende deadlines dat er gewoon niks in bedwang te houden viel. Ik moest in twee weken een project doen waar anderen in groepjes van 3, vier weken voor kreeg. Goed, ik wilde een lichtelijk aangepast project en dat had ik in 't begin aangegeven. En men komt op 't laatst mee "Dat ik het toch maar hetzelfde moet doen"
Nee maar ik ga zoquote:
Ja, ik heb ze inderdaad kunnen overtuigen dat 't lichtelijk onmogelijk was om het op zo'n korte tijdsduur af te maken. Toen heb ik met ze afgesproken dat ik wel zie hoe ver ik kom (hoewel wel een aantal dingen moesten werken voor vrijdag). Nu heb ik een half af product, waar ik nog af en toe 's avonds aan werk. Ik wil pas beoordeeld worden op wat ik heb afgemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is dus dat beuchte project waar je zoveel moeite voor moest doen om de leraren van je mening te overtuigen?
succesquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze inderdaad kunnen overtuigen dat 't lichtelijk onmogelijk was om het op zo'n korte tijdsduur af te maken. Toen heb ik met ze afgesproken dat ik wel zie hoe ver ik kom (hoewel wel een aantal dingen moesten werken voor vrijdag). Nu heb ik een half af product, waar ik nog af en toe 's avonds aan werk. Ik wil pas beoordeeld worden op wat ik heb afgemaakt.
Keep the soul alivequote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
zo knopje gedrukt en klaar
En nu maar hopen dat er nog 1 Boris in de kamer blijft
Wa's dat voor een lulhannes?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keep the soul aliveD D:D ;d D: d;D ~!:1 !:d ;D d D::D D
ROLFLOL : D;d D:D ;D
[afbeelding]
Nee mijn Boris heeft veel minder haarquote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keep the soul aliveD D:D ;d D: d;D ~!:1 !:d ;D d D::D D
ROLFLOL : D;d D:D ;D
[afbeelding]
inderdaad lulhannesquote:Op woensdag 22 november 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wa's dat voor een lulhannes?
* NanKing ookquote:Op woensdag 22 november 2006 21:16 schreef maedel het volgende:
Zo, wat een spanning zo bij de exitpolls....
* maedel is dol op politiek!
Het zou ook 'ns niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad lulhannes![]()
en ook dit komt uit Venlo net als Geert Wilders
volgens mij moesten we dat stadje gewoon aan de Oosterburen verkopen![]()
Oh, het hele spel, ik vind het geweldig.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik niet. Daarvoor ben ik wat te ernstig aangelegd.
Ach volgens mij mag ik best de draak steken met Venloquote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, het hele spel, ik vind het geweldig.
En deze formatie gaat geloof ik tot de zomer duren, dus we kunnen nog lang genieten![]()
Oh, en niet mekkeren over Venlo! Venlo kan er ook niks aan doen dat er soms wat rare mensen vandaan komen.
Ik vind 9 racisten in de kamer ook heel ergquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik niet. Daarvoor ben ik wat te ernstig aangelegd.
Alweerquote:Op donderdag 23 november 2006 07:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zit jij hier nu nog of alweer ??
val ik hier nu verschikkelijk door de mand als ik moet bekennen dat ik volgens mij nog nooit een aflevering van Coupling gezien hebquote:Op donderdag 23 november 2006 07:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alweer
Ik ging slapen rond een uur of half 3, een half uurtje nadat coupling was afgelopen..Coupling
Die "naked" aflevering
Met die ober
Ja maar toch is de SP nu weer de grootste in Oss,quote:Op donderdag 23 november 2006 08:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Oss was er geen massaal volksfeest![]()
Het feestvarken was z'n eigen stad uitgevluchtquote:Op donderdag 23 november 2006 08:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja maar toch is de SP nu weer de grootste in Oss,.
Nanking heeft ze allemaal al tig keer gezien trouwensquote:Op donderdag 23 november 2006 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
val ik hier nu verschikkelijk door de mand als ik moet bekennen dat ik volgens mij nog nooit een aflevering van Coupling gezien heb![]()
Ben je aan het babysittenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, der komt een nieuwe klas binnenlopen.
ff iedereen laten zitten, brb
Het kan nog veel erger: de neus van je vriend of vriendin zal maar dichterzittenquote:
Ik had me verstopt,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:35 schreef Faithz het volgende:
Heb ik iemand beledigd?![]()
Waar is iedereen?
hoiquote:Op donderdag 23 november 2006 11:35 schreef Faithz het volgende:
Heb ik iemand beledigd?![]()
Waar is iedereen?
Ja hoor, alle boeken staan in de kasten, kom maar eens langs, biertje zuipen enzo,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je je kamer al wat opgeruimt?
ik ben niet zo van de dozenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hoor, alle boeken staan in de kasten, kom maar eens langs, biertje zuipen enzo,.
De rest van de dozen moet ik nog uitzoeken,.
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik ben op het moment boos op alles en heb overal genoeg van..
Het stomme is dat ik het echt niet kan uitleggen.quote:
Vandaar dat er ook geen topic in R&P staatquote:Op donderdag 23 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het echt niet kan uitleggen.
Ja, dat ga ik nu zetten en dan de hond uit latenquote:
ach kort maar hevig dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu zetten en dan de hond uit laten.
Dus het was helaas van korte duur.
Heb je me gemist dan?quote:
wat leuk voor je dat het zo goed bevaltquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heb je me gemist dan?.
Gisteren met mijn huisgenoten een film gehuurd, whisky op tafel, sigaartje erbij. Dan zit je daar met z'n 4en lekker relaxt, en we dachten allevier tegelijjk; "Wat is het leven toch goed". Op dat moment leek niks meer stuk te kunnen, heerlijk zo'n moment,.
Neequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is er iets dat wij kunen doen zodat je straks een wat vrolijkere smiley kan posten ?
en beschuitjes mee voor in de treinquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeik ben aan de spetterpoep
Zo ff pillen ervoor halen.strax naar mikey
zuurkool schotelquote:
zo die nachtrust heeft inderdaad dingen veranderd!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan met zekerheid zeggen dat deze nacht me toch wel enigszins goed heeft gedaan, ikop school niet over me heen heb alten lopen (iemand even goed op zijn nummer zetten, nadat hij begon te kloten), en ik schijt had aan zeurderige leraren die tegen me begonnen te zeiken (ik zei hem dat ie maar naar de leerlingcoördinatrice moest als hij ergens problemen mee had).
Zijn het scones?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik net gemaakt! Iemand proeven?
Het zijn scones.quote:
Dan wil er er wel proevenquote:
Met véél room erop. En kom maar langs.quote:
En die ga ik nu nemenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Geloof het of niet, maar er bestaan treinen!
Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Geloof het of niet, maar er bestaan treinen!
Behouden vaart, en eveneens een prettig weekend gewenst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ga ik nu nemenfijn weekend allemaal!
Heus! Kijk hier!quote:
Ook lid van het Gelders Volksleger?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Thuis. In Gelderland.
Zo die Herman Koch heeft een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ook lid van het Gelders Volksleger?
Ja die ging uitlogeren in een hotel te Kedichemquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo die Herman Koch heeft een vooruitziende blik![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:45 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal
Wie wil er verse Jus, en wie koffie of een warm croissantje ?
yeah meer ontbijdgastenquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga voor het croissantje. Koffie heb ik al en jus daar hou ik niet zo van:)
* maedel zet verwarming een stukje omhoog.
He, gezellig. Goedemorgen
Zo dan heb je het toch wel met haar getroffenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:02 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
dvd speler van vriendin gekregen![]()
Met scream 1, 2 en 3![]()
![]()
Lief huh![]()
Ja daarom had ik deze editie dus overgeslagen omdat ik voor mezelf, en mijn collega's toch weer fris en fruitig om 7.30 uur op me welk wilde zitten, althans voor zover mogelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Faithz het volgende:
Het Frisofeest was erg leukMaar goed, dat is ook maar vaak net met wie je bent enzo.
Ben alleen vroeg gegaan. Ik moet zo naar de sinterklaasmiddag van mijn werk, nog het een en ander doen.. daar wilde ik niet brak aankomen.
Screamquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:02 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
dvd speler van vriendin gekregen![]()
Met scream 1, 2 en 3![]()
![]()
Lief huh![]()
ik lag vandaag een meter of 4 verder tussen de kranten op de bankquote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef maedel het volgende:
Nou ja, wat is hier aan de hand zeg?![]()
Waar is iedereen???
* maedel was zelf ook weg... daar niet van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |