Jaquote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sebas, ik was net in ONZ, had je me gezien?
Ik was op dreef.quote:
Kun je er nu echt zoveel zelf bedenken of heb je zoveel breezersletjes in je msn staan? Dan komt mijn volgende vraag: wat moet je met zoveel breezah meiskes in je msnquote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
Iets minder erge, maar toch ook wel erge:
...C[i]ndy... MoNique & iiCk 4 ever Together NNTB MrlOes tievuss sGatjJ Robbie sgatjJ HvJ Hea kleine
Of
°||..[L]ittle..[G]irl..||° .....Hvj I,m CraZy Walla Walla Bling Bling LAURA STOMME KKSLET!!!K HAAT JUH!!
Offe..
_ Maud _ D0 n'D eline 4LIFE N'D fl0ra HHEVVJ patat r0eleerd 0fiey lize!!!!!hvj le0nieY k0mt by mü slaapJeSs d0en
of
·$7(v)¦®ðNðªðW,,·$20*(( ))*·$40Cavia GanG ruLezZz...··$28 Hea leOnieJ,, kimmieJ.. ·$
En de allerergste..
NanKinky * Coffee and nicotine
Verslaafde breezah..
Geen idee..quote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kun je er nu echt zoveel zelf bedenken of heb je zoveel breezersletjes in je msn staan? Dan komt mijn volgende vraag: wat moet je met zoveel breezah meiskes in je msn![]()
![]()
En nu, op het stalen ros richting stad?quote:Op maandag 20 november 2006 07:44 schreef maedel het volgende:
en ik dacht dat ik met m'n 20 personen al veel in mijn lijst had
Ik sta trouwens toch altijd op bezet, want ik wil niet lastig gevallen worden
Overigens ben ik er zojuist achter gekomen dat mijn reservesleutels van mijn auto niet werken. Ik kan wel zeggen dat dat niet praktisch is als je een vergadering hebt, en je vrouw heeft de gewone sleutels in haar jaszak (100km verderop).![]()
stalen ros? het is 35km.....quote:Op maandag 20 november 2006 07:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu, op het stalen ros richting stad?
een collega bellen?
of de buurman/vrouw voor assistentie benaderen?
Wat een naar begin van deze week dan weerquote:Op maandag 20 november 2006 07:50 schreef maedel het volgende:
[..]
stalen ros? het is 35km.....![]()
![]()
Collega's wonen niet in de buurt en de buurman is al weg geloof ik.
En dan nog, hoe kom ik weer terug? OV is geen optie (en de vergadering al afgezegd).
Thuiswerken dus.
Een renault???quote:Op maandag 20 november 2006 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat een naar begin van deze week dan weer
maar jij hebt dan van die sleutels met een baterij erin om electrisch circuit te kunnen activeren, of zo'n startkaart van Renault???
want dat zijn natuurlijk heel erg afwijkende batterijen die je niet in een gewone winkel of tankstation kan kopen?quote:Op maandag 20 november 2006 08:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Een renault???![]()
Ik heb een deuropener om het alarm af te zetten en de deur open te doen, en dan een sleutel met batterij voor het contactslot, motor, electrisch circuit (geloof ik...).
Daar moet iets matchen tussen die twee dingen, en dat doet het niet.
Nou ga jij zeker zeggen dat de batterij van die sleutel leeg is? (want daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar daar kan ik nou ook niets aan doen verder).
Ik ga niet zeggen waar ik woon, maar trust me, het is een eind weg naar batterijenquote:Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want dat zijn natuurlijk heel erg afwijkende batterijen die je niet in een gewone winkel of tankstation kan kopen?
zit er ook een lampje aan/in die sleutelhanger zodat je daarmee batterij kan controleren?
Tegen die tijd dat jij een auto kunt betalen is dat heel normaal?quote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb later als ik groot ben een auto met stem activering,.
Yup,quote:Op maandag 20 november 2006 08:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij een auto kunt betalen is dat heel normaal?
Volgens mij is die primeur allang wegquote:Op maandag 20 november 2006 08:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Yup,.
Maar dan koop ik er wel een waar ik fulltime in kan wonen,.
En dan ga ik de eerste mobiele kluizenaar zijn,.
Maar dus wel een nieuw stel, plus een reserver stel mee naar huis nemen zodra je weer in de beschaafde wereld bent?quote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen waar ik woon, maar trust me, het is een eind weg naar batterijen
Ik zie trouwens nergens een lampje op die sleutels. En de randweg Eindhoven is op dit uur een hel en de parkeergarage vol. Dusseh... Dat wordt een fijn stukje teleconferencen straks en thuiswerkenOok prima, heb ik helemaal geen hekel aan.
En, mijn vrouw beter instrueren dat ze die sleutels niet in haar jaszak laat zittenMaar ik denk dat dat al over is gekomen tijdens ons telefoongesprek eerder deze ochtend
![]()
Ik moet je meneer Haselhoff gaan noemen???quote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb later als ik groot ben een auto met stem activering,.
Of gewoon goed je best doenquote:Op maandag 20 november 2006 08:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Yup,.
Maar dan koop ik er wel een waar ik fulltime in kan wonen,.
En dan ga ik de eerste mobiele kluizenaar zijn,.
"Met één druk op de knop zet je de boel in beweging!"quote:Op maandag 20 november 2006 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet je meneer Haselhoff gaan noemen???
Oei, nu krijg ik direct het beeld van Maedel met een lederen jack en krullen, als een Michaëla Knightquote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef maedel het volgende:
[..]
"Met één druk op de knop zet je de boel in beweging!"
* maedel droomt stiekem toch wel eens van een patsercorvette
Als ik dan in Baywatch mag spelen,quote:Op maandag 20 november 2006 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet je meneer Haselhoff gaan noemen???
Een rood lampje?quote:Op maandag 20 november 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of gewoon goed je best doen
dan krijg je er zo eentje met chauffeur, inclusief pet en witte handschoenen en werklampje op de achterbank![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 08:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, nu krijg ik direct het beeld van Maedel met een lederen jack en krullen, als een Michaëla Knight![]()
![]()
Gaywatchquote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik dan in Baywatch mag spelen,.
[..]
Een rood lampje?.
Maar daar kan de kapper toch best behulpzaam bij zijn ?quote:Op maandag 20 november 2006 09:27 schreef maedel het volgende:
[..]
laat die krullen maar zitten... Die heb ik niet (helaas).
Dat heb ik wel ooit gedaan, maar ik heb me er maar bij neergelegd dat ik megastijl haar heb.quote:Op maandag 20 november 2006 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar kan de kapper toch best behulpzaam bij zijn ?
het zou wel heel slecht van mij zijn als ik zou zeggen, batterijen halenquote:Op maandag 20 november 2006 13:46 schreef maedel het volgende:
Jeumig, waar is iedereen???![]()
Haaaaaaaallloooooooooooo!
![]()
[echo] ooh, ooh, ooh, ooh [/echo]
Hoezo.. zo te lezen doet ie het nog heel goed..quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zou wel heel slecht van mij zijn als ik zou zeggen, batterijen halen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op maandag 20 november 2006 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoezo.. zo te lezen doet ie het nog heel goed..
het avontuur van Maedel, zoals dat hier hedenochtend besproken is in het L topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef Stroekie het volgende:
omg ik krijg ik nu koude rillingen van over mijn rug
http://www.thialf.nl/page(...)_vrijdag_on_ICE.html
en nee jullie zien mij daar dus geen pirouttes maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Tja, wat moet ik daar nu op zeggen whahaha Hoe komen ze erop.![]()
We zijn een uitstervende soort, schaatsen met hetero's is er niet meer bij![]()
btw zit ik 15 december heerlijk met mijn kont op een eiland met mijn vrouw ter ere van ons 1 jarig huwelijkDa's vanuit je woonplaats wel eng dicht bij Heerenveen in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zal heus wel weer een publiek voor te vinden zijn,quote:Op maandag 20 november 2006 14:48 schreef Faithz het volgende:
De artiesten die dan komen:
Burdy - 23.00 uur
Harm Wolters - 23.15 uur
Gyna - 23.30 uur
Tjeerd - 23.45 uur
Liza Santanera - 00.00 uur
Bouke - 00.15 uur
Lucas en Gea - 00.30
Thomas Berge - 01.00 uur
Havenzangers - 01.30 uur
Echt homo gericht, vind je ook niet!
Lucas en Gea... ooh en de Havenzangers, die doen het hem vast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |